JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220119/0002554401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle w ramach programu MEN -&#34; Laboratoria Przyszłości&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa i Przedszkole Samorządowe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 551206580</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kadzidło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">2907618082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">297618082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zpokadz@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zpokadz.edupage.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle w ramach programu MEN -&#34; Laboratoria Przyszłości&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3c61df24-5814-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00025544</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00300092/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle w ramach programu MEN - &#34; Laboratoria Przyszłości&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https:/zpokadz.naszbip.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego na platformie dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; adres skrzynki ePUAP – Zespół Placówek Oświatowych im. kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle oraz poczty elektronicznej: zpokadz@wp.pl<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), które są ogólnodostępne pod adresami internetowymi odpowiednio:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń <br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę <br/>ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego reprezentowana przez Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Kadzidle Panią Halinę Prusaczyk kontakt telefoniczny: (+48) 29 7618082, adres e-mail: zpokadz@wp.pl <br/>•	inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego jest Pan Bartosz Mendyk, adres e-mail:kancelaria@drmendyk.pl<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę pomocy dydaktycznych w ramach programu rządowego „Laboratoria Przyszłości”” nr sprawy ZPO.26.1.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących <br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, <br/>że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą <br/>Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo <br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej <br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, <br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, <br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPO.26.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy naukowych i sprzętu dydaktycznego do szkolnego laboratorium audio- video z zakresu wyposażenia podstawowego rządowego programu „Laboratoria Przyszłości” oraz sprzętu dodatkowego<br/>Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę: <br/>Mikroportu z akcesoriami, mikrofonu kierunkowego z akcesoriami, oświetlenia do realizacji nagrań, gimbala, greenscreenu, kamery cyfrowej, aparatu fotograficznego, statywów do aparatu i kamery, mixera audio do nagrywania dźwięku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32341000-5 - Mikrofony</p> <p class="mb-0">38650000-6 - Sprzęt fotograficzny</p> <p class="mb-0">38651000-3 - Aparaty fotograficzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>A) Cena ofertowa brutto (C)	60%<br/>B) Przedłużenie okresu gwarancji (G)	30%<br/>C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%<br/><br/>Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:<br/><br/>P= C + G + S<br/><br/>gdzie:<br/><br/>1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:<br/><br/> Cn<br/> C = --------- x 60 [pkt]<br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty <br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/><br/>1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.<br/>Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,<br/>	1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego <br/>przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania)– 15 pkt.,<br/>	1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania) – 30 pkt.<br/><br/>1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu <br/>na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.<br/><br/>UWAGA: <br/>•	Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż <br/>72 godziny (w dni robocze). <br/>•	Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola <br/>do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać, <br/>że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, <br/>a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy <br/>z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie. <br/><br/>Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,<br/>	1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,<br/>	1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje dostawę wirtualnej pracowni chemicznej w technologii VR wraz z wyposażeniem do celów edukacyjnych z zakresu wyposażenia rządowego programu „Laboratoria Przyszłości” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33735000-1 - Gogle</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>A) Cena ofertowa brutto (C)	60%<br/>B) Przedłużenie okresu gwarancji (G)	30%<br/>C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%<br/><br/>Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:<br/><br/>P= C + G + S<br/><br/>gdzie:<br/><br/>1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:<br/><br/> Cn<br/> C = --------- x 60 [pkt]<br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty <br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/><br/>1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.<br/>Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,<br/>	1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego <br/>przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania)– 15 pkt.,<br/>	1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania) – 30 pkt.<br/><br/>1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu <br/>na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.<br/><br/>UWAGA: <br/>•	Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż <br/>72 godziny (w dni robocze). <br/>•	Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola <br/>do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać, <br/>że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, <br/>a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy <br/>z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie. <br/><br/>Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,<br/>	1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,<br/>	1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia edukacyjnego do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i instalacją sprzętu, oraz przeszkoleniem kadry Zamawiającego w niezbędnym zakresie obsługi dostarczonych urządzeń<br/>Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę/organizację:<br/>- drona szkoleniowego do 1 kg wraz z baterią<br/>- drona szkoleniowego do 0,25 kg wraz z baterią <br/>- wykonanie certyfikowanego szkolenia dla jednego nauczyciela - opiekuna uczniów w dedykowane do zamawianych dronów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne</p> <p class="mb-0">80412000-5 - Usługi szkół pilotażu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>A) Cena ofertowa brutto (C)	60%<br/>B) Przedłużenie okresu gwarancji (G)	30%<br/>C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%<br/><br/>Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:<br/><br/>P= C + G + S<br/><br/>gdzie:<br/><br/>1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:<br/><br/> Cn<br/> C = --------- x 60 [pkt]<br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty <br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/><br/>1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.