JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220126/0003626701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ NA TERENIE POWIATU GARWOLIŃSKIEGO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GARWOLINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014823759</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mazowiecka 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Garwolin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48256852607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wnowicka@pzdgarwolin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">014823759</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Mazowiecka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Garwolin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+48256852607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wnowicka@pzdgarwolin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl oraz www.pzdgarwolin.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ NA TERENIE POWIATU GARWOLIŃSKIEGO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fecf341a-7e78-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00036267</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl. <br/>1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. <br/>2.	Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.<br/>3.	Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl. lub ttps://oneplace.marketplanet.pl,<br/>2)	wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>3)	rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. <br/>4)	po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>4.	Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1)	dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>5.	Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4)	włączona obsługa JavaScript;<br/>5)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>6.	Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>7.	Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobranie pojedynczego dokumentu lub wszystkich dokumentów następuje po kliknięciu polecenia „Pobierz”. <br/>8.	Ofertę wraz z załącznikami należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy.<br/>9.	Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WO.242.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Cześć 1 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice <br/> w miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice w miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, usunięciu kolizji z infrastrukturą elektroenergetyczną, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej, peronów autobusowych, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome oraz zostaną ustawione elementy bezpieczeństwa ruchu.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:<br/>Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Cześć 2 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346W na terenie gminy Sobolew i Gminy<br/> Trojanów w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1346W na terenie Gminy Sobolew i Gminy Trojanów w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:<br/>Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Cześć 3 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów <br/> w miejscowości Mroków”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów <br/>w miejscowości Mroków polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:<br/>Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Część 4 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa <br/> w miejscowości Puznówka”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa <br/>w miejscowości Puznówka polegającą na wykonaniu robót pomiarowych, robót rozbiórkowych, wycince i karczowaniu drzew, robót ziemnych, frezowania nawierzchni bitumicznej, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie poszerzenia jezdni, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni <br/>z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome, zostaną ustawione elementy bezpieczeństwa ruchu oraz wykonana zostanie inwentaryzacja powykonawcza.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:<br/>Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Cześć 5 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków<br/> Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów w m. Nowy<br/> Kębłów (Gmina Żelechów)”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów w m. Nowy Kębłów (Gmina Żelechów) polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome oraz zostaną ustawione elementy bezpieczeństwa ruchu.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:<br/>Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Część 6 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów – Gózd – Borowie<br/> – ul. Borowska w m. Parysów (Gmina Parysów)”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1317W Parysów – Gozd – Borowie <br/>ul. Borowska w m. Parysów (Gmina Parysów) polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych, robót ziemnych. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie chodnika, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie oznakowanie poziome oraz roboty wykończeniowe.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:<br/>Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Cześć 7 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie – Laliny na terenie<br/> Gminy Borowie w miejscowości Laliny”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie – Laliny – na terenie Gminy Borowie w miejscowości Laliny polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:<br/>Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego<br/>Część 8 „Przebudowa mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej <br/> Nr 1338W Brzegi – Kalinów – Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk <br/> w km 9+605 z dojazdami”<br/><br/>Zadanie obejmuje przebudowę mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej Nr 1338W brzegi – Kalinów – Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk w km 9+605 z dojazdami polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchni, elementów ulic, zbrojenia, betonu, konstrukcji stalowych, izolacji. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostaną roboty wykończeniowe, elementy zabezpieczeń, urządzenia bezpieczeństwa ruchu oraz wykonana zostanie inwentaryzacja powykonawcza obiektu.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. <br/><br/>W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy <br/>je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.<br/>2.	W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:<br/>Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej<br/>gdzie: <br/>Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)<br/>Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)<br/>Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)<br/><br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>A) część 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice w<br/>miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,<br/>obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło<br/>wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie<br/>mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,<br/>A) część 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346W na terenie Gminy Sobolew i Gminy<br/>Trojanów w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,<br/>obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło<br/>wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie<br/>mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,<br/>A) część 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów w<br/>miejscowości Mroków<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,<br/>obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło<br/>wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie<br/>mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,<br/>A) część 4 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa w miejscowości<br/>Puznówka<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,<br/>obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło<br/>wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie<br/>mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,<br/>A) część 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków<br/>Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w m. Nowy Kębłów (Gmina<br/>Żelechów)<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,<br/>obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło<br/>wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie mniejszej niż 700 000zł brutto każda,<br/>A) część 6 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów - Gózd - Borowie - ul. Borowska<br/>w m. Parysów (Gmina Parysów)<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,<br/>obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło<br/>wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie<br/>mniejszej niż 300 000zł brutto każda,<br/>A) część 7 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie - Laliny na terenie Gminy<br/>Borowie w miejscowości Laliny<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,<br/>obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło<br/>wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie<br/>mniejszej niż 600 000zł brutto każda,<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże dla każdej z część 1, część<br/>2, część 3, część 4, część 5, część 6, część 7<br/>ii. że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy<br/>branży drogowej, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, uprawniające<br/>do kierowania budową drogi objętych zamówieniem, której parametry określa dokumentacja<br/>techniczna. Zamawiający wymaga, aby ww. osoba od której wymaga się uprawnień zgodnie z<br/>ustawą Prawo budowlane (art. 12, 12a) powinni być ubezpieczonymi od odpowiedzialności<br/>cywilnej.<br/>A) część 8 - Przebudowa mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej Nr 1338W<br/>Brzegi - Kalinów - Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk w km 9+605 z dojazdami<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:<br/>i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanej co najmniej jednej roboty mostowej,<br/>obejmującej swoim zakresem budowę/rozbudowę/przebudowę/odbudowę (w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), obiektu mostowego lub<br/>przepustu o konstrukcji gruntowo-powłokowej (z blach falistych) - o wartości nie mniejszej niż<br/>300 000zł brutto,<br/>ii. że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy<br/>branży mostowej, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, uprawniające<br/>do kierowania budową mostu objętych zamówieniem, której parametry określa dokumentacja<br/>techniczna. Zamawiający wymaga, aby ww. osoba od której wymaga się uprawnień zgodnie z<br/>ustawą Prawo budowlane (art. 12, 12a) powinni być ubezpieczonymi od odpowiedzialności<br/>cywilnej.<br/>2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz<br/>art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki<br/>określone w ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy<br/>łącznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spełniać każdy Wykonawca z osobna.<br/>3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku<br/>podstaw wykluczenia na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale XV SWZ.