<br/>Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,<br/>	1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego <br/>przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania)– 15 pkt.,<br/>	1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania) – 30 pkt.<br/><br/>1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu <br/>na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.<br/><br/>UWAGA: <br/>•	Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż <br/>72 godziny (w dni robocze). <br/>•	Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola <br/>do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać, <br/>że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, <br/>a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy <br/>z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie. <br/><br/>Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,<br/>	1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,<br/>	1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i wniesieniem oraz instalacją sprzętu a także przeszkoleniem kadry Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. <br/>Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę: <br/>24 szt. gogli Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich funkcjonowanie na min 5 lat (60 miesięcy wsparcia w zakresie licencji na korzystanie z oprogramowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33735000-1 - Gogle</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>A) Cena ofertowa brutto (C)	60%<br/>B) Przedłużenie okresu gwarancji (G)	30%<br/>C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%<br/><br/>Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:<br/><br/>P= C + G + S<br/><br/>gdzie:<br/><br/>1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:<br/><br/> Cn<br/> C = --------- x 60 [pkt]<br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty <br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/><br/>1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.<br/>Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,<br/>	1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego <br/>przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania)– 15 pkt.,<br/>	1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania) – 30 pkt.<br/><br/>1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu <br/>na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.<br/><br/>UWAGA: <br/>•	Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż <br/>72 godziny (w dni robocze). <br/>•	Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola <br/>do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać, <br/>że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, <br/>a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy <br/>z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie. <br/><br/>Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,<br/>	1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,<br/>	1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i wniesieniem oraz instalacją sprzętu a także przeszkoleniem kadry Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. <br/>Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę: <br/>drukarki 3D wraz z akcesoriami i laptopem do obsługi, mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami, lutownicy/stacji lutowniczej z gorącym powietrzem, filamentu do drukarki 3 D, specjalistycznych klocków do samodzielnej konstrukcji wraz z akcesoriami, robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami, teleskopu wraz z akcesoriami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>A) Cena ofertowa brutto (C)	60%<br/>B) Przedłużenie okresu gwarancji (G)	30%<br/>C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%<br/><br/>Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:<br/><br/>P= C + G + S<br/><br/>gdzie:<br/><br/>1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:<br/><br/> Cn<br/> C = --------- x 60 [pkt]<br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty <br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/><br/>1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.<br/>Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,<br/>	1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego <br/>przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania)– 15 pkt.,<br/>	1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania) – 30 pkt.<br/><br/>1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu <br/>na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.<br/><br/>UWAGA: <br/>•	Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż <br/>72 godziny (w dni robocze). <br/>•	Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola <br/>do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać, <br/>że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, <br/>a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy <br/>z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie. <br/><br/>Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,<br/>	1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,<br/>	1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i wniesieniem oraz instalacją sprzętu a także przeszkoleniem kadry Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. <br/>Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę: <br/>- Zestawów stołów 2-osobowych i 2 krzeseł w każdym zestawie do pracowni chemicznej i fizycznej (łącznie 28 zestawów)<br/>- Mebli zamykanych na klucz (4 szt. szafko-witryn z szufladami) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>A) Cena ofertowa brutto (C)	60%<br/>B) Przedłużenie okresu gwarancji (G)	30%<br/>C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%<br/><br/>Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:<br/><br/>P= C + G + S<br/><br/>gdzie:<br/><br/>1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:<br/><br/> Cn<br/> C = --------- x 60 [pkt]<br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty <br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/><br/>1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.<br/>Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,<br/>	1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego <br/>przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania)– 15 pkt.,<br/>	1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji <br/>z danego Zadania) – 30 pkt.<br/><br/>1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu <br/>na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.<br/><br/>UWAGA: <br/>•	Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż <br/>72 godziny (w dni robocze). <br/>•	Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola <br/>do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać, <br/>że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, <br/>a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy <br/>z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie. <br/><br/>Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/><br/>	1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,<br/>	1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,<br/>	1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com