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>polegać na zasadach określonych w art. 118 ust 1 ustawy na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (oświadczenie składa wykonawca zaś w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi załącznik nr<br/>3 do niniejszej SWZ,<br/>2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowania stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ,<br/>3) zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy do oddania do dyspozycji<br/>wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeśli dotyczy (wzór<br/>przedmiotowego zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>(dokument składa wykonawca zaś w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>przedmiotowe dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie),</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta na: część 1/ część 2/<br/>część 3/ część 4/ część 5/ część 6/ część 7/ część 8 została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:<br/>1) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, A i, SWZ dla: część 1/<br/>część 2/ część 3/ część 4/ część 5/ część 6/ część 7/ część 8, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi<br/>załącznik nr 8 do SWZ),<br/>2) wykazu osób, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, A ii, SWZ dla: część 1/ część 2/ część 3/<br/>część 4/ część 5/ część 6/ część 7/ część 8, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób,<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego składanego na potrzeby<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp załącznik<br/>nr 6 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia i<br/>utrzymywania nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, wadium w wysokości dla:<br/>Część 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice w<br/>miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice – 107 766,17 PLN (słownie: sto siedem<br/>tysięcy siedemset sześćdziesiąt sześć złotych 17/100),<br/>Część 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346W na terenie Gminy Sobolew i Gminy Trojanów<br/>w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna - 59 612,21 PLN (słownie: pięćdziesiąt<br/>dziewięć tysięcy sześćset dwanaście złotych 21/100),<br/>Część 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów w miejscowości<br/>Mroków – 53 799,26 PLN (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć<br/>złotych 26/100),<br/>Część 4 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa w miejscowości<br/>Puznówka – 53 308,29 PLN (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące trzysta osiem złotych 29/100),<br/>Część 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków<br/>Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w m. Nowy Kębłów (Gmina<br/>Żelechów) 22 391,12 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące trzysta dziewięćdziesiąt jeden<br/>złotych 12/100),<br/>Część 6 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów - Gózd - Borowie - ul. Borowska w<br/>m. Parysów (Gmina Parysów) – 5 005,96 PLN (słownie: pięć tysięcy pięć złotych 96/100),<br/>Część 7 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie - Laliny na terenie Gminy<br/>Borowie w miejscowości Laliny – 17 023,90 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy dwadzieścia<br/>trzy złote 90/100),<br/>Część 8 - Przebudowa mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej Nr 1338W<br/>Brzegi - Kalinów - Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk w km 9+605 z dojazdami – 6 171,49<br/>PLN (słownie: sześć tysięcy sto siedemdziesiąt jeden złotych 49/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki<br/>określone w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy<br/>Wykonawcy łącznie, natomiast warunek z Rozdziału XIV ust. 1 pkt 2 musi spełniać każdy<br/>Wykonawca z osobna. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (dokument składa wykonawca zaś w przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), pełnomocnictwo dla pełnomocnika do<br/>reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5%<br/>wynagrodzenia, o którym mowa w umowie § 3 ust. 1.<br/>2. Wypłata zaliczki nastąpi w terminie do 14 dni od daty faktycznego rozpoczęcia robót,<br/>potwierdzonego w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru po otrzymaniu faktury<br/>zaliczkowej na kwotę zaliczki.<br/>3. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w pełnej jej wysokości<br/>w jednej lub w kilku formach wymienionych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp.<br/>4. Zabezpieczenie zaliczki zostanie przekazane Zamawiającemu przed jej wypłatą.<br/>5. Wniesienie zabezpieczenia zaliczki przez Wykonawcę jest obligatoryjne i stanowi element<br/>konieczny do wypłaty zaliczki przez Zamawiającego. Brak zabezpieczenia zaliczki przesuwa<br/>termin jej wypłaty do czasu dostarczenia zabezpieczenia, co nie będzie stanowić naruszenia<br/>postanowień ust. 2. przez Zamawiającego i nie będzie traktowane jako opóźnienie<br/>Zamawiającego w zapłacie należnej zaliczki.<br/>6. Treść zabezpieczenia zaliczki musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed<br/>udzieleniem zaliczki.<br/>7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać, z zachowaniem ciągłości<br/>zabezpieczenia, zmiany formy zabezpieczenia zaliczki na jedną lub kilka form, o których mowa<br/>w art. 442 ust. 3 pkt 1-4 ustawy Pzp.<br/>8. Zabezpieczenie udzielonej zaliczki Zamawiający zwolni w terminie do 30 dni od daty<br/>dokonania odbioru końcowego robót.<br/>9. Zaliczka zostanie rozliczona poprzez potrącenie z wynagrodzenia przysługującego<br/>Wykonawcy wypłaconego po zakończeniu realizacji zadania.<br/>10. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca zwróci Zamawiającemu zaliczkę w<br/>wysokości nie podlegającej rozliczeniu w wynagrodzeniu należnym za odebrane do czasu<br/>odstąpienia części przedmiotu zamówienia.<br/>11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia finansowania zadania w części nie pokrytej<br/>wkładem własnym Zamawiającego (zaliczką) na czas poprzedzający wypłatę środków z<br/>promesy z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z<br/>zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu<br/>inwestycji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia odbioru końcowego robót <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na brak możliwości technicznych wprowadzenia pełnego zapisu dotyczącego rodzaju i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegółowy zapis został określony w Rozdziale XXIII SWZ (Możliwości zmiany umowy o zamówienie publiczne) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-11 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-11 